Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Οι καθεστωτικές ασημαντότητες ή όταν η εξαθλίωση δε φέρνει επανάσταση


Παίρνουμε για αφορμή,
το βαθυστόχαστο "πρόγραμμα" μιας "κίνησης πολιτών", για να δείξουμε πως η λεξιλαγνεία βενιζέλου, χωρίς να λέει τίποτα, δεν είναι μόνο δικό του χαρακτηριστικό.
Η μια μετά την άλλη ομάδες, "κινήματα", "μέτωπα", κόμματα και αποκόμματα βγάζουν απόψεις, έτοιμα να διαπραγματευτούν μια θέση στο πολιτικό -  "μετωπικό" - κομματικό σκηνικό, που διαμορφώνεται.
Η κρίση και η απελπισία της κοινωνίας δε μετριέται στους δρόμους ή στις εφορίες. Μετριέται στις αμφισβητούμενες δημοσκοπήσεις των καθεστωτικών εταιρειών, με την άρνηση της να δώσει προτίμηση σε κάποια από τις "λύσεις", που της προτείνει το σύστημα. Ο "κανένας" εξακολουθεί να είναι πρώτο κόμμα.
Και κάποιοι σπεύδουν να καλύψουν το κενό. Πώς;
Με λόγια που δε λένε τίποτα.
Τι μας λέει το πρόγραμμα, που τυχαία επιλέξαμε:
- "Ο λαός δεν μπορεί να επιβιώσει μέσα στη δυτική ηγεμονία κι έχουμε και την αδυναμία του εξωνημένου κρατιδίου να αντιμετωπίσει την επέλαση του νεοοθωμανισμού".
(αυτοί, χωρίς νεοοθωμανισμό και 100 αναφορές σε εθνικά ζητήματα, ιδιαιτερότητες, ταυτότητες κλπ δεν μπορούν να φτιάξουν πρόγραμμα)
- "Φορέας ανατροπής ένα εναλλακτικό κίνημα εθνικής χειραφέτησης". ...


