Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021

Taylan Özgür Ölmez & Taner Ölmez - Bu Dağlar Kömürdendir - (Official Video)

 
aylan Özgür Ölmez & Taner Ölmez - Αυτά τα βουνά είναι φτιαγμένα από άνθρακα στίχους Letra:

Αυτά τα βουνά είναι κατασκευασμένα από άνθρακα
Η μέρα που πηγαίνει είναι από τη ζωή
Η τύχη έχει ένα πουλί
Το νύχι του είναι από σίδηρο

ας λέι ley
Είμαι θύμα του τρόπου σου
Ω, αγαπητέ μου, θα σωθώ
Δώσε μου τη θεραπεία μου
 
Αυτός ο δρόμος οδηγεί στο Pasin
Η περιστροφή πηγαίνει προς τα πίσω
Ένας παράξενος πέθανε εκεί.
τα πουλιά πενθούν

ας λέι ley
Είμαι θύμα του τρόπου σου
Ω, αγαπητέ μου, θα σωθώ
Δώσε μου τη θεραπεία . . .

Οδηγούσα ένα άλογο χωρίς κεφάλι
Πέρασα ένα τσάι, χωρίς πέτρα
Ένας γενναίος πέθανε εδώ
Δεν έχει κηδεμόνα στο πλευρό του

ας λέι ley
Ο Mevlam έγραψε το διάταγμα
Ω, αγαπητέ μου, θα σωθώ
Δώσε μου τη θεραπεία

aylan Özgür Ölmez & Taner Ölmez – Bu Dağlar Kömürdendir Lyrics Letra:

Bu dağlar kömürdendir
Giden gün ömürdendir
Feleğin bir kuşu var
Pençesi demirdendir

Hadi leylim leylalım
Ben yoluna kurbanım
Ya al canım kurtulam
Ya ver derdin dermanım
 
Bu yol Pasin’e gider
Döner tersine gider
Şurda bir garip ölmüş
Kuşlar yasına gider

Hadi leylim leylalım
Ben yoluna kurbanım
Ya al canım kurtulam
Ya ver derdin dermanı

Bir at bindim başı yok
Bir çay geçtim taşa yok
Burda bir yiğit ölmüş
Yanında gardaşı yok

Hadi leylim leylalım
Mevlam yazmış fermanı
Ya al canım kurtulam
Ya ver derdin dermanı

 

 ===================== 
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.