Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ν.ΙΝΚΑ: Ως εδώ και μη παρέκει κ. υπουργέ.

Μέχρι να ανταποκριθείτε πλήρως στα καθ’ υμάς καθήκοντα σας, σταματήστε άπαντες να απειλείτε τους Έλληνες πολίτες. 
Αρκετά πράχθηκαν και διαπράχθηκαν για την νομή της εξουσίας σε αυτόν εδώ τον τόπο. 
ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ενώπιον του ελληνικού λαού την συμπεριφορά και την πρόθεση του Υπουργού Μεταφορών και όποιου συνάδει με αυτόν, να καταστήσει ποινικό αδίκημα την μη πληρωμή εισιτηρίου ή διοδίου και τον καλούμε να απαντήσει σε 12 φλέγοντα ερωτήματα.
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ που «μεγαλοκαρχαρίες» και πολιτικοί υπαίτιοι για πιθανά σκάνδαλα δισεκατομμυρίων μένουν στο απυρόβλητο των παραγραφών και των μη διώξεων, ο υπουργός απειλεί με ποινικές διώξεις και στέρηση της προσωπικής ελευθερίας του πολίτες που δεν καταβάλλουν λόγω αδυναμίας ή έμπρακτης άρνησης τα αντίτιμα των 1, 2 ή 3 Ευρώ που αυθαίρετα, αναιτιολόγητα και αδιαφανώς απαιτούν κράτος και εργολάβοι για την χρήση συνταγματικά κατοχυρωμένων δικαιωμάτων και αγαθών !!!.  ...
ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ στον κ. υπουργό την έλλειψη διαφάνειας των ενεργειών του, με τις οποίες αύξησε τις τιμές στα εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ στον κ. υπουργό τις θέσεις του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για τις αυξήσεις των εισιτηρίων των Μ.Μ.Μ, όταν στην κυβέρνηση ήταν η Νέα Δημοκρατία.      
ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ στον κ. υπουργό τις θέσεις του ΠΑ.ΣΟ.Κ και τον χαρακτηρισμό «αποικιοκρατικές», που αποδόθηκε στις συμβάσεις εκχώρησης των Εθνικών Οδών στους εργολάβους.
ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ τις προεκλογικές πολιτικές δεσμεύσεις για καταγγελία όρων των συμβάσεων αυτών ως καταχρηστικών και παρανόμων. 
Εμείς δεν πάσχουμε από «πολιτικό Αλτσχάιμερ» και μπορούμε να θυμόμαστε όσα γράφτηκαν και ειπώθηκαν.
Ως εδώ και μη παρέκει κ. υπουργέ.
Εάν η αδιαφάνεια στις δαπάνες των μέσων μαζικής μεταφοράς και ο κοινωνικός τους χαρακτήρας και σκοπός σας αφήνει πρακτικά αδιάφορο, εμάς ως άμεσα θιγόμενους πολίτες και λαό που έχει την κυριότητα των μέσων μαζικής μεταφοράς μας αφορά άμεσα και ενεργά και έχουμε άμεσο έννομο συμφέρον να ξεδιαλύνουμε την κατάσταση στρεφόμενοι σε μία άλλη εξουσία που μας ανήκει και ασκείται στο όνομά μας : την δικαστική.
Η πολιτεία κ. υπουργέ δεν μπορεί και δεν δικαιούται να είναι φορέας αισχροκερδούς συμπεριφοράς έναντι των πολιτών.
Ουδείς κ. υπουργέ δεν μπορεί και δεν δικαιούται να εκποιεί, να υποθάλπτει και να εκχωρεί σε τρίτους, το παρόν και το μέλλον του ελληνικού λαού και την υπόσταση της πατρίδας του, εκχωρώντας κοινόκτητα και κοινόχρηστα πράγματα, που κατασκευάστηκαν με το χρήμα, τον κόπο και τον ιδρώτα του ελληνικού λαού με το πρόσχημα της κατασκευής νέων τμημάτων.
Κ. Υπουργέ πρέπει να αντιληφθείτε πως εκλεχθήκατε στην κυβέρνηση της χώρας με ένα πολιτικό σκεπτικό και συγκεκριμένες υποσχέσεις που δεν τηρούνται, αλλά αναστράφηκαν και αναθεωρήθηκαν χωρίς καμία νέα λαϊκή νομιμοποίηση, είστε όμως σε κάθε περίπτωση θεματοφύλακας και υποχρεωμένος να προστατεύετε τα συνταγματικά δικαιώματα των πολιτών. δια των οδών και των Μ.Μ.Μεταφοράς κ. Υπουργέ ασκούνται σοβαρά συνταγματικά δικαιώματα του ελληνικού λαού. Τα δικαιώματα αυτά εξετάσατε εάν θίγονται ουσιωδώς από τις συμβάσεις αυτές και τις επιλογές σας;
Αντί να φωνασκείτε και να απειλείτε τους Έλληνες πολίτες για την στάση τους και την έμπρακτη ενεργό αντίσταση σε επιλογές και πολιτικές που δυνητικά μπορεί να είναι αντισυνταγματικές αλλά και παράνομες και το κόμμα σας έχει στηλιτεύσει πολλάκις και με μελανούς χαρακτηρισμούς, θα έπρεπε να ερευνήσετε, να εξετάσετε και να μας ενημερώσετε.