(πιάστο αβγό και κούρευτο. Γιατί όχι και σεξουαλικής χειραφέτησης;  Μετά λόγου γνώσεως λέμε το τελευταίο. Χωρίς την απελευθέρωση του χειρωνακτικού και πνευματικού αυνανισμού, από την κυριαρχία των μονοπωλίων και των τραπεζών, προκοπή δε βλέπουμε. Να παραδώσουμε τον αυνανισμό, στην αυτόνομη σκέψη και φαντασία των ανθρώπων. Μαζί με την πολιτική και τη ζωή μας όλη).
- Συντονισμός με τα κινήματα σε όλο τον κόσμο, που "έχουν ξεπηδήσει απέναντι σε αυτή την κατάσταση" και  "αξιώνουν έναν δημοκρατικά οργανωμένο πολυπολικό κόσμο, όπου κάθε λαός θα έχει το δικαίωμα να οικοδομήσει το δικό του κοινωνικό μοντέλο, βασισμένος στην ιδιαίτερη ταυτότητά του".
(θα υπάρξει "συντονιστική επιτροπή;")
- "Στόχοι: Εθνική ανεξαρτησία, κοινωνική δικαιοσύνη, οικολογική ισορροπία, άμεση δημοκρατία - κοινοτισμός."
(θέσεις παρμένες από τις "διακηρύξεις" του ΠΑΣΟΚ)
- Ακολουθούν συγκεκριμένες προτάσεις: "Υπερασπίζουμε την ανάγκη μιας οργάνωσης της κοινωνίας που θα περιορίζει αποφασιστικά την κυριαρχία του εμπορεύματος πάνω στους ανθρώπους και τις σχέσεις τους, θα αναπτύσσει ορισμένους τομείς παραγωγής και θα αποαναπτύσσει άλλους, θα περιλαμβάνει έναν μεγάλο κοινωνικοποιημένο τομέα, θα μεταφέρει πόρους και δραστηριότητες στην περιφέρεια, θα προωθεί την πολυκαλλιέργεια και τις βιολογικές καλλιέργειες, θα απορρίπτει τη μονοκαλλιέργεια του τουρισμού και θα αναπτύσσει (προωθεί) την ενεργειακή αυτονομία σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο, στηριγμένη κατ’ εξοχήν στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας."
(ξανά ΠΑΣΟΚ)
- Κι αφού πουν πολλά, πάμε στην "ουσία της δημοκρατίας": "η θεσμοθέτηση των δημοψηφισμάτων, αλλά προπαντός η σταδιακή ενίσχυση αμεσοδημοκρατικών θεσμών, τους οποίους κάνει εφικτούς και η μεταφορά των αποφάσεων σε τοπικό επίπεδο και σε επιχειρήσεις και θεσμούς μικρότερου μεγέθους"..."Πρέπει να αντικατασταθεί το παρόν ξεπερασμένο και αναχρονιστικό Σύνταγμα, που είναι κομματοκεντρικό και πρωθυπουργοκεντρικό, από ένα Σύνταγμα που ενισχύει τον ρόλο του λαϊκού παράγοντα στη λήψη των αποφάσεων – θέσπιση δημοψηφισμάτων, άμεση εκλογή του προέδρου από τον λαό, θέσπιση δεύτερου νομοθετικού σώματος, ενίσχυση της τοπικής αυτοδιοίκησης και του κοινοτισμού. κ.λπ..."
(σε αντίθεση με το ΠΑΣΟΚ, που κι αυτό είναι "αμεσοδημοκρατικό κίνημα" εδώ έχουμε "σταδιακή ενίσχυση" και όχι μόνο δημοψηφίσματα. Κι ένα σύνταγμα που "ενισχύει το ρόλο του λαϊκού παράγοντα" - θέσπιση δημοψηφισμάτων, "αμεσοδημοκρατική εκλογή προέδρου, κι άλλη βουλή, μια και δε μας φτάνει η μία και "ενίσχυση της αυτοδιοίκησης και του κοινοτισμού").
Φίλοι του "άρδην", της "ρήξης" και του Καραμπελιά", ευχαριστούμε, που κάματε τον κόπον ασχοληθείτε με τη σωτηρία μας.
Μάλιστα, "άμεση δημοκρατία", με πρόεδρο, δύο βουλές και άλλες "ενισχυτικές πολιτικές"!!! Πώς να την αντέξουμε τόση "δημοκρατία";

"Σοβαρά" σχόλια, τώρα (αν είναι δυνατόν!):
1. Ο τίτλος στο "πρόγραμμα" θα μπορούσε να είναι "Η πολιτική ηγεμονία του εξεγερμένου λαού πάνω στα καθεστωτικά πολιτικά μορφώματα".
Από τον Ιούνη και μετά, αν δε βάλουν λίγη "άμεση δημοκρατία" στα λόγια τους, ξέρουν πως θα φάνε στρατσιές  ή αβγά. Ακόμα και το ΠΑΣΟΚ, τη "διαβούλευση" για το ν/σ με τα δημοψηφίσματα, την αποκάλεσε "άμεση δημοκρατία".
Τρικυμία εν κρανίω ή απελπισμένες απόπειρες εξαπάτησης ενός απελπισμένου λαού.
2. Η αοριστολογία, διαχρονικό χαρακτηριστικό της καθεστωτικής πολιτικής υπάρχει σε κάθε ομιλία, "διακήρυξη" ή "πρόγραμμα". Υπάρχει και εδώ.
3. Πολλές γραμμές για τις περισπούδαστες διαπιστώσεις, χωρίς να πούν τίποτα.
Ποιος κυβερνά τον κόσμο; Πώς φτιάχνεται το χρέος; Πώς φτιάχνεται το χρήμα; Ποιος κινεί ή επηρεάζει καθοριστικά την Τουρκία, την Ελλάδα, τους λαούς, τις κυβερνήσεις, τα έθνη;
Γιατί "βαλκανικός και όχι νοτιοανατολικός, βορειοαφρικάνικος, ευρωπαϊκός ή παγκόσμιος πόλος";
Από την πολύ κατάρρευση, η "δυτική ηγεμονία", που έχει μετατρέψει την Κίνα σε βιομηχανικό προλεταριάτο, θα πάθει τίποτα. Γιατί την λέμε "δυτική" και δεν τη λέμε "βόρεια", "ανατολική" "βορειοδυτική", "τραμουντάνα", ή "σιρόκο"; Για να μη την πούμε με το πραγματικό της όνομα;
Όπως και να την βαφτίσετε, στις ΗΠΑ ή στην Κίνα, στη Ρωσία ή στη Βραζιλία, "ολιγαρχία" είναι, με συγκεκριμένες δομές και τρόπους οικονομικής , κοινωνικής, πνευματικής και πολιτικής κυριαρχίας , που δεν τολμάτε ούτε καν να τους αναφέρετε. «Ού λήψει το όνομα Κυρίου του Θεού σου επί ματαίω», καραμπελιά.
4.  Όσο για το "τι κοινωνία θέλουν", τα λένε όλα "η εκλογή προέδρου από το λαό" και "τα δύο νομοθετικά σώματα"!

