Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

O Γ. Καμίνης απαντά...

Από το "press-gr"
  
...στα ερωτήματα που τέθηκαν στην σελίδα του Γ. Αμυρά στο facebook!  
Απευθύνομαι στον κ. Αμυρά, στους πολίτες που συγκρότησαν τον συνδυασμό του και τους φίλους που υπέβαλαν τα ερωτήματά τους. Μέσα στον περιορισμένο χρόνο που είχα στη διάθεσή μου προσπάθησα να απαντήσω σε όλους με ειλικρίνεια και σαφήνεια. Όπως θα διαβάσετε, μεγάλα λόγια δεν σας είπα, ούτε συμφώνησα σε όλα μαζί σας. Η αίσθησή μου όμως είναι ότι χωρίς καμία διάθεση συνδιαλλαγής και έξω από οποιοδήποτε υπολογισμό, αυτό που εκφράσατε με την ιδιαίτερη συμμετοχή σας στις εκλογές είναι η κοινή διαπίστωση ότι η Αθήνα αυτή δεν αξίζει σε κανέναν από εμάς και ότι με ρεαλισμό και πολλή δουλειά μπορούμε άμεσα να αρχίζουμε να αλλάζουμε την πόλη μας και να ξανακερδίζουμε το δικαίωμά μας στην πόλη μας. Με όρους δημοκρατίας, ορθολογισμού και με πολλή δουλειά.
- ποιος θα είναι ο πρώτος ποδηλατόδρομος εντός της πόλης που θα κατασκευάσετε; πείτε μας από ποιες οδούς κ διαδρομές θα διέρχεται, συγκεκριμένη ημερομηνία της πρώτης πεταλιάς, το κόστος κ την πηγή χρηματοδότησης. ...
1. Ο πρώτος ποδηλατόδρομος θα πρέπει να πετύχει για να υπάρξει και δεύτερος και τρίτος. Και πάντως ο ποδηλατόδρομος θα πρέπει να είναι ένα συνολικό έργο, προσβάσιμο και προστατευμένο, όχι μια διακεκομμένη διαδρομή κινδύνων. Αν γίνει πρόχειρα, εύκολα και μόνο για να σας εντυπωσιάσει, αν δεν αγκαλιαστεί από τους ποδηλάτες και τελικά αποτύχει, τότε το στοίχημα του ποδηλάτου στην Αθήνα θα υπονομευτεί, μπορεί και να ενταφιαστεί.
2. Συνεπώς για να πετύχουμε σε αυτό θα πρέπει να μιλήσουμε με τους ίδιους τους ποδηλάτες, οργανωμένους και μη και με φιλικούς προς το μέσο ειδικούς συγκοινωνιολόγους, ώστε να μην κάνουμε μια τρύπα στο νερό, εκχωρώντας περισσότερα δικαιώματα στα αυτοκίνητα. Ας μην ξεχνάμε ότι δρόμος για την κόλαση είναι σπαρμένος με τις καλύτερες προθέσεις.
3. Αν εκλεγούμε θα αστυνομεύσουμε αυστηρά τον πεζόδρομο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου και αν αυτός ο αυτός απαλλαγεί από ι.χ, φορτηγάκια, μηχανάκια, τρενάκια κλπ κάλλιστα μπορεί να αποκτήσει έναν ασφαλή πρώτο ποδηλατρόδρομο κατά μήκος. Πιλοτικά. Μια άλλη πρόταση που αξίζει να μελετηθεί από τους χρήστες του ποδηλάτου θα ήταν μια σοβαρή, μεγάλη και ολοκληρωμένη διαδρομή στο υποβαθμισμένο ιστορικό κέντρο της πόλης. Τι θα κερδίσουν οι ποδηλάτες απ’ αυτό: θα αποκτήσουν άμεσα ένα σημαντικό δίκτυο ποδηλατόδρομων αρκετών χιλιομέτρων. Τι θα κερδίσει η πόλη με τη σειρά της; Και εδώ θα είναι η κοινωνική προσφορά των ποδηλατών: θα αποκτήσει ξανά ζωή και κίνηση το υποβαθμισμένο κέντρο. Αυτοί θα είναι η ιχνηλάτες της επιστροφής της κατοικίας, του εμπορίου, των υπηρεσιών και της ψυχαγωγίας στο κέντρο.  Εμείς πιστεύομε ότι οι ποδηλάτες στέλνουν ένα ευρύτερο κοινωνικό μήνυμα προσφοράς: άρα περιμένουμε να ανταποκριθούν σε τέτοια στοιχήματα. Ρεαλιστικά μιλώντας θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει ότι τα πρώτα χιλιόμετρα ασφαλούς και λειτουργικού ποδηλατόδρομου θα μπορούσαν να εγκαινιαστούν τον Σεπτέμβριο του 2011. Δύσκολα θα μπορέσει να γίνει κάτι σοβαρό νωρίτερα.
4. όμως για να πετύχει ο ποδηλατόδρομος και να γίνει τρόπος ζωής θα πρέπει να αυξηθούν και οι χρήστες του ποδηλάτου. Η πρόταση που εφαρμόστηκε στο Παρίσι πέτυχε αυτό ακριβώς. Να μυηθεί ο απλός πολίτης στην κυκλοφορία με ποδήλατο μέσα από το σύστημα φτηνής ενοικίασης ποδηλάτου για μια μέρα και κατόπιν να καθιερώσει το μέσο αυτό στη καθημερινότητά του. Και αυτό μπορούμε να το ενισχύσουμε διεκδικώντας μαζί με άλλους δήμους και την Περιφέρεια α. να επιτρέπεται η μεταφορά του ποδηλάτου στο μετρό και στο τραμ και β. να συνεργαστούμε με τους εμπόρους ποδηλάτων ώστε με ένα κοινό ταμείο να επιδοτούμε τους φοιτητές στην αγορά ποδηλάτου (με προοπτική να επεκταθεί και σε άλλες κατηγορίες).
