Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

Η φωνή του Εγώ ενάντια στη Διαίσθηση

Του Catalyst Yogi
Η ζωή τώρα δίνει την αίσθηση ενός ποταμού με δυνατό ρεύμα που μοιάζει να αυξάνει καθημερινά την ταχύτητά του. Η έννοια του χρόνου αλλάζει και γεγονότα που συνέβησαν μόλις την περασμένη εβδομάδα  φαντάζουν πολύ μακρινά.  Αν βασίζεστε στο εγώ/νου (παλιός τρόπος αντιμετώπισης) η ζωή θα φαίνεται αφόρητη, γεμάτη αμφιβολία, φόβο και άγχος.

Μία σπουδαία διεύρυνση της συνειδητότητας αναδύεται αυτήν την περίοδο και φέρνει νέες προκλήσεις σε μία ανθρωπότητα που δεν έχουμε συναντήσει ποτέ πριν. Οι αρχαίοι μας πρόγονοι μας είχαν προειδοποιήσει να αφήσουμε τον παλιό τρόπο (δηλαδή οδηγοί της ζωής μας να είναι ο νους και το εγώ).
Το εγώ/νους είναι δομημένα από σκέψεις και πεποιθήσεις του παρελθόντος και δεν έχουν τα κατάλληλα εφόδια ώστε να μας οδηγήσουν στη νέα εποχή.  Κατά τη διάρκεια μεγάλων αλλαγών, ο νους θα σας συμβουλεύει να χωρίσετε και να αποσυρθείτε από τους άλλους με μη υγιείς τρόπους ή να χαθείτε μέσα σε μία φαντασίωση και να αρνηθείτε αυτό που έρχεται ή να γεννήσετε σκέψεις γεμάτες φόβο που θα σας οδηγήσουν σε μία ζωή γεμάτη στέρηση.
Είναι η στιγμή να βασισθείτε στο σθένος της Ψυχής σας και να ζήσετε με οδηγό την καρδιά σας. Αν δεσμευτείτε να ζήσετε με αυτόν τον τρόπο θα βιώσετε μία συναρπαστική Ζωή, γεμάτη με ατελείωτες δυνατότητες ώστε να εξωτερικεύσετε και υλοποιήσετε το ύψιστο δυναμικό σας.
Το να ζήσετε ακούγοντας τη Ψυχή σας σημαίνει να ακούτε τη Διαίσθησή σας.  ...
Η διαίσθησή είναι η φωνή του εσωτερικού  Δασκάλου που σας οδηγεί από το σκοτάδι (του ασυνείδητου) στο Φως (της διευρυμένης συνειδητότητας).
Πολλοί άνθρωποι ρωτούν: «Πως θα ξέρω ότι αυτά τα μηνύματα προέρχονται από τη διαίσθησή μου και όχι από το εγώ/νου»

