Ιαβέρης: Από τον Παντελίδη μέχρι και αυτό το τροχαίο έχουν πεθάνει 1.800 άνθρωποι
«Δύο τροχαία δυστυχήματα, για τα πολλά μέσα ενημέρωσης, υπήρξαν τους τελευταίους μήνες. Ένα του Παντελίδη και ένα αυτό», τόνισε ο πρώην οδηγός αγώνων και εκπαιδευτής ασφαλούς οδήγησης Τάσος Μαρκουίζος, γνωστός και ως Ιαβέρης, αναφερόμενος στο τραγικό δυστύχημα με τους τέσσερις νεκρούς στην Αθηνών – Λαμίας.
«Στο ενδιάμεσο διάστημα έχασαν τη ζωή τους 1.800 άνθρωποι, άλλοι 5.000 έμειναν ανάπηροι. Πέντε την ημέρα νεκροί, άλλοι τέσσερις – πέντε ζωντανοί νεκροί, άλλοι είκοσι ανάπηροι και άλλοι εξήντα τραυματίες. Σε ηλικίες από 15 – 29 τα τροχαία δυστυχήματα είναι η πρώτη αιτία θανάτου», σχολίασε ο Τάσος Μαρκουίζος, μιλώντας στον ΣΚΑΙ.
Ελλάδα, η χώρα της μαγκιάς, που ανέχεται να σακατεύονται άνθρωποι στους δρόμους. Έλληνες, αυτός ο "απολίτιστος, δακτυλοδεικτούμενος λαός, που νοιάζεται μόνο για την τσεπάρα του".
Τι πρέπει να γίνει, για να νιώσουμε επιτέλους τη γενοκτονία που οι ίδιοι προκαλούμε, αδιαφορώντας για το αυριανό σακάτεμα των παιδιών ή του διπλανού μας.
Εκεί που σταματάει ο χρόνος, στο σημείο που κόβεται το νήμα μιας ζωής κι όλοι, κάθε φορά έκπληκτοι παρακολουθούμε ακόμα μία τραγωδία στην άσφαλτο, ακόμη έναν μάταιο χαμό στους ελληνικούς δρόμους... εκεί ξεκινούν τα "γιατί", εκεί προκύπτουν τα ερωτήματα που δεν έχουν απάντηση κι ακόμα κι αν έχουν, δεν την χωράει ο νους, εκεί εκτοξεύεται κάθε ίχνος αυτοκριτικής, με το αυτονόητο ένστικτο της αυτοσυντήρησης να μας κάνει να υποσχόμαστε στον εαυτό μας, ότι θα είμαστε πιο προσεκτικοί. Μέχρι να στεγνώσει το αίμα στην άσφαλτο, μέχρι να το ξεπλύνει η βροχή, μέχρι να πάψει να μας σοκάρει η τραγωδία του διπλανού, μέχρι να βρεθεί ένα άλλο θέμα στην επικαιρότητα, που θα προκαλέσει σοκ, οργή, αγανάκτηση...
--------------------------------------
Ανέβηκε στις 24 Σεπ 2009
Η εισήγηση του Άρη Σταθάκη για τον ΚΟΚ στην ολομέλεια της Βουλής (25/01/2007)
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Τι πρέπει να γίνει, για να νιώσουμε επιτέλους τη γενοκτονία που οι ίδιοι προκαλούμε, αδιαφορώντας για το αυριανό σακάτεμα των παιδιών ή του διπλανού μας.
