Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

Η "Αραβική Άνοιξη" θα φέρει βαρύ χειμώνα στην γηραιά ήπειρο των πάλαι ποτέ αποικιοκρατών και των σύγχρονων "σταυροφόρων"


Γράφει ο Βλάσης Γ. Ρασσιάς
Εσείς που για την σφαγή του Παρισιού έχετε ήδη βγει και λέτε τις χοντρομ@λ@κίες που ένθεν κακείθεν σας υπαγορεύουν οι ξεπερασμένες πολιτικές ιδεοληψίες σας, ακούστε (εάν θέλετε) την ψυχρή φωνή του ιστορικού, μπας και, εφεξής τουλάχιστον, επωφεληθείτε.
Η "στραυροφόρα" (όπως οι τζιχαντιστές την αποκαλούν) "Δύση", πληρώνει απλώς το ανοσιούργημά της να εξυπηρετήσει την ισραηλινή αυθαιρεσία με το να εξοντώσει τα σπάνια κοσμικά (secular) καθεστώτα του αραβικού κόσμου που κρίνονταν "ενοχλητικά".
Και λέω "σπάνια", γιατί αυτά τα καθεστώτα ήσαν αποτέλεσμα μιας πολύ συγκεκριμένης ιστορικής συγκυρίας και ενός αντίστοιχου πολιτικού φαινομένου (του νασερικού τύπου αραβικού εθνικισμού) που για μερικούς τουλάχιστον αιώνες εγγυημένα δεν πρόκειται να επαναληφθεί. Μέχρι τότε, και εάν ποτέ επαναληφθεί, αμέτρητοι άνθρωποι θα σκοτώνουν αμέτρητους άλλους και στους ορίζοντες θα αντηχεί το κτηνώδες και αποκτηνωτικό συνάμα "αλλλαχου ακμπάρ", εξίσου κτηνώδες και αποκτηνωτικό με κάθε ανάλογο σύνθημα των χριστιανών που ανήχησε κατά τις αμέτρητες δικές τους θηριωδίες από τον 4ο έως τον 18ο αιώνα.

Κοιτάξτε καλά αυτές τις δύο σκηνές (φώτο):
Είναι η ληξιαρχική πράξη του τέλους του εθνικού και κοσμικού κράτους στον αραβικο κόσμο και το προεόρτιο του τέλους του εθνικού και κοσμικού κράτους και στην Ευρώπη, είναι η αρχή της κόλασης που κάποιοι στοχευμένα μας έχουν ήδη καταδικάσει να ζήσουμε στο κοντινό μας μέλλον. Αυτοί οι κάποιοι είναι πολύ συγκεκριμένοι, είναι οι αξιωματούχοι του ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ μονοθεϊσμού (διότι η θρησκευτική πλευρά του είναι απλό προκάλυμμα),

Όσοι τους υποστηρίζετε, είτε ενεργά είτε παθητικά, είστε συνένοχοι.

==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.