Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

Στην χώρα της ασυδοσίας όλα είναι επιτρεπτά... Ας είναι καλά οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι!!! Εύκολα θύματα με μπόλικο αίμα ...

Σε σημερινή του ανάρτηση το νέο blog "ΤΑΛΙΜΠΑΝ" μας θύμισε μια πρόσφατη, έμμεση, διαφήμιση:
Βέβαια έχουμε σχολιάσει τον εν λόγω επιχειρηματία και άλλες φορές, όπως και το ότι του καταμαρτυρούν και άλλα, τα οποία επιμελώς τα δικά του δημοσιογραφικά φερέφωνα αποκρύπτουν  επιμελώς.

"Απαξιώ" ή "ΔΕΝ απαντώ" είναι μερικά από τα ρήματα που χρησιμοποιούνται με περισσότερες φορές τη σιωπή ως συνενοχή.

Το εν λόγω πλάνο, είναι μία από τις προσφιλέστερες μεθόδους έμμεσης διαφήμισης. 

Το κάνουν  σχεδόν όλοι (ΜΜΕέδες) τελευταία χωρίς τα θεσμοθετημένα αρμόδια κρατικά όργανα να καταμετρούν το χρόνο διαφήμισης, με αποτέλεσμα να μην αποδίδουν και το ΦΠΑ.

Ποιος θα κάτσει σοβαρά να καταγράψει εκπομπές που εμμέσως φοροδιαφεύγουν;

Τα διορισμένα όργανα, δήθεν ανεξάρτητες αρχές, έχουν περιέλθει σε ανεξέλεγκτο καθεστώς. 

Πρόσφατα αναγνώστης μας σε επικοινωνία με το ΕΣΡ κατήγγειλε αυτή την μεθοδολογία, το αποτέλεσμα;

-Ο-  εις το πηλήκ(ι)ον... και το κρατικό φέσι συνεχίζεται με ανείσπρακτους φόρους και ΜΗ απόδοση ΦΠΑ.

Ας είναι καλά (τα κορόιδα) οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι!!! Εύκολα θύματα με μπόλικο αίμα ...

Κατά τα άλλα όλοι οι έχοντες ελεύθεροι επαγγελματίες θα βρίσκουν τρόπους να φοροδιαφεύγουν και τα υποτιθέμενα αρμόδια όργανα θα κωφεύουν εις βάρος της εθνικής μας οικονομίας...εμπαίζοντας και την δικονομία μας.

Προς κάθε αρμόδιο:

Η κάθε αναφορά, από όλα τα επαγγελματικά ΜΜΕ. που εμπεριέχει έμμεση αναφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες, πρέπει να αξιολογούνται ως προβαλλόμενες διαφημίσεις και το κράτος να εισπράττει τον αντίστοιχο ΦΠΑ.

Δηλαδή να ακούμε τον κύριο Νίκο τάδε να μας λέει "το διάβασα εκεί" , αξιόπιστη πηγή κλπ
Ή ο κάθε παρουσιαστής μέσα από άσχετες με το θέμα εκπομπές να προτείνει συγκεκριμένα εμπορικά θεάματα που αποφέρουν κέρδος.

Ο κάθε αρμόδιος, εάν μας κάνει τη τιμή να μας ερωτήσει, έχουμε πάρα πολλά σχετικά παραδείγματα να του υποδείξουμε, που κατά την άποψή μας αποκρύπτουν απόδοση ΦΠΑ.

Τελειώνοντας να υπενθυμίσουμε ότι το περιβόητο DVD, εκτός από τον τζίρο που έκανε στις πωλήσεις, η έμμεση διαφήμιση των "μεσημεριαναδικων" κυρίως, αλλά και μερικών "μεταμεσονύχτιων" αήθων εκπομπών συνέβαλαν τα μέγιστα σε μεγάλυτερη  αύξηση του τζίρου. 
Αυτή η έμμεση διαφήμιση αλλά και η άμεση προσβολή προσωπικών δεδομένων, είναι κάτι που ΔΕΝ αγγίζει αυτό το κράτος ,που έχει χοντρή πέτσα και αδιάφορους έως εγκληματικούς κρατικούς λειτουργούς.

Το ότι ο πολίτης είναι απροστάτευτος είναι κάτι παλιό και χιλιοειπωμένο.

Ελπίζω το παραπάνω να αναδημοσιευτεί και ευελπιστώ να το διαβάσει και κάποιος αρμόδιος...

Με θλίψη και οργή

Νάσος

========================================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.