Τα μέλη του Νέου ΙΝΚΑ, της μεγαλύτερης ένωσης καταναλωτών στην Ελλάδα, σας θέτουν τα πιο κάτω ερωτήματα και περιμένουν τις απαντήσεις σας:

α. Τι ποσά έχουν εισπράξει, εισπράττουν και θα εισπράξουν οι εργολάβοι από τα διόδια, διότι έχει καταγγελθεί πλήρης αδιαφάνεια και έλλειψη παροχής στοιχείων.
β. Ποιο είναι το πραγματικό αναλυτικό κατασκευαστικό κόστος των νέων τμημάτων των Ε.Ο. , διότι αυτό αναφέρεται σε «παραρτήματα», τα οποία δεν βρίσουμε δημοσιευμένα σε ανοικτά προσβάσιμες πηγές.
γ. Είναι το κόστος κατασκευής που χρεώθηκε με τις συμβάσεις της Ν. Δημοκρατίας εύλογο & πραγματικό ή μήπως κατά τα κρατούντα για τα έργα του ελληνικού δημοσίου είναι διογκωμένο και εξωπραγματικό; προβήκατε μήπως σε ενδελεχή έλεγχο; διότι δεν γνωρίζουμε ούτε έλεγχο, ούτε αποτελέσματα !!!. 
δ. Ποια είναι η αξία των έτοιμων τμημάτων Ε.Ο. που εκχωρήθηκε προς εκμετάλλευση σε σχέση με τα νέα τμήματα που θα κατασκευαστούν ; μήπως η ε.ο. Αθηνών – Λαμίας ή η ε.ο. Αθηνών –Τριπόλεως  ήταν κατά σχεδόν ολοκληρωμένες ; ήταν νόμιμη μια τέτοια εκχώρηση ;  
ε. Ποια είναι η αξία των ανωτέρω εκχωρήσεων, που και πως συνυπολογίστηκε στο εργολαβικό αντάλλαγμα; ήταν νόμιμος και ορθός ο υπολογισμός ;
στ. Χρηματοδοτεί τα έργα ο ελληνικός λαός άμεσα; σε ποιο ποσοστό;
Εγγυάται και για την αποπληρωμή των δάνειων των εργολάβων και γιατί; τελικά τι πληρώνουν οι εργολάβοι;
ζ. Πως ελέγχεται από το δημόσιο η χρήση των δάνειων που δίνονται με την εγγύηση του ελληνικού λαού – δημόσιου; με ποιο μηχανισμό και που βρίσκονται τα «διαφανή» αποτελέσματα; 
η. Γιατί καλείται ο ελληνικός λαός να αναπληρώσει  για έργα έτοιμα; γιατί καλείται να πληρώσει ανταλλάγματα και κέρδη για έργα που θα μπορούσε να κατασκευάσει μονός του με ελάχιστο κόστος ; !!!
θ. Μήπως το πραγματικό κόστος των έργων είναι γύρω στο 1 δις , αλλά τα ανταλλάγματα που θα πληρώσει ο ελληνικός λαός δεκαπλάσια και πλέον;  ποιος το έλεγξε αυτό και ποιος θα το ελέγξει;
ι. Πως διασφαλίστηκε η άσκηση των δια των οδών ασκούμενων (άμεσα κ’ έμμεσα) συνταγματικών δικαιωμάτων των Ελλήνων πολιτών δια των συμβάσεων ; όσο και εάν ψάξαμε δεν βρήκαμε καμιά μέριμνα και πρόβλεψη ; τα διόδια για να πας στο επόμενο χωριό του νομού σου πως τα κρίνετε; την ταξική – οικονομική απόλαυση του συνταγματικού δικαιώματος της μετακίνησης την έχετε ως πολίτικος εξετάσει;
ια. Που προβλέπεται η κατασκευή μπαρών και μεσών παρεμπόδισης της πορείας στις συμβάσεις αυτές;
ιβ. Που δημοσιεύονται, εάν υπάρχουν, οι «παρατηρήσεις» του «ανεξάρτητου μηχανικού» για το έργο και την ποιότητα κατασκευής του;  
Σε αυτά και σε άλλα πολλά θα έπρεπε να μας έχετε απαντήσει. αυτά θα έπρεπε να έχετε ελέγξει πρώτα, ώστε να ανταποκριθείτε στον πολιτικό και πολιτειακό σας ρόλο.
Εμείς ευρισκόμενοι ένα βήμα πριν την προσφυγή στην δικαιοσύνη, για τον έλεγχο των συμβάσεων, απλώς σας τα υπενθυμίζουμε;
Μέχρι να ανταποκριθείτε πλήρως στα καθ’ υμάς καθήκοντα σας, σταματήστε άπαντες να απειλείτε τους Έλληνες πολίτες.
Αρκετά πράχθηκαν και διαπράχθηκαν για την νομή της εξουσίας σε αυτόν εδώ τον τόπο. 

