Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Η απάντηση της δημοσιογράφου της Εφημερίδας "Ελευθεροτυπία" για την καταγγελία του Blog sibilla


Σε συνέχεια της αναδημοσίευσης της Τρίτης, 10 Φεβρουάριου 2009 με θέμα :

"Για ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ εικονική συνέντευξη με πολλά ερωτηματικά, η καταγγελία πρόκληση του Blog Σίβυλλα για δημοσιογράφο της Εφ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ."

λάβαμε το παρακάτω κείμενο σε e-mail και το αναδημοσιεύουμε ασχολίαστο για λόγους δεοντολογίας :

απόnewpress
προςtroktikos@gmail.com,
sibilla.gr@gmail.com,
nasosgr.zangi@gmail.com

ημερομηνία11 Φεβρουάριος 2009 6:13 μμ
θέμαΑπάντηση
εστάλη-απόenet.gr




Προς τον υπεύθυνο του Blog
Επειδή στο Blog σας δημοσιεύτηκαν ισχυρισμοί εξόχως συκοφαντικοί και ανακριβείς για το άτομό μου, οι οποίοι βλέπτουν άμεσα την τιμή και υπόληψή μου ως ενεργού δημοσιογράφου επι μία εικοσαετία, επιπλέον δε τροφοτεί και άλλα Blogs με περιεχόμενα δυσφημιστικά και υβριστικά για το άτομό μου.
Επειδή ειδικότερα:
-Παρουσιάζετε τα δημοσιεύματά μου για την Γάζα και την συνέντευξη σε εμένα απο μαχητή της Χαμάς -όχι ως αποτέλεσμα ενδελεχούς επιτόπιας έρευνας και ρεπορτάζ αλλά ως αποτέλεσμα απάτης, ότι δήθεν δεν μετέβην καθόλου στη Γάζα σας ενημερώνω ότι:Εχω σφαργισμένη βίζα εισόδου-εξόδου για το ταξίδι μου στη Γάζα μαζί με μέλη του "Ελληνικού Καραβανιού Αλληλεγγύης" και τέσσερις αυτόπτες μάρτυρες (μεταξύ των όποίων τον γιατρό-μεταφραστή αραβικής καταγωγής) που ήταν παρόντες σε όλη την διάρκεια του ρεπορτάζ και ασφαλώς στη συγκεκριμένη συνέντευξη του μαχητή. Επίσης υπάρχει σειρά πολυάριθμων φωτογραφιών με τον συγκεκριμένο αλλά και άλλους μαχητές της Χαμάς απο την διάρκεια του ταξιδιού μου.
-Ακόμα περισσότερο με παρουσιάζετε ως ....πράκτορα της Μοσάντ την ίδια στιγμή που απο τα δημσοιεύματά μου προκύπτει αβίαστα το γνήσιο ενδιαφέρον και η αγωνία μου για την χειμαζόμενο παλαιστινιακό λαό. Αυτή η "θέση" σας είναι εξόχως υβριστική για εμένα ως ενεργή πολιτικά και κοινωνικά πολίτη και επαγγελματία και αυτή καθ'αυτή εξυπηρετεί άγνωστα σε εμένα συμφέροντα και σκοπιμότητες.
Για τους λόγους αυτούς
Σας ζητώ να ανακαλέσετε δημόσια και να ζητήσετε συγνώμη για τα δημοσιεύματα του Blogs σας.
Σας ζητώ να κατονομάσετε τις "πηγές" σας.
Επιφυλάσσομαι σε αντίθετη περίπτωση να στραφώ εναντίον σας ζητώντας ποινικές, αστικές, και πειθαρχικές ευθύνες σας και την παραδειγματική τιμωρία σας.
Αθήνα 11-2-2009
Γεωργία Δάμα

==========================================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.