Ο Αναστάσιος Μαρκουίζος, γνωστός σε όλους ως Ιαβέρης, μιλά στο NEWS 247 (Κεντρική φωτογραφία: Φραντζέσκα Γιαϊτζόγλου-Watkinson) - κείμενο Σοφία Κατσαρέλη
Εκεί που σταματάει ο χρόνος, στο σημείο που κόβεται το νήμα μιας ζωής κι όλοι, κάθε φορά έκπληκτοι παρακολουθούμε ακόμα μία τραγωδία στην άσφαλτο, ακόμη έναν μάταιο χαμό στους ελληνικούς δρόμους... εκεί ξεκινούν τα "γιατί", εκεί προκύπτουν τα ερωτήματα που δεν έχουν απάντηση κι ακόμα κι αν έχουν, δεν την χωράει ο νους, εκεί εκτοξεύεται κάθε ίχνος αυτοκριτικής, με το αυτονόητο ένστικτο της αυτοσυντήρησης να μας κάνει να υποσχόμαστε στον εαυτό μας, ότι θα είμαστε πιο προσεκτικοί. Μέχρι να στεγνώσει το αίμα στην άσφαλτο, μέχρι να το ξεπλύνει η βροχή, μέχρι να πάψει να μας σοκάρει η τραγωδία του διπλανού, μέχρι να βρεθεί ένα άλλο θέμα στην επικαιρότητα, που θα προκαλέσει σοκ, οργή, αγανάκτηση...
Κι όμως, εκεί είναι, που πρέπει να δώσουμε απάντηση στα "γιατί". Γιατί δεν αντιλαμβανόμαστε την αξία της ζωής μας, γιατί πιστεύουμε πως τίποτα κακό δεν μπορεί να μας συμβεί, όταν όλοι γύρω έχουν ένα περιστατικό να διηγηθούν από τροχαίο, γιατί δεν σκεφτόμαστε ότι στο σπίτι, όταν κλείσαμε την πόρτα και φύγαμε για τη δουλειά, για ένα ταξίδι, για μία βόλτα, μας περιμένει ένας πατέρας, μία μητέρα, ένας αδελφός, ένας σύντροφος, ένα παιδί. ...
Την Κυριακή που πέρασε, συνέβη ένα από τα πιο τρομακτικά τροχαία δυστυχήματα στην Ελλάδα, που όσο κι αν το σκεφτεί κανείς, αλήθεια δεν το χωράει ο νους. Ένα δυστύχημα, που μοιάζει σαν κάποιο αόρατο χέρι να πήρε μία οικογένεια και δύο φίλους και να συνέθεσε μία σύμπτωση τόσο σπαρακτικά τραγική, που αν δεν ήταν αλήθεια, ίσως και να ήταν σκηνή από ταινία.
Ο παλιός οδηγός αγώνων Αναστάσιος Μαρκουίζος, γνωστός σε όλους ως Ιαβέρης, και σήμερα και χθες και διαχρονικά έχει βάλει στόχο ζωής, να ευαισθητοποιήσει άπαντες για τη γενοκτονία που συντελείται στους ελληνικούς δρόμους, όπου νέοι "σβήνουν", πριν προλάβουν να τεκνοποιήσουν, γονείς νεκροφιλούν τα παιδιά τους και χιλιάδες άλλοι άνθρωποι μένουν ανάπηροι για το υπόλοιπο της ζωής τους.
Με αφορμή το τραγικό δυστύχημα, κρούει ξανά τον κώδωνα του κινδύνου, μιλώντας στο NEWS 247 για την αδιαφορία Πολιτείας, ΜΜΕ και κοινής γνώμης για τη γενοκτονία που συντελείται στους ελληνικούς δρόμους.
Από τον Παντελίδη μέχρι σήμερα έχουν χάσει τη ζωή τους 1.800 άνθρωποι
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΡΙΑΝΟ ΘΑΝΑΤΟ 'Η ΤΟ ΣΑΚΑΤΕΜΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ
"Το τραγικό περιστατικό που συνέβη, είναι ένα δυστύχημα λόγω υπερβολικής ταχύτητας, από αυτοκίνητο με πλήρωμα γόνους της ελίτ. Το τελευταίο που θυμάμαι, πριν έναν χρόνο, ήταν του Παντελίδη. Τα κανάλια ασχολούνται, όταν τα θύματα είναι γνωστοί ή είναι πλούσιοι, ενώ θα έπρεπε με αφορμή αυτά τα τραγικά περιστατικά, να βγαίνουν και να δίνουν μήνυμα, ότι είναι κρίμα να σακατεύονται στους δρόμους άδικα οι άνθρωποι. Δυστυχώς, αναπαράγουν μόνο ό,τι πουλάει. Σκεφτείτε, ότι από το δυστύχημα του Παντελίδη έως αυτό το δυστύχημα με την Porsche, μέσα σε έναν χρόνο, έχουν χάσει τη ζωή τους 1.800 άνθρωποι, από τους οποίους το 80% είναι κάτω των 30 ετών, έχουν μείνει ανάπηροι περισσότεροι από 5.000 άνθρωποι κι έχουν τραυματιστεί σοβαρά πάνω από 40.000. Κι όμως, μέσα σε αυτό το διάστημα, δεν έχω ακούσει τίποτα από τα κανάλια, για αυτήν τη γενοκτονία που χάνονται παιδόπουλα μεταξύ 15 και 30 ετών, γιατί αυτή είναι η πρώτη αιτία θανάτου σε αυτές τις ηλικίες".
