Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Ντίνος Ηλιόπουλος: Θέλω να βγάλω δική μου εφημερίδα... τη Νέα Αλήθεια που θα συγκλονίσει τον κόσμο στις ψευτιές!

 
«Όσο μεγαλύτερο το ψέμα, και όσο περισσότερο επαναλαμβάνεται, τόσο πιο πιστευτό γίνεται».  
 Paul Joseph Goebbels, Υπουργός Προπαγάνδας του Χίτλερ.

Το Ζητείται ψεύτης είναι τίτλος κωμωδίας του ελληνικού κινηματογράφου, παραγωγής 1961, σε σκηνοθεσία και σενάριο του Γιάννη Δαλιανίδη, βασισμένη στο ομώνυμο θεατρικό έργο του Δημήτρη Ψαθά.
Υπόθεση: Η ταινία ασχολείται με τις πελατειακές σχέσεις των πολιτικών με τους ψηφοφόρους τους, διακωμωδώντας μία από τις πτυχές της ελληνικής πολιτικής ζωής. Ο Θεόδωρος Πάρλας ή Ψευτοθόδωρος (τον υποδύεται ο Ντίνος Ηλιόπουλος) δηλώνει επαγγελματίας ψεύτης και έρχεται από το χωριό του στην Αθήνα για δουλειά.

Μια τυχαία συμπλοκή στο λεωφορείο και μια γροθιά που θα δώσει σε έναν ...
επιβάτη θα του ανοίξουν διάπλατα τον δρόμο για μια λαμπρή καριέρα ως ιδιαίτερος του βουλευτή Θεόφιλου Φερέκη (τον υποδύεται ο Παντελής Ζερβός). Μια καριέρα που βασίζεται στα ασύστολα και κραυγαλέα ψέματα τα οποία σκαρφίζεται, προκειμένου να δικαιολογεί τις απραγματοποίητες υποσχέσεις του βουλευτή προς τους ψηφοφόρους του:

Ντίνος Ηλιόπουλος: Έχω μια συστατική επιστολή για να αναλάβω το ιδιαίτερο γραφείο του κύριου Φερέκη.
Άννα Κυριακού: Α, για ιδιαίτερος, ε; Και τι προσόντα έχετε;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Επιτρέψτε μου να συστηθώ. Θόδωρος Πάρλας, γνωστός ως Ψευτοθόδωρος.
Άννα Κυριακού: Μπα. Και καμαρώνετε, βλέπω!
Ντίνος Ηλιόπουλος: Μα είναι να μην καμαρώνω; Εγώ κυρία μου δεν έιμαι ένας τυχαίος ψεύτης όπως τόσοι και τόσοι άλλοι τίμιοι και ευυπόλυπτοι πολίτες. Εγώ είμαι ένας ψεύτης με ταλέντο.



Άννα Κυριακού: Δηλαδή το καυχιέστε που είστε ψεύτης;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Ναι, γιατί απορείτε;
Άννα Κυριακού: Κι όλα αυτά μου τα 'πατε για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη μου;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Γιατί όχι; Είμαι ένας πολύ ειλικρινής ψεύτης. Για την ακρίβεια ο πιο ειλικρινής που θα μπορούσατε να βρείτε.
Άννα Κυριακού: Και τι επάγγελμα κάνατε ως τώρα;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Ψευδομάρτυς!
Άννα Κυριακού: Μπα, και δε σας άρπαξε κανένας δικαστής;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Τι λέτε κυρία μου, εδώ με τρόμαξαν δικαστές και δικηγόροι!
Άννα Κυριακού: Κι από αυτό το επάγγελμα ζούσατε;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Όχι, όχι, έκανα το δημοσιογράφο.
Άννα Κυριακού: Και σε ποια εφημερίδα γράφατε τα ψέματά σας;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Στην "Αλήθεια"!



