Ένα χρόνο μετά η κυβέρνηση....αναθεωρεί συμβάσεις που αφορούν τους εργαζόμενους, με κεκτημένα 40-50 χρόνων αλλά δεν αγγίζει τους μεγαλοεργολάβους και τις πολυεθνικές ....
.
Φροντίστε πρώτα να τα εισπράξετε όσα δικαιούται το ελληνικό κράτος από τους αεριτζήδες μεγαλοεργολάβους!.
Ένα πολύ δυσάρεστο όνειρο, ένας πραγματικός εφιάλτης για τις κατασκευαστικές εταιρείες έχει καταντήσει το διαρκώς διογκούμενο πανελλαδικό κίνημα κατά των διοδίων.
Οι εταιρίες, με τη βοήθεια πλέον και της...«Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων», φοβίζουν τους πολίτες, υποστηρίζοντας πως δικαιούνται, αφού έχουν στη διάθεσή τους τα προσωπικά στοιχεία των οδηγών, να προβαίνουν στην επιβολή προστίμων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία από διάφορες πηγές, τον τελευταίο χρόνο, έχουν πραγματοποιηθεί περίπου 600 χιλιάδες διελεύσεις οχημάτων χωρίς να καταβληθεί το αντίστοιχο αντίτιμο των διοδίων. Αν υπολογίσουμε λοιπόν, πως ο οδηγός κάθε οχήματος έπρεπε να πληρώσει κατά μέσο όρο π.χ. 5 ευρώ (!), τότε τα ποσό που δεν κατάφεραν να εισπράξουν οι εταιρείες, ανέρχεται στα 3 εκατ. ευρώ και ο ΦΠΑ που δεν εισέπραξε το ελληνικό κράτος περίπου στο 1 εκατ. ευρώ. ...
Η κυβέρνηση, κάτω από την ασφυκτική πίεση των εταιρειών και των μεγαλοεργολάβων, καταβάλλει τεράστιες προσπάθειες για να βρει τρόπο να φοβίσει τους πολίτες που αντιστέκονται και υπερασπίζουν τα συμφέρον της χώρας, επικαλείται την απώλεια εσόδων από τον ΦΠΑ (1 εκατ. ευρώ !!!) και την εξισώνει με …χρέος προς το Δημόσιο.
Μήπως όμως έφτασε η στιγμή να μας πληροφορήσει ο κ. Ρέππας και οι συνεργάτες του, οι οποίοι ανησυχούν για την απώλεια ...εσόδων του ΦΠΑ από τα διόδια, πότε θα εισπράξουν τα 215 εκατ. ευρώ πρόστιμα που οφείλει η Ιονία Οδός Α.Ε. προς το ελληνικό κράτος; Ή μήπως αυτό δεν είναι χρέος; Ή μήπως εταιρείες και κυβέρνηση φοβούνται κάτι άλλο;
Υπενθυμίζεται, ότι πλήθος παρανομιών της Νέα Οδός Α.Ε., είχαν σαν αποτέλεσμα να έχει ζημιωθεί μέχρι σήμερα το Ελληνικό Δημόσιο και οι χρήστες της Εθνικής Οδού με ποσό που υπερβαίνει τα 215 εκατ. ευρώ. Με βάση τις καταγγελίες θεσμικών παραγόντων (δημάρχων, κοινοταρχών και συμβούλων της Β.Α. Αττικής προς τον Υπουργό κύριο Δ. Ρέππα) και την οριστική δικαστική καταδίκη της εταιρείας, απαιτείται επίσημα η καταβολή στο ελληνικό κράτος του προαναφερθέντος ποσού και η καταγγελία της σύμβασης από το Ελληνικό Δημόσιο λόγω της συνδρομής πολλών γεγονότων αθέτησης της σύμβασης εκ μέρους του παραχωρησιούχου (Νέα Οδός Α.Ε.).
Σταματήστε λοιπόν να κυνηγάτε τον Έλληνα φορολογούμενο πολίτη και φροντίστε πρώτα να τα εισπράξετε όσα δικαιούται το ελληνικό κράτος από τους αεριτζήδες μεγαλοεργολάβους και τις πολυεθνικές που λυμαίνονται το δημόσιο πλούτο.
Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας (ΕΟΔνΠ)
Φλέμινγκ 19, Κατερίνη 601 00
Τηλ. 23510 31906 / Φαξ 23510 34 174
info@otoposmou.gr
Και το καλύτερο για το τέλος... Έβαλαν γ.γ. δημοσίων έργων τον υπάλληλο τεχνικό εταιρειών κ. Σέργιο Λαμπρόπουλο για να τις ... ελέγχει!!!
Το "πράσινο φως" από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για να χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες των οχημάτων όσων οδηγών αρνούνται να πληρώσουν διόδια έλαβαν οι κοινοπραξίες που διαχειρίζονται τους πέντε μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας.
Οι κοινοπραξίες θα μπορούν στο εξής να κινούν τη διαδικασία έκδοσης διαταγής πληρωμής, διαδικασία που χρησιμοποιείται για την είσπραξη οφειλών.