...και το "παπαγαλάκι ", κάτω από το βαθυστόχαστο πρόγραμμα, γράφει:
"Είναι κάτι που πολλοί περιμέναμε και πιστεύαμε πως αργά ή γρήγορα θα πραγματοποιούνταν.
Στηρίζω με όλη μου την ψυχή την κίνηση πολιτών Άρδην και εύχομαι και ελπίζω να αποτελέσει το έναυσμα για τη σύνδεση του λαού με το πρόταγμα της ριζικής κοινωνικής αλλαγής.
"
Κι εμείς. Κι εμείς. Ξυπνούσαμε και κοιμόμαστε, περιμένοντας με αγωνία αυτό το κείμενο.
"Η επίδραση της ουράς της αθερίνας στον τρικυμισμένο ωκεανό" (Χρόνης Μίσσιος)
Για να εμπλουτίσετε τις γνώσεις σας, διαβάστε το νέο βιβλίο της Σπίθας, το πρόγραμμα του Καζάκη , του Σύριζα, του "Μετώπου" και ας κάνουμε ένα πνευματικό κουίζ:
Βρείτε τις διαφορές.
Και μετά απορούν με την επιλογή του "κανένα" και βρίζουν το λαό, που τρέχει στις εφορίες να πληρώσει, μη του κόψουν τον κώλο.

ΥΓ:
Ένα σωρό καθηγητάδες μαζεύτηκαν, για να συζητήσουν για τη "στάση πληρωμών" και την "επόμενη μέρα". Αυτοί οραματίζονται επόμενες μέρες, την ώρα που ο λαός τα έχει χαμένα και δε βλέπει άσπρη μέρα. Λίαν συντόμως, θα τους παραλάβουμε κι αυτούς. Θα γίνει μεγάλο γλέντι, γιατί, όπου βλέπουμε καθηγητάδες, φτιαχνόμαστε, ιδιαιτέρως. (Εξαιρούμε, με περίσσιο σεβασμό, τον καθηγητή που έβαλε μερικές ερωτήσεις, που φυσικά, δεν θα τις απαντήσουν ποτέ οι καθεστωτικοί, σαν τον Καραμπελιά, το Μίκη, το Συριζα, το ΚΚΕ,  τον Αλαβάνο, τον Καζάκη, τον Βαρουφάκη  και άλλους).
Όποιος έχει γεννητικά όργανα (άνδρες και γυναίκες, ομοφυλόφιλοι και αμφισεξουαλικοί), ας μας πουν ποιο είναι το λάθος στη "διακήρυξη της κεντρικής πλατείας Αργοστολίου".
Το λέμε, για να προλάβουμε τις κότες, που θα πουν "κάνετε κριτική, χωρίς να προτείνετε κάτι". Εμείς έχουμε ερωτευτεί αυτό το λαϊκό δημιούργημα και το προτείνουμε. Ποιο είναι το λάθος μας;
Επίσης, να μας εξηγήσουν, γιατί ο πατέρας που δεν έχει ρεύμα στο σπίτι και με δυσκολία βρίσκει λεφτά για φαϊ, απαγόρευσε στα παιδιά του να μοιράσουν προκηρύξεις;
Η εξαθλίωση δε φέρνει επανάσταση. (Ας μη πούμε τι φέρνει και γιατί).

(εικόνα: Δον ΨΥΧΩΤΗΣ) ithacanet.
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.