5. προϋπόθεση για όλα αυτά είναι επαναλαμβάνω ο σχεδιασμός και η συνεννόηση από κοινού με τους φορείς του ποδηλάτου, με την κεντρική διοίκηση, με την τροχαία αλλά και με τους λοιπούς συστηματικούς χρήστες των δρόμων του κέντρου. Η συνάντηση για την κίνηση στη πόλη που είχαμε κάνει στις ξξφξφξφ φέρνοντας στο ίδιο τραπέζι οδηγούς ταξί, λεωφορείων, μηχανοκίνητων δικύκλων και ποδηλάτες, άτομα με αναπηρία, κινήσεις πεζών μας έδειξε ότι μπορούμε να συζητήσουμε, και κυρίως να συνυπάρχουμε. Ωστόσο θα πρέπει και οι ποδηλάτες, όσο διευκολύνεται από τον Δήμο η ασφαλής τους κίνηση στους δρόμους και κατασκευάζονται επιτυχώς χρηστικοί ποδηλατόδρομοι να αποβάλουν ορισμένες κακές πρακτικές όπως είναι η κίνηση τους στο πεζοδρόμιο.
- ποια πεζοδρόμια (ονόματα οδών) θα διαπλατύνετε κ δενδροφυτεύσετε τον πρώτο μήνα των καθηκόντων σας;
Όποιος απαντήσει σε αυτή την ερώτηση έτσι απλά και στα γρήγορα θα υπονομεύσει την αξιοπιστία του. Και για εμένα η πολιτική απάθεια πλήττεται ακριβώς από ανεκπλήρωτες υποσχέσεις. Συνεπώς τον πρώτο μήνα δεν θα έχω προλάβει να κάνω αυτό που ρωτάτε.
Το πρώτο μήνα ωστόσο θα βγω στους λίγους χώρους πρασίνου που διαθέτουμε  μαζί με τους εργαζόμενους του Δήμου και γεωπόνους. Θα μάθω πως δουλεύουν και τι χρειάζονται και θα τους ακούσω. Αυτό μπορώ να το κάνω τον πρώτο μήνα.
Αμέσως μετά θα πρέπει να συνεφέρουμε τα σημεία που έχουν ήδη πράσινο. Να περιφρουρηθεί έμπρακτα αυτό που έχουμε. Και αυτό μπορεί να γίνει τον δεύτερο μήνα. Οι ατενίστας καθάρισαν και φύτεψαν παρτέρια εγκαταλελειμμένα. Ήταν μια εξαιρετική πρωτοβουλία.
Σε κάθε γειτονιά οι εργαζόμενοι θα μπορούν να έχουν αρωγούς για το πράσινο τους ίδιους τους κατοίκους.
 Όλοι θα κερδίσουμε απ’ αυτό. Συνεπώς άμεση αποκατάσταση του πράσινου όπου υπάρχει, άμεση ενεργοποίηση και συνεργασία εθελοντών και κατοίκων με την υπηρεσία του Δήμου για αξιοποίηση κάθε τετραγωνικού που σήμερα στέκει άγονο.
Η πεζοδρόμηση δεν είναι μόνον υπόθεση του Δήμου: υπάρχει σχέδιο του Υπουργείου Περιβάλλοντος για ευρύτερες αναπλάσεις και μετασχηματισμούς του χώρου κλπ. Και πάλι όμως  θα πρέπει να ξέρουμε ότι η πεζοδρόμηση δεν θα είναι επωφελής δεν υποστηριχθεί και μετά την ολοκλήρωσή του. Σκεφτείτε να φτιάξουμε έναν ωραίο πεζόδρομο και να μην τον περιφρουρήσουμε, δηλαδή να τον αφήσουμε έρμαιο στην ιδιωτική αυθαιρεσία των τραπεζοκαθισμάτων. Κάτι τέτοιο θα υπονόμευε τον ίδιο τον πεζόδρομο.
Ο δήμος πρέπει να επισκευάσει όλα τα σπασμένα πεζοδρόμια της Αθήνας. Με άλλα λόγια – και είναι θλιβερό αυτό – σχεδόν όλα τα πεζοδρόμια της Αθήνας. Πρόκειται για τιτάνιο έργο και μπορώ να δεσμευτώ ότι αυτό μπορεί να γίνει σε ένα με ενάμιση χρόνο από την ανάληψη των καθηκόντων μου.
Ως προς τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων σκεφτόμαστε καταρχήν πιλοτικά να το εφαρμόσουμε σε έναν κεντρικό εμπορικό δρόμο ανά γειτονιά.
- τί θα κάνετε ΑΜΕΣΑ για να μην κλείσει το Θέατρο Κωφών στην πλατεία Κουμουνδούρου; δεν έχει να πληρώσει το ενοίκιο του για το άθλιο κτήριο όπου στεγάζεται...
  1. Το θέατρο αυτό είναι για μας σημαντικό. Στην ερώτηση τι θα μπορούσε να γίνει άμεσα η απάντηση είναι απλή. Και είναι απλή γιατί είναι αποστολή του Δήμου να λύνει προβλήματα. Θα πρέπει λοιπόν ο Δήμος να παραχωρήσει χώρο στο Θέατρο που ίδρυσαν οι Στρατής και η Νέλλη Καρρά ώστε να συνεχίσει να λειτουργεί. Ο Δήμος μας διαθέτει το θέατρο Άννα και Μαρία Καλουτά, που έχει φόρτο μεγάλο σε εκδηλώσεις, αλλά μπορεί και οφείλει να φιλοξενήσει προσωρινά τις δραστηριότητες του Θεάτρου Κωφών. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί και το αμφιθέατρο του Πνευματικού Κέντρου στην οδό ακαδημίας δίπλα στο θεατρικό μουσείο. 
