Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

Τελεσίδικη "καμπάνα" στον Ταρζάν (2)


Αναδημοσιεύουμε σχόλιο αναγνώστη μας:

Spirus The Blogger είπε...

"Εγω ειμαι ο συγγραφεας του Μεγαλου Αδερφου της Ζουγκλας.Δεν ειμαι απο θεσσαλονικη,αλλα σπουδαζω Κομοτηνη.Δεν ειμαι ανωνυμος οπως θελει να νομιζει ο κ.Σανιδας,αλλα επωνυμος οπως και ολοι οι blogger.Λεγομαι Σπυρος Παπαδας και ναι ειμαι πιτσιρικας,αλλα δεν θελω να ειμαι και δεν θα ειμαι ο πιτσιρικας που απεχει και ειναι στην παραλια,αλλα θα ειμαι,οσο μπορω να σκεφτομαι ελευθερα,ο χειροτερος εφιαλτης του συστηματος.Κι οσο υπαρχουν ανθρωποι που σκεφτονται ελευθερα,που ονειρευονται,οσο υπαρχει ο πολιτικος ακτιβισμος μεσω του blogging,πολεμαμε την προπαγανδα,το σκοταδισμο και την παραπληροφορηση.Ευχαριστω ξανα τον αγρυπνο φρουρο αλλα και ολους οσους διαβαζουν και συμμεριζονται τις αποψεις μου.
ο 19χρονος πιτσιρικας,
και επωνυμα,
Σπυρος Παπαδας"

Σχόλιο: Ένα Μεγάλο Εύγε στο θάρρος και την ωριμότητα αυτού του νέου ανθρώπου.
Τα δικά μας σχόλια περιττεύουν... ο φίλος μας αναγνώστης τα είπε όλα!!!

Νάσος

========================================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.