Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Όλοι την Κυριακή 9 Ιανουαρίου στις 3:00 μ.μ. στην κινητοποίηση για το άνοιγμα των διοδίων σε όλη την Ελλάδα»!


ΑΝΤΙΔΡΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ
Οι μεγαλοεργολάβοι εκβιάζουν με αποχώρηση από την κατασκευή αυτοκινητρόδρομων 
Οχι στις φωτογραφίσεις οδηγών, λέει η Αρχή Προσωπικών Δεδομένων
Διαψεύδουν οι επιτροπές πρωτοβουλίας κατά των διοδίων ότι η Ανεξάρτητη Αρχή Προσωπικών Δεδομένων έχει δώσει έγκριση να φωτογραφίζονται οι οδηγοί που αρνούνται να πληρώσουν, ώστε να εντοπίζονται και να τιμωρούνται με πρόστιμο.
Η «Ε» έχει στα χέρια της αίτηση, με την ένδειξη «Εξαιρετικά Επείγον», που κατέθεσε το υπουργείο Υποδομών στις 16 Νοεμβρίου 2010 στη συγκεκριμένη Αρχή ζητώντας έγκριση για «την παραχώρηση δεδομένων σε τρίτο που επικαλείται έννομο συμφέρον», κατονομάζοντας την κοινοπραξία που κατασκευάζει το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια.
Στο αιτιολογικό σημειώνεται ότι τα στοιχεία αυτά θα χρησιμοποιηθούν από τους εργολάβους για τη διαχείριση της κυκλοφορίας, την ενημέρωση της ασφαλιστικής εταιρείας και τη «διευκόλυνση του έργου των δικαστικών αρχών και των αρχών δημόσιας τάξης».
Στο απαντητικό έγγραφο της 20ής Δεκεμβρίου, η Αρχή όντως δίνει άδεια στο υπουργείο να διαβιβάζει τα αναγκαία στοιχεία των οδηγών που δεν πληρώνουν διόδια, αλλά δεν περιλαμβάνει τη χρήση φωτογραφίας, που είναι απαραίτητη για την τεκμηρίωση της παρανομίας και της επιβολής προστίμου. Ζητεί μάλιστα να προβεί σε έλεγχο νομιμότητας.
Οχι δημόσιο έσοδο...

Να σημειωθεί πάντως ότι στο σταθμό των Αφιδνών, που με 60.000 διελεύσεις την ημέρα παρουσιάζει την υψηλότερη κυκλοφορία στο εθνικό δίκτυο, οι οδηγοί που δεν πληρώνουν υπολογίζονται σε 2.000 και κατά κανόνα είναι καθημερινοί χρήστες του δρόμου. Στην Αθηνών-Πατρών δεν φτάνουν το 1% και αφορούν κυρίως το σταθμό στο Ρίο.
Δημιουργούνται πάντως σοβαρά ερωτήματα για το ενδιαφέρον του υπουργείου στο θέμα των οδηγών που δεν πληρώνουν διόδια, αφού από τις συμβάσεις του 2007 [άρθρο 25 παράγραφος 1.5, (ιι) εδάφιο] είναι σαφές ότι το Δημόσιο δεν εμπλέκεται σε αυτό τον τομέα.
Διευκρινίζεται επίσης ότι τα διόδια δεν αποτελούν δημόσιο έσοδο, πέρα από τον οφειλόμενο ΦΠΑ, ενώ από το 2014 και ανάλογα με τον αυτοκινητόδρομο προβλέπεται συμμετοχή του Δημοσίου στις εισπράξεις με ποσοστά που κυμαίνονται από 40 έως και 90%.
«Ετοιμάζουν μια άδικη και παράνομη ρύθμιση, ώστε να αντιμετωπίσουν το πανελλαδικά διογκούμενο κίνημα των πολιτών που αρνούνται να πληρώσουν το χαράτσι των διοδίων», αναφέρει το πανελλαδικό συντονιστικό των επιτροπών αγώνα, που ετοιμάζεται να ανοίξει τις μπάρες σε όλους τους σταθμούς την Κυριακή στις 3 μ.μ.