" Όταν χάνονται οι άνθρωποι σε αυτές τις ηλικίες ή καταστρέφονται οι ζωές τους, το παθαίνουν πριν προλάβουν να τεκνοποιήσουν. Οι μπαμπάδες των δύο παιδιών στην Porsche, δεν θα δουν παιδάκι από το παιδί τους. Η πιο ευτυχισμένη στιγμή στη ζωή ενός ανθρώπου είναι η γέννηση του παιδιού του. Η χειρότερη είναι ο θάνατος του παιδιού του. Είναι τραγικό, να φεύγουν νέα παιδιά χωρίς λόγο, σε επίπεδο γενοκτονίας, που κατεβάζει τον πληθυσμό και η Πολιτεία, οι πολιτικοί, τα ΜΜΕ και η κοινή γνώμη που καθορίζει δια της ψήφου ποιοι θα διαχειριστούν τη ζωή μας και δια του τηλεκοντρόλ την τηλεθέαση, δεν προβληματίζεται κανένας για τον αυριανόθάνατο ή το σακάτεμα του παιδιού του ή του εγγονιού του", λέει ο Ιαβέρης.
Τροχαία κακουργήματα εξ αλητείας
ΑΙΤΙΑ Η ΑΛΗΤΕΙΑ, ΣΥΜΠΤΩΜΑ Η ΠΑΡΑΒΑΣΗ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η ΑΠΟΓΝΩΣΗ
"Αυτό είναι ένα περιστατικό, κάποιο λάθος έγινε, χάθηκαν αυτοί οι άνθρωποι... κι αυτός ο μπαμπάς, που είχε την ατυχία να γλιτώσει. Είχε μπει στην τουαλέτα, βγήκε και είδε, ό,τι πιο λατρεμένο είχε, να γίνεται παρανάλωμα. Αυτά που συμβαίνουν στους δρόμους, δεν είναι περιστατικά που συμβαίνουν από παραβάσεις του ΚΟΚ εξ αμελείας, είναι τροχαία κακουργήματα εξ αλητείας. Δεν υπάρχει άλλος χαρακτηρισμός. Εδώ θα έπρεπε άμεσα, επειδή είμαστε καταντημένοι από πλευράς παιδείας, να λειτουργήσει το κράτος με αστυνόμευση και καταστολή και παράλληλα, να υπάρχει ενημέρωση μέσα από τα ΜΜΕ και με σποτάκια, για να φτιάξουμε παιδεία μέσα στο σπίτι, να γίνουν οι γονείς καλύτερα πρότυπα για τα παιδιά τους, στο σχολείο με καταρτισμένους δασκάλους. Αλλά σε έναν λαό καταντημένο, που κοιτάει μόνο την τσεπάρα του και πώς θα πουλήσει μούρη αλαζονικά, μόνο με τον οικονομικό βούρδουλα μπορεί να αλλάξει κάτι. Μόνο την απώλεια των χρημάτων του φοβάται ο Έλληνας, κανένας δεν φοβάται για τη ζωή του".
