Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

Είμαι και εγώ ένας προδότης λοιπόν; (ανοιχτή επιστολή στον Κ. Καζάκο)


Του Μιχάλη Χαιρετάκη

Νέο δε με λές, τα έχω τα χρονάκια μου. Ομως τα 2 τελευταία χρόνια μετά απο 25 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα , έφυγα για το εξωτερικό. Τον τελευταίο καιρό έχανα εναν εναν τους πελάτες μου που είτε έκλειναν είτε έψαχναν πιο οικονομικές λύσεις. Αλλά και όσους πελάτες και να είχα, είχα αρχίσει να νοιώθω οτι δεν εργάζομαι πια αλλά οτι εκδίδομαι και το κράτος-νταβατζής μόνο που δε μου χαράκωνε το πρόσωπο για να πάρει και το τελευταίο ευρώ απο την τσέπη. Αυτό που ζούν οσοι αγκομαχούν σήμερα με τη βαριά φορολογία και προσπαθούν μάταια να κρατήσουν το μαγαζί τους ανοιχτό.

Λίγο καιρό πρίν φύγω είχα γνωρίσει μια κοπέλα που έμελλε να με συντροφέψει και στη ζωή εδώ στο εξωτερικό. Στην αρχή λέγαμε να το παλέψουμε στην Αθήνα, δυο άτομα λες κάτι καταφέρνουν μαζί.¨Οσες φορές κι αν προσπαθησε όμως το μόνο που έβρισκε ήταν δουλειές που της πρότειναν να πάει δοκιμαστικά μια εβδομάδα και στη συνέχεια οταν ήταν να πληρώσουν έκαναν το κορόίδο. Δεν υπήρχε καμμιά περίπτωση να βρεί δουλειά στα 32 της στην Ελλάδα του 2015 λίγο πριν τα capital controls

Τι θυμήθηκα τώρα. Είχα και εναν ξεφτίλα πελάτη, μα πολύ ξεφτιλισμένο, τόσο που για να πάρω τον ΦΠΑ (120 εύρώ αν θυμάμαι καλά )που μου χρωστούσε αναγκάστηκα να τον κανω ρόμπα στους υπαλλήλους του, αφού κρυβόταν και δεν εβγαινε στο τηλέφωνο. Και μη νομίζετε οτι δεν είχε χρήματα. Κερδίζε με το να μην πληρώνει τους υπαλλήλους και τους συνεργάτες του και με "εκπαιδευόμενους" των 100 ευρώ μεικτά . Η φήμη του έχει περάσει τα σύνορα της χώρας εδώ και καιρό, δεκάδες είναι οι αρνητικες κριτικές πρώην εργαζομένων του στο glasdoor

Επειδή αγαπητέ κε Καζάκο δεν ξέρω απο που μαθαίνετε για τα εργασιακά της Ελλάδας, ελπίζω όχι απο τη διαφήμιση της Alfa που ο νέος εμφανίζεται σε γραφειάρα με χαραγμένο το ονομά του στο τζάμι, να σας πληροφορήσω όμως οτι τα πράγματα δεν πάνε καθόλου καλά για τους εργαζομένους. Η ΕΡΓΑΝΗ πρόσφατα εβγαλε 124 χιλιάδες σχεδόν ανθρώπους να αμείβονται με 100 ευρώ μεικτά, υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι που δηλώνονται 4ωροι και δουλεύουν δεκάωρα, άλλοι που ...
πληρώνονται έναντι, και άλλοι που δεν πληρώνονται καθόλου. Υπάρχει και ενα ποσοστό γύρω στα 25 % επίσημα 30% πραγματικό, που ονειρεύονται οτι θα βρούν έστω και κάτι προσωρινό. να κοροϊδεύουν τον εαυτό τους. Αυτό το 30% θα ήταν 40%+ αν ήταν στη χώρα και οι νέοι που έφυγαν, προδότες για εσάς.

Βέβαια αν το κόμμα που στηρίζετε και με το οποίο βγήκατε 2 φορές βουλευτής είχε κρατήσει το τηλεοπτικό σταθμό του και τον είχε κάνει σημαία αντίστασης αντί να τον πουλήσει σε υπεράκτιες, τώρα μπορεί να είχατε πληροφορηθεί την πραγματικότητα και να είχατε διαφορετική αντίληψη για το ποιος είναι προδότης και ποιος όχι.

Εγω που δεν ξέρω καλά καλά αν θεωρούμαι προδότης κε Καζάκο, αν και έχω την ασφάλεια της δουλειάς μου, την εξασφάλιση της υγείας μου εδω στα ξένα που είμαι, κάθε μέρα πονάω και γράφω για αυτούς που μείναν πίσω.Γιατι και εγώ ενας απο αυτούς είμαι. Μπορεί η σάρκα μου να μην υποφέρει, υποφέρει όμως κάθε μέρα η ψυχή μου.

Εσεις, που είστε επώνυμος και η φωνή σας ακούγεται, τι κάνατε εκτός να κατηγορείτε τους νέους που έφυγαν γιατι δεν άντεξαν τα μνημόνια και τη δυστυχία;

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.