Τετάρτη 21 Απριλίου 2021

Περαστικά παππού Νάσο!!!!!!!!! Σε αγαπάμε όλοι πάρα πολύ και ξέρουμε ότι είσαι σιδερένιος!!! 21-4-2018

 Σας ευχαριστώ αγαπημένα εγγονάκια μου- Ελπίζω κάποτε όταν τελειώσει ο χειμώνας μου να με θυμάστε όρθιο, στιβαρό και σαν έναν ευτυχισμένο Παππού που ολοκλήρωσε έναν ικανοποιημένο πλήρη και επιτυχημένο κύκλο στον κύκλο της εφήμερης ζωής μας... 


Posted by Zangogiannis Nasos on Wednesday, April 21, 2021

 https://www.facebook.com/1189862264/videos/10215467833907569/

Είναι από ένα video συμπαράστασης, από τα αγαπημένα μου εγγονάκια, σε μία πολύ δύσκολη δοκιμασία μιας βαριάς εγχείρησης, σαν σήμερα πριν τρία χρόνια. (Την περασμένη χρονιά, έχει προστεθεί και ένα ακόμη εγγονάκι - αβάπτιστο προς το παρόν- σύνολο πέντε)

Τι να πω, και πως να τα ευχαριστήσω ...δεν έχω λόγια, εκτός από μια διαρκή σκέψη, ένα βουβό κλάμα προσμονής, όταν είναι μακρυά μου, και μια Μεγάλη και Τρυφερή αγκαλιά απεριόριστης αγάπης, όταν τα συναντάω και είμαι μαζί τους.

Θα επικαλεστώ τα λόγια από τον αρχαίο Έλληνα φιλόσοφο, Επίκουρο, γιατί τα δικά μου λόγια σκεπάζονται από σταγόνες δακρύων ευγνωμοσύνης προς αυτά τα χαριτωμένα αγγελούδια:

"Είναι σημαντικό να ονειρευόμαστε, να κάνουμε μεγάλα όνειρα και να μην σταματήσουμε ποτέ να ονειρευόμαστε. Αλλά πάντα να ελπίζουμε στα καλύτερα. Μην ξοδεύεις αυτό που έχεις επιθυμώντας αυτό που δεν έχεις. Θυμήσου ότι αυτό που έχεις τώρα, είναι κάτι απ’ όλα αυτά που κάποτε ονειρεύτηκες να αποκτήσεις"

Σημείωση: "Ουκ έστιν ηδέως ζην άνευ του φρονίμως και καλώς και δικαίως, ουδέ φρονίμως και καλώς και δικαίως άνευ του ηδέως. Ότῳ δε τούτο μη υπάρχει εξ ού ζην φρονίμως, και καλώς και δικαίως υπάρχει, ουκ έστι τούτον ηδέως ζην"
Απόδοση: "Δεν είναι δυνατό να ζει κανείς ευχάριστα, αν δεν ζει φρόνιμα, ηθικά και δίκαια, όπως και δεν μπορεί να ζει φρόνιμα, ηθικά και δίκαια, αν δεν ζει ευχάριστα"
[Διογένης Λαέρτιος: ''Λάθε βιώσας'' - Επίκουρος, Κύριαι δόξαι εδ.5]

Προσωπικά έχω κάνει το κύκλο μου, και οι επιθυμίες να μεγαλώσω με ηθικές αξίες τα παιδιά μου, να τα δω ευτυχισμένα, με τις δικές του οικογένειες, και να δω εγγόνια, έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από τις όποιες προσδοκίες μου.

Κάποτε μία από τις εγγονές μου με ρώτησε:
– Παππού, ο θάνατος σε φοβίζει ;
Η απάντησή μου ήταν άμεση και ειλικρινής:
– Ο θάνατος είναι κάτι σαν τις εποχές του χρόνου, έζησα την Άνοιξη, την νεότητά μου ερωτεύτηκα την γιαγιά σου, στο όμορφο καλοκαίρι παντρεύτηκα και αναθρέψαμε δύο υπέροχα παιδιά, στο επόμενο στάδιο του φθινοπώρου σπούδασαν και έφτιαξαν και αυτά τις δικές τους οικογένειες, και τώρα αγαπημένη μου εγγονούλα ήρθε ο χειμώνας, συνταξιοδοτήθηκα και τα όνειρα μου έγιναν πράξεις. Τώρα έχω και εσάς που μου φέρατε μία νέα Άνοιξη στο Χειμώνα μου.

- Άρα γιατί να φοβάμαι, ούτε θέλω να κάνω παζαρέματα, απλά ζω την κάθε μέρα μου "σαν να είναι η τελευταία μου"

- Τον θάνατο του χειμώνα δεν μπορείς να τον αποφύγεις, ίσως να τον επιβραδύνεις. Έτσι είναι και ο κύκλος της ζωής μας, ένας χρόνος με τέσσερις εποχές:

Στη κοινωνία των ανθρώπων άλλοι έρχονται, και άλλοι φεύγουν...

Εμείς τώρα έχουμε αποσυρθεί. Είμαστε συνταξιούχοι. Μάλλον ξένοιαστοι, απέραντα ικανοποιημένοι και απολαμβάνουμε το υπόλοιπο της ζωής μας.
Όσο ο φυσικός νόμος μας ανεχθεί στους αδυσώπητους νόμους του. Οπωσδήποτε όμως με πλήρη ηρεμία και ικανοποίηση - ενός τίμιου αγωνιστή στην επίτευξη των στόχων του - από ό,τι στην ενεργή με αγωνίες της προηγούμενης ζωή μας, εφόσον βέβαια ακόμη δεν βασανιζόμαστε από κάποιαν ανίατη αρρώστια ή από κάποιαν ευτυχώς οικογενειακή δυστυχία. Είμαι πολύ χαρούμενος και πολλά περισσότερο ευτυχισμένος. Έτσι εγώ αισθάνομαι. Θα με ρωτήσετε βέβαια ποιο είναι το επόμενο βήμα. Καλύτερα μην το σκεφτόμαστε. Οι εποχές αλλάζουν... όταν έρχεται το πλήρωμα του χρόνου και ο κύκλος δεν επαναλαμβάνεται - Τέλος.

Σας ευχαριστώ αγαπημένα εγγονάκια μου- Ελπίζω κάποτε όταν τελειώσει ο χειμώνας μου να με θυμάστε όρθιο, στιβαρό και σαν έναν ευτυχισμένο Παππού που ολοκλήρωσε μία ικανοποιημένη και πλήρη και επιτυχημένη διαδρομή στον κύκλο της εφήμερης ζωής μας...

ΥΓ: Ελπίζω να έχω ένα καλό και αξιοπρεπές Τέλος και πάνω από όλα με σώας τα φρένας μου, παρότι υπάρχει και το απόφθεγμα - ρητό του Σόλωνα που είχε πει την περίφημη φράση:

"Μηδένα προ του τέλους μακάριζε"

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

1 σχόλιο:

  1. Να είσαι γερός κι ευτυχισμένος Νάσο. Μην ξεχνάς, εσύ το λες χειμώνα, εγώ το βάφτισα το Σαββατοκύριακο της ζωής. Σ' αυτό που είναι ευχάριστο (μέρα και δεκαετία), μας περιμένει ευχαρίστηση, ξεκούραση, χαρά της ζωής. Καόβράδυ φίλε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.