Όποιος μου πει, ότι υπάρχει κάτι, που έστω και να κοντοζυγώνει σε επίπεδο σημαντικότητας με τον θάνατο των παιδιών, είναι ασυνείδητος, ηλίθιος έως και προδότης της χώρας
"Είναι θέμα παιδείας και ανοησίας και αθλιότητας, το να πιστεύεις ότι δεν θα συμβεί σε σένα. Ας είναι αφορμή αυτό το περιστατικό, να ξεκινήσουν τα πράγματα, να αλλάζουν, αν και δεν το βλέπω. Τα ίδια έλεγα πέρυσι με τον Παντελίδη, αλλά μούγκα θα πέσει ξανά, μετά από λίγες μέρες θα σταματήσουν να μιλάνε γι'αυτό και μετά θα περιμένουν, να σκοτωθεί κάποιος επώνυμος πάλι, για να λένε πόσο καλό παιδί ήταν και πόσο σπουδαίος ήταν. Λες και τα υπόλοιπα θύματα τροχαίων δεν είναι σημαντικά για την οικογένειά τους. Πρέπει να είσαι ο γιος του τάδε ή ο τάδε, αλλιώς δεν σε αναφέρει κανείς. Κι αυτό όχι για να αναφερθεί, αλλά για να αξιοποιηθεί η δυστυχία αυτή, ώστε να μην συμβαίνει στον διπλανό".
Ελλάδα, η χώρα της μαγκιάς
"Αυτό είναι ένα περιστατικό, κάποιο λάθος έγινε, χάθηκαν αυτοί οι άνθρωποι... κι αυτός ο μπαμπάς, που είχε την ατυχία να γλιτώσει. Είχε μπει στην τουαλέτα, βγήκε και είδε, ό,τι πιο λατρεμένο είχε, να γίνεται παρανάλωμα. Αυτά που συμβαίνουν στους δρόμους, δεν είναι περιστατικά που συμβαίνουν από παραβάσεις του ΚΟΚ εξ αμελείας, είναι τροχαία κακουργήματα εξ αλητείας. Δεν υπάρχει άλλος χαρακτηρισμός. Εδώ θα έπρεπε άμεσα, επειδή είμαστε καταντημένοι από πλευράς παιδείας, να λειτουργήσει το κράτος με αστυνόμευση και καταστολή και παράλληλα, να υπάρχει ενημέρωση μέσα από τα ΜΜΕ και με σποτάκια, για να φτιάξουμε παιδεία μέσα στο σπίτι, να γίνουν οι γονείς καλύτερα πρότυπα για τα παιδιά τους, στο σχολείο με καταρτισμένους δασκάλους. Αλλά σε έναν λαό καταντημένο, που κοιτάει μόνο την τσεπάρα του και πώς θα πουλήσει μούρη αλαζονικά, μόνο με τον οικονομικό βούρδουλα μπορεί να αλλάξει κάτι. Μόνο την απώλεια των χρημάτων του φοβάται ο Έλληνας, κανένας δεν φοβάται για τη ζωή του".
Όποιος μου πει, ότι υπάρχει κάτι, που έστω και να κοντοζυγώνει σε επίπεδο σημαντικότητας με τον θάνατο των παιδιών, είναι ασυνείδητος, ηλίθιος έως και προδότης της χώρας
"Είναι θέμα παιδείας και ανοησίας και αθλιότητας, το να πιστεύεις ότι δεν θα συμβεί σε σένα. Ας είναι αφορμή αυτό το περιστατικό, να ξεκινήσουν τα πράγματα, να αλλάζουν, αν και δεν το βλέπω. Τα ίδια έλεγα πέρυσι με τον Παντελίδη, αλλά μούγκα θα πέσει ξανά, μετά από λίγες μέρες θα σταματήσουν να μιλάνε γι'αυτό και μετά θα περιμένουν, να σκοτωθεί κάποιος επώνυμος πάλι, για να λένε πόσο καλό παιδί ήταν και πόσο σπουδαίος ήταν. Λες και τα υπόλοιπα θύματα τροχαίων δεν είναι σημαντικά για την οικογένειά τους. Πρέπει να είσαι ο γιος του τάδε ή ο τάδε, αλλιώς δεν σε αναφέρει κανείς. Κι αυτό όχι για να αναφερθεί, αλλά για να αξιοποιηθεί η δυστυχία αυτή, ώστε να μην συμβαίνει στον διπλανό".