  2. Πέραν όμως από αυτή την άμεση αρωγή ο δήμος μπορεί να ανακαινίσει ένα από τα κτίριά του και να το προσφέρει στο συγκεκριμένο θέατρο επί τη βάση μιας συμφωνίας, στο οποίο θα μπορούν να στεγαστούν και άλλες ομάδες.- συμφωνείτε ή όχι με την πρόταση μας: για κάθε 5 θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης διαγραμμίζεται η 1 για δωρεάν χρήση από αναπηρικά οχήματα. εαν ναι, σε πόσες ημέρες από την ανάληψη των καθηκόντων σας θα έχει ολοκληρωθεί η διαγράμμιση;
Θα ήταν πολύ πρόχειρο να απαντήσει κανείς καταφατικά σε ένα τόσο ευαίσθητο ζήτημα. Θα πρέπει η πρότασή σας να εξειδικευτεί και να γίνει σαφέστερη η περιγραφή του προβλήματος. Στην Ελλάδα υπάρχει ο κίνδυνος να γεμίσουμε έτσι με ψευδεπίγραφα ανάπηρους που θα καταλαμβάνουν δωρεάν μια θέση πάρκινγκ, εις βάρος των ατόμων με αναπηρία που το έχουν ανάγκη. Αυτό που φαίνεται πιο ρεαλιστικό είναι η δημοτική αστυνομία να γνωρίζει ποιοι είναι χρήστες αναπηρικών αυτοκινήτων η αμαξιδίων και να διασφαλίζει την άμεση πρόσβαση τους και το παρκάρισμα των αυτοκινήτων τους. Εξάλλου, για μας ο αστυνόμος του δήμου μπορεί να προσφέρει αυτά που δεν προσφέρει το κράτος στις γειτονιές μας: αρωγή σε όσους το έχουν ανάγκη. Η εικόνα με το δερμάτινο τζάκετ και το μπερέ του Τσε Γκεβάρα που κόβει κλήσεις όλη μέρα, δεν αξίζει σε αυτά τα παιδιά που θα ήθελαν σίγουρα να εργαστούν πιο αποτελεσματικά υπέρ των δημοτών. Ο δημοτικός αστυνομικός της γειτονιάς μπορεί να περιφρουρήσει τέτοιου είδους δικαιώματα σε μια συγκεκριμένη περιοχή, όταν την γνωρίζει και όπου τον γνωρίζουν. Και να στέκεται αρωγός των ηλικιωμένων και ανθρώπων που αντιμετωπίζουν τέτοιες δυσκολίες.
  1. - τί θα κάνετε για να βρει στέγη το αρχαιότερο δημοτικό σχολείο της Αθήνας, το 15ο με 180 μαθητούδια που από το 2004 (ολυμπιακές δόξες) στεγάζεται σε κοντέϊνερ; σημειώνω ότι το σχολείο αυτό από την ίδρυση του το 1895 παραμένει χωρίς μόνιμη στέγη! μα δε βρέθηκε ούτε ένας στα 115 χρόνια;
Το 15 σχολείο δεν είναι μόνο ένα ιστορικό σχολείο, αλλά και ένα σχολείο που τιμά τη δημόσια εκπαίδευση και αποστολή του, την τιμά κάθε μέρα στο παρόν. Είναι από τα σχολεία όπου η σχέση παιδιών, δασκάλων και γονέων φτιάχνει μια πραγματική σχολική κοινότητα.  Με παιδιά χαρούμενα που μαθαίνουν και δεν αποστέλλονται από την ανασφάλεια γονέων στην ιδιωτική εκπαίδευση. Η ιστορία της Μαρασλείου κοινότητας είναι σημαντική για την ιστορία της Αθήνας, όπως και για το παρόν και το μέλλον της. Το επί χρόνια αίτημα ανέγερσης σύγχρονου κτιρίου που θα στεγάσει τις ανάγκες μαθητών και δασκάλων καθυστέρησε από υπερβολικές αξιώσεις να κριθεί διατηρητέο ένα σώμα προσθηκών στο αρχικό κτίσμα του ιδρύματος. Το Κεντρικό Συμβούλιο Νεοτέρων Μνημείων αποφάνθηκε πάντως εδώ και αρκετό καιρό ότι οι προσθήκες του αρχιτέκτονα Ν. Μητσάκη δεν είναι διατηρητέες και ότι συνεπώς μπορεί να ξεκινήσει η κατασκευή μιας σύγχρονης εγκατάστασης.  Ακολούθως, υπήρξε αργοπορία από το ΥΠΠΟ που ευτυχώς δεν συνεχίστηκε επ’ αόριστον με αποτέλεσμα απ’ ότι μαθαίνω να ξεκινούν επιτέλους οι εργασίες. Και αυτό χάρη στην κινητοποίηση και την σοβαρότητα όλης της σχολικής κοινότητας του Μαρασλείου, η οποία είναι άξια συγχαρητηρίων για τον τρόπο που λειτουργεί.
- τί θα κάνετε, πότε κ με πόσα χρήματα, για να αποκαταστήσετε το Δημόσιο Σήμα;
Το Δημόσιο Σήμα είναι ένα σπουδαίο αρχαιολογικό μνημείο. Με πολλαπλές σημασίες για την πόλη μας. Όπως έχετε δει δεν αφίσταμαι της αρχικής μου θέσης, ότι επί της ουσίας ο δήμαρχος οφείλει να στέκεται κοντά στην πόλη και τους πολίτες ανεξάρτητα αν έχει την τυπική αρμοδιότητα και ευθύνη. Θα ήταν όμως ανεύθυνο και επικίνδυνο να αποκαταστήσουμε ως Δήμος, όπως με ρωτάτε, οποιοδήποτε τέτοιο εύρημα. Αυτό είναι δουλειά της αρχαιολογικής υπηρεσίας και πρέπει να είναι διότι μόνο αυτή γνωρίζει το σωστό και επιστημονικά ενδεδειγμένο τρόπο για να κάνει κάτι τέτοιο. Ωστόσο, αυτό που οφείλει να κάνει ο Δήμος είναι α) να επιμένει στην αποκατάσταση και την ανάδειξη αυτών των αρχαιολογικών θησαυρών της Αθήνας, β) να φροντίζει για την πρόσβασή τους γ) να συμβάλλει ώστε να αναδειχθούν ταυτόχρονα με την αναβάθμιση των περιοχών στις οποίες βρίσκονται. Το Δημόσιο Σήμα βρίσκεται στον πολύπαθο, αλλά ζωντανό ακόμα Κεραμεικό και στην περιοχή αυτή ο Δήμος έχει πολλή δουλειά να κάνει.
- συμφωνείτε με τη δημιουργία μικρών υπαίθριων αγορών, όπου μετανάστες θα μπορούν να πωλούν προϊόντα των μικρομάγαζων της Αθήνας (ταμειακές, αμοιβή, ταυτοποίηση, υγειονομικός έλεγχος, συνεργασία δήμου με εμπορικά και βιοτεχνικά επιμελητήρια.
