Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2008

Δώστε του τη "δύναμη" . . . να βολευτεί, και πάλι Μαζί σας , , ,

". . . Ψήφος σας αποκτά μεγάλη δύναμη. Βοηθείστε την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας να στελεχωθεί με κατάλληλα άτομα, με ικανούς πολιτικούς που θα μπορούν να διεκδικούν και να προωθούν τα δίκαια της Δράμας.

Ο πολιτικός πρέπει να σας κοιτάει στα μάτια, να λέει την αλήθεια χωρίς φόβο, να είναι αποτελεσματικός, υπεύθυνος, σίγουρος. Πάνω από όλα όμως πρέπει να έχει την ωριμότητα και τη γνώση για το πως παίζεται το πολιτικό παιχνίδι. . ."

«Κύριε Πρόεδρε,

Οι όποιες πρόσφατες δηλώσεις μου είχαν ως μόνο γνώμονα τη στήριξή σας.

Οποιαδήποτε άλλη ερμηνεία και για το αν με αυτές θίγεσθε εσείς, ή πρόσωπα που ανέφερα, θέλω να διαβεβαιώσω κατηγορηματικά ότι ουδεμία πρόθεση είχα να δημιουργήσω πρόβλημα σε ένα κόμμα στο οποίο ανήκα, ανήκω και θα ανήκω.

Με αυτήν μου τη δήλωση και πέρα από έκφραση της συγγνώμης μου, θεωρώ ότι δε μπορώ να υπάρξω πολιτικά έξω από τη Νέα Δημοκρατία. Παρακαλώ να επανεξεταστεί άμεσα η επιστροφή μου σε αυτήν και συγκεκριμένα στην Κοινοβουλευτική Ομάδα. Υπό διαφορετικούς όρους, η παραίτησή μου είναι στη διάθεσή σας».

Ελάτε μαζί μου!

Δώστε μου τη δύναμη ν' αγωνιστώ μαζί σας και πάλι
για να κάνουμε τη Δράμα αυτό που της αξίζει. Πρωταγωνίστρια των νέων εξελίξεων.

Σταύρος Δαϊλάκης


====================================================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.