Ζούμε μια περίοδο που οι πολίτες έχουν ανάγκη από πολιτικές που θα ανακουφίσουν την ζωή τους, είτε οικονομικά είτε θεσμικά και προσμένουν να δουν από τους δήμους και τη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ πολιτικές
προς όφελος των οικονομικά ασθενέστερων.
Η δημοτική αρχή της αριστεράς του Σύριζα στο δήμο Βύρωνα αυτή την περίοδο προχωρεί στην εφαρμογή ενός συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης σε διάφορα σημεία της πόλης.
Ένα σύστημα που το είχε σχεδιάσει η προηγούμενη δημοτική αρχή Χαρδαλιά και σήμερα το υιοθετεί και το εφαρμόζει η παράταξη της Στάσης Βύρωνα, του Σύριζα και ο δήμαρχος κ. Κατωπόδης. Πρόκειται για το Έργο “Ολοκληρωμένο Σύστημα Πληροφόρησης Επιβατών για Δρομολόγια Δημοτικής Συγκοινωνίας και Οδηγών για Διαθέσιμες Θέσεις Στάθμευσης, στους Δήμους Βύρωνα και Ηλιούπολης”.
Ο προϋπολογισμός του ανέρχεται στο ποσό των 278.320,00€, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και η χρηματοδότηση γίνεται από το ΕΣΠΑ, από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από Εθνικούς Πόρους. Περιλαμβάνει ολοκληρωμένο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης, αυτοματοποιημένου ελέγχου παραβάσεων στάθμευσης, καθώς και ένα ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης και διαχείρισης κλήσεων, ώστε να μην μπορεί να διαφεύγει κανείς χωρίς να πληρώσει.
Θα αυτοματοποιήσει τόσο τον έλεγχο όσο και τη βεβαίωση των παραβάσεων που αφορούν παράνομη στάθμευση. Στην αρχή η ελεγχομένη στάθμευση θα έχει πιλοτική εφαρμογή και -εάν τα έσοδα είναι αρκετά;- δεν αποκλείεται να επεκταθεί και σε άλλα σημεία και δρόμους της πόλης. ....
Η δημοτική αρχή του Σύριζα προχωρά στην εφαρμογή ενός μέτρου τεχνοκρατικής και εισπρακτικής αντίληψης, αμφιβόλου αποτελεσματικότητας, το οποίο δεν περιλαμβανόταν στο πρόγραμμά της. Για να αντιμετωπίσει ένα υπαρκτό πρόβλημα, που υπάρχει εξαιτίας των κακών πολιτικών που ασκήθηκαν σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο όλα τα προηγούμενα χρόνια, με κύριο χαρακτηριστικό την παντελή έλλειψη πολεοδομικού, χωροταξικού και συγκοινωνιακού σχεδιασμού της πόλης.
Οι πολιτικές αυτές οδήγησαν στην υποβάθμιση της ζωής των πολιτών, εξαιτίας των κυκλοφοριακών προβλημάτων, της απουσίας μετρό, της έλλειψης χώρων πάρκινγκ, των μικρών και συχνά απροσπέλαστων πεζοδρομίων, των διαρκώς συρρικνούμενων ελεύθερων χώρων, της αλόγιστης χρήσης Ι.Χ., των καθυστερημένων δρομολογίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, της υπολειτουργίας της δημοτικής συγκοινωνίας κ.ο.κ. Η ελεγχομένη στάθμευση δεν θα λύσει κανένα πρόβλημα, γιατί δεν δημιουργεί νέες θέσεις στάθμευσης ούτε συνδυάζεται με άλλα μέτρα αποθάρρυνσης της χρήσης Ι.Χ., ούτε και με ορθολογική αναδιάρθρωση των Δημόσιων Συγκοινωνιών, ούτε με τη βελτίωση και τον επανασχεδιασμό της Δημοτικής Συγκοινωνίας, που σήμερα βρίσκεται σε διάλυση, αφού κινούνται δυο από τα οκτώ λεωφορεία...
Το μόνο που κάνει είναι να διαχειριστεί τις ήδη υπάρχουσες θέσεις στάθμευσης, επιβαρύνοντας οικονομικά τους πολίτες.