Οι κοινοπραξίες ετοιμάζονται να στείλουν χιλιάδες κατασχετήρια εναντίον όσων σηκώνουν τις μπάρες αρνούμενοι να καταβάλλουν διόδια

Επιβεβαίωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης, ότι πράγματι υπάρχει απειλή εκ μέρους κοινοπραξιών -που κατασκευάζουν τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους- να αποχωρήσουν από τα έργα, λόγω των διαφόρων προβλημάτων, όπως η άρνηση πληρωμής διοδίων που παίρνει διαστάσεις, το «μπλοκάρισμα» της χρηματοδότησης από τις τράπεζες, αλλά και η καθυστέρηση των απαλλοτριώσεων, εκ μέρους του Ελληνικού Δημοσίου.

«Υπάρχει η απειλή να φύγουν. Επισήμως δεν μας έχουν θέσει το ζήτημα, αλλά το ακούμε δεξιά κι αριστερά», τόνισε ο κ. Μαγκριώτης μιλώντας στον σταθμό ΣΚΑΙ.
Ο υφυπουργός Υποδομών, χαρακτήρισε λάθος την κίνηση πολιτών να μην πληρώνουν διόδια. Ζημιώνουν, είπε, όχι μόνο το κράτος που εισπράττει μόνο τον ΦΠΑ από το κάθε αντίτιμο διοδίου, αλλά και οι κατασκευάστριες κοινοπραξίες που υφίστανται ζημιά, θα στραφούν εναντίον του δημοσίου για διαφυγόντα κέρδη.
Πάντως, ο κ. Μαγκριώτης επεσήμανε ότι αυτές οι κινήσεις πολιτών αναδεικνύουν πράγματι ένα υπαρκτό πρόβλημα, που είναι τα ακριβά διόδια.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους αυτοκινητοδρόμους ετοιμάζονται να στείλουν χιλιάδες κατασχετήρια, εναντίον οδηγών που σηκώνουν τις μπάρες, καθώς φωτογραφίζονται αυτομάτως οι αριθμοί των αυτοκινήτων τους ή να βρουν άλλους τρόπους, σε συνεργασία με το Ελληνικό δημόσιο να υπάρξουν συνέπειες.

Ο κ. Μαγκριώτης δήλωσε, επίσης, ότι εδώ και λίγο καιρό, οι τράπεζες που χρηματοδοτούν τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες έχουν σταματήσει τη χρηματοδότησή τους, επικαλούμενες τις καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις, τη μείωση της ροής των αυτοκινήτων, λόγω της οικονομικής κρίσης και τη μη πληρωμή διοδίων, καθώς και την αύξηση των επιτοκίων σε σχέση με την περίοδο που υπεγράφησαν οι συμβάσεις.

«Εμείς», υπογράμμισε ο υφυπουργός, «θεωρούμε πως οι απαιτήσεις των τραπεζών είναι υπερβολικές. Το δημόσιο θα προσπαθήσει και θα τα καταφέρει να είναι σωστό στις συμβατικές του υποχρεώσεις».

Όπως εξήγησε, ο υφυπουργός, οι κοινοπραξίες και οι τράπεζες έχουν κληθεί από το Υπουργείο Υποδομών, σ΄ έναν υπεύθυνο διάλογο για να «σωθούν οι αυτοκινητόδρομοι». Κι αυτό είναι προς το συμφέρον του ελληνικού δημοσίου και των ίδιων των εταιρειών. Πρέπει, είπε, να γίνουν τροποποιήσεις και των πέντε συμβάσεων παραχώρησης των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, αφού προχωρήσουμε σε διαπραγματεύσεις, με βάση τα νέα δεδομένα, για να σώσουμε τα έργα και οι συμβάσεις αυτές θα έρθουν σύντομα στη Βουλή.

