Με βάση τη μέτρηση του περιεχομένου πληροφοριών του Shannon, τα σπάνια μηνύματα (ψέματα) διαδίδονται πιο γρήγορα από τα μη σπάνια μηνύματα (η αλήθεια)
Οι Soroush Vosoughi et al. ανέφερε ότι τα ψέματα διαδίδονται πιο γρήγορα από την αλήθεια (1). Ο Shannon (2) εξήγαγε ένα μέτρο του περιεχομένου πληροφοριών που ονομάζεται "έκπληξη" ενός μηνύματος m:
Πληροφορίες(m)=-log_2 P(m)=log_2 (1/(P(m)))
Η εξαγωγή Shannon δηλώνει ότι τα σπάνια μηνύματα είναι πιο ενημερωτικά από τα μη σπάνια μηνύματα.
Με άλλα λόγια, τείνουμε να κάνουμε retweet πιο σπάνια μηνύματα από τα μη σπάνια μηνύματα.
Εάν οι ψευδείς ειδήσεις είναι πιο σπάνιες, τότε θα τις κάνουμε retweet. Εάν οι αληθινές ειδήσεις είναι πιο σπάνιες, τότε θα τις κάνουμε retweet.
Είναι προφανές στα μηνύματα στο twitter ότι τείνουμε να κάνουμε retweet «έκπληξη» ενός μηνύματος.
Με βάση τη μέτρηση του περιεχομένου πληροφοριών του Shannon, τα σπάνια μηνύματα (ψέματα) διαδίδονται πιο γρήγορα από τα μη σπάνια μηνύματα (η αλήθεια).
Η Shannon έχει ήδη προβλέψει το συμπέρασμά τους.
Αναφορές:
1. Soroush Vosoughi et al.," The spread of true and false news online," Science 09 Mar 2018: Vol. 359, Τεύχος 6380, σελ. 1146-1151
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.