Πρόκειται για μια πολιτική διαχείρισης-εκμετάλλευσης του δημόσιου κοινόχρηστου χώρου, με σκοπό την έλευση χρημάτων στα άδεια ταμεία του Δήμου. Οι καταστηματάρχες στην αγορά του Βύρωνα δεν θα έχουν κανένα όφελος. Ο τζίρος των καταστημάτων τους μειώνεται εξαιτίας της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης και των μνημονιακών πολιτικών, που γεννούν φτώχεια, ανεργία και εξαθλίωση.
Οι ελεγχόμενες θέσεις στάθμευσης δεν θα διευκολύνουν τη λειτουργία της αγοράς, αλλά θα φέρουν το αντίθετο αποτέλεσμα, εξαιτίας του κόστους στάθμευσης που θα επιβληθεί. Αποφάσισαν για μια φορά ακόμα για τους πολίτες χωρίς αυτούς και εναντίον τους. Για την εφαρμογή του σχεδίου αποφάσισε κατά πλειοψηφία το Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ η δημοτική αρχή βάφτισε ως διαβούλευση με τους πολίτες μια ανακοίνωση - ενημέρωση που τοιχοκόλλησε σε διάφορα σημεία της πόλης.
Η Επιτροπή Διαβούλευσης του Δήμου δεν συγκλήθηκε, στα πρότυπα απαξίωσης των θεσμικών διαδικασιών που ξέραμε από την προηγούμενη δημοτική αρχή Χαρδαλιά.
Οι συμμετοχικές διαδικασίες στη λήψη αποφάσεων που αφορούν τη ζωή των πολιτών έμειναν στις προεκλογικές εξαγγελίες. Οι θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης έχουν ήδη προσδιοριστεί σε 53 σημεία της πόλης και θα ελέγχονται με αισθητήρα στάθμευσης. Μεταξύ των οδών είναι και η αγορά του Βύρωνα στην οδό Χειμάρας, Νεαπόλεως, η Χρ. Σμύρνης, το Δημαρχείο κ.λπ.
Πρόκειται για πολυσύχναστες περιοχές που οι πολίτες τις επισκέπτονται τακτικά είτε να κάνουν τις αγορές τους είτε να εξυπηρετηθούν από δημόσιες υπηρεσίες. Έχει γίνει ήδη η άσπρη γραμμογράφηση στο οδόστρωμα.
Στις θέσεις που υπάρχει διαγράμμιση θα μπορούν να σταθμεύουν μόνο οι επισκέπτες συγκεκριμένο χρόνο (½ ώρα;) δωρεάν και στη συνέχεια εάν δεν έχει απομακρυνθεί το όχημα θα ειδοποιείται ηλεκτρονικά αρμόδια υπηρεσία για να επιβάλει οικονομικό τέλος (πρόστιμο), το οποίο θα εισπράττει ο Δήμος. Άγνωστο παραμένει ακόμα εάν θα ισχύει όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, εκτός Κυριακής και αργιών που είναι τα καταστήματα και οι δημόσιες υπηρεσίες κλειστά. Και το πότε Θα αρχίσει να εφαρμόζεται το μέτρο αυτό.
Στην είσοδο της πόλης (Κύπρου και Κολοκοτρώνη) και σε άλλα σημεία έχουν τοποθετηθεί ηλεκτρονικές επιγραφές που ενημερώνουν για την ελεγχομένη στάθμευση.
Η ανακοίνωση του μέτρου και οι διαγραμμίσεις στο οδόστρωμα έχουν προκαλέσει αναστάτωση στους πολίτες που κατοικούν ή εργάζονται στους δρόμους αυτούς, αφού η δημοτική αρχή δεν τους έχει ενημε- ρώσει εάν θα μπορούν να σταθμεύουν τα οχήματα τους πάνω στις διαγραμμισμένες θέσεις στάθμευσης, χωρίς να πληρώνουν καθημερινά οικονομικό αντίτιμο ή θα εξαναγκάζονται να αναζητούν θέση στάθμευσης σε άλλη γειτονιά.
