Γεννήθηκε ο νέος ...γαργάλατας της Ελληνικής πολιτικής σκηνής. Ο πρώην
πρωθυπουργός Νόβας-Αθανασιάδης είχε συγκλονίσει δεκαετίες πίσω το
πανελλήνιο με το ποιητικό του αριστούργημα
"κι ήτανε τα στήθια σου άσπρα σαν τα γάλατα
και μου ’λεγες «γαργάλα τα" αν και ο μεγάλος στιχουργός Λευτέρης Παπαδόπουλος έχει αποκαλύψει ότι αυτό προέκυψε από μια πλάκα και το χρέωσαν στον πρωθυπουργό της αποστασίας για να τον σατυρήσουν , ωστόσο στην κοινή γνώμη έχει μείνει αυτός ως εμπνευστής αυτού του ποιήματος.
Στις μέρες μας όμως έχουμε ένα αυθεντικό εκφραστή βαθυστόχαστης ελληνικής ποίησης που τα έχει εκδώσει πρόσφατα σε ποιητική συλλογή.
Ο λόγος για τον ποιητή των αιδοίων ...
βουλευτή Ά Θεσσαλονίκης και κορυφαίο στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Τάσο Κουράκη.
Απολαύστε τα ποιητικά του αριστουργήματα από τη συλλογή "ΙΕΡΩΤΙΚΟΝ" ,εκδόσεις Ιανός,2009
Ανδρόγυνο
Ενώναμε τα αιδοία μας καταργώντας την εσοχή της και την εξοχή μου
κατακτώντας την παλινόρθωση του ανδρόγυνου
όπου ο άνδρας αποκτά αιδοίο χωρίς εξοχή και η γυναίκα εσοχή με
πλήρωση
Έτσι που ο άνδρας γράφεται πλέον με Άλφα κεφαλαίο και η γυναίκα με
Θήτα κεφαλαίο
-----------------------------------------
Στο μπάνιο πέταξε τα
ρούχα της
στο κρεβάτι τις
αναστολές του
Όταν παρθήκαμε δεν
ξεχώριζαν τα φύλα μας
-----------------------------------------
Η αξία από τις νταλίκες δεν βρίσκεται στο τι φέρουν
όταν κινούνται στους ατέλειωτους δρόμους
μα στο παρκάρισμά τους
στις ερημικές πλατείες
όταν με τον ασουλούπωτο όγκο τους
προσφέρουν καταφύγιο
στα πάθη των ερώτων
σε ίδιο ύψος με τις πελώριες πίσω ρόδες τους
με το ρω των ερώτων
-------------------------------------------------------
Ο φαλλός δεν είναι ανατομική προεξοχή
Προκύπτει ως κοινός τόπος
συνάντησης ερωτικής όταν καταργείται η εσοχή κι η εξοχή
ανακτώντας το Ακέραιο
Είναι οι συνδημιουργοί της Εδέμ
Ο φαλλός του ανθρώπου συναντάει τον φαλλό του Θεού κάθες που
ακυρώνεται σε δύο αιδοία
----------------------------------------------------
«(Αυτή) - Τι είναι ο κόλπος μου;
(Αυτός) - Είναι μια σύριγγα χωρίς το έμβολο που καλεί το φαλλό να τρυπηθούν μαζί από την πρέζα του έρωτα
(Αυτή) - Σύριγγα, ή σήραγγα;
(Αυτός) - Σήραγγα που ανακαλεί κεκοιμημένους κωδωνοκρούστες (Αυτή) - Κεκοιμημένους ή ταριχευμένους;
(Αυτός) - Ολοι οι φαλλοί είναι ταριχευμένα ξόανα που νοτίζονται απ’ το νόστο της μήτρας
(Αυτή) - Της δικής μου μήτρας;
(Αυτός) - Της δικής σου. Εσύ γεννήθηκες απ’ τη δική σου μήτρα
(Αυτή) - Εγώ γεννήθηκα απ’ τη δ ι κ ή μου μήτρα.