Άννα Κυριακού: Κι αφου τα καταφέρνατε τόσο καλά στην πατρίδα σας γιατί ήρθατε στην Αθήνα;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Οι φίλοι μου με φάγανε. Πήγαινε στην Αθήνα που έχουν πολύ μεγαλύτερη πέραση τα ψέματα για να προκόψεις!
Άννα Κυριακού: Κι έτσι ήρθατε στην Αθήνα!
Ντίνος Ηλιόπουλος: Ναι, μάλιστα. Πήγα κατ' ευθείαν σ' ένα φτασμένο πατριώτη μου αλλά αυτός δε με χρειάζεται.
Άννα Κυριακού: Γιατί;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Είναι δικηγόρος, είναι πιο ψεύτης κι από μένα!



Άννα Κυριακού: Λυπάμαι κύριε Θόδωρε, αλλά εγώ προσωπικά αντιπαθώ τα ψέματα.
Ντίνος Ηλιόπουλος: Τι λέτε κυρία μου; Γυναίκα και να αντιπαθεί τα ψέματα, γίνεται ποτέ; Οι γυναίκες είναι γεννημένες ψεύτρες! Έπειτα, μαντάμ, το ψέμα είναι ταλέντο, είναι δώρο Θεού, είναι δυνατόν να το αντιπαθείτε; Απόδειξη ότι οι μεγαλύτεροι συγγραφείς του κόσμου είναι μεγάλοι ψεύτες...



Ντίνος Ηλιόπουλος: Μπορώ τώρα να δω τον κύριο Φερέκη;
Άννα Κυριακού: Δυστυχώς απουσιάζει.
Ντίνος Ηλιόπουλος: Μα τι λέτε κυρία μου. Αφού η υπηρεσία σας είπε πριν λίγο ότι ήταν εδώ.
Άννα Κυριακού: Τέλος πάντων, ποιον θα πιστέψετε, την υπηρεσία μου ή εμένα;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Μάλλον την υπηρεσία σας!
Άννα Κυριακού: Ακούστε κύριε μου. Πολύ θάρρος δεν πήρατε;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Κυρία μου, εγώ δεν ήρθα εδώ για να εισπράξω ψέματα. Για να πουλήσω ήρθα!
Άννα Κυριακού: Μα σας είπα κύριε ότι ο άντρας μου απουσιάζει.
Ντίνος Ηλιόπουλος: Να το λέτε κυρία μου αλλά να μην επιμένετε. Τι διάβολο, συναγωνισμό θα μου κάνετε; Στο κάτω κάτω έχουμε και επαγγελματικό φιλότιμο.



Ντίνος Ηλιόπουλος: Όχι κύριε. Ο κύριος Φερέκης δεν είναι εδώ. Έχει ανέβει στα ανάκτορα! Όταν γυρίσει θα σας δεχτεί.
Γραμματέας: Ποιός ήτανε;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Ενας. Δεν έχει σημασία. Εγώ με τα ανάκτορα που του είπα, τον θάμπωσα!



Ντίνος Ηλιόπουλος: Θέλω να βγάλω δική μου εφημερίδα... τη Νέα Αλήθεια που θα συγκλονίσει τον κόσμο στις ψευτιές!




Ντίνος Ηλιόπουλος: Ήταν ψηλός, μετρίου αναστήματος, παχουλός πολύ... προς το αδύνατο, με μια μουστακάρα... να έτσι, ένα μουστακάκι...



Παντελής Ζερβός: Καλημέρα σας κυρία μου.
Ψηοφοφόρος: Καλημέρα σας κύριε Φερέκη. Ήρθα για την υπόθεσή του κουνιάδου μου που ήταν τελώνης στην Αλεξανδρούπολη και ήθελε να τον μεταθέσετε στην Αθήνα!
Παντελής Ζερβός: Α, ναι. Αυτή την υπόθεση την έχει αναλάβει ο ιδιαίτερος μου. Και δεν έγινε ο διορισμός;
Ψηφοφόρορος: Ξέρετε, ο καημένος πέθανε εχθές!
(Μπαίνει ο Ηλιόπουλος μέσα, που δεν ξέρει για το θάνατο του κουνιάδου)

Ντίνος Ηλιόπουλος: Α, καλημέρα σας κυρία μου. Εντάξει, έγινε η μετάθεση.
Τηλεφώνησα στον κουνιάδο σας και σήμερα το πρωί πήρα και απάντηση: "Ευχαριστώ απείρως ΣΤΟΠ Έρχομαι Αθήνα".
Ψηφοφόρος: Σας τηλεγράφησε; Αφού πέθανε!
Ντίνος Ηλιόπουλος: Ααα, σας το 'πανε; Μα έτσι απότομα; Τσ τσ, τι άγαρμπος κόσμος!