Ο δημόσιος κοινόχρηστος χώρος δεν είναι εμπόρευμα. Το πρόβλημα της έλλειψης μόνιμων και προσωρινών χώρων στάθμευσης είναι γνωστό στην πόλη. Δεν αντιμετωπίζεται με μέτρα νεοφιλελεύθερης αντίληψης όπως η εκχώρηση σε ιδιωτικές εταιρείες δημοτικής περιουσίας στο κέντρο του Βύρωνα και στον Καρέα για πάρκινγκ ούτε και με το παρόν σχέδιο ελεγχόμενης στάθμευσης. Δυστυχώς η δημοτική αρχή του Σύριζα σε ορισμέ- νες περιπτώσεις βαδίζει στα βήματα Χαρδαλιά και υλοποιεί την πολιτική του.
Η διαρκώς αυξανόμενη κατάληψη από τραπεζοκαθήσματα των πεζοδρομίων και των Πλατειών από επιχειρήσεις εστίασης κάνουν τη ζωή των πολιτών δύσκολη και σε πολλές περιπτώσεις έχουν ξεπεράσει κάθε όριο με την ανοχή - συνενοχή της δημοτικής αρχής. Οι πολίτες όταν ψήφισαν στις δημοτικές εκλογές τη Στάση Βύρωνα δεν φανταζόντουσαν ότι θα εφαρμοζόταν η πολιτική Χαρδαλιά με αριστερό περιτύλιγμα.
Η διαχείριση του δημόσιου κοινόχρηστου χώρου και η κυκλοφορία πεζών και οχημάτων στην πόλη είναι ένα τεράστιο και σύνθετο πρόβλημα. Σε καμία όμως περίπτωση δεν πρέπει η δημοτική εξουσία να το αντιλαμβάνεται, να το αντιμετωπίζει και να το διαχειρίζεται αποκλειστικά ως μέσο αύξησης των εσόδων του τρύπιου προϋπολογισμού. Το δημοτικό συμβούλιο και οι άνθρωποι που ασκούν εξουσία στην πόλη χρειάζεται να σπάσουν αυγά και να συγκρουστούν με ιδιωτικά συμφέροντα, όπως χρειάζεται να απαιτήσουν επαρκή χρηματοδότηση από το κράτος, εάν θέλουν να ασκήσουν πολιτικές για μια ανθρώπινη ζωή στην πόλη. Ουδέτερες πολιτικές δεν υπάρχουν.
Χρειαζόμαστε μια πολιτική που θα δημιουργήσει τις προοπτικές για μια ανθρώπινη όμορφη πόλη, με όλες τις αναγκαίες σύγχρονες κοινωνικές υποδομές, όπου να μπορεί να ζεις και να κυκλοφορείς πεζός και με το Ι.Χ.
Η πρακτική της ανοχής της δημοτικής εξουσίας στα διάφορα ιδιωτικά συμφέροντα που καταπατούν, καταλαμβάνουν, αξιοποιούν καταχρηστικά και εκμεταλλεύονται οικονομικά το δημόσιο χώρο γίνεται συνενοχή. Λύσεις υπάρχουν, αλλά πρέπει να αναζητηθούν μαζί με τους πολίτες και σε συνδυασμό με τις καθημερινές ολόπλευρες ανάγκες τους. Λύσεις που θα συμβάλουν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην πόλη, όλων μας.
Οι πολίτες με την ανεξάρτητη δράση τους χρειάζεται να απαιτήσουν από τη δημοτική αρχή να ασκηθούν πολιτικές με γνώμονα το συμφέρον του συνόλου των πολιτών και την αναγκαία συνύπαρξη στην πόλη ανθρώπων, οχημάτων, επιχειρήσεων.
Οι δημόσιοι κοινόχρηστοι χώροι δεν πρέπει να γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης ορισμένων επιχειρηματιών που συμπεριφέρονται και παρεμβαίνουν με καταχρηστικό τρόπο στο δημόσιο κοινόχρηστο χώρο.
Απαιτείται άλλη πολιτική που στο κέντρο της προσοχής της θα έχει τον άνθρωπο και της ανάγκες του. Δεν θα υπο- κύπτει στους νόμους της ανεξέλικτης αγοράς, των νεοφιλελεύθερων ιδεών και τεχνοκρατικών πρακτικών.
ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝΟΧΗ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΒΥΡΩΝΑ,
Ιούνιος 2015
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Η δημοτική αρχή της αριστεράς του Σύριζα στο δήμο Βύρωνα αυτή την περίοδο προχωρεί στην εφαρμογή ενός συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης σε διάφορα σημεία της πόλης.
Ένα σύστημα που το είχε σχεδιάσει η προηγούμενη δημοτική αρχή Χαρδαλιά και σήμερα το υιοθετεί και το εφαρμόζει η παράταξη της Στάσης Βύρωνα, του Σύριζα και ο δήμαρχος κ. Κατωπόδης. Πρόκειται για το Έργο “Ολοκληρωμένο Σύστημα Πληροφόρησης Επιβατών για Δρομολόγια Δημοτικής Συγκοινωνίας και Οδηγών για Διαθέσιμες Θέσεις Στάθμευσης, στους Δήμους Βύρωνα και Ηλιούπολης”.
Ο προϋπολογισμός του ανέρχεται στο ποσό των 278.320,00€, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και η χρηματοδότηση γίνεται από το ΕΣΠΑ, από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και από Εθνικούς Πόρους. Περιλαμβάνει ολοκληρωμένο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης, αυτοματοποιημένου ελέγχου παραβάσεων στάθμευσης, καθώς και ένα ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης και διαχείρισης κλήσεων, ώστε να μην μπορεί να διαφεύγει κανείς χωρίς να πληρώσει.
Θα αυτοματοποιήσει τόσο τον έλεγχο όσο και τη βεβαίωση των παραβάσεων που αφορούν παράνομη στάθμευση. Στην αρχή η ελεγχομένη στάθμευση θα έχει πιλοτική εφαρμογή και -εάν τα έσοδα είναι αρκετά;- δεν αποκλείεται να επεκταθεί και σε άλλα σημεία και δρόμους της πόλης. ....
Η δημοτική αρχή του Σύριζα προχωρά στην εφαρμογή ενός μέτρου τεχνοκρατικής και εισπρακτικής αντίληψης, αμφιβόλου αποτελεσματικότητας, το οποίο δεν περιλαμβανόταν στο πρόγραμμά της. Για να αντιμετωπίσει ένα υπαρκτό πρόβλημα, που υπάρχει εξαιτίας των κακών πολιτικών που ασκήθηκαν σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο όλα τα προηγούμενα χρόνια, με κύριο χαρακτηριστικό την παντελή έλλειψη πολεοδομικού, χωροταξικού και συγκοινωνιακού σχεδιασμού της πόλης.
Οι πολιτικές αυτές οδήγησαν στην υποβάθμιση της ζωής των πολιτών, εξαιτίας των κυκλοφοριακών προβλημάτων, της απουσίας μετρό, της έλλειψης χώρων πάρκινγκ, των μικρών και συχνά απροσπέλαστων πεζοδρομίων, των διαρκώς συρρικνούμενων ελεύθερων χώρων, της αλόγιστης χρήσης Ι.Χ., των καθυστερημένων δρομολογίων των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, της υπολειτουργίας της δημοτικής συγκοινωνίας κ.ο.κ. Η ελεγχομένη στάθμευση δεν θα λύσει κανένα πρόβλημα, γιατί δεν δημιουργεί νέες θέσεις στάθμευσης ούτε συνδυάζεται με άλλα μέτρα αποθάρρυνσης της χρήσης Ι.Χ., ούτε και με ορθολογική αναδιάρθρωση των Δημόσιων Συγκοινωνιών, ούτε με τη βελτίωση και τον επανασχεδιασμό της Δημοτικής Συγκοινωνίας, που σήμερα βρίσκεται σε διάλυση, αφού κινούνται δυο από τα οκτώ λεωφορεία...
Το μόνο που κάνει είναι να διαχειριστεί τις ήδη υπάρχουσες θέσεις στάθμευσης, επιβαρύνοντας οικονομικά τους πολίτες.