Συμφωνώ σαφέστατα, αλλά να σας υπενθυμίσω ότι κάτι τέτοιο έχω προτείνει από πολύ νωρίς στην προεκλογική μου εκστρατεία και στο πρόγραμμά μου. Η κατάληψη του δημόσιου χώρου από μικροπωλητές και το παραεμπόριο πρέπει να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά. Αλλά δεν αρκεί ένα βλακώδες κυνηγητό μέσα στους δρόμους του κέντρου. Ή μάλλον δεν πρέπει να υπάρχει αυτό το κυνηγητό. Μικρές, αλλά και μια μεγαλύτερη εβδομαδιαία αγορά στο ιστορικό κέντρο θα ανακούφισε τους μικροέμπορους που θα πουλούσαν τα προϊόντα στους μετανάστες, αλλά θα έφερνε και τους μετανάστες, που σήμερα απλώνουν την πραμάτειά τους στους δρόμους, στην επιφάνεια. Ένα τέτοιο παζάρι νομιμότητας και συνύπαρξης θα αποδυναμώσει τα κυκλώματα παραεμπορίου (πίσω από τα οποία κρύβονται και άλλα χειρότερα κυκλώματα) αλλά θα μας έδινε ως πολίτες μια δυνατότητα να συναντηθούμε με τους μετανάστες και να επιβεβαιώσουμε ότι μπορούμε να συνυπάρξουμε, νόμιμα, δημιουργικά, με ασφάλεια και προς όφελος της οικονομίας του Κέντρου.
kamia erotisi gia ta adespota?? ti thesi tou kaklamani ti kseroume idi, afairese tis potistres kai ta afinei na pethanoun apo ti dipsa....
Πολλοί θέτουν στην Ελλάδα ακόμα το θέμα αυτό πάνω σε μια λάθος βάση. Τα αδέσποτα δεν είναι προϊόν φιλοζωίας και η βαρβαρότητα κατά των ζώων δεν δικαιολογείται από καμία επίκληση σε έναν δήθεν πιο ουσιώδη ανθρωπισμό. Οι πράξεις βαρβαρότητας, η άσκηση βίας κατά όντων που διαθέτουν κεντρικό νευρικό σύστημα είναι βαθιά αντι-ανθρώπινη. Μαρτυρά για τερατώδεις πτυχές ορισμένων από εμάς. Η τρυφερότητα προς το ζώο είτε είναι οικιακή συντροφιά, είτε σκύλος οδηγός τυφλού, είτε σωστά εκπαιδευμένος φύλακας, είτε απλά αδέσποτο δεν είναι πολυτέλεια, ποτέ. Είναι δείγμα σεβασμού προς τη ζωή. Βαρβαρότητα όμως μπορεί να είναι και θεσμική, όταν ο δήμος καταργεί ποτίστρες που βάζουν σωματεία και εν γένει εγκαταλείπει κάθε προσπάθεια φροντίδας των ζώων. Αυτό που μπορεί να κάνει ο Δήμος είναι να ευαισθητοποιήσει με τρόπο σοβαρό όσους σκέφτονται να αποκτήσουν κατοικίδιο. Είναι μια ευθύνη και όχι ένα παιχνίδι ή ένα εργαλείο επίδειξης που το παρατάς μετά την χρήση. Η σχέση των Ελλήνων με τα ζώα είναι σχέση συμβίωσης, συνύπαρξης και όχι σχέση υποταγής. Σε ότι αφορά πάντως τις δύο προτάσεις του κυρίου Αμυρά που διάβασα θα ήταν ενδιαφέρουσες σε έναν δήμο με καλύτερα οικονομικά. Ακόμα και έτσι όμως η απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη για όποιον υιοθετεί κάποιο αδέσποτο μπορεί να λειτουργήσει παράξενα. Να απαλλάξει ανθρώπους που δύνανται οικονομικά να φροντίσουν ένα σκυλί αλλά να μην απαλλάξει όσους θα ήθελαν μα δεν τους το επιτρέπει η οικονομική τους κατάσταση. Δεν πρέπει να φτιάξουμε νέες αδικίες. Οι πολίτες, οι ευαισθητοποιημένοι πολίτες της Αθήνας έχουν δείξει ότι επιθυμούν να προσφέρουν χωρίς αντάλλαγμα αρκεί οι δημόσιοι φορείς να μην υποσκάπτουν το έργο τους. Και εγώ αυτό δεν θα το κάνω ποτέ. Αντιθέτως θα είμαι αρωγός τους με όποια μέσα και αν διαθέτω αν εκλεγώ δήμαρχος.
Vagelis Poulis Ανάθεση έργων αισθητικής παρέμβασης (πεζόδρομοι, αναπαλαιώσεις σε προσόψεις κτηρίων, φωταγώγηση κτλπ) σε φοιτητές του Ε.Μ.Π...μετά από διαγωνισμούς και υπό την επίβλεψη των καθηγητών τους!...κάτι τέτοιο θα σημαίνει μεγαλύτερη διαφάνεια, φρέσκες ιδέες και επιτέλους θα κάνει πράξη την περιβόητη διασύνδεση πανεπιστημίου-κοινωνίας! 
Η ιδέα αυτή (που ενώ δεν περιλαμβάνεται στο πρόγραμμά μας, ανταποκρίνεται στη βαθύτερη πολιτική ουσία του συνδυασμού μας) καταρχήν μου φαίνεται εξαιρετική. Πράγματι, η προοπτική να εντάξουμε τους νέους επιστήμονες στην αισθητική αναμόρφωση της πόλης μπορεί να ανατρέψει τα δεδομένα και να μας δώσει την ώθηση να υιοθετήσουμε επιτυχημένα μοντέλα μητροπολιτικής ανάπτυξης. Δεν μπορούμε να παραγνωρίζουμε το παράδειγμα της μεταολυμπιακής Βαρκελώνης, που σε αντίθεση με τη χαμένη ευκαιρία της Αθήνας, αποτέλεσε ένα πρότυπο ανάπτυξης, υπερασπιζόμενη το δικαίωμα των νέων να μετέχουν στον ανασχεδιασμό της πόλης.
Δημήτρης Κωτσάκης 
ως πεζος απο πεποίθηση ερωτώ: 1. εχει κάποιος σκοπό να απελευθερώσει τα πεζοδρόμια από τα περίπτερα; (βοηθώντας ταυτόχρονα τους συμπαθεις περιπτερούχους στο να έχουν ενα κανονικό ψιλικατζίδικο- μινι μαρκετ στήν άκρη και όχι πάνω στο πεζοδρόμιο).
Θεωρούμε ότι και τα περίπτερα έχουν θέση στον αθηναϊκό δημόσιο χώρο και μάλιστα αποτελούν μέρος της ιστορίας της πόλης. Το θέμα δεν είναι να τα εξαλείψουμε, αλλά να εξασφαλίσουμε και να προσδιορίσουμε το πλαίσιο της εύρυθμης λειτουργίας τους.
