Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2008

Κρατώ τα όσα έχω γράψει, και περιμένω να σε δω μετά τις επόμενες εκλογές . . .

Μάλιστα, να και κάποιος που με αφόπλισε από επιχειρήματα.

Κρατώ τα όσα έχω γράψει, και περιμένω να σε δω μετά τις επόμενες εκλογές . . .

Παρακαλώ, αν μου στείλεις e-mail στο zangoyan@hotmail.gr στη διάθεση σου, για προσωπική σου ενημέρωση, για την :

". . . μικρή χρονικά συμμετοχή σου να εκτιμήσεις την τεράστιας αξίας πολιτική παραγωγή που συντελέστηκε στο φόρουμ κατά την λειτουργία του."

Διότι νομίζω, ότι αδικείς κάποιον, που ΔΕΝ γνωρίζεις προσωπικά, αλλά και ούτε εκτιμάς αυτά που με τόση θέρμη και αγωνία γράφει.

Σε ένα χώρο διαλόγου μετράνε τα γραπτά και ΟΧΙ οι όποιες εικασίες και καχυποψίες.

Αυτό λέγεται φίλε μου επιδερμική αντιμετώπιση και εθελοτυφλική συμπεριφορά.

Εδώ ΔΕΝ ήρθα με το γραπτό μου λόγο, να διαφημίσω τη όποια δράση και διαδρομή μου, αλλά να προσφέρω.

Απ’ την αρχή διαφωνούσα με τις θεματικές και ειδικά με τον τρόπο που διεξάγονταν, απλά επειδή, στην αρχή, υπήρξε αρκετά μεγάλη συμμετοχή, σιωπούσα.
===========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.