Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Η πρώτη δήλωση του νέου Γραμματέα του ΠΑΣΟΚ...


Πρώτα απ΄ όλα θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, για τη μεγάλη τιμή που μου έκανε να με προτείνει Γραμματέα του Εθνικού Συμβουλίου.
Να ευχαριστήσω τα μέλη του Εθνικού Συμβουλίου για την τιμή που μου έκαναν και για την εμπιστοσύνη που με περιέβαλαν και θέλω να δηλώσω επίσης ότι είναι πολύ μεγάλο το βάρος της ευθύνης που αναλαμβάνω σε μια πολύ κρίσιμη συγκυρία για τον τόπο.
Μια ευθύνη, που θα μετατραπεί και στην προσπάθεια της στήριξης της Κυβέρνησης στο δύσκολο δρόμο που περνάει, αλλά ταυτόχρονα και το κόμμα να παίξει ένα ρόλο της συνείδησης της Κυβέρνησης, μεταφέροντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μέσα από διάλογο, μέσα από συλλογική προσπάθεια, τις αγωνίες και την προσπάθεια των απλών ανθρώπων.
Θα είμαι ανοιχτός σε...
 όλους τους συντρόφους, θα είμαι ανοιχτός σε όλα τα στελέχη και όλα τα μέλη, έτσι ώστε να δώσουμε αυτή την περίοδο μια πολύ μεγάλη μάχη: Τη μάχη των δημοτικών εκλογών, τη μάχη που πραγματικά δίνει μια άλλη πνοή στην Ελλάδα, που συνενώνει πόρους, που συνενώνει ανθρώπινο δυναμικό, που δημιουργεί προϋποθέσεις για τη διαφάνεια, που δημιουργεί προϋποθέσεις για τη σωστή διαχείριση του δημοσίου χρήματος.
Και βεβαίως, να αναδείξουμε ότι η οργανωμένη πολιτική δράση είναι ένα από τα κυρίαρχα ζητούμενα της εποχής σήμερα και να καταθέσουμε την προσπάθειά μας έτσι ώστε η πολιτική να αποκτήσει την αυτονομία της, αλλά και ταυτόχρονα το όραμα, την έμπνευση και το συναίσθημα που απαιτείται, προκειμένου να προχωρήσουμε μπροστά.
Ευχαριστώ πολύ και θα προσπαθήσω να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης και του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ και των συντρόφων μου των μελών του Εθνικού Συμβουλίου, που σήμερα μου έδωσαν τη δυνατότητα να είμαι στη θέση του Γραμματέα του Εθνικού Συμβουλίου.
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.