2. έχει κάποιος σκοπό να αποδώσει το καθετί εκεί όπου ανήκει; Δηλ. πινακίδες, φανάρια, παρκόμετρα στο οδόστρωμα; (εννοείται κ μηχανάκια- αυτοκίνητα) Ότι αφορά το αυτοκίνητο να είναι στο χώρο του- όχι εκεί που περπατάω.
Έχουμε ήδη απαντήσει σε αυτό, αλλά καλά κάνετε και το επαναφέρετε. Προέχει να διασφαλίσουμε την ελεύθερη κίνηση των πεζών στα πεζοδρόμια. Και αυτό είναι κατεξοχήν δουλειά της δημοτικής αστυνομία.
3. έχει κάποιος σκοπό να ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙ τα φανάρια των αυτοκινήτων 3 πχ μέτρα πιο μέσα από τη διασταύρωση; (έτσι ώστε να αναγκάζονται οι οδηγοί να σταματούν πιο πίσω και όχι ΠΑΝΩ στη ζέβρα των πεζών)
Ο δήμος μπορεί με τους πολίτες, την ενεργή συμμετοχή τους και με την χρήση εργαλείων όπως το google maps να καταγράψει όλες τις προβληματικές και επικίνδυνες τέτοιες καταστάσεις. Μετά η πολιτεία δεν θα μπορεί να επικαλεστεί ότι δεν επεμβαίνει επειδή δε γνωρίζει.
4. Πινακίδες: εδώ στου γκύζη και ΠΑΝΤΟΥ στην Αθήνα εχει κατι πινακίδες από κάποτε, οι οποίες σε πληροφορούν πχ όταν είσαι 3ης Σεπτ/ίου ότι αν στρίψεις δεξιά θα βρεθείς στο Μαραθώνα...!! Ή πάλι είμαι στη Βαλτινών κ ευθεία μπροστά μου λέει προς παγκράτι και άλιμο..! Αυτές σας πειράζει να τις κόψω από τη ρίζα ή θα φαω 2 χρόνια φυλακη; κε Κακλαμάνη εσείς θα μπορούσατε να φαντασιωθείτε ότι είναι δέντρα. :-)
 Εν γένει η πόλη μας πάσχει στον τομέα της σήμανσης. Οι δρόμοι, η λατινική ορθογραφία, οι πινακίδες στις οποίες αναφέρεστε δεν βοηθούν. Αντιθέτως πολλές φορές παραπλανούν. Θα ήταν υπερβολικό να ρίξουμε την ευθύνη στον απερχόμενο Δήμαρχο γι αυτό. Χρειάζεται σε επίπεδο Περιφέρειας μια ολοκληρωμένη και ενιαία στρατηγική σηματοδότησης και διευκόλυνσης της κίνησης.

Panayiotis Kapetanakis 
1. Μία ερώτηση για πάρκα και χώρους πρασίνου; Και δεν εννοώ τις γλάστρες της πλατείας Κοτζιά! Το πάρκο μπροστά από τον Ευαγγελισμό πώς θα φτιαχτεί; 2. Πώς θα αποτραπεί η στάθμευση οχημάτων στις μπάρες αναπήρων στα πεζοδρόμια; Θα κάνει την... δουλειά της η δημοτική αστυνομία επιτέλους; 3. Τί θα γίνει με το αίσχος της Ομόνοιας; Θα πέρναγε βράδυ από εκεί ο Καμίνης με το παιδί του στο καρότσι ή ο Κακλαμάνης;
Χώροι πρασίνου: πρώτα απ’ όλα όσοι ανήκουν στον Δήμο να αναπτυχθούν, να αξιοποιηθεί και το τελευταίο παρτέρι που έχει εγκαταλειφθεί, να δημιουργήσουμε μεσαία πάρκα στις γειτονιές που υποφέρουν από την πυκνή και αφόρητη δόμηση. Επιμένω ότι η Αθήνα δικαιούται ανταποδοτικά οφέλη για την οικιστική και πολεοδομική πίεση που υπέστη τα τελευταία 50 χρόνια ένα τμήμα του Ελληνικού. Εκεί θα υπάρξει μια ανταλλαγή ισοδύναμων χρήσεων γης και θα μπορέσει έτσι να ελευθερώσει μεγάλες δομημένες σήμερα εκτάσεις εντός του Δήμου. Εκεί που οι άνθρωποι το έχουν ανάγκη. Και επίσης ο Δήμος θα ασχοληθεί σοβαρά, με γνώρισμα τη νομιμότητα και απόλυτη οικολογική φροντίδα με ζητήματα όπως την ανάπλαση του γηπέδου του Παναθηναϊκού. Ποιος ήταν ο στόχος της διπλής ανάπλασης που δεν έγινε και που με νόμιμους όρους πρέπει να γίνει: πράσινο για τους πολίτες, γήπεδο για τον ΠΑΟ και αναπτυξιακά οφέλη για τις δύο περιοχές. Ιδιοτέλειες, αντιδικίες, παρανομίες  και μια κακή δημοτική πολιτική σήμερα έχουν το εξής αποτέλεσμα: ούτε πράσινο, ούτε γήπεδο, ούτε ανάπτυξη. Είμαστε όλοι χαμένοι και κυρίως οι πολίτες, αλλά και οι φίλοι της ομάδας της πόλης.
  1. Πεζοδρομήσουν το κέντρο της Αθήνας, αποσύροντας τα αυτοκίνητα ; ...Και όχι 3-4 τετράγωνα, ασφαλώς, αλλά κάποιες δεκάδες χιλιομέτρων, σε πρώτη φάση. Διαπλατύνοντας τα πεζοδρόμια και από τις δύο πλευρές των δρόμων, με μία μεγάλη λωρίδα για τα ποδήλατα στο κέντρο, δίπλα δίπλα με μια για μικρά λεωφορεία που θα κινούνται με ηλιακή ενέργεια
Θα ήταν αδύνατον να σας δώσω μια δεσμευτική απάντηση σε μια τόσο τολμηρή και ενδιαφέρουσα ιδέα. Ασφαλώς η περιγραφή αυτή όσο ευχάριστες εικόνες φτιάχνει τόσο εύκολα μπορεί να οδηγήσει σε μαξιμαλισμούς. Για μένα ο μαξιμαλισμός είναι ο εχθρός της πραγματικής αλλαγής των πραγματικών και συγκεκριμένων πραγμάτων.  Σε κάθε περίπτωση μία τόσο ριζική αλλαγή στην κυκλοφορία με απόλυτη απαγόρευση του ιχ θα σήμαινε αλλαγή του τρόπου ζωής. Και αυτό μπορεί πχ να επιφέρει παράδοξα αποτελέσματα, πχ να διώξει κατοίκους αντί να φέρει ξανά κατοίκους στη πόλη. θέλω να είμαι ειλικρινής αυτό που προτείνετε είναι ένα ορίζοντας. Αλλά θα απαιτούσε πολύ μεγαλύτερης κλίμακας διαπραγμάτευση του Δήμου με την κεντρική διοίκηση, με την περιφέρεια και με φορείς και θεσμούς που ασχολούνται με την Αθήνα. Αν σας πω ναι θα με πείτε πολύ σύντομα ψεύτη.
