Αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν να καθαρίσετε με ασφάλεια τους λογαριασμούς σας στο Twitter, Facebook και Instagram ειδικά αν νομίζετε ότι υπάρχουν παλιές φωτογραφίες και σχόλια που σας εκθέτουν - Δείτε πώς
Καθώς οι πλατφόρμες των social media εξελίσσονται, η τάση οι χρήστες να δίνουν σημασία περισσότερο σε επίκαιρες δημοσιεύσεις γίνεται όλο και πιο έντονη. Λίγοι είναι αυτοί που ψάχνουν προηγούμενες δημοσιεύσεις χρηστών ή φωτογραφίες, καθώς το τώρα φαίνεται ότι έχει μεγαλύτερη σημασία από το τι έγινε πριν 5 χρόνια.
Το να κοιτάζεις πίσω τις φωτογραφίες για παράδειγμα, μπορεί να είναι από νοσταλγικό μέχρι και ενοχλητικό.
Εάν η ζωή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πάει πολλά χρόνια πίσω, ίσως να μην θέλετε οι φίλοι, η οικογένεια ή οι μελλοντικοί εργοδότες σας να κοιτάζουν δημοσιεύσεις του παρελθόντος.
Για το λόγο αυτό παρακάτω υπάρχουν οι κατάλληλες οδηγίες για το πώς να σβήσετε τέτοιου είδους πληροφορίες στις τρεις μεγαλύτερες κοινωνικές πλατφόρμες, χρησιμοποιώντας τόσο ενσωματωμένα εργαλεία όσο και πρόσθετα.
Πριν ξεκινήσετε, μην ξεχνάτε ότι έχετε την επιλογή να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας για τις αναρτήσεις σας.
Θα πρέπει ωστόσο να σας υπενθυμίσουμε ότι χρησιμοποιείτε αυτά τα πρόσθετα εργαλεία με δική σας ευθύνη – θυμηθείτε ότι τους δίνετε πρόσβαση σε όλο το ιστορικό σας στα κοινωνικά μέσα.
Το Facebook έχει πλέον προσθέσει ένα εργαλείο μαζικής διαγραφής πληροφοριών για να διευκολύνει τον καθαρισμό των αναρτήσεων, των φωτογραφιών και της ροής σας. . . .
Στις εφαρμογές για Android και iOS, πατήστε το είδωλό (banner) σας (πάνω αριστερά) και μετά αγγίξτε τις τρεις κουκκίδες και επιλέξτε Αρχείο καταγραφής δραστηριότητας. Επιλέξτε Διαχείριση δραστηριότητας για να δείτε όλα όσα έχετε δημοσιεύσει (ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε το κουμπί Φίλτρα για να περιορίσετε ό, τι εμφανίζεται στην οθόνη).
Χρησιμοποιήστε τα κουτάκια στα αριστερά για να επιλέξετε τις αναρτήσεις που θέλετε να διαχειριστείτε και, στη συνέχεια, έχετε δύο επιλογές: Να αποκρύψετε τις αναρτήσεις από όλους τους άλλους στο Facebook εκτός από εσάς, ενώ ο Κάδος ανακύκλωσης διαγράφει τις αναρτήσεις αλλά σας επιτρέπει να τις ανακτήσετε για μία περίοδο 30 ημερών. Αν χρειαστεί να επαναφέρετε αναρτήσεις μέσα στο διάστημα των 30 ημερών μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Επαναφορά».
Αν εισέρχεστε από laptop ή desktop, ανοίξτε το προφίλ σας και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Διαχείριση αναρτήσεων στο πλαίσιο ενημέρωσης κατάστασης. Στη συνέχεια, μπορείτε να πραγματοποιήσετε αναζήτηση μέσω των αναρτήσεών σας (φιλτράροντάς τις εάν χρειάζεται) και να επιλέξετε αυτές που θέλετε να καταργήσετε — κάντε κλικ στο Επόμενο και στη συνέχεια Διαγραφή αναρτήσεων για επιβεβαίωση.
