Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019

Θάνος Μικρούτσικος - Όσοι περπάτησαν μαζί μου (Θέατρο Βράχων, 7 & 8-6-2018)




Τη μεγάλη συναυλία που πραγματοποιήθηκε προς τιμή του Θάνου Μικρούτσικου στο Θέατρο Βράχων "Μελίνα Μερκούρη", τον Ιούνιο του 2018

Στη σκηνή είχαν παραβρεθεί και είχαν τιμήσει με την παρουσία τους τον Θάνο Μικρούτσικο καλλιτέχνες που βρέθηκαν δίπλα του όλα τα χρόνια της πορείας του στον χώρο της μουσικής: ο Γιώργος Νταλάρας, η Χάρις Αλεξίου, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, ο Μανώλης Μητσιάς, ο Μίλτος Πασχαλίδης, ο Γιάννης Κότσιρας, ο Κώστας Θωμαΐδης, ο Γιώργος Μεράντζας, η Ρίτα Αντωνοπούλου, ο Χρήστος Θηβαίος και η Μαριάννα Πολυχρονίδη.

Είναι χαρακτηριστικά τα λόγια του συνθέτη: "Είμαι ιδιαιτέρως συγκινημένος και υπάρχουν πολλοί λόγοι. Θα μείνω όμως στο πιο σημαντικό. Κι αυτό είναι ότι θα βρεθώ στη σκηνή με πρόσωπα που περπάτησαν μαζί μου όλα αυτά τα χρόνια του ταξιδιού και της περιπέτειάς μου στο τραγούδι. Το σκέφτηκα, τους τηλεφώνησα κι όλοι άνοιξαν την αγκαλιά τους. Μία η απάντηση: 'Θα είμαι εκεί με όποιον τρόπο θέλεις'. Σας ευχαριστώ όλους και τον καθένα χωριστά. Θα αρχίσω από την αρχή".


=====================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.