------------------------------------------------------------------
Εγώ σκυφτός -καθώς μπρούμυτα-
δαχτυλοαφώ το σώμα της στη μαύρη κάμαρη
Λευκό μπαστούνι ο φαλλός μου
χτυπάει την πόρτα του
αμετάκλητου
Τυφλώνομαι από το φως του
Ορώ
Αυτά κι άλλα σπουδαία ποιήματα του μεγάλου μας πολιτικού- ποιητή έχετε τη δυνατότητα να διαβάσετε στην προσωπική του ιστοσελίδα http://www.kourakis.gr
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
"κι ήτανε τα στήθια σου άσπρα σαν τα γάλατα
και μου ’λεγες «γαργάλα τα" αν και ο μεγάλος στιχουργός Λευτέρης Παπαδόπουλος έχει αποκαλύψει ότι αυτό προέκυψε από μια πλάκα και το χρέωσαν στον πρωθυπουργό της αποστασίας για να τον σατυρήσουν , ωστόσο στην κοινή γνώμη έχει μείνει αυτός ως εμπνευστής αυτού του ποιήματος.
Στις μέρες μας όμως έχουμε ένα αυθεντικό εκφραστή βαθυστόχαστης ελληνικής ποίησης που τα έχει εκδώσει πρόσφατα σε ποιητική συλλογή.
Ο λόγος για τον ποιητή των αιδοίων ...
βουλευτή Ά Θεσσαλονίκης και κορυφαίο στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Τάσο Κουράκη.
Απολαύστε τα ποιητικά του αριστουργήματα από τη συλλογή "ΙΕΡΩΤΙΚΟΝ" ,εκδόσεις Ιανός,2009
Ανδρόγυνο
Ενώναμε τα αιδοία μας καταργώντας την εσοχή της και την εξοχή μου
κατακτώντας την παλινόρθωση του ανδρόγυνου
όπου ο άνδρας αποκτά αιδοίο χωρίς εξοχή και η γυναίκα εσοχή με
πλήρωση
Έτσι που ο άνδρας γράφεται πλέον με Άλφα κεφαλαίο και η γυναίκα με
Θήτα κεφαλαίο
-----------------------------------------
Στο μπάνιο πέταξε τα
ρούχα της
στο κρεβάτι τις
αναστολές του
Όταν παρθήκαμε δεν
ξεχώριζαν τα φύλα μας
-----------------------------------------
Η αξία από τις νταλίκες δεν βρίσκεται στο τι φέρουν
όταν κινούνται στους ατέλειωτους δρόμους
μα στο παρκάρισμά τους
στις ερημικές πλατείες
όταν με τον ασουλούπωτο όγκο τους
προσφέρουν καταφύγιο
στα πάθη των ερώτων
σε ίδιο ύψος με τις πελώριες πίσω ρόδες τους
με το ρω των ερώτων
-------------------------------------------------------
Ο φαλλός δεν είναι ανατομική προεξοχή
Προκύπτει ως κοινός τόπος
συνάντησης ερωτικής όταν καταργείται η εσοχή κι η εξοχή
ανακτώντας το Ακέραιο
Είναι οι συνδημιουργοί της Εδέμ
Ο φαλλός του ανθρώπου συναντάει τον φαλλό του Θεού κάθες που
ακυρώνεται σε δύο αιδοία
----------------------------------------------------
«(Αυτή) - Τι είναι ο κόλπος μου;
(Αυτός) - Είναι μια σύριγγα χωρίς το έμβολο που καλεί το φαλλό να τρυπηθούν μαζί από την πρέζα του έρωτα
(Αυτή) - Σύριγγα, ή σήραγγα;
(Αυτός) - Σήραγγα που ανακαλεί κεκοιμημένους κωδωνοκρούστες (Αυτή) - Κεκοιμημένους ή ταριχευμένους;
(Αυτός) - Ολοι οι φαλλοί είναι ταριχευμένα ξόανα που νοτίζονται απ’ το νόστο της μήτρας
(Αυτή) - Της δικής μου μήτρας;
(Αυτός) - Της δικής σου. Εσύ γεννήθηκες απ’ τη δική σου μήτρα
(Αυτή) - Εγώ γεννήθηκα απ’ τη δ ι κ ή μου μήτρα.