Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

ΟΛΛΑΝΔΙΚΗ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ. Σε δυσφήμηση πρώτου μεγέθους της ελληνικής επιχειρηματικότητας - Συγκλονιστική ομιλία Έλληνα ζυθοπαραγωγού για πολυεθνικές "Με απειλούσαν για τη ζωή μου"

Δεν είχα ιδέα ότι "Mythos", "Αλφα" και "Fix" ήταν ξένες. 
Και καμάρωνα κιόλας για την Fix πως είναι η καλύτερη βαρελίσια. 
Ω, πότε ξανά...Τελικά δεν έχουμε ιδέα τι μας γίνετε παιδιά. 
Τα αυτιά σας ανοιχτά!
Σχετικό: Αθηναϊκή Ζυθοποιία – Το Ολλανδικό μονοπώλιο μπύρας στην Ελλάδα.

Σε δυσφήμηση πρώτου μεγέθους της ελληνικής επιχειρηματικότητας και μάλιστα της νεανικής παραπέμπει η «χαριτωμενιά» με τη διαφήμιση της ολλανδικής Amstel, που διακωμωδεί την προσπάθεια δύο πιτσιρικάδων της διπλανής πόρτας να φτιάξουν τη δική τους «μπράντα» μπίρας.
Στο τέλος συμβιβάζονται με την ανημποριά τους, το προϊόν βγαίνει «μούφα» και οι νεαροί, με τα όνειρα εξωστρέφειας, διασκεδάζουν τον πόνο τους, ξεδιψώντας με μια «κανονική» μπίρα, που δεν είναι άλλη από την Amstel.

O Μπίλυ και ο Μάνος, είναι δύο νέοι που αγαπούν την μπύρα και φιλοδοξούν να φτιάξουν τη δική τους. Η ιστορία τους μιλάει στη ψυχή όσων αγαπούν τη μπύρα, αναδεικνύοντας τη Do-It-Yourself τάση και επιβεβαιώνοντας τον κανόνα ότι κάθε αρχή και δύσκολη!
Το μήνυμα είναι σαφές και δεν χωρά διπλή ανάγνωση. Κάθε προσπάθεια μικρών και ανεξάρτητων παραγωγών μπίρας σε αυτή τη χώρα είναι από μάταιη έως γελοία. Μόνο φαντασμένοι και... ψώνια που ονειρεύονται να βάλουν τη Στικούδη στην ετικέτα μπορεί να έχουν τέτοια όνειρα. Και στο τέλος, το προϊόν βγαίνει τόσο σκάρτο, που ντρέπονται και οι ίδιοι να το καταναλώσουν.

Αυτά πάντα σύμφωνα με το εμπνευσμένο τρέιλερ της Amstel. Μόνο που στην Ελλάδα δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο για τέτοιου είδους αρνητικές διαφημίσεις, που διακωμωδούν το προϊόν του ανταγωνιστή και μάλιστα με μια εκδοχή χιούμορ φτηνή αλλά και άκρως προσβλητική για τη χώρα.

Αυτή, λοιπόν, η «εξυπναδούλα» των Ολλανδών και της όποιας διαφημιστικής την επιμελήθηκε έπρεπε ήδη να έχει προκαλέσει την επέμβαση των αρμόδιων εποπτικών Αρχών. Των Αρχών, δηλαδή, που επιβλέπουν τους κανόνες ανταγωνισμού, τον χώρο της...
διαφήμισης και τα όρια δεοντολογίας στα ραδιοτηλεοπτικά μηνύματα.

Οι Αρχές αυτές είτε κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου είτε αποφεύγουν, για άλλους λόγους, να τα βάλουν με πολυεθνικά μεγαθήρια. Ετσι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, που επανειλημμένως έχει κατηγορηθεί για κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της, εξακολουθεί να αλωνίζει ανενόχλητη. Κοινό μυστικό είναι ότι πρωτοστάτησε στην προσπάθεια επιβολής φόρου στις μικρές ελληνικές ζυθοποιίες, η οποία σκόνταψε ευτυχώς στη Βουλή. Επιχείρησε, δηλαδή, να εξοντώσει μικρούς ανταγωνιστές που παλεύουν για την επιχειρηματική επιβίωσή τους με ποσοστό που δεν ξεπερνά το 10% της συνολικής αγοράς.

