Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

“Πολιτικός σχολιασμός” τώρα και ιντερνετικά.

Όσοι επισκέπτεστε αυτό το blog θα ήθελα εξαρχής να γνωρίζετε κάποια πραγματάκια.

Πρώτον, δεν είμαι ούτε δημοσιογράφος, ούτε πολιτικός, ούτε παρατρεχάμενος κανενός πολιτικού. Είμαι ένας πολίτης, ενεργός στο μέτρο του δυνατού, που του αρέσει να παίρνει θέση για ότι συμαβαίνει γύρω του, εφόσον βέβαια έχω την κατάλληλη ενημέρωση, να συζητά για πολιτικές και κοινωνικές εξελίξεις και όχι μόνο.

Μ’ αρέσουν ακόμα και οι ιδεολογικές αναζητήσεις, οι συζητήσεις περί ιδεών που “πέθαναν”, “σκούριασαν” ή ζουν ακόμα. Αυτό ήταν ένα από τα χόμπι μέχρι τώρα στην καθημερινοτητά μου, αυτό το χόμπι μεταφέρω και σε αυτό το blog.

Δεύτερον, δεν είμαι αντικειμενικός! Όπως όλοι μας, έχω κάποια ιδεολογική βάση, κάποιες προτιμήσεις, κάποια πιστεύω, τα οποία “ψάχνω”, κριτικάρω και εμπλουτίζω συνεχώς. Το ποια είναι αυτά δεν θα αργήσετε να καταλάβετε μέσα από τα άρθρα που θα ακολουθήσουν. Περιμένω λοιπόν από αναγνώστες ή bloggers που συμφωνούν ή διαφωνούν με αυτά να έρθουν να συζητήσουμε.

Τρίτον, η ιδέα του blogging μου μπήκε όταν έπιασα τον εαυτό μου να μην θέλει(;), να φοβάται(;), να βαριέται λόγω των λεκτικών συγκρούσεων που θα προέκυπταν(;) , να συζητήσει για κάποια θέματα με τον περιγυρό μου. Η ανωνυμία των blogs μου δίνει τη δυνατότητα να μιλάω για ότι θέλω χωρίς “φόβο και πάθος”.

Αυτά για αρχή, για να μην κουράζω… Καλή αρχή στο blog, καλή αρχή στο διάλογο!

Σχόλιο: Με Μεγάλη μας χαρά υποδεχόμαστε ένα ακόμη πολιτικό blog με άποψη.

Οι φίλοι μας αυτοί, αν και ΔΕΝ γνωρίζουμε τα πραγματικά τους ονόματα, από τις πρώτες αναρτήσεις τους, έδειξαν ότι έχουν σεβασμό στον αναγνώστη, αλλά κυρίως πολιτική άποψη.

Ο καθένας μας φαίνεται από τις πρώτες αναρτήσεις του και ο "Πολιτικός Σχολιασμός" μας έπεισε ότι θα προχωρήσει με βήματα που οδηγούν σε ένα πολύ καλό ιστολόγιο το οποίο αξίζει της προσοχής μας.

Ευχόμαστε καλοτάξιδοι στο δύσκολο δρόμο της διαδικτυακής δημοκρατίας των ελεύθερων και ανεξάρτητων πολιτών.

Νάσος

========================================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.