2)Εφαρμόσουν e-δημοτική διοίκηση με συναλλαγές μέσω διαδικτύου και κατάργηση των ουρών σε υπηρεσίες του δήμου ; 
Συμφωνούμε απολύτως και άλλωστε αυτή η δέσμευση περιλαμβάνεται στο πρόγραμμά μας.
3) Πριμοδότηση του μαζικού αθλητισμού και εμπέδωση της αξίας της άθλησης των δημοτών ;
Ο μαζικός αθλητισμός επί δημαρχίας Μπέη γνώρισε άνθηση στην Αθήνα. Σιγά-σιγά απαξιώθηκε τόσο από τον προσανατολισμό του Δήμου σε άλλες πιο γκλαμουράτες εκδηλώσεις, όπως το μπιτς βόλει στη Πλατεία συντάγματος, όσο και από την αλλαγή του τρόπου ζωής (όπως ξέρετε η παλιά άθληση στις αλάνες και στους δρόμους και λόγο του νέφους αλλά και λόγο της αλλαγής των προτύπων γίνεται σήμερα στα Γυμναστήρια). Ο Δήμος οφείλει όμως να προσφέρει αυτές τις δυνατότητες. Και το κόστος είναι μικρό, οι δυνατότητες μεγάλες. Μπορούμε σε συνεργασία με του Υπουργείο παιδείας να διπλασιάσουμε αμέσως και αργότερα να πολλαπλασιάσουμε τους χώρους άθλησης. Με ποιόν τρόπο; Με την παραχώρηση και το άνοιγμα των σχολικών εγκαταστάσεων το σαββατοκύριακο, τις αργίες και τις διακοπές. Μια ορθολογική αναδιάρθρωση του προσωπικού του Δήμου θα πρόσφερε ικανό αριθμό φυλάκων. Σκεφτόμαστε επίσης να φτιάξουμε σε ανοικτούς χώρους πίστες για skate. Το κόστος γνωρίζω πως είναι μικρό, το κοινωνικό όφελος τεράστιο.
4) Μη συναίνεση στην πραγματοποίηση των καθιερωμένων παρελάσεων (τις οποίες δεν έχουμε ανάγκη) αναλαμβάνοντας το κόστος της «παρανομίας» ;
Δουλειά του Δημάρχου δεν είναι να εφαρμόζει την προσωπική του ιδεολογία, αλλά με βάση τις αρχές, τις αξίες και την εμπειρία του να ασκεί τη διοίκηση προς όφελος των δημοτών. Προσωπικά η σχολική παρέλαση μου φαίνεται παρωχημένος τρόπος εορτασμού των σημαντικών μας εθνικών επετείων. Αλλά αυτή είναι μια προσωπική άποψη και όχι μία προγραμματική δέσμευση.
5) Απαγόρευση της ανάμιξης κάθε εκκλησιαστικού δόγματος σε κάθε λογής εκδήλωση εντός του δήμου ;
Ο Δήμος οφείλει να σέβεται την ανεξιθρησκία, κάθε δόγμα και κάθε αντίληψη περί του ιερού, της αθείας συμπεριλαμβανομένης και όπου έχει αρμοδιότητα να την διαφυλάσσει. Νομίζω ότι δεν υπάρχει θέμα ανάμιξης ή αλληλοδιασύνδεσης μεταξύ Δήμου και Εκκλησιών. Ως κοινωνικοί φορείς όμως οι εκκλησίες και ιδιαίτερα η αρχιεπισκοπή Αθηνών μπορεί να προσφέρει ανθρωπιστικό έργο και σε αυτό δεν θα την εμποδίσουμε. Αντιθέτως θα την διευκολύνουμε όπως και όποιον σε αυτή τη περίοδο κρίσης ενδιαφέρεται να προσφέρει φιλανθρωπικό έργο ουσίας.
6) Συγκεκριμένη αξιοποίηση των δημοτικών κτηρίων με ουσιαστική δημιουργία υποδομών για ευπαθείς κοινωνικές ομάδες με πρώτες αυτές των αστέγων και μεταναστών ;
Η διατύπωσή σας συμφωνεί απόλυτα με τις προγραμματικές μας θέσεις.
7) Προσαρμογή δημοτικών αποφάσεων στην ισχύουσα νομοθεσία με αυστηρές ποινές σε παραβάσεις καθαριότητας, κατάληψης χώρων από εμπόρευμα καταστημάτων ή τραπεζοκαθίσματα, κακοποίησης ζώων κλπ ;
Συμφωνώ απόλυτα και είναι κάτι που πρέπει να γίνει τάχιστα. Θα κριθούμε όμως όχι από την προσαρμογή των δημοτικών αποφάσεων αλλά από την ικανότητά μας να εφαρμόσουμε συστηματικά και στην πράξη αυτή την αυτονόητη αλλαγή. Θα χρειαστούμε την στήριξή σας σε αυτό διότι θίγονται εγκαθιδρυμένα μικροσυμφέροντα. Θα ζητήσουμε να μας ελέγξετε γι αυτό.