Ελλάδα, η χώρα της μαγκιάς
ΞΕΠΑΣΤΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ, ΜΕ ΟΠΛΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΝ ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ
Ό,τι κι αν παρεμβάλλεται στη συζήτηση με τον Ιαβέρη, πάντα καταλήγει στην ανάγκη λήψης μέτρων για την ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης. Τελευταία, στην τηλεόραση παίζουν κάποια σποτάκια, που δείχνουν σκληρές εικόνες από τροχαία ατυχήματα. Είναι όμως αυτό αρκετό;
"Μόνο μία φορά συνέβη με το υπουργείο Δημοσίας Τάξης, που έπαιξαν για λίγο κάτι σποτάκια, θεωρώντας ότι αιτία θανάτου ήταν το ατύχημα. Δεν ήταν έτσι όμως. Αιτία θανάτου δεν ήταν η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη. Είναι σύμπτωμα. Αιτία είναι η αλητεία και αποτέλεσμα η απόγνωση. Ακόμα κι εκείνα δεν ήταν εύστοχα, έγιναν για λίγο και σταμάτησαν γρήγορα. Όλα τα κανάλια της Ελλάδας δεν λένε κουβέντα και περιμένουν να πεθάνει κάποιος επώνυμος, για να τον μνημονεύσουν", λέει ο κ. Μαρκουίζος.
"Ποιος θα το αποφασίσει για να γίνουν αυτές οι καμπάνιες; Εγώ επιμένω και λέω, ότι η εκάστοτε κυβέρνηση, ο πρωθυπουργός της εκάστοτε κυβέρνησης να παίρνει πάνω του αυτό το εθνικό θέμα, γιατί είναι εθνικό θέμα η γενοκτονία των Ελληνόπουλων. Όποιος μου πει, από τους πολιτικούς και τους δημοσιογράφους, ότι υπάρχει κάτι, που έστω και να κοντοζυγώνει σε επίπεδο σημαντικότητας με τον θάνατο των παιδιών, είναι ασυνείδητος, ηλίθιος έως και προδότης της χώρας. Όποιος θεωρεί, ότι υπάρχει κάτι πιο σημαντικό από τη ζωή των Ελληνόπουλων, θα πρέπει να φύγει από τη χώρα τρέχοντας. Κι εδώ καθόμαστε τόσα χρόνια, που ξεπαστρευόμαστε και το ανεχόμαστε αυτό, ότι φεύγουν τα πιτσιρίκια που δεν δημιουργούν απογόνους και είμαστε σκάρτα δέκα εκατομμύρια, όταν οι άλλοι λαοί υπερπολλαπλασιάζονται. Εμείς υποπολλαπλασιαζόμαστε, με όπλο τον αυτοκίνητο σαν κάγκουρες, ως τρομοκράτες σε εμφύλιο πόλεμο; Άθλιο!"
Άδειο πορτοφόλι το αντιμετωπίζεις, άδειο σπίτι που μπαίνεις μέσα και δεν είναι τα παιδιά σου ή άδειο σπίτι, που δεν ανοίγει η πόρτα και δεν μπαίνει ο μπαμπάς και τα παιδιά μένουν ορφανά, δεν αντιμετωπίζεται
"Και δεν είναι μόνο αυτοί που έφυγαν από τη ζωή, είναι ολόκληρη γενοκτονία. Τα τελευταία 65 χρόνια, δεν έχουν γεννηθεί, επειδή οι γονείς τους σκοτώθηκαν ή έμειναν ανάπηροι πριν γεννήσουν, πάνω από 1.300.000 άνθρωποι. Είναι μειωμένος πληθυσμός. Για τους 400.000 νέους Έλληνες που έχουν πάει στο εξωτερικό προς εξεύρεση εργασίας και δεν φορολογούνται στην Ελλάδα, υπολογίζεται ότι το κόστος για τα κρατικά ταμεία ξεπερνά τα 9 δισ. ευρώ, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοινώθηκαν πριν από κανέναν μήνα. Το 1.300.000 που δεν έχουν γεννηθεί, κοστίζει 27 δισ. ευρώ συνεχώς. Δεν θέλει πολύ μυαλό, αλλά θέλει συναισθηματική νοημοσύνη, για να το καταλάβεις. Το μυαλό λειτουργεί πονηρά και ηλίθια, γιατί είναι κουτοπόνηρο. Οι οικονομολόγοι θα έπρεπε, να σκίσουν τα χαρτιά τους κανονικά, γιατί δεν εφαρμόζουν κανένα σύστημα με βάση τη νοοτροπία του Ελληνάρα, ο οποίος δεν πληρώνει και γι'αυτό τα μέτρα συνεχίζουν και είναι πιο σκληρά, γιατί δεν εφαρμόζονται. Θα πρέπει κάποιος να βελτιωθεί, να γίνει πιο σεβάσμιος, πιο προστατευτικός, αλλά αυτό δεν ισχύει. Η Ελλάδα είναι η χώρα της μαγκιάς".