Το κίνημα κατά των διοδίων απαντά την Κυριακή

Η απάντηση του Πανελλαδικού Συντονιστικού Επιτροπών Αγώνα Κατά των Διοδίων απαντά στις απειλές των εργολάβων και τη στάση της Πολιτείας με πανελλαδική κινητοποίηση κατά των διοδίων την ερχόμενη Κυριακή στις 3 μετά το μεσημέρι με αίτημα την κατάργηση των διοδίων σε όλη την Ελλάδα. Η ανακοίνωση του Συντονιστικού με τίτλο «Μας φοβούνται-Δεν τους φοβόμαστε», έχει ως εξής:

«Το κίνημα κατά των διοδίων συνεχώς διογκώνεται και οι εταιρείες βρίσκονται σε πανικό. Οι πολιτικοί τους υπάλληλοι (βλ. Υπουργείο Μεταφορών) διαδίδουν ότι ετοιμάζουν μια άδικη και παράνομη ρύθμιση ώστε να αντιμετωπίσουν το πανελλαδικά διογκούμενο κίνημα των πολιτών που αρνούνται να πληρώνουν το χαράτσι των διοδίων στους ιδιώτες και εν πολλοίς αεριτζήδες μεγαλοεργολάβους.

Ο χαρακτηρισμός των διοδίων ως «δημοσίων εσόδων» ώστε η μη καταβολή τους να εξισώνεται με χρέος προς το Δημόσιο, είναι παράλογος, άδικος και παράνομος διότι τα διόδια εισπράττονται από ιδιωτικές εταιρίες στις οποίες παραχωρήθηκαν με χαριστικές και αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις οι αυτοκινητόδρομοι που φτιάχτηκαν (και φτιάχνονται) βασικά με κρατικές και ευρωπαϊκές επιδοτήσεις.

Εξίσου παράλογη, αήθης και αυθαίρετη είναι η απόφαση της «Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων» να παραχωρούνται στις ιδιωτικές εταιρίες τα στοιχεία των κατόχων των οχημάτων, οι οδηγοί των οποίων αρνούνται να πληρώσουν το χαράτσι για τις καρμανιόλες που η «ιδιωτική πρωτοβουλία» βαφτίζει αυτοκινητόδρομους.

ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ

Όπως καταφέραμε να ακυρώσουμε την απόπειρα της κυβέρνησης να θέσει τον κρατικό μηχανισμό και την ΕΛ.ΑΣ. στην υπηρεσία των ιδιωτικών εταιριών, όπως κερδίσαμε τις δικαστικές αποφάσεις ενάντια στα αυθαίρετα της ΝΕΑΣ ΟΔΟΥ, όπως ματαιώσαμε την κατασκευή νέων σταθμών διοδίων

Και αυτή τη φορά συνεχίζουμε μαζικά, συλλογικά και οργανωμένα!

Προκαλούμε τους θρασύτατους μεγαλοεργολάβους να μας στείλουν στα δικαστήρια ώστε να συναντηθούμε μπροστά στην Ελληνική Δικαιοσύνη για να αποδείξουμε ποιος είναι ο παράνομος…Όταν ακόμα και πρώην κυβερνητικά στελέχη παραδέχονται, ακόμη και δημοσίως, ότι οι χαριστικές συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών οδών στους αεριτζήδες μεγαλοεργολάβους υλοποιήθηκαν μέσα από κοινοβουλευτικό πραξικόπημα. Χαρακτηριστικά ο πρώην υφυπουργός κ. Κωνσταντόπουλος δήλωσε: «Δεν συζητήθηκαν ποτέ στην αρμόδια επιτροπή όλοι οι όροι της σύμβασης. Τα “ψιλά γράμματα” της σύμβασης δεν ήρθαν ποτέ στη Βουλή»

Κατόπιν τούτων, δηλώνουμε ότι δεν μας τρομοκρατούν. Όλοι μαζί είμαστε πιο δυνατοί από τους αεριτζήδες και τους πολιτικούς υπαλλήλους τους! Συνεχίζουμε, επειδή έχουμε το δίκιο με το μέρος μας, και καλούμε όλους τους πολίτες να εξακολουθήσουν να μην πληρώνουν το χαράτσι.

ΑΝΤΙΔΡΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ
Οι μεγαλοεργολάβοι εκβιάζουν με αποχώρηση από την κατασκευή αυτοκινητρόδρομων
Οι κοινοπραξίες ετοιμάζονται να στείλουν χιλιάδες κατασχετήρια εναντίον όσων σηκώνουν τις μπάρες αρνούμενοι να καταβάλλουν διόδια

Επιβεβαίωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης, ότι πράγματι υπάρχει απειλή εκ μέρους κοινοπραξιών -που κατασκευάζουν τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους- να αποχωρήσουν από τα έργα, λόγω των διαφόρων προβλημάτων, όπως η άρνηση πληρωμής διοδίων που παίρνει διαστάσεις, το «μπλοκάρισμα» της χρηματοδότησης από τις τράπεζες, αλλά και η καθυστέρηση των απαλλοτριώσεων, εκ μέρους του Ελληνικού Δημοσίου.
«Υπάρχει η απειλή να φύγουν. Επισήμως δεν μας έχουν θέσει το ζήτημα, αλλά το ακούμε δεξιά κι αριστερά», τόνισε ο κ. Μαγκριώτης μιλώντας στον σταθμό ΣΚΑΙ.
Ο υφυπουργός Υποδομών, χαρακτήρισε λάθος την κίνηση πολιτών να μην πληρώνουν διόδια. Ζημιώνουν, είπε, όχι μόνο το κράτος που εισπράττει μόνο τον ΦΠΑ από το κάθε αντίτιμο διοδίου, αλλά και οι κατασκευάστριες κοινοπραξίες που υφίστανται ζημιά, θα στραφούν εναντίον του δημοσίου για διαφυγόντα κέρδη.
Πάντως, ο κ. Μαγκριώτης επεσήμανε ότι αυτές οι κινήσεις πολιτών αναδεικνύουν πράγματι ένα υπαρκτό πρόβλημα, που είναι τα ακριβά διόδια.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους αυτοκινητοδρόμους ετοιμάζονται να στείλουν χιλιάδες κατασχετήρια, εναντίον οδηγών που σηκώνουν τις μπάρες, καθώς φωτογραφίζονται αυτομάτως οι αριθμοί των αυτοκινήτων τους ή να βρουν άλλους τρόπους, σε συνεργασία με το Ελληνικό δημόσιο να υπάρξουν συνέπειες.
Ο κ. Μαγκριώτης δήλωσε, επίσης, ότι εδώ και λίγο καιρό, οι τράπεζες που χρηματοδοτούν τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες έχουν σταματήσει τη χρηματοδότησή τους, επικαλούμενες τις καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις, τη μείωση της ροής των αυτοκινήτων, λόγω της οικονομικής κρίσης και τη μη πληρωμή διοδίων, καθώς και την αύξηση των επιτοκίων σε σχέση με την περίοδο που υπεγράφησαν οι συμβάσεις.
«Εμείς», υπογράμμισε ο υφυπουργός, «θεωρούμε πως οι απαιτήσεις των τραπεζών είναι υπερβολικές. Το δημόσιο θα προσπαθήσει και θα τα καταφέρει να είναι σωστό στις συμβατικές του υποχρεώσεις».
Όπως εξήγησε, ο υφυπουργός, οι κοινοπραξίες και οι τράπεζες έχουν κληθεί από το Υπουργείο Υποδομών, σ΄ έναν υπεύθυνο διάλογο για να «σωθούν οι αυτοκινητόδρομοι». Κι αυτό είναι προς το συμφέρον του ελληνικού δημοσίου και των ίδιων των εταιρειών. Πρέπει, είπε, να γίνουν τροποποιήσεις και των πέντε συμβάσεων παραχώρησης των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, αφού προχωρήσουμε σε διαπραγματεύσεις, με βάση τα νέα δεδομένα, για να σώσουμε τα έργα και οι συμβάσεις αυτές θα έρθουν σύντομα στη Βουλή.
Το κίνημα κατά των διοδίων απαντά την Κυριακή