8) Απαξίωση κάθε περιττής δαπάνης με έμφαση στον άρτο και όχι στα θεάματα (π.χ. χριστουγεννιάτικο δέντρο στο σύνταγμα) ; 
Δεν θα ήθελα να διαχωρίσω πρόχειρα τι είναι σήμερα άρτος και τι θέαμα. Πάντως έχουμε δεσμευτεί ότι θα αφιερώσουμε ένα μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού του δήμου στην κοινωνική μέριμνα. Αυτό σημαίνει ανακατανομή πόρων και απαιτεί στήριξη από τους δημότες. Από την άλλη ο Δήμος οφείλει να έχει τη δική του υποδοχή για τον πολιτισμό. Είναι όμως κρίμα να λειτουργεί σχεδόν ανταγωνιστικά με το εξαιρετικά πετυχημένο Φεστιβάλ Αθηνών και να μην συνεργάζεται μαζί του. Εμείς λέμε ενίσχυση της πολιτισμικής παραγωγής της πόλης, των νέων δημιουργών που ψάχνουν ένα βήμα, ένα φθηνό και καλό χώρο για πρόβες, τεχνικά μέσα που δεν μπορούν αν διαθέτουν μόνοι τους και φυσικά τις κατάλληλες σκηνές για να παίξουν τα έργα τους. Για το δέντρο. Η Αθήνα έχει δεινοπαθήσει από το κίτς του μεγαλύτερου δέντρου της δημαρχίας Αβραμόπουλου και έχει νωπές τις άσχημες μνήμες μιας άγονης αντιπαράθεσης τον δύσκολο Δεκέμβριο του 2008 με τον κύριο Κακλαμάνη να επιμένει πεισματικά να στήσει δέντρο και τελικά τα ΜΑΤ να περιφρουρούν τα χριστουγεννιάτικα στολίδια και τον κόσμο να χλευάζει. Όμως ένας καλός, μη ενεργοβόρος, καλαίσθητος στολισμός της πόλης είναι αναγκαίος και για το εμπόριο και για την εικόνα της Αθήνας. Στο χέρι μας είναι να είναι αξιοπρεπές, όμορφο και όχι δαπανηρό.
Dimitris Papadimitriou 
ke kaklamani kai kyrie kamini
pote kai pia mera tha apofasisete na psapsete na vazete xeri sta lefta tioy dhmou ...pote kai pia mera tha vlepete ton antropo san antropo kai oxi san mixani atm....pote kai pia mera tha vgeite na peite se emas... olous ta lath sas ...pote kai pia mera tha skypsete to kefali kai tha zitisete sygnomi ....pote kai pia mera tha kanete olous emas na agapisoume aythn thn poli pou apo agapi egine misos ....pote kai mia mera tha peite thn alitheia ....pote kai mia mera tha perpatisete stous dromous na dite tous neous pou ktypan eneseis ...pote kai pia mera tha analogisteite toys fonoys pou exete diapraxei ...pote kai pia mera tha ginete xana antropoi ?
Οι ερωτήσεις σας είναι ρητορικές αλλά η αγωνία σας αυθεντική. Νομίζω ότι με αδικείτε προκαταβολικά και βιαστικά με βάζετε στο ίδιο τσουβάλι με τον κύριο Κακλαμάνη. Θέλουμε την συναισθηματική σας φόρτιση κύριε Παπαδημητρίου γιατί εκφράζει την ανασφάλεια όλων. Αυτήν αποφασίσαμε να μειώσουμε παίρνοντας όλοι μαζί πίσω την πόλη μας. Διαβάστε με και θα δείτε ότι μεγάλες υποσχέσεις δεν θα βρείτε, κούφια λόγια ελπίζω να μην ηχήσουν στα αυτιά σας.
Μια ερώτηση, που θα έθετα: "Προτίθεσθε να εγκαταστήσετε πυκνό δημοτικό φωτισμό και συνεχείς περιπολίες στους παράλληλους της Αθηνάς δρόμους και ειδικά νοτίως αυτής, ώστε να είναι αυτό το πρώτο, άμεσο, από πλευράς Δήμου βήμα για την αποθάρρυνση των γνωστών φαινομένων παραβατικότητας, μέχρι να υπάρξει ριζική συνολική παρέμβαση του Κεντρικού Κράτους; Και πότε;"
Ναι είναι προτεραιότητά μας. Η Αθήνα θέλει φως και αυτό δεν είναι μεταφορικό. Θέλει φως τη νύχτα εκεί που οι άνθρωποι νιώθουν κίνδυνο. Επίσης έχω δεσμευτεί ότι η δημοτική αστυνομία θα πρέπει να αναλάβει σε μεικτά κλιμάκια με την ΕΛΑΣ - όπου αυτό είναι εφικτό - την εποπτεία δρόμων, πλατειών και αλσών. Η παρουσία της δημοτικής αστυνομίας, ακόμη και χωρίς οπλισμό, είναι αποτρεπτική για μεγάλο μέρος της παραβατικότητας. Θα πρέπει όμως και η ΕΛΑΣ να κάνει τη δουλειά της. Και ασφαλώς από την πρώτη στιγμή είπαμε ότι με φόβο και αποκλεισμούς ολόκληρων περιοχών που μπορεί να ελέγχονται από μαφίες και τέτοια κυκλώματα, ανασυγκρότηση του ιστού δεν θα έχουμε. Η παρουσία του Δήμου και της συντεταγμένης πολιτείας δεν θα αφήσει πια τον δημότη μόνο του και δεν θα επιτρέψει και σε καμία ακραία ομάδα να παίξει το φασιστικό παιχνίδι της αυτοδικίας.
George Batistakis - Ερώτηση προς υποψηφίους β γύρου: Σε τί μέτρα σκοπεύετε να καταφύγετε (και σε πόσο διάστημα μετά την ανάληψη των καθηκόντων σας) προκειμένου να απομακρυνθούν οι έμποροι ναρκωτικών (και επομένως και οι χρήστες) που λυμαίνονται την οδό Τοσίτσα, την οδό Πατησίων, την πλατεία Ομονοίας και άλλα κεντρικά σημεία του δήμου μας? 
Έχω πει πολλές φορές ότι ο χώρος που περιγράφετε και η εξαθλίωση των ανθρώπων μαζί με την χυδαία εκμετάλλευση τους από τα κυκλώματα της εμπορίας μας ντροπιάζει όλους και επαναλαμβάνω πρέπει να εφαρμοστεί ο Νόμος. Και αυτό θα το κάνει το κεντρικό κράτος. Επίσης θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει μετεγκατάσταση του ΟΚΑΝΑ και σταθερή συνεργασία του Δήμου με όλους τους αρμόδιους φορείς. Άβατο ναρκωτικών εμείς δεν πρόκειται να ανεχτούμε. Τα θύματα όμως των ναρκωτικών πρέπει να τα φροντίσουμε. Αυτό που θα κάνουμε άμεσα είναι να είμαστε παρόντες. Εκεί, στα δύσκολα!
Chara Fyseki Και για να ειμαι και on topic: Ti προτειθεστε να κανετε για τα προβληματα που δημιουργουν ακομα και μικρες βροχοπτωσεις σε πολλα σημεια της Αθήνας. ΠΧ ο σταθμος των Πετραλωνων ειναι απροσπελαστος μετα απο βροχη πεντε λεπτων. 
