Συγκεκριμένα, ο Άδωνις Γεωργιάδης όπως ανακοίνωσε ο ίδιος μέσω social media, χθες επισκέφτηκε τη NOS INSURANCE SERVICES. Εκεί τον υποδέχτηκε ο CEO της εταιρείας, Αλέξης Λιάγκας, ζητώντας από τους εργαζόμενους να μην «επαναστατήσουν» αλλιώς θα υπάρξει πρόβλημα.

Συγκεκριμένα, ανέφερε τα εξής:

«Ο υπουργός τα λέει ήπια. Εγώ σας τα είπα χθες πιο έντονα. Δεν υπάρχει επιλογή εδώ. Η δουλειά μας, η καθημερινότητά μας, το μέλλον μας, εξαρτάται πάρα πάρα πολύ από μία χώρα κυβερνημένη. 

Με μία σωστή κυβέρνηση. 

Ήμασταν παρέα όταν ήταν κλειστές οι τράπεζες παιδιά και θυμόσασταν τι γινόταν. Και στα τηλέφωνα, και με τους συνεργάτες μας, και με τον κόσμο και με τις αποζημιώσεις. 

Εγώ δεν είμαι τόσο δημοκρατικός σε αυτά τα πράγματα και σας το έχω αποδείξει. Είμαι όμως δίκαιος. Επειδή είναι άδικο να την πληρώσουμε όλοι γιατί κάποιοι έχετε αποφασίσει να επαναστατήσετε για τους χ, ψ λόγους. Πρέπει να το συζητήσουμε».

«Ήταν χιούμορ» η απάντηση του Α.Γεωργιάδη

«Κάνει πλάκα» ο επιχειρηματίας, υποστηρίζει ο Υπουργός Ανάπτυξης, υποστηρίζοντας οτι «δεν το άφησε να περάσει έτσι ούτε ως αστείο» και οτι η απάντησή του «κόπηκε», μολονότι ακούγεται στο βίντεο οτι αναγκάστηκε να παρέμβει, με τους παρευρισκόμενους να γελάνε μετά την τοποθέτησή του. 

Ωστόσο, στο απόσπασμα που ανέβασε αναφέρει πως «αν υπάρχει αστάθεια, η οικονομία θα πάει προς τα πίσω».

=====================