Επίσης επισημαίνουν οι ενώσεις καταναλωτών πως ...


ΟΙ ΛΕΩΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ

Μοιάζει απειλητικά δυσοίωνη η πρόσβασή μας και η κυκλοφορία μας στους εθνικούς δρόμους της χώρας μας.
Στην πατρίδα μας οι πολιτικοί αχθοφόροι προσπαθούν να πείσουν τους πολλούς ότι θα πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι με όλες τις οικονομικές επιβαρύνσεις με τις οποίες αλόγιστα μας φορτώνουν, θέτοντας σε κίνδυνο την επιβίωσή μας.
Όμως αυτά που όλοι τα καταλαβαίνουν ότι δηλαδή οδηγούμεθα σε αδιέξοδο είναι αδύνατο να τα αντιληφθούν οι επαγγελματίες της πολιτικής.
Ακόμα περιμένουμε το λόγο των πολιτικών διανοουμένων που θα τολμήσουν σήμερα να εξηγήσουν σε εμάς τους πολίτες – καταναλωτές ότι όλα αυτά τα επώδυνα μέτρα, αποτελούν για το καλό μας σωματική και ψυχική βελτίωση.
Δεν περιμένουμε τον από μηχανής μεσσία αλλά δεν πρέπει να μας παραπλανούν και να εφησυχάζουμε, διότι η κόλαση είναι κοντά.
Δεν μπορούμε να παίζουμε το ρόλο μιας αποβλακωμένης κοινωνίας και να δεχόμαστε τις οποιεσδήποτε νοοτροπίες λαϊκισμού των πολεμαρχών της πολιτικής σκηνής.
Τέρμα η ιστορία και επειδή τα μονά ζυγά δεν είναι όλα δικά τους ορθώνουμε για μια ακόμα φορά τη φωνή μας και καταγγέλλουμε.
Οι λεωφόροι και οι εθνικές οδοί της αφαίμαξης δεν μπορεί να συνεχίζουν να αποτελούν ξέφραγο αμπέλι και νέο χαράτσι για τους πολίτες αυτής της χώρας.

==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.