Η απάντηση του Πανελλαδικού Συντονιστικού Επιτροπών Αγώνα Κατά των Διοδίων απαντά στις απειλές των εργολάβων και τη στάση της Πολιτείας με πανελλαδική κινητοποίηση κατά των διοδίων την ερχόμενη Κυριακή στις 3 μετά το μεσημέρι με αίτημα την κατάργηση των διοδίων σε όλη την Ελλάδα. Η ανακοίνωση του Συντονιστικού με τίτλο «Μας φοβούνται-Δεν τους φοβόμαστε», έχει ως εξής:
«Το κίνημα κατά των διοδίων συνεχώς διογκώνεται και οι εταιρείες βρίσκονται σε πανικό. Οι πολιτικοί τους υπάλληλοι (βλ. Υπουργείο Μεταφορών) διαδίδουν ότι ετοιμάζουν μια άδικη και παράνομη ρύθμιση ώστε να αντιμετωπίσουν το πανελλαδικά διογκούμενο κίνημα των πολιτών που αρνούνται να πληρώνουν το χαράτσι των διοδίων στους ιδιώτες και εν πολλοίς αεριτζήδες μεγαλοεργολάβους.
Ο χαρακτηρισμός των διοδίων ως «δημοσίων εσόδων» ώστε η μη καταβολή τους να εξισώνεται με χρέος προς το Δημόσιο, είναι παράλογος, άδικος και παράνομος διότι τα διόδια εισπράττονται από ιδιωτικές εταιρίες στις οποίες παραχωρήθηκαν με χαριστικές και αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις οι αυτοκινητόδρομοι που φτιάχτηκαν (και φτιάχνονται) βασικά με κρατικές και ευρωπαϊκές επιδοτήσεις.
Εξίσου παράλογη, αήθης και αυθαίρετη είναι η απόφαση της «Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων» να παραχωρούνται στις ιδιωτικές εταιρίες τα στοιχεία των κατόχων των οχημάτων, οι οδηγοί των οποίων αρνούνται να πληρώσουν το χαράτσι για τις καρμανιόλες που η «ιδιωτική πρωτοβουλία» βαφτίζει αυτοκινητόδρομους.
ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ
Όπως καταφέραμε να ακυρώσουμε την απόπειρα της κυβέρνησης να θέσει τον κρατικό μηχανισμό και την ΕΛ.ΑΣ. στην υπηρεσία των ιδιωτικών εταιριών, όπως κερδίσαμε τις δικαστικές αποφάσεις ενάντια στα αυθαίρετα της ΝΕΑΣ ΟΔΟΥ, όπως ματαιώσαμε την κατασκευή νέων σταθμών διοδίων
Και αυτή τη φορά συνεχίζουμε μαζικά, συλλογικά και οργανωμένα!
Προκαλούμε τους θρασύτατους μεγαλοεργολάβους να μας στείλουν στα δικαστήρια ώστε να συναντηθούμε μπροστά στην Ελληνική Δικαιοσύνη για να αποδείξουμε ποιος είναι ο παράνομος…Όταν ακόμα και πρώην κυβερνητικά στελέχη παραδέχονται, ακόμη και δημοσίως, ότι οι χαριστικές συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών οδών στους αεριτζήδες μεγαλοεργολάβους υλοποιήθηκαν μέσα από κοινοβουλευτικό πραξικόπημα. Χαρακτηριστικά ο πρώην υφυπουργός κ. Κωνσταντόπουλος δήλωσε: «Δεν συζητήθηκαν ποτέ στην αρμόδια επιτροπή όλοι οι όροι της σύμβασης. Τα “ψιλά γράμματα” της σύμβασης δεν ήρθαν ποτέ στη Βουλή»
Κατόπιν τούτων, δηλώνουμε ότι δεν μας τρομοκρατούν. Όλοι μαζί είμαστε πιο δυνατοί από τους αεριτζήδες και τους πολιτικούς υπαλλήλους τους! Συνεχίζουμε, επειδή έχουμε το δίκιο με το μέρος μας, και καλούμε όλους τους πολίτες να εξακολουθήσουν να μην πληρώνουν το χαράτσι.
Όλοι την Κυριακή 9 Ιανουαρίου στις 3:00 μ.μ. στην κινητοποίηση για το άνοιγμα των διοδίων σε όλη την Ελλάδα»!

==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.