Πρόκειται για μια πολιτική διαχείρισης-εκμετάλλευσης του δημόσιου κοινόχρηστου χώρου, με σκοπό την έλευση χρημάτων στα άδεια ταμεία του Δήμου. Οι καταστηματάρχες στην αγορά του Βύρωνα δεν θα έχουν κανένα όφελος. Ο τζίρος των καταστημάτων τους μειώνεται εξαιτίας της παρατεταμένης οικονομικής κρίσης και των μνημονιακών πολιτικών, που γεννούν φτώχεια, ανεργία και εξαθλίωση.
Οι ελεγχόμενες θέσεις στάθμευσης δεν θα διευκολύνουν τη λειτουργία της αγοράς, αλλά θα φέρουν το αντίθετο αποτέλεσμα, εξαιτίας του κόστους στάθμευσης που θα επιβληθεί. Αποφάσισαν για μια φορά ακόμα για τους πολίτες χωρίς αυτούς και εναντίον τους. Για την εφαρμογή του σχεδίου αποφάσισε κατά πλειοψηφία το Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ η δημοτική αρχή βάφτισε ως διαβούλευση με τους πολίτες μια ανακοίνωση - ενημέρωση που τοιχοκόλλησε σε διάφορα σημεία της πόλης.
Η Επιτροπή Διαβούλευσης του Δήμου δεν συγκλήθηκε, στα πρότυπα απαξίωσης των θεσμικών διαδικασιών που ξέραμε από την προηγούμενη δημοτική αρχή Χαρδαλιά.
Οι συμμετοχικές διαδικασίες στη λήψη αποφάσεων που αφορούν τη ζωή των πολιτών έμειναν στις προεκλογικές εξαγγελίες. Οι θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης έχουν ήδη προσδιοριστεί σε 53 σημεία της πόλης και θα ελέγχονται με αισθητήρα στάθμευσης. Μεταξύ των οδών είναι και η αγορά του Βύρωνα στην οδό Χειμάρας, Νεαπόλεως, η Χρ. Σμύρνης, το Δημαρχείο κ.λπ.
Πρόκειται για πολυσύχναστες περιοχές που οι πολίτες τις επισκέπτονται τακτικά είτε να κάνουν τις αγορές τους είτε να εξυπηρετηθούν από δημόσιες υπηρεσίες. Έχει γίνει ήδη η άσπρη γραμμογράφηση στο οδόστρωμα.
Στις θέσεις που υπάρχει διαγράμμιση θα μπορούν να σταθμεύουν μόνο οι επισκέπτες συγκεκριμένο χρόνο (½ ώρα;) δωρεάν και στη συνέχεια εάν δεν έχει απομακρυνθεί το όχημα θα ειδοποιείται ηλεκτρονικά αρμόδια υπηρεσία για να επιβάλει οικονομικό τέλος (πρόστιμο), το οποίο θα εισπράττει ο Δήμος. Άγνωστο παραμένει ακόμα εάν θα ισχύει όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, εκτός Κυριακής και αργιών που είναι τα καταστήματα και οι δημόσιες υπηρεσίες κλειστά. Και το πότε Θα αρχίσει να εφαρμόζεται το μέτρο αυτό.
Στην είσοδο της πόλης (Κύπρου και Κολοκοτρώνη) και σε άλλα σημεία έχουν τοποθετηθεί ηλεκτρονικές επιγραφές που ενημερώνουν για την ελεγχομένη στάθμευση.
Η ανακοίνωση του μέτρου και οι διαγραμμίσεις στο οδόστρωμα έχουν προκαλέσει αναστάτωση στους πολίτες που κατοικούν ή εργάζονται στους δρόμους αυτούς, αφού η δημοτική αρχή δεν τους έχει ενημε- ρώσει εάν θα μπορούν να σταθμεύουν τα οχήματα τους πάνω στις διαγραμμισμένες θέσεις στάθμευσης, χωρίς να πληρώνουν καθημερινά οικονομικό αντίτιμο ή θα εξαναγκάζονται να αναζητούν θέση στάθμευσης σε άλλη γειτονιά.
