Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020

Το Πείραμα της Φιλαδέλφειας που ανατρίχιασε την ανθρωπότητα και το ελληνικό αντιτορπιλικό

Ένα από τα μεγαλύτερα «μυστήρια» στην ιστορία, το «Πείραμα της Φιλαδέλφειας» κι η... ελληνική εμπλοκή με το αντιτορπιλικό «Λέων».

Υπάρχουν κάποια «μυστήρια» στα βιβλία της ιστορίας, τα οποία όσα χρόνια κι αν περάσουν δεν θα πάψουν ποτέ να απασχολούν τους ειδικούς. Θα μας κάνουν πάντα να αναρωτιόμαστε αν είναι ένα ωραίο παραμύθι βασισμένο σε αληθινά γεγονότα, μια θεωρία συνωμοσίας ή ένα πραγματικό γεγονός.

Ένα από αυτά τα μεγάλα «μυστήρια» είναι χωρίς αμφιβολία το «Πείραμα της Φιλαδέλφειας», το οποίο μάλιστα έχει και ελληνική σύνδεση, καθώς το αντιτορπιλικό, όπου έλαβε χώρα το συγκεκριμένο περιστατικό εντάχθηκε στη συνέχεια στο ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό, όπου έγινε γνωστό με την ονομασία «Λέων».

Έτσι γεννήθηκε...Τι ήταν όμως το «Πείραμα της Φιλαδέλφειας»; Αν θέλαμε να το εξηγήσουμε σε μια πρόταση θα λέγαμε ότι είναι η προσπάθεια του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ να εφαρμόσει τις θεωρητικές αρχές του Αϊνστάιν σε ένα αντιτορπιλικό πλοίο. Για να φτάσει κάποιος στην πραγματική αρχή των γεγονότων θα πρέπει να πάει πίσω στη δεκαετία του '20 όταν ο Άλμπερτ Αϊνστάιν ολοκλήρωσε τη «θεωρία του ενοποιημένου πεδίου», η οποία υποστηρίζει ότι η βαρύτητα συνδέεται με τον ηλεκτρισμό και τον μαγνητισμό. Θέλοντας επαληθεύσει τη θεωρία του, συνεργάστηκε με το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ για να οδηγηθούμε στο «Πείραμα της Φιλαδέλφειας»

Η μέρα που το «US Eldridge» εξαφανίστηκε!

Η μέρα που έχει μείνει στην ιστορία είναι η 28η Οκτωβρίου 1943. Τότε έγινε η επίσημη δοκιμή του «Πειράματος» στο αντιτορπιλικό «US Eldridge». Για το τι συνέβη εκείνη την ημέρα έχουν ειπωθεί και γραφτεί πολλά, αλλά τι συνέβη πραγματικά το πιθανότερο είναι να μην το μάθουμε ποτέ. Όπως και να έχει, με τη χρήση ηλεκτρομαγνητικών πεδίων, το αντιτορπιλικό μαζί με το πλήρωμα φέρεται να εξαφανίστηκε από τη ναυτική βάση της Φιλαδέλφειας και εμφανίστηκε σε αυτή του Νόρφολκ της Βιρτζίνια. Μετά από λίγα λεπτά εμφανίστηκε ξανά στη βάση του. Μιλάμε για μια απόσταση 350 χιλιομέτρων, στην οποία για να πάει και να επιστρέψει χρειαζόταν τουλάχιστον 24 ώρες!

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται, το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο επεκτάθηκε σε απόσταση εκατό μέτρων από κάθε άκρη του πλοίου κι είχε το σχήμα σφαίρας. Όσοι ήταν πάνω στο πλοίο έπαψαν να να βλέπουν τον εαυτό τους και τους άλλους, ενώ όσοι ήταν απ' έξω έβλεπαν μόνο ένα γενικό σχήμα του πλοίου μέσα σε πυκνή ομίχλη. 

Τίποτα δεν ήταν ξανά το ίδιο

Σύμφωνα με αναφορές το πλήρωμα κατάλαβε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά και προσπάθησε να κλείσει τις γεννήτριες, χωρίς όμως επιτυχία. Μάλιστα, κάποιοι πήδηξαν στη θάλασσα και εξαφανίστηκαν, ενώ πέντε «κόλλησαν» στα μέταλλα του πλοίου! Τα υπόλοιπα μέλη αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα υγείας και θεωρήθηκαν «διανοητικά ανίκανοι». Γενικότερα, όσοι συμμετείχαν στο «Πείραμα της Φιλαδέλφειας» δεν ήταν ποτέ ξανά οι ίδιοι!