5 Χαρακτηριστικά της φωνής του Εγώ

1. Το Εγώ είναι λογικό  –  Η Διαίσθηση είναι δημιουργική
Συχνά η φωνή του εγώ θα ακούγεται λογική και ορθολογιστική. Η συμβουλή βασίζεται σε ένα παρελθόν που δεν υπάρχει πια.
Μπορεί να ακούγεται σαν: «Φυσικά να το κάνεις γιατί λειτούργησε για σένα στο παρελθόν ή είναι η μέθοδος που αποδίδει για άλλους ανθρώπους». Η διαίσθηση σπάνια ακούγεται λογική ή ορθολογιστική. Είναι η δημιουργική φωνή, η λύση που φαίνεται να έρχεται στην επιφάνεια από το αριστερό πεδίο.
2. Το Εγώ βασίζεται στο φόβο – Η Διαίσθηση βασίζεται στην αγάπη
Τα μηνύματα από το εγώ συχνά θα περιβάλλονται από ένα μανδύα φόβου. «Θα πρέπει να παρακολουθήσεις αυτήν τη βαρετή βραδινή τάξη για να διατηρήσεις την ανταγωνιστική σου θέση διαφορετικά οι άλλοι θα σε υποσκελίσουν». «Μην αφήσεις αυτή του δουλειά που σε εξουθενώνει γιατί έχεις έναν τακτικό μισθό. Διαφορετικά δεν θα έχεις να πληρώσεις το νοίκι. Πώς θα επιβιώσεις;»
Η διαισθητική φωνή έχει τις ρίζες της στην αγάπη και σου θυμίζει ότι θα έχεις την υποστήριξη του Σύμπαντος σε κάθε σου βήμα. Πολλές φορές η διαίσθηση δεν σου εμφανίζει ολόκληρη την εικόνα με τη μία, παρά ένα κομμάτι της κάθε φορά.
3. Το Εγώ ακούγεται τραχύ  – Η Διαίσθηση είναι ουδέτερη
Η φωνή του εγώ είναι επικριτική σε σημείο να γίνεται κακοποιητική, λέγοντάς πράγματα για τον εαυτό σου σε κάνει να πιστεύεις ότι είσαι κακός άνθρωπος και αναξιόπιστος. Αυτό σε κάνει να συμπεριφέρεσαι στον εαυτό σου χωρίς σεβασμό και αγάπη. Η διαίσθηση είναι ουδέτερη ενέργεια και τα μηνύματά της σε κάνουν να συμπεριφέρεσαι στον εαυτό σου με τρόπους γεμάτους με τον απαιτούμενο σεβασμό και αγάπη.
4. Το Εγώ προστατεύει μία νοητική εικόνα – Η Διαίσθηση προστατεύει το ταξίδι της Ψυχής
Το εγώ επενδύει στο να διατηρεί μία νοητική εικόνα που έχεις δημιουργήσει για τον εαυτό σου. Π.χ., μπορεί να είσαι προϊστάμενος μίας ομάδας ανθρώπων στο χώρο εργασίας. Προϊστάμενος είναι η νοητική εικόνα που έχεις για τον εαυτό σου (η ταυτοποίηση του εγώ) και που μαζί της κουβαλά πολλές αποσκευές που περιέχουν εκτός των άλλων και όλους τους τρόπους που το εγώ πιστεύει ότι θα πρέπει οι άλλοι να του συμπεριφέρονται. Αν κάποιος δεν παίζει το παιχνίδι και δεν παραδίδει το εγώ του στο δικό σου, τότε το εγώ σου θα αισθανθεί απειλημένο και θα επιτεθεί.  «Πρέπει  να τον βάλω στη θέση του. Πρέπει να πληρώσουν γιατί δεν με σεβάστηκαν» — όλα αυτά προσπαθώντας να προστατέψει μία νοητική εικόνα που είναι αναληθής.
Η διαίσθηση βλέπει την αλήθεια: όλοι είμαστε πνευματικές υπάρξεις που βιώνουμε μία ανθρώπινη εμπειρία. Είμαστε όλοι ίσοι. ΟΙ ιεραρχίες δημιουργούνται από το εγώ προκειμένου να μας κρατήσει μακριά από την Αλήθεια. Δεν υπάρχει κάτι που να πρέπει να προστατευτεί. Η αληθινή μας ταυτότητα δεν μπορεί ούτε να βλαφθεί, ούτε να τραυματιστεί.
5.  Το Εγώ χοροπηδάει – Η Διαίσθηση είναι συνεπής
Συχνά οι συμβουλές του εγώ μεταπηδούν από το ένα μήνυμα στο άλλο, κάτι που μερικές φορές αντιφάσκει. Είναι σαν έναν κλέφτη που προσπαθεί να βρει τρόπους να μπει στο σπίτι σου. Τα μηνύματα που λαμβάνεις από τη διαίσθηση σου είναι σταθερά και συνεπή, θα ακούσεις τις ίδιες λέξεις ή φράσεις ξανά και ξανά.
Μετάφραση: Basantpal K. Kundalini Yoga Athens από 3ho.org
https://www.omorfizoi.gr/foni-tou-ego-enantia-sti-diesthisi/
=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.