Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024

Μαρία Καρυστιανού «εκ βαθέων»: Παρακαλούσα η Μάρθη να ήταν στη λίστα με τους τραυματίες (Video)

Σε μια εκ βαθέων συζήτηση προχώρησε η Μαρία Καρυστιανού μιλώντας στον δημοσιογράφο Αλέξανδρο Στεφανόπουλο.

Η πρόεδρος του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων «Τέμπη 2023» μιλάει για τις τελευταίες συνομιλίες που είχε με την κόρη της Μάρθη και την κατάθεση ψυχής που της έκανε η κόρη της λίγες μέρες πριν από το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών

Η Μαρία Καρυστιανού σε μια συνέντευξη που διεκόπη δύο φορές λόγω της μεγάλης φόρτισης και συγκίνησης μιλάει για τις τύψεις που νοιώθει και δίνει για μια ακόμα φορά μαθήματα ζωής.

«Αισθάνομαι τύψεις γιατί σαν κομμάτι αυτής της κοινωνίας επέτρεψα κι εγώ να συμβεί», εξομολογείται η Μαρία Καρυστιανού και επισημαίνει:

«Πάντα ένοιωθα κάτι δεν πάει καλά με ενοχλούσε που ο κόσμος δεν αντιδρούσε. Δεν έχω θυμώσει με τον Θεό. Ξέρω πολύ καλά γιατί μου συνέβη και ξέρω πολύ καλά τους υπεύθυνους».

Η πρόεδρος του Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων «Τέμπη 2023» θυμάται συγκινημένη μια κατάθεση ψυχής που της είχε κάνει η κόρη της Μάρθη λίγες ημέρες πριν το τρομακτικό δυστύχημα στα Τέμπη. Κατάθεση ψυχής για τη μητέρα της και τον αδερφό της Παναγιώτη.

«Λίγο πριν φύγει η Μάρθη, ήμασταν στο αυτοκίνητο, πήγα σε ένα ραντεβού κατ΄ οίκον, δεν θα αργούσα, με περίμενε στο αυτοκίνητο και πήγαμε μετά να πιούμε ένα κρασί.

Γυρίζει ξαφνικά και μου λέει:

“Μαμά θέλω να σου πω, να σου δώσω συγχαρητήρια για το πως μεγάλωσες τον αδερφό μου, τον Παναγιώτη. Εγώ που να βρω έναν τέτοιο άνδρα σήμερα; Έχει ανεβάσει πολύ τον πήχη, νοιάζεται για την γνώμη των γυναικών, θέλει να περνάει καλά η κοπέλα του, μπράβο, μπράβο που τον μεγάλωσες έτσι”.

Γύρισα και την κοίταξα:

“Πως σου ήρθε τώρα έτσι αυτό να μου το πεις;”

Μου λέει: “Τίποτα, το σκέφτομαι καιρό και ήθελα να στο πω, μπράβο, μπράβο”.

Ήταν μια κατάθεση ψυχής μοναδική που την άφησε σαν δώρο», λέει σήμερα η Μαρία Καρυστιανού ενώ θυμάται και το τελευταίο τηλεφώνημα της Μάρθης στον αδερφό της Παναγιώτη.

«Το συμβάν έγινε 23:24 ακριβώς και 23:19 είχε πάρει τον αδερφό της τηλέφωνο. Το σήκωσε ο Παναγιώτης αλλά δεν είχε σήμα. Μάλλον το τρένο ήταν σε τούνελ. “Δεν ξέρω γιατί με πήρε γιατί είχαμε μιλήσει νωρίτερα”, μου είπε ο γιος μου. Ήθελε να ακούσει τη φωνή του; Δεν ξέρω».

Φέρνοντας στο νου της το σημείο μηδέν όταν πληροφορήθηκε για το τρομακτικό δυστύχημα στα Τέμπη η Μαρία Καρυστιανού θυμάται:

«Δεν μπορούσα να καταλάβω, οι εικόνες δεν είχαν νόημα, είχα μια άρνηση να πιστέψω τι έχει γίνει. Μετωπική σύγκρουση τρένων, δεν μπορούσα να το διανοηθώ. Πήρα τηλέφωνο την αστυνομία, το σήκωσε ένας νεαρός το κατάλαβα από τη φωνή του, δεν ήξερα τι να κάνω. Προσπαθούσε να με ηρεμήσει, μου είπε ότι όλα θα πάνε καλά. Μου είπε να πάρω τηλέφωνο στο νοσοκομείο της Λάρισας. Αισθανόμουν σαν πέντε χρονών που δεν ήξερα τι να πράξω».

Και συνεχίζει: «Παρακαλούσα με όλη τη δύναμη της ψυχής μου να είναι στη λίστα με τους τραυματίες και να έχω μια ευκαιρία να την κάνω καλά. Μια ευκαιρία ακόμα. Να τη βοηθήσω να κρατηθεί στη ζωή», θυμάται και λυγίζει.

Αναφερόμενη στη δικαίωση η Μαρία Καρυστιανού επισημαίνει ότι «δεν μπορεί να έρθει όταν χάνεις τον άνθρωπό σου, το κενό είναι δυσαναπλήρωτο» και συνεχίζει. «Δικαίωση σίγουρα αναφέρομαι σε μια παραδειγματική τιμωρία των υπευθύνων γιατί αυτό που συνέβη στο δικό μου παιδί και στους άλλους ανθρώπους που έχασαν τη ζωή τους είναι πώς λειτουργεί το βαθύ κράτος. Έχει συμβεί και στο παρελθόν. Έχουμε παρόμοιες ιστορίες στο παρελθόν που οι άνθρωποι αυτοί παρέμειναν ατιμώρητοι. Αυτό πρέπει να αλλάξει εντελώς».

Διαβάστε επίσης:

Έγκλημα Τέμπη: Έναν χρόνο πριν ο πρόεδρος των μηχανοδηγών κατήγγειλε μονταζιέρα – Και δεν τον κάλεσαν στην Εξεταστική

Βόμβα για Τέμπη: Μονταζιέρα στα ηχητικά σταθμάρχη και μηχανοδηγού τη νύχτα του εγκλήματος – Τι ήθελαν να κρύψουν;

Γεωργιάδης για Τέμπη: Με αστεία επιχειρήματα βγάζει «λάδι» την κυβέρνηση για τη «μονταζιέρα»

===================== 
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.