Ο ΟΑΣΘ είναι μια εταιρία με κύκλο εργασιών άνω των 150 εκατομμυρίων Ευρώ, με πάνω από 2000 εργαζομένους και ένα ιδιαίτερα πολύπλοκο και δύσκολο έργο να εκτελέσει.
Υποψιάζομαι ότι είναι μέσα στις 50 μεγαλύτερες εταιρίες στην Ελλάδα με βάση τον κύκλο εργασιών της. Και με βάση τα παραπάνω, θα ήλπιζα ότι η κυβέρνηση θα όριζε ένα Διοικητικό Συμβούλιο ικανό να αναλάβει αυτό το δύσκολο έργο.
Ένα διοικητικό συμβούλιο που θα αποτελούταν από έμπειρους manager και συγκοινωνιολόγους έτσι ώστε επιτέλους η πόλη να αποκτήσει αστικές συγκοινωνίες ανάλογες των Ευρωπαϊκών πόλεων. Αλλά φευ.
Και μπορεί η όλη συζήτηση να έχει εξαντληθεί στον ορισμό του Στέλιου Παππά ως προέδρου του ΟΑΣΘ, για συμβολικούς λόγους όπως το δικαιολόγησε ο Χρήστος Σπίρτζης, αλλά ας σταχυολογήσουμε και τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ.
- Στέλιος Παππάς (Πρόεδρος) : Συνδικαλιστής της ΔΕΗ, μέλος του ΣΥΡΙΖΑ, πατέρας του Νίκου Παππά
- Σάββας Παναγιωτίδης (Διευθύνων Σύμβουλος) : Πέρα από ότι είναι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης, δεν μπόρεσα να βρω τίποτα για καμία του επαγγελματική δραστηριότητα και εμπειρία που να δικαιολογεί τη θέση του στο ΔΣ μιας τόσο μεγάλης εταιρίας, πόσο μάλλον στην θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου.
- Ακρίτας Καϊδατζής (Μέλος) : Προϊστάμενος στο Νομικό Γραφείο της Κυβέρνησης και καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου του ΑΠΘ
- Μανώλης Λαμτζίδης (Μέλος) : Δικηγόρος, μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και υποψήφιος Δήμαρχος Καλαμαριάς στις προηγούμενες εκλογές
- Φώτης Μπίμπασης (Μέλος) : Σχεδόν μόνιμος υποψήφιος στις αυτοδιοικητικές εκλογές της Θεσσαλονίκης όπου στις τελευταίες στήριξε τον Μηταφίδη. Απόφοιτος Τηλεφωνικής Σχολής του Ιδρύματος Σχολής Τυφλών Θεσσαλονίκης
- Όλγα Γιάννη (Μέλος) : Δημοσιογράφος. Υποψήφια με τους ΑΝΕΛ στις τελευταίες εκλογές.
Τα υπόλοιπα 3 μέλη ορίζονται ένα από τον...
Δήμο Θεσσαλονίκης, ένα από την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ένας εκπρόσωπος των εργαζομένων.
Τα πράγματα δεν είναι και ιδιαίτερα διαφορετικά και στον «Οργανισµό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης» που είναι η νέα εταιρία που θα αντικαταστήσει τον ΟΑΣΘ.
- Κωνσταντίνος Αμπατζάς (Πρόεδρος) : Δικηγόρος, μέλος της Νομαρχιακής του ΣΥΡΙΖΑ και υποψήφιος Βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης
- Ιωάννης Τσιωνάς (Διευθύνων Σύμβουλος) : Τοπογράφος Μηχανικός και υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Τριαντάφυλλο Μηταφίδη
- Δρόσος Δρόσος (Μέλος) : Λογιστής μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και συγκεκριμένα της ΚΟΕ
- Αντώνιος Ελευθεριάδης (Μέλος) : Τραπεζικός Υπάλληλος, επικεφαλής του Ρεύματος Νέων Σοσιαλιστών της νεολαίας ΠΑΣΟΚ που τώρα βρίσκεται στον ΣΥΡΙΖΑ
- Αλέξανδρος Κιτικίδης (Μέλος) : Δικηγόρος και υποψήφιος βουλευτής των ΑΝΕΛ στην Α’ ΘεσσαλονίκηςΤα υπόλοιπα μέλη ορίζονται από τον Δήμο Θεσσαλονίκης και την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
11 άτομα διόρισε η κυβέρνηση. Ούτε ένας συγκοινωνιολόγος. Ούτε ένας με την όποια εμπειρία στην Διοίκηση Επιχειρήσεων.
7 αποτυχημένοι πολιτευτές του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ.
11 κομματικά στελέχη.
11 κομματικά στελέχη.
Και ο πατέρας του κολλητού του Πρωθυπουργού.
Ίσως έπρεπε ο τίτλος του post να ήταν “Οι αστικές συγκοινωνίες ως κομματικό λάφυρο” αλλά πιστεύω πως και οι 11 θα προσφέρουν στην Θεσσαλονίκη και στις αστικές της συγκοινωνίες υπέροχες στιγμές.
ΘΑΝΟΣ Κ. - thess.gr
Μπορεί να μην είναι κανένας από τους 11=====================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.