... Η κοινοπραξία, με τη φωτογραφία του οχήματος του παραβάτη, ζητεί τα στοιχεία του ιδιοκτήτη από το κράτος, τον ειδοποιεί να καταβάλει την οφειλή και αν αυτός δεν το πράξει, νομιμοποιείται να ζητήσει το 20πλάσιο, εκδίδοντας διαταγή πληρωμής από το πρωτοδικείο.
Νομικά ζητήματα: ποιος υποχρεούται να πληρώσει το διόδιο, ο ιδιοκτήτης του οχήματος ή ο οδηγός που περνάει από τον σταθμό διοδίων (και που μπορεί να μην είναι ιδιοκτήτης); Ο "χρήστης του έργου", λένε οι συμβάσεις παραχώρησης, παναπεί ο οδηγός, ερμηνεύω εγώ, και να δούμε τι θα πουν τα δικαστήρια εφόσον τους τεθεί το ζήτημα. Πώς θα αποδεικνύει η κοινοπραξία, η οποία φέρει το βάρος της απόδειξης, ότι ο ιδιοκτήτης του οχήματος ήταν και οδηγός τη συγκεκριμένη ημέρα και ώρα που έγινε η παράβαση;
Η έκδοση διαταγής πληρωμής προϋποθέτει ότι η απαίτηση αποδεικνύεται με έγγραφο. Ναι μεν ως έγγραφο μπορεί να γίνει δεκτή και μια φωτογραφία, αλλά τι φωτογραφία; Μια φωτογραφία που θα απεικονίζει ένα όχημα λίγο πριν ή λίγο μετά την μπάρα τι αποδεικνύει; Πώς θα προκύπτει από μόνη τη φωτογραφία αν ο οδηγός πλήρωσε ή όχι τα διόδια;
(Μπορεί να το βεβαιώνει κάποιος μάρτυρας, αλλά σε αυτήν την περίπτωση δεν μιλάμε για διαταγή πληρωμής).
Έστω ότι το διόδιο που δεν πλήρωσε ο κακόβουλος οδηγός είναι 3 ευρώ (πάνω κάτω, δεν θα τα χαλάσουμε εκεί). Έστω ότι η κοινοπραξία νομιμοποιείται πράγματι να απαιτήσει το 20πλάσιο, δηλαδή 60 ευρώ. Μόνο για την επίδοση της διαταγής πληρωμής, που πρέπει να γίνει με δικαστικό επιμελητή, ο οποίος πρέπει στη συνέχεια να καταθέσει αντίγραφο της έκθεσης επίδοσης στον γραμματέα του δικαστηρίου που εξέδωσε τη διαταγή, τα έξοδα είναι περίπου 60 ευρώ. Βέβαια τα έξοδα θα τα επιδικάζει το δικαστήριο υπέρ της κοινοπραξίας, αλλά εν πάση περιπτώσει και κατά γενική παραδοχή, η δικαστική αναζήτηση ενός τόσο μικρού ποσού είναι συνήθως ασύμφορη.
Επιπλέον, όσο το φαινόμενο εξαπλώνεται, μιλάμε πια όχι για μερικές δεκάδες, αλλά για εκατοντάδες ή και χιλιάδες οδηγούς. Αν τους κυνηγήσουν όλους δικαστικά οι κοινοπραξίες, θα φρακάρουν τα δικαστήρια και η έκδοση διαταγής πληρωμής θα χρειάζεται μήνες (καλά, στο Πρωτοδικείο Αθηνών έτσι κι αλλιώς χρειάζεται μήνες, αλλά λέμε τώρα).
Υπάρχουν και άλλα νομικά ζητήματα, αλλά θα μπούμε σε βαθιά νερά και μπορεί να πνιγούμε. Ας πούμε εν ολίγοις ότι κάποια από αυτά είναι αρκούντως περίπλοκα ώστε να μην μπορεί να βγει μετά βεβαιότητας άκρη, παρά μόνο αν φτάσει κάποια υπόθεση στον Άρειο Πάγο και αποφανθούν οι σοφοί. Ζήσε Μάη μου, δηλαδή.
Συμπερασματικά: οι συμβάσεις παραχώρησης που έχει υπογράψει το Δημόσιο με τις κοινοπραξίες και έχει κυρώσει με νόμους η Βουλή ναι μεν έχουν προβλέψει σχεδόν τα πάντα, αλλά α) δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι οι προβλέψεις τους είναι πάντοτε σύμφωνες με το Σύνταγμα, β) δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι οι προβλέψεις τους συνάδουν με τον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, και γ) και σπουδαιότερο, καλές οι προβλέψεις επί χάρτου, αλλά με την προϋπόθεση ότι δεν θα χρειαστεί να τις εφαρμόσεις στην πράξη -κι αν χρειαστεί, να χρειαστεί μεμονωμένα και όχι για χιλιάδες υποθέσεις.
Εν προκειμένω, τόμπολα. Και καλά ξεμπερδέματα.
=========================="O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.