Στην επιστολή που έλαβε ο Μόρις Τζέσαπ, ο οποίος έκανε και γνωστό το πείραμα αναφέρει ανατριχιαστικές λεπτομέρειες, για τις παρενέργειες του, οι οποίες ήταν τρομακτικές. «Οι μισοί από τους αξιωματικούς και το πλήρωμα του σκάφους είναι σήμερα τρελοί. Μερικοί ακόμα ξαναγίνονται αόρατοι αν δεν υποβληθούν σε ειδική επιστημονική θεραπεία. Ορισμένοι κάηκαν μυστηριωδώς. Καιγόντουσαν για 18 ολόκληρες μέρες», υποστήριζε μεταξύ άλλων ο άνθρωπος που υπέγραψε την επιστολή. 

Όταν το «Πείραμα» έγινε γνωστό

Όπως αναφέραμε ο άνθρωπος που έκανε ευρύτερα γνωστό το «Πείραμα της Φιλαδέλφειας» ήταν ο Μόρις Τζέσαπ, ο οποίος ήταν αστρονόμος, αστροφυσικός, μαθηματικός, ερευνητής και συγγραφέας. Με το βιβλίο του «The Case of the UFO» έκανε πασίγνωστο το συγκεκριμένο περιστατικό και πλέον με σιγουριά μπορούμε να πούμε ότι είναι μια από τις δημοφιλέστερες θεωρίες συνωμοσίας στον κόσμο.

Ο Τζέσαπ αποφάσισε να γράψει για το πείραμα που είχε ως αρχικό στόχο να κάνει αόρατα τα πολεμικά μέσα από τον εχθρό, μετά από μια επιστολή που δέχθηκε στις 13 Ιανουαρίου 1955 από κάποιον Κάρλος Αλέντε, ο οποίος υποστήριζε ότι ήταν αυτόπτης μάρτυρας του περιστατικού. Οι δυο τους συνέχισαν να αλληλογραφούν, με τον πληροφοριοδότη να αλλάζει το όνομα του σε Καρλ Άλεν.

Ο Τζέσαπ συνέχισε την έρευνα μέχρι τις 20 Απριλίου 1959, όταν βρέθηκε νεκρός στο αυτοκίνητο του. Η επίσημη εκδοχή έκανε λόγο για αυτοκτονία με διοχέτευση «τοξικών καυσαερίων» στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Πολλοί ήταν οι συγγραφείς κι οι ερευνητές που ασχολήθηκαν μετέπειτα με την υπόθεση, με το βιβλίο «Το Πείραμα της Φιλαδέλφειας» των Αμερικανών συγγραφέων Τσαρλς Μπέρλιτζ και Γουίλιαμ Μουρ, να είναι ενδεχομένως το πιο γνωστό. 

Η σύνδεση του με την Ελλάδα

Ο Αϊνστάιν μετά τα όσα συνέβησαν στο πείραμα αντιλήφθηκε ότι η ανθρωπότητα δεν ήταν έτοιμη να αποδεχθεί αυτά τα νέα δεδομένα που θα άλλαζε πολλά πράγματα. Ως εκ τούτου λοιπόν έσβησε τις σημειώσεις του και το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το project.

Και κάπου εδώ προκύπτει κι η ελληνική σύνδεση, καθώς το «US Eldridge» παραχωρήθηκε στο ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό στο πλαίσιο των προγραμμάτων στατιωτικής βοήθειας Military Assistant Programs (M.A.P.). Μαζί του δόθηκαν άλλα τρία της κλάσης Μπόστουικ. Το αντιτορπιλικό όπου φέρεται να έγινε το «Πείραμα της Φιλαδέλφειας» μετονομάστηκε σε «Λέων», ανέλαβε υπηρεσία το 1951 και παροπλίσθηκε το 1992.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το «Λέων» συνοδεύουν πολλές περίεργες ιστορίες και φήμες. Μάλιστα, μια εξ αυτών αναφέρει ότι κατά τη διάρκεια ασκήσεων στο Ιόνιο εξαφανίστηκε για δύο ημέρες! Επίσης, υπάρχουν αναφορές ότι κάποιοι χώροι του πλοίου είχαν σφραγιστεί χωρίς συγκεκριμένο λόγο ή ότι ναύτες που υπηρέτησαν στο πλοίο παρουσίασαν ψυχολογικά και νευρολογικά προβλήματα.

Ένα από τα πολλά αξιοσημείωτα είναι επίσης το γεγονός ότι σύμφωνα με τα αρχεία στις ΗΠΑ το πλοίο είχε εκτόπισμα 1520 τόνους, ενώ τα αντίστοιχα ελληνικά κάνουν λόγο για 1240 τόνους. Ενδεχομένως οι 280 τόνοι να ήταν και το βάρος του εξοπλισμού που χρειάστηκε για το πείραμα.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr


=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.