Και τώρα που είδε ότι δεν τα κατάφερε, επιχειρεί με μια διαφήμιση-όνειδος να μας εξηγήσει ότι όσοι ονειρεύονται να φτιάξουν ελληνική μπίρα χάνουν τον χρόνο τους γιατί το προϊόν είναι «μάπα».
Ε, λοιπόν, «μάπα» είναι η διαφήμισή τους. Ελληνική μπίρα υπάρχει και είναι εξαιρετική, με πρώτο και καλύτερο παράδειγμα την ακριτική Βεργίνα, η οποία έχει ενοχλήσει τους Ολλανδούς περισσότερο απ' οποιονδήποτε άλλο. Κι αν συνεχίσουν με τέτοιες βρομιές, θα μας κάνουν όλους να μην ξαναγγίξουμε στη ζωή μας την Amstel και τη Heineken...


Ένα από τα πιο σύγχρονα βυνοποιεία της Ευρώπης βρίσκεται στη ΘΡΑΚΗ
“Είμαστε 100 άτομα στην Κομοτηνή και φτιάχνουμε μια από τις καλύτερες μπύρες στον κόσμο, σε ένα από τα πιο σύγχρονα βυνοποιεία της Ευρώπης». Έτσι σύστησε την μπύρα Βεργίνα στο κοινό της Θεσσαλονίκης ο Διευθυντής Εταιρικής Ανάπτυξης της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης Δημήτρης Κρις.
Στον εμβληματικό, όπως τον χαρακτήρισε ΖΥΘΟ, απέναντι από τον Λευκό Πύργο, παρουσιάστηκαν τέσσερις διαφορετικές γεύσεις σ’ ένα μπυρόφιλο κοινό που γέμισε ασφυκτικά το χώρο. Πολιτικοί, εκπρόσωποι φορέων, επιχειρηματίες, δημοσιογράφοι, fan της μπύρας αλλά και θαμώνες του ΖΥΘΟΥ, δοκίμασαν τη φρέσκια πλούσια γεύση της ΒΕΡΓΙΝΑ Lager, την αφρώδη Weiss με την ειδική αφροζύμη και το φρουτώδες άρωμα που θυμίζει γαρύφαλλο και μπανάνα, την κεχριμπαρένια Red που μυρίζει εξωτικά φρούτα, βατόμουρα και μέλι αλλά και την ξανθιά και αυτοκρατορική, αφιλτράριστη lager Πορφύρα.
Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ήταν η πρώτη στην Ελλάδα που ξεκίνησε τη συμβολαιακή γεωργία κριθαριού με 17.000 στρέμματα που καλλιεργούνται στη Θράκη αλλά και στη Μακεδονία παράγοντας πρώτη ύλη και για ελληνικές μικροζυθοποιίες. «Με τη διαδικασία του fair trade παράγουμε τρία διαφορετικά είδη βύνης. Αυτός είναι και ο στόχος μας. Ένα 100% ελληνικό προϊόν» , λέει ο Δημήτρης Κρις.

Συγκλονιστική ομιλία Έλληνα ζυθοπαραγωγού για πολυεθνικές "Με απειλούσαν για τη ζωή μου"

Σοκαριστικές καταγγελίες του παραγωγού της ελληνικής μπύρας Βεργίνα. Ο Δημήτρης Πολιτόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Ζυθοποιΐας Μακεδονίας-Θράκης στη Βουλή των Ελλήνων αναφορικά με τις πρακτικές δύο πολυεθνικών και τα μέσα που μεταχειρίστηκαν ώστε να εκφοβίσουν τους Έλληνες παραγωγούς. Οι καταγγελίες αυτές ακόμη περιμένουν τη διερεύνισή τους από το μακρινό 2001! «Αν δεν είχα την υποστήριξη των άλλων εταιρειών που έχει η οικογένειά μου στη Νέα Υόρκη θα είχα κλείσει. Αν δεν ήμουν νέος δεν θα είχα αντέξει. Το να μπεις στον πόλεμο, ο οποίος περιλαμβάνει σκάσιμο ελαστικών, κόψιμο φρένων, κάψιμο φορτηγών, απειλών κατά της ζωή μου, κατά των συναδέλφων εμπόρων, αυτά όλα βρίσκονται στην επιτροπή ανταγωνισμού, στην οποία εκκρεμούν από το 2001»

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΜΠΥΡΕΣ - ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ!


Σπιτική μπύρα. Ευκολα και γρήγορα. (KITSCH CREW)


==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.