Ο δημόσιος κοινόχρηστος χώρος δεν είναι εμπόρευμα. Το πρόβλημα της έλλειψης μόνιμων και προσωρινών χώρων στάθμευσης είναι γνωστό στην πόλη. Δεν αντιμετωπίζεται με μέτρα νεοφιλελεύθερης αντίληψης όπως η εκχώρηση σε ιδιωτικές εταιρείες δημοτικής περιουσίας στο κέντρο του Βύρωνα και στον Καρέα για πάρκινγκ ούτε και με το παρόν σχέδιο ελεγχόμενης στάθμευσης. Δυστυχώς η δημοτική αρχή του Σύριζα σε ορισμέ- νες περιπτώσεις βαδίζει στα βήματα Χαρδαλιά και υλοποιεί την πολιτική του.
Η διαρκώς αυξανόμενη κατάληψη από τραπεζοκαθήσματα των πεζοδρομίων και των Πλατειών από επιχειρήσεις εστίασης κάνουν τη ζωή των πολιτών δύσκολη και σε πολλές περιπτώσεις έχουν ξεπεράσει κάθε όριο με την ανοχή - συνενοχή της δημοτικής αρχής. Οι πολίτες όταν ψήφισαν στις δημοτικές εκλογές τη Στάση Βύρωνα δεν φανταζόντουσαν ότι θα εφαρμοζόταν η πολιτική Χαρδαλιά με αριστερό περιτύλιγμα.
Η διαχείριση του δημόσιου κοινόχρηστου χώρου και η κυκλοφορία πεζών και οχημάτων στην πόλη είναι ένα τεράστιο και σύνθετο πρόβλημα. Σε καμία όμως περίπτωση δεν πρέπει η δημοτική εξουσία να το αντιλαμβάνεται, να το αντιμετωπίζει και να το διαχειρίζεται αποκλειστικά ως μέσο αύξησης των εσόδων του τρύπιου προϋπολογισμού. Το δημοτικό συμβούλιο και οι άνθρωποι που ασκούν εξουσία στην πόλη χρειάζεται να σπάσουν αυγά και να συγκρουστούν με ιδιωτικά συμφέροντα, όπως χρειάζεται να απαιτήσουν επαρκή χρηματοδότηση από το κράτος, εάν θέλουν να ασκήσουν πολιτικές για μια ανθρώπινη ζωή στην πόλη. Ουδέτερες πολιτικές δεν υπάρχουν.
Χρειαζόμαστε μια πολιτική που θα δημιουργήσει τις προοπτικές για μια ανθρώπινη όμορφη πόλη, με όλες τις αναγκαίες σύγχρονες κοινωνικές υποδομές, όπου να μπορεί να ζεις και να κυκλοφορείς πεζός και με το Ι.Χ.
Η πρακτική της ανοχής της δημοτικής εξουσίας στα διάφορα ιδιωτικά συμφέροντα που καταπατούν, καταλαμβάνουν, αξιοποιούν καταχρηστικά και εκμεταλλεύονται οικονομικά το δημόσιο χώρο γίνεται συνενοχή. Λύσεις υπάρχουν, αλλά πρέπει να αναζητηθούν μαζί με τους πολίτες και σε συνδυασμό με τις καθημερινές ολόπλευρες ανάγκες τους. Λύσεις που θα συμβάλουν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην πόλη, όλων μας.
Οι πολίτες με την ανεξάρτητη δράση τους χρειάζεται να απαιτήσουν από τη δημοτική αρχή να ασκηθούν πολιτικές με γνώμονα το συμφέρον του συνόλου των πολιτών και την αναγκαία συνύπαρξη στην πόλη ανθρώπων, οχημάτων, επιχειρήσεων.
Οι δημόσιοι κοινόχρηστοι χώροι δεν πρέπει να γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης ορισμένων επιχειρηματιών που συμπεριφέρονται και παρεμβαίνουν με καταχρηστικό τρόπο στο δημόσιο κοινόχρηστο χώρο.
Απαιτείται άλλη πολιτική που στο κέντρο της προσοχής της θα έχει τον άνθρωπο και της ανάγκες του. Δεν θα υπο- κύπτει στους νόμους της ανεξέλικτης αγοράς, των νεοφιλελεύθερων ιδεών και τεχνοκρατικών πρακτικών.
ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝΟΧΗ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΒΥΡΩΝΑ,
Ιούνιος 2015
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.