Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Όσους η πολιτική χωρίζει, φαίνεται πως ο αθλητισμός και το πάθος για την ίδια ομάδα μπορεί να τους ενώσει (Να Είσαι Μοναχός ή με τον Άνθρωπο "κλειδί")


Μια βαθιά υπόκλιση, ένα χειροφίλημα,
ύστερα χωρίζουμε, φεύγω πληγωμένος,
η καρδιά σου βρίσκεται σε μεγάλο δίλημμα
κάποιον άλλο αγαπάς κι εγώ είμ' ο ξένος.

Μια βαθιά υπόκλιση, ένα χειροφίλημα,
στη ζωή μου ύστερα το ηλιοβασίλεμα,
στη ζωή μου ύστερα το ηλιοβασίλεμα.

Κι αν θα γίνουν σχόλια και σου πουν "τι έτρεξε"
ρίξ' τα όλα επάνω μου, πες εγώ πως φταίω,
μια γυναίκα όμορφη δεν μπορεί να έφταιξε
άσχετα αν μ' έκανε σήμερα να κλαίω.

Μια βαθιά υπόκλιση, ένα χειροφίλημα,
στη ζωή μου ύστερα το ηλιοβασίλεμα,
στη ζωή μου ύστερα το ηλιοβασίλεμα.

Ώρες... αγωνίας για τους δύο πολιτικούς, που παρακολούθησαν τον αγώνα-θρίλερ του ΟΑΚΑ:

Κάπως έτσι, η βουλευτής Κοζάνης του ΣΥΡΙΖΑ, Ραχήλ Μακρή, βρέθηκε να παρακολουθεί τη χθεσινή αναμέτρηση του Παναθηναϊκού με την Μπαρτσελόνα για το top-16 της Euroleague από την εξέδρα των επισήμων του ΟΑΚΑ, παρέα με τον πρώην γενικό γραμματέα της κυβέρνησης, Τάκη Μπαλτάκο.

Ακριβώς από πάνω τους, ο «ισχυρός άνδρας» της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, ζει με το δικό του, ξεχωριστό πάθος, την αναμέτρηση-θρίλερ που, δυστυχώς για την ελληνική ομάδα, έληξε με νίκη 81-77 για το συγκρότημα της Βαρκελώνης.

Δεν γνωρίζουμε εάν η συνύπαρξη των δύο πολιτικών «κρύβει» και κάποιο πολιτικό μήνυμα, ωστόσο φαίνεται πως η αγάπη τους για το μπάσκετ και τον Παναθηναϊκό ήταν αρκετή, για να «γεφυρώσει» για λίγες ώρες τις όποιες διαφορές.

Είναι γνωστή, άλλωστε, από... παλαιοτάτων χρόνων, η σχέση που διατηρεί ο κ. Μπαλτάκος με την οικογένεια Γιαννακόπουλου και τον Παναθηναϊκό.




Σχετικό: Καλύτερα Να Είσαι Μοναχός, Παρά Με Λάθος Παρέα: Ο Άνθρωπος κλειδί

==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.