Τετάρτη 3 Μαΐου 2023

Χαμός στον αέρα εκπομπής με καυγά Πλεύρη-Ηλιόπουλου: «Αγκαλιά με χρυσαυγίτες» - «Τα παιδιά μου φάγανε γιαούρτια, να έχετε συστολή»


Στα ύψη οι τόνοι
 σε τηλεοπτική εκπομπή που ήταν καλεσμένοι ο υπουργός Υγείας και υποψήφιος βουλευτής Α' Αθήνας, Θάνος Πλεύρης και ο υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην Α' Αθήνας, Νάσος Ηλιόπουλος. Στο επίκεντρο του καυγά τους η επίθεση με γιαούρτια στον υπουργό της ΝΔ

Ο Θάνος Πλεύρης, σε εκπομπή του Attica Tv, ανέφερε μεταξύ άλλων πως ενοχλήθηκε από το tweet του Δημήτρη Παπαδημούλη, που έλεγε πως «κάνατε το θύτη θύμα» ενώ, όπως είπε, δεν υπήρξε καμία ανακοίνωση καταδίκης του συγκεκριμένου περιστατικού από τον ΣΥΡΙΖΑ παρά μόνο μία γενική και αόριστη ανακοίνωση.

Ο Νάσος Ηλιόπουλος, τότε, είπε στον Θάνο Πλεύρη πως στο παρελθόν είχε υπερασπιστεί νομικά τον άνθρωπο που είχε προχωρήσει σε τέτοιου είδους ενέργειες μαζί με χρυσαυγίτες κατά του Αλέκου Αλαβάνου στον Άγιο Παντελεήμονα

«Δεν υπερασπίστηκα άνθρωπο που έριξε γιαούρτι γιατί ο άνθρωπος που . . . υπερασπίστηκα, αθωώθηκε», ήταν η απάντηση του κ. Πλεύρη, ο οποίος πρόσθεσε ότι «έχω επάγγελμα και ως δικηγόρος δεν θα δώσω λογαριασμό για τις υποθέσεις μου». . . .

«Ο ΣΥΡΙΖΑ έβγαλε ανακοίνωση καταλαβαίνω ότι σας ενοχλεί», είπε μετά ο Νάσος Ηλιόπουλος, προσθέτοντας: «Αλλά όταν δικοί σας άνθρωποι που βρισκόσασταν μαζί στη συμφωνία των Πρεσπών στέλνανε σφαίρες στον Νίκο Κοτζιά, εσείς χαζογελάγατε. Λίγο προσεκτικός να είστε, εντάξει με αυτό το καραγκιοζιλίκι».

«Ποτέ δεν χαζογέλασα», απάντησε ο Θάνος Πλεύρης και σε έντονο ύφος είπε Νάσο Ηλιόπουλο: «Τα λίγο προσεκτικός όταν ο γιος μου και η κόρη μου φάγανε γιαούρτια κρατήστε τα για τον εαυτό σας. Γιατί αυτό το βίωσα εγώ και είδα τα παιδιά μου να γιαουρτώνονται».

«Αγκαλιά με χρυσαυγίτες» - «Τα παιδιά μου φάγανε γιαούρτια, να έχετε λίγο συστολή»


Πηγή: ethnos.gr

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.