Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

Νέα αποκάλυψη! Ο Ευ. Βενιζέλος έκρυψε τα στοιχεία για το σκάνδαλο της Μονής Βατοπεδίου!

Ο Ευ. Βενιζέλος έκρυψε τα στοιχεία για το σκάνδαλο της Μονής Βατοπεδίου! Φυσιολογικό κι ένας ακόμη λόγος που στις 11 Νοέμβρη "κέρδισε" ο ΓΑΠ

Νέα αποκάλυψη! Ο Ευ. Βενιζέλος έκρυψε τα στοιχεία για το σκάνδαλο της Μονής Βατοπεδίου! Ολόκληρη η αφήγηση της Στ. Σωτηροπούλου στην Εξεταστική Επιτροπή. Ποιος άλλος αγνόησε τα στοιχεία....

Η κ. Σταματία Σωτηροπούλου έκανε κι άλλες σημαντικές αποκαλύψεις με την κατάθεσή της στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής.
Είπε ότι ύστερα και από τις απειλές που δεχόταν αποφάσισε "να δημοσιοποιήσει, να βγάλει προς τα έξω, το θέμα":

"Εστειλα ένα φάκελο, αφελώς φερόμενη, στο δημοσιογράφο κ. Τριανταφυλλόπουλο με ο,τι στοιχεία είχα στα χέρια μου, κατέθεσα δύο μηνυτήριες αναφορές στην Εισαγγελία της Θεσσαλονίκης η οποία διέταξε προκαταρκτική εξέταση επείγουσα στην οποία και κατέθεσα με πλήρη στοιχεία... Είχα κάνει μια πολύ τεκμηριωμένη εργασία κι ήμουν η πρώτη που κατέθεσα. Ακολούθως έστειλα ένα φάκελο με ο,τι είχα -αφού δεν είχα καμία ανταπόκριση από τον δημοσιογράφο που προανέφερα- στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης γιατί έκρινα, χωρίς να έχω κάποια σχέση καθόλου, ότι αυτό θα είχε ενδιαφέρον να βγάλει αυτό το θέμα..."

Στη συνέχεια, η κ. Σωτηροπούλου είπε ότι απευθύνθηκε στον κ. Ευάγγελο Βενιζέλο, "ο οποίος έχει γραφείο απέναντι από το δικό μου, είναι συνταγματολόγος, τον είχα καθηγητή στο Πανεπιστήμιο και του πήγα το φάκελο για να ασχοληθεί κάποιος και να δει και να αναδείξει το όλο αυτό θέμα. Παρά ταύτα, ούτε από εκεί βρήκα κάποια ανταπόκριση, τίποτα, απόλυτη σιγή..."

Ελεύθερος Αυγενάκης:
"Τον παραδώσατε στον κ. Βενιζέλο ή σε κάποιον συνεργάτη του;
"

Μάρτυς:
"Πήγα στο γραφείο του, Δαναΐδων 4, μετά από προηγούμενη τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με τον ίδιο. Του είπαμε για ένα σκάνδαλο. Είπα ότι είμαι φοιτήτρια του από το Πανεπιστήμιο - δεν θα θυμόταν, είμαι 43 χρονών, σήμερα, είναι πολλά χρόνια πριν- και ότι θέλαμε να του θέσουμε υπ' οψιν του κάποια πάρα πολύ σοβαρά πράγματα που συμβαίνουν στην πόλη μας στη Θεσσαλονίκη.
"

Αικ. Παπακώστα:
"Του κ. Βενιζέλου;"


Μάρτυς: "Ναι, και μας είπε "βεβαίως να τα φέρετε να πάτε να τα αφήστε στο γραφείο μου". Πήγα λοιπόν στο γραφείο, βρήκα μια συναδέλφισσα και της λέω "συναδέλφισσα αυτό και αυτό" και μου λέει ξέρω θα του τα δώσω στα χέρια". Συζητήσαμε μάλιστα και λίγο την ιστορία και τα πήρε. Εγώ ξέρω ότι τα πήρε και αν χρειαστεί και γίνει οτιδήποτε, υπάρχει απόδειξη περί αυτού...
Επειδή δεν βρήκα ανταπόκριση από τον κ. Βενιζέλο, το τελευταίο που μου έμενε ήταν να τα πάω στο Δικηγορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης γιατί συνέχιζαν οι απειλές και όλα αυτά..."

Σε παρέμβασή του ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γρ. Νιώτης, ανέφερε ότι στις 12 Ιουλίου 2007 κατατέθηκε από το ΠΑΣΟΚ ερώτηση με το σύνολο των καταγγελλομένων στη μηνυτήρια αναφορά της κ. Σωτηροπούλου. Press-gr

===========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.