Περικλής Χριστοφορίδης: Τι γίνεσαι Θόδωρε; Πώς πάει;
Ντίνος Ηλιόπουλος: Δε βαριέστε κύριε Χαρίλαε, ρουτίνα... Ένα ψεματάκι στον ένα, ένα ψεματάκι στον άλλο. Δηλαδή λιανική πώληση...



(Ο Ηλιόπουλος κάνει πως μιλάει στο τηλέφωνο με το βουλευτή για ένα ρουσφέτι που του ζήτησε μια κυρία που είναι μπροστά. Έχει γυρισμένη την πλάτη στην πόρτα. Κάποια στιγμή μπαίνει ο βουλευτής από την πόρτα και τον κοιτάζει άγρια. Ο Ηλιόπουλος δεν τον έχει δει.)

Ντίνος Ηλιόπουλος: Ναι κύριε Φερέκη. Μάλιστα κύριε Φερέκη.
(Γυρνάει και τον βλέπει)

Ντίνος Ηλιόπουλος: Α, χα χα χα! Ξέρετε γιατί γελάω κύριε Φερέκη; Μόλις τώρα μπήκε ο δίδυμός σας αδελφός, ο γιατρός. Και η κυρία νομίζει πως είστε εσείς!

Ζητείται ψεύτης

Ο Α. Σαμαράς είναι συνειδητός και κατ' ... επάγγελμα ψεύτης


«Όσο μεγαλύτερο το ψέμα, και όσο περισσότερο επαναλαμβάνεται, τόσο πιο πιστευτό γίνεται».  Paul Joseph Goebbels, Υπουργός Προπαγάνδας του Χίτλερ.

Δεν έχει κανένα νόημα να σχολιάσουμε την συνέντευξη που έδωσε ο Ελληνας (πρώην) πρωθυπουργός στα "ΝΕΑ". Ο Α. Σαμαράς είναι συνειδητός και κατ' ... επάγγελμα ψεύτης. (Αλλωστε δεν νομίζουμε να έχει κάνει και ποτέ του άλλο επάγγελμα στην ζωή του). Επίσης, ο ίδιος, έχει ασπαστεί απόλυτα το βασικό αξίωμα της γκεμπελικής προπαγάνδας που αναφέραμε αρχικά.

Θα ήταν περιττό να τεκμηριώσουμε αυτό τον ισχυρισμό, αναφέροντας κατά καιρούς δηλώσεις και τοποθετήσεις του που είναι διαμετρικά αντίθετες με τα πεπραγμένα του. Και το ωραίο είναι ότι παράλληλα με την συνέντευξη του στην οποία μας λέει ότι δεν θα υπάρξουν νέα βάρβαρα αντιλαϊκά μέτρα, την ίδια μέρα η εφημερίδα "Αυγή" δημοσιεύει επιστολή του στην οποία ο Αντώνης Σαμαράς δεσμεύεται για ακόμα περισσότερες ανθρωποθυσίες και τη λήψη νέων ακόμα πιο δυσβάστακτων μέτρων, με την επιστολή του προς την τρόικα στις 19 Ιουλίου, στο πλαίσιο των διαβουλεύσεων για την έκδοση της τριμηνιαίας έκθεσης σχετικά με το ελληνικό πρόγραμμα.

Αυτός ο πολιτικάντης δεν είναι χθεσινός στον πολιτικό ακροδεξιό στίβο και κατά καιρούς μας έχει δώσει "δείγματα γραφής" για τα πιστεύω του. Καλό είναι να θυμηθούμε ένα σχετικό δημοσίευμα του περιοδικού "Hot Doc" που αναφέρεται στην πολιτική διαδρομή του πρώην πρωθυπουργού.

 Βλέπε επίσης: Ο Α. Σαμαράς, ΔΕΝ μπορεί να αποβάλειτις απολυταρχικές-ακροδεξιές νοοτροπίες του



==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.