Λυπάμαι που θα το πω αλλά η λύση είναι απλή και μία, τουλάχιστον σε ότι αφορά άμεσα τον Δήμο. Πολύ απλά θα καθαρίζουμε τα φρεάτια. Και όπου έχει ευθύνες η ΕΥΔΑΠ θα την προλαβαίνουμε εμείς, ζητώντας όμως την αποζημίωση μας ως δήμος αν δεν έχει ανταπεξέλθει στο έργο της. Έχω ξαναπεί ότι οι εργαζόμενοι είναι η μεγάλη δύναμη του Δήμου και θέλουμε να νιώσουν χρήσιμοι. Πολύ απλά θα κινητοποιηθούμε.
Mitsos Korkarlis Ποιες είναι οι λύσεις που προτείνουν για να εκσυγχρονιστεί το πεπαλαιωμένο τουριστικό πακέτο (-οι κατά τα άλλα εκπληκτικοί- αρχαιολογικοί χώροι, τα ταβερνάκια, τα συρτάκια, πράγματα τα οποία θυμίζουν την πανέμορφη πλην συνηθισμένη Ελλάδα στους ξένους) που παρέχουμε και που πληρώνουμε αδρά για να διαφημιστεί, όταν άλλες πρωτεύουσες της Ευρώπης δεν πληρώνουν ούτε δραχμή; Πώς μπορούμε να προσελκύσουμε νέους της Ευρώπης για να έρθουν -τελικά- σε μία Αθήνα που θα συνδυάζει την παράδοση, τον αρχαίο πολιτισμό και την σύγχρονη κουλτούρα; 
Κατ αρχήν να ξεκαθαρίσουμε ότι η Αθήνα δεν μπορεί να αναπτυχθεί χωρίς τον τουρισμό. Και δεν πρέπει να φοβόμαστε τον τουρισμό. Τον επισκέπτη. Τι όμως συμβαίνει σήμερα; Υπάρχουν τρία τουλάχιστον προβληματικά πεδία.
  1. Η Αθήνα δεν επωφελείται από τα εκατομμύρια των αφίξεων-αναχωρήσεων που κάθε χρόνο γίνονται εδώ. Οι τουρίστες μένουν πολύ λίγες νύχτες, ίσα ίσα για να δουν τα αρχαία. Για τους ξένους η Αθήνα είναι η ασήμαντη ή άσχημη πρωτεύουσα μιας όμορφης χώρας. Και είναι ένα λάθος που οφείλουμε να διορθώσουμε άμεσα.
  2. Από την άλλη η Αθήνα δυσφημείται συχνά στα διεθνή μέσα. Έχουμε πει και για λόγους που έχουν να κάνουν με την τουριστική ανάπτυξη ότι θα υποστηρίξουμε φανατικά την ειρηνική διαμαρτυρία και θα βοηθήσουμε να διασφαλιστεί το δικαίωμα στην δημόσια διεκδίκηση. Με κανόνες μα και πάντοτε ενάντια στη βία, οποιαδήποτε βία. 
  3. Το κέντρο έχει καταρρεύσει, επιχειρηματίες ξενοδόχοι που επένδυσαν σημαντικά ποσά εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων. Βλέπουν την επένδυσή τους να απαξιώνεται, οι θέσεις εργασίας στον χώρο του τουρισμού κινδυνεύουν ή και χάνονται. 
Εμείς πιστεύομε ότι ο Δήμος μπορεί να παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στην τουριστική ανάπτυξη της πόλης, στην οικονομία της. Και δεν το θεωρούμε πάρεργο να συμβάλλουμε στο να μας επισκέπτονται πολλοί και διαφορετικοί άνθρωποι. Και πιστεύομε ότι πρέπει να δράσουμε μαζί με τον ΕΟΤ,, αλλά και μόνοι μας αν για οποιοδήποτε λόγο αυτός δεν αποβεί επαρκής για την στήριξη της Αθήνας. Μαζί με τον ΕΟΤ και τους επαγγελματικούς φορείς του τουρισμού, τους επιχειρηματίες, τους συλλόγους εργαζομένων, τα τουριστικά γραφεία, τις αεροπορικές εταιρείες κοκ.
Οι στόχοι μας: 1. τουρισμός όλη τη χρονιά. Συστηματικά πακέτα επισκεπτών υψηλού επιπέδου και ειδικών ενδιαφερόντων: μίλησα νωρίτερα για την πρόσκληση που πρέπει να απευθύνουμε σε αρχιτεκτονικές σχολές απ’ όλη την Ευρώπη. Αυτό μπορεί να γίνει σε συνεργασία και με το ΕΜΠ.  2. Επιδότηση από προγράμματα του Δήμου για ενσωματωμένα εισιτήρια πολιτισμικών γεγονότων (πχ. γιατί να μην προσφέρεται σε ένα ποιοτικό τουριστικό πακέτο ένα εισιτήριο για το φεστιβάλ Αθηνών ή ένα εισιτήριο για μια εκδήλωση το Παλλάς ή στο Μέγαρο ή ακόμα και για μια ταινία στο Αττικόν –  έχουν πολλές πόλεις τόσο σπουδαίους χώρους;) 3. Διαρκής παρουσία γλωσσομαθών υπαλλήλων του Δήμου στις κεντρικές πύλες της πόλης. Σήμερα ο τουρίστας καταφθάνει στο Σύνταγμα από το αεροδρόμιο και νιώθει χαμένος στη μετάφραση. Ο Δήμος πρέπει να είναι παρόν με υπαλλήλους και εθελοντές για να καλωσορίσει και να διευκολύνει τον επισκέπτη. Η Αθήνα πρέπει να είναι φιλόξενη. 4. Θα φτιάξουμε ένα πρόγραμμα στον Δήμο  μέσα από το οποίο εθελοντές που αγαπούν και γνωρίζουν την Αθήνα και ξένες γλώσσες θα ξεναγούν για μια μέρα μικρές ομάδες τουριστών ώστε να γνωρίσουν την πόλη. Ο δήμος θα τους αποζημιώνει για τα έξοδά τους και θα τους προσφέρει μια συμβολική αμοιβή.
Βλέπετε ιδέες και λύσεις έχουμε, διάφορες και εφαρμόσιμες.
(Δια την διαδικτυακή μεταφορά: Αντώνης-Μάριος Παπαγιώτης)
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.