Η σημερινή κυβέρνηση σνομπάρει τον θάνατο των ανθρώπων, μιλά μόνο για λεφτά
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΓΥΡΝΑΣ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ, ΟΤΑΝ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΓΓΟΝΙΩΝ ΜΟΥ
Ο Ιαβέρης είναι ο μόνος, που για περισσότερα από 30 χρόνια, αξιοποιώντας τις γνώσεις και την εμπειρία του, προσπαθεί να κάνει κάτι, για να ευαισθητοποιηθεί η κοινή γνώμη. Γιατί δεν κάνουν όμως το ίδιο και οι κυβερνήσεις;
Ο Ιαβέρης είναι ο μόνος, που για περισσότερα από 30 χρόνια, αξιοποιώντας τις γνώσεις και την εμπειρία του, προσπαθεί να κάνει κάτι, για να ευαισθητοποιηθεί η κοινή γνώμη. Γιατί δεν κάνουν όμως το ίδιο και οι κυβερνήσεις;
Όπως λέει, υπήρξαν στιγμιαίες καταστάσεις, που έδειξαν κάτι θετικό προς αυτήν την κατεύθυνση, αλλά μπροστά στη σημερινή κυβέρνηση, έχει βρει τοίχο.
Προτιμώ ένα μικρό αυτοκίνητο με κόφτη, από ένα παπάκι που οδηγεί 15χρονος και μπορεί να τον πάρει σβάρνα ο πρώτος μεθυσμένος βλάχος, που γυρίζει από τα μπουζούκια
"Από το προηγούμενο καθεστώς, ο Σαμαράς το είχε πάρει πάνω του και είχε αποφασίσει να το φτάσουμε σε ένα σημείο, μαζί και με επικοινωνιολόγο, για να κάνουμε μία εκστρατεία. Αλλά εκείνη την ώρα, έγινε η επέλαση της τωρινής κυβέρνησης, που σταμάτησαν εκείνη την κυβέρνηση στο ξεκίνημα. Δεν πρόλαβαν, να κάνουν κάτι. Ιδιαίτερα θυμάμαι, ότι ο κ. Παυλόπουλος ο σημερινός Πρόεδρος της Δημοκρατίας είχε εκδηλώσει πολύ το ενδιαφέρον του κι εγώ είχα μπει στη διαδικασία, να κάνω σε σχολές Αστυνομία ευαισθητοποίηση κι ενημέρωση".
"Η μόνη κυβέρνηση, που ενώ εδώ και δύο χρόνια, ενώ έχω στείλει χιλιάδες μηνύματα κι επιστολές, αναφέροντας το κόστος, η μόνη κυβέρνηση που δεν έχει δείξει καμία ευαισθησία, αδιαφορώντας παντελώς για τον θάνατο των παιδιών, σνομπάροντας τον θάνατο των ανθρώπων, μιλώντας μόνο για τα χρήματα, είναι αυτή. Είναι μία εμπειρία προσωπική αυτή. Εδώ και 35 χρόνια προσπαθώ. Δεν μπορεί, να μου γυρίζει την πλάτη, όταν διεκδικώ την ασφάλεια των πιτσιρικάδων και των εγγονιών μου. Δεν έχει δικαίωμα κανένας ανόητος κι ασυνείδητος, να μου γυρίζει την πλάτη. Αν δεν δω, να υπάρχουν ανακοινώσεις, συνεντεύξεις Τύπου και εφαρμογή μέτρων, για να αντιμετωπιστεί αυτός ο εμφύλιος πόλεμος... Τα νούμερα είναι τραγικά", λέει ο κ. Μαρκουίζος.