Για οποιαδήποτε ανάρτηση στο προφίλ σας, αυτή μπορεί να διαγραφεί σε κινητό ή σε υπολογιστή, πατώντας τις τρεις κουκκίδες δίπλα της και επιλέγοντας Διαγραφή – με αυτό τον τρόπο η ανάρτηση θα διαγραφεί για πάντα αμέσως, χωρίς περιθώριο 30 ημερών.
Να θυμάστε ότι το Facebook σάς δίνει περισσότερο έλεγχο από το Twitter και το Instagram για το ποιος μπορεί να δει τις αναρτήσεις σας.
Οι αναρτήσεις σας μπορούν να προβάλλονται μόνο στα μέλη της οικογένειάς σας ή σε μια μικρή ομάδα φίλων ή μόνο εσάς. Πατήστε τις τρεις κουκκίδες δίπλα σε μια ανάρτηση και, στη συνέχεια, Επεξεργασία κοινού ή Επεξεργασία απορρήτου (κινητό) για να διαμορφώσετε αυτή την επιλογή.
Επιπλέον, τη δουλειά της εκκαθάρισης μπορούν να κάνουν και μεμονωμένες εφαρμογές: Μερικές από τις καλύτερες επιλογές που βρήκαμε είναι μια δωρεάν επέκταση στον Chrome που ονομάζεται Social Book Post Manager και η εφαρμογή απορρήτου που ονομάζεται Jumbo (για Android και iOS), οι οποίες σαρώνουν το ιστορικό δημοσιεύσεων και το διαγράφουν.
Το Twitter δεν έχει ακόμη αναπτύξει το δικό του εργαλείο μαζικής διαγραφής, αλλά μπορείτε να αφαιρέσετε τα tweets σας ένα προς ένα χειροκίνητα -αυτό μπορεί να σας πάρει λίγο χρόνο.
Από το προφίλ σας στο Twitter, κάντε κλικ στο κάτω βέλος δίπλα σε οποιοδήποτε από τα tweet σας και, στη συνέχεια, επιλέξτε Διαγραφή. Θα λάβετε ένα παράθυρο επιβεβαίωσης της επιλογής σας και αν δεχτείτε μετά δεν υπάρχει τρόπος να επαναφέρετε τα tweets, οπότε να είστε σίγουροι για το τι διαγράφετε.
Εάν χρησιμοποιείτε την επίσημη εφαρμογή για Android ή iOS, η διαδικασία είναι σχεδόν ίδια: Ανοίξτε το προφίλ σας, πατήστε το κάτω βέλος δίπλα σε ένα tweet και επιλέξτε Διαγραφή Tweet.
Σε σχέση με το Facebook, έχετε περισσότερες επιλογές εδώ από την άποψη των επεκτάσεων που μπορείτε να εγκαταστήσετε. Και πάλι η εφαρμογή Jumbo για Android και iOS θα κάνει τη δουλειά σας. Συνδέστε την στον λογαριασμό σας στο Twitter και, στη συνέχεια, επιλέξτε Ρυθμίσεις κάτω από την επιλογή αρχειοθέτησης. Μπορείτε να καταργήσετε tweets παλαιότερα από μια ημέρα, μια εβδομάδα, ένα μήνα ή τρεις μήνες (το Jumbo το αποκαλεί “αρχειοθέτηση” επειδή αποθηκεύει τα tweets στο τηλέφωνό σας, αλλά καταργούνται από το Twitter).
Η εφαρμογή TweetDelete στο διαδίκτυο είναι μια άλλη δημοφιλής και εύχρηστη επιλογή. Συνδέστε την στο λογαριασμό σας στο Twitter και μπορείτε να διαγράψετε tweets που είναι παλαιότερα από μία εβδομάδα, δύο εβδομάδες, έναν μήνα, δύο μήνες, τρεις μήνες, έξι μήνες ή ένα χρόνο. Μπορείτε επίσης να αφαιρέσετε tweets που περιέχουν συγκεκριμένες λέξεις και να εκτελείται αυτόματα η διαδικασία κάθε λίγες μέρες, εάν χρειάζεται.
Το Instagram έχει την επιλογή των δημοσιεύσεων ιστοριών, οι οποίες διαρκούν μόνο 24 ώρες και στη συνέχεια διαγράφονται αυτόματα, μια ιδέα που υπήρχει στην πλατφόρμα, Snapchat. Εάν δεν θέλετε να αφήσετε ίχνος , η χρήση ιστοριών στο Instagram είναι καλή ιδέα σε σχέση με το να κάνετε δημοσιεύσεις στο προφιλ σας στο Instagram. Το Facebook έχει αντιγράψει και αυτήν την ιδέα, αλλά το Facebook έχει αγοράσει το Instagram.
Όσον αφορά τις φωτογραφίες και τα βίντεο που έχετε δημοσιεύσει στη ροή του Instagram, μπορείτε να τα καταργήσετε μεταβαίνοντας στο προφίλ σας, επιλέγοντας την ανάρτηση και έπειτα πατώντας στις τρεις κουκκίδες και Διαγραφή. Για κάποιο λόγο αυτό είναι διαθέσιμο μόνο στις εφαρμογές για Android και iOS αυτήν τη στιγμή και δεν έχει φτάσει στην διεπαφή μέσω υπολογιστή.
Θα δείτε επίσης μια επιλογή αρχειοθέτησης στο ίδιο μενού, το οποίο αποκρύπτει τη φωτογραφία ή το βίντεο από το προφίλ σας, οπότε κανένας άλλος δεν μπορεί να το δει εκτός από εσάς. Αν θέλετε μια συγκεκριμένη ανάρτηση να αποκρύπτεται από την προβολή, αλλά θέλετε να την κοιτάξετε ξανά, χρησιμοποιήστε αυτήν την επιλογή.
Οι εφαρμογές επέκτασης για μαζική διαγραφή αναρτήσεων Instagram είναι σχεδόν ανύπαρκτες καθώς το Instagram ελέγχει πολύ στενά την πρόσβαση από εξωτερικά πρόσθετα και επειδή η δυνατότητα διαγραφής δεν είναι διαθέσιμη από τον υπολογιστή, επομένως δεν υπάρχει κατί αξιόπιστο για την ώρα.Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς τη ζωή χωρίς τα social media. Υπάρχουν πλατφόρμες που ταιριάζουν σχεδόν με τον τρόπο ζωής οποιουδήποτε, κάνοντας αναρτήσεις, tweeting, like και φίλους με καθημερινά μάντρα.
Η διαφορά μεταξύ Facebook, Instagram και Twitter μπορεί να φαίνεται ασήμαντη στο μεγάλο σχέδιο όλων, αλλά είναι όλα μοναδικά στην ιδιοσυγκρασία τους, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργικότητας, της αντίληψης και των αναρτήσεων.
Η σύγκρουση των κοινωνικών κόσμων είναι αναπόφευκτη καθώς η πλειοψηφία των ανθρώπων χρησιμοποιεί περισσότερες από μία πλατφόρμες. Παρακάτω είναι μια σύντομη και γλυκιά περιγραφή των διαφορών μεταξύ του Facebook, του Instagram και του Twitter, επειδή το μόνο πράγμα που έχουμε όλοι κοινό είναι η διάρκεια προσοχής 2 λεπτών
Ας δούμε το Facebook , τον παππού και τη γιαγιά των social media. Ναι, έχουν μαστιστεί με σκάνδαλα τους τελευταίους μήνες και χρόνια, αλλά εξακολουθεί να είναι η πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Mark Zuckerberg, Διευθύνων Σύμβουλος δήλωσε πρόσφατα ότι το Facebook έχει 2,2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως, με 1,35 δισεκατομμύρια χρήστες να συνδέονται κάθε μέρα.
Το Facebook εξακολουθεί να είναι μια κοινότητα που επιτρέπει σε έναν χρήστη να συνδέεται σε προσωπικό επίπεδο, αλλά και με επωνυμίες και εταιρείες μοναδικές για αυτόν. Λόγω αυτών των στόχων, η αγορά έχει κορεστεί.
Το Facebook πρέπει πραγματικά να εργαστεί σκληρότερα από άλλες πλατφόρμες για να εντοπίσει και να προσελκύσει πελάτες, να κερδίσει likes και τελικά να δει μια απόδοση.
Η κατανόηση των δημογραφικών στοιχείων των αγοραστών και του τρόπου χρήσης των διαφημίσεων Facebook για τη δημιουργία μιας βαθύτερης σύνδεσης δημιουργεί πίστη και πολύτιμους πελάτες για όλη τη ζωή.
Πηγή: Facebook.com
Instagram: Το Instagram είναι το συναισθηματικό μέλος αυτής της οικογένειας των social media. Το 2012, όταν το Facebook αγόρασε το Instagram για 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε μετρητά και οι μετοχές του Facebook πολλοί μπερδεύτηκαν, αλλά η πραγματικότητα ήταν αρκετά απλή.
Από την έναρξή του το 2010, το Instagram θεωρείται η πιο ελκυστική διαθέσιμη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Το Instagram επιτρέπει στους χρήστες να εκφράζονται με πραγματικές εμπειρίες και να δημιουργούν γνήσιες αλληλεπιδράσεις χωρίς περισπασμούς, διατηρώντας τους χρήστες εστιασμένους στο περιεχόμενο.
Το Instagram διαθέτει 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες μηνιαίως, 500 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες και 80 εκατομμύρια φωτογραφίες που μοιράζονται κατά μέσο όρο την ημέρα. Το περιεχόμενο μέσω των εικόνων εκφράζει τα συναισθήματα των χρηστών, αλλά τελικά ο χρήστης δεν εγκαταλείπει ποτέ την εφαρμογή.
Η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και η αφοσίωση επιτυγχάνονται πολύ εύκολα με τη διαφήμιση στο Instagram.
Πηγή: Instagram.com
Twitter: Το Twitter μπορεί να θεωρηθεί το ομιλητικό νεότερο, αλλά πραγματικά μεγαλύτερο αδερφάκι του Instagram, με ημερομηνία κυκλοφορίας το 2006. Το Twitter φιλοξενεί 316 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες και 500 εκατομμύρια Tweets αποστέλλονται την ημέρα και τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών του είναι σχεδόν ίδια με αυτά του Ινσταγκραμ.
Το Twitter είναι μια πλατφόρμα συνομιλίας. γρήγορες, συνοπτικές και ελεγχόμενες αναρτήσεις.
Η χρήση του Twitter ως διαφημιστικού εργαλείου δημιουργεί μια επείγουσα ανάγκη για την επωνυμία σας, αξιοποιώντας μοναδικούς και δημιουργικούς τρόπους για να προσεγγίσετε ένα κοινό-στόχο.
Σε γενικές γραμμές, η διαφήμιση στο Twitter για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να δημιουργήσετε περισσότερους πιστούς χρήστες είναι δωρεάν, επομένως για μια εταιρεία δεν είναι καθόλου απίθανο. Ωστόσο, απαιτεί δέσμευση και συνέχεια για να κρατήσει το κοινό αφοσιωμένο.
Πηγή: Twitter.com
Ως γίγαντες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η διαφορά μεταξύ Facebook, Instagram και Twitter είναι καθαρά αναλυτική.
Κάθε πλατφόρμα έχει μια θέση στο συναίσθημα και στο μυαλό του σύγχρονου κόσμου.
Εάν χρειάζεστε βοήθεια για να ανακαλύψετε τη στρατηγική μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ταιριάζει στην επιχείρησή σας, καλέστε μας. Στο πρακτορείο YCS Marketing, είμαστε αληθινοί επιχειρηματίες και κατανοούμε την ανάγκη για καινοτόμες στρατηγικές για να προσεγγίσουμε το κοινό-στόχο, να πούμε την ιστορία σας και να προωθήσουμε την επωνυμία σας.
YCS Marketing
Email: info@ycsmarketing.com
Τηλέφωνο: (816) 569-0135
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.