Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Γράμμα από το Μέτωπο. 30 Οκτωβρίου 1940

 
Γράμμα από το Μέτωπο. 30 Οκτωβρίου 1940. Αγαπημένη μου. Μες στο Καλπάκι, σ' ένα ρέμα, κουρνιάσαν' οι στρατιώτες. Βουτώ τη λόγχη μου στο αίμα, δέξου τις λέξεις μου τις πρώτες. Είναι οι λέξεις μετρημένες σαν τις στιγμές μου εδώ πάνω, κι' είναι οι σκέψεις μου δοσμένες ως τη στιγμή που θα πεθάνω. Αχ, τι να σου γράψω αγαπημένη, εδώ συμβαίνουν πολλά. Γύρω μου δέκα σκοτωμένοι, αλλά, είμαι καλά... Ό,τι, να γράψω δε μου φτάνει, τα λίγα εδώ είναι πολλά. Κι' αν μάθεις πως έχω πεθάνει, είμαι καλά... Μα, να, επίθεση αρχίζει πάλι. Νομίζω πως σου τα 'πα όλα. Τώρα είναι η στιγμή πολύ μεγάλη, τώρα μιλούν τα πολυβόλα. (KainourgiaToraZoi)
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.