Είμαστε ένας λαός απολίτιστος, δακτυλοδεικτούμενος. Ξεφτίλες είμαστε
ΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΑΘΛΙΟΥΣ
Ο κ. Μαρκουίζος προτείνει εξοντωτικές ποινές για τους παραβάτες του ΚΟΚ, τόσο οικονομικά όσο και συναισθηματικά. Θα βοηθούσε, κατά τον ίδιο, η χορήγηση διπλώματος σε μεγαλύτερη ηλικία;
"Η παιδεία δεν είναι θέμα ηλικίας, προέρχεται από το σπίτι. Αν ένα παιδί γεννηθεί σε ένα σπίτι ανθρώπων πολιτισμένων, που εκτιμούν την αξία της ανθρώπινης ζωής της δικής τους και των συμπολιτών τους και συμπεριφέρονται στον δρόμο με σεβασμό και νου, το παιδί θα μεγαλώνει σε ένα ιδανικό περιβάλλον κι όταν θα φτάσει στην ηλικία των 18 ετών, θα είναι ήδη ένας συνετός πολίτης. Θα έχει στο σχολείο μία ενημέρωση, θα υπάρχουν εκστρατείες ενημέρωσης, που θα ανεβάζουν την εκτίμηση καθενός για την ζωή του. Είναι φοβερό να μην νοιάζεται κανείς για τη ζωή του. Ήδη οδηγούν μηχανάκια στα 15 με τις ευχές των γονιών", εξηγεί και προσθέτει:
"Είναι καθαρά θέμα παιδείας του λαού ολόκληρου. Αν ο λαός έχει παιδεία, οι ηλικίες παίζουν πολύ μικρό ρόλο. Ακόμα και μία δοκιμαστική άδεια, με την επίβλεψη κάποιου ή ένα αυτοκίνητο που έχει κόφτη και δεν θα ξεπερνά τα 50 χλμ, είναι προτιμότερα από ένα παπάκι, που είναι πολύ πιο επικίνδυνο να τον πάρει σβάρνα ο πρώτος μεθυσμένος βλάχος, που γυρίζει από τα μπουζούκια. Είναι καθαρά θέμα νου και πολιτισμού. Ο οδικός πολιτισμός, αυτό που βλέπουμε στον δρόμο είναι η αποκωδικοποίηση του πολιτισμού ενός λαού. Είμαστε λοιπόν ένας λαός απολίτιστος, δακτυλοδεικτούμενος, με αναρτημένες τις συμπεριφορές του στο διαδίκτυο παγκοσμίως. Ξεφτίλες είμαστε".
"Και δεν αλλάζει κάτι, επιδεινώνεται. Τα κανάλια έχουν κεντρικό θέμα το πώς αδειάζει το πορτοφόλι του Έλληνα πολίτη κι όχι το πώς αδειάζει το σπίτι του. Άδειο πορτοφόλι το αντιμετωπίζεις, άδειο σπίτι που μπαίνεις μέσα και δεν είναι τα παιδιά σου ή άδειο σπίτι, που δεν ανοίγει η πόρτα και δεν μπαίνει ο μπαμπάς και τα παιδιά μένουν ορφανά, δεν αντιμετωπίζεται. Ας το καταλάβουν οι ηλίθιοι, που ψηφίζουν άθλιους και επιλέγουν δια του τηλεκοντρόλ λάθος κανάλια, που κάνουν τηλεθέαση χωρίς να είναι κοινωνικά χρήσιμα".
--------------------------------------
Ανέβηκε στις 24 Σεπ 2009
Η εισήγηση του Άρη Σταθάκη για τον ΚΟΚ στην ολομέλεια της Βουλής (25/01/2007)
Περισσότερα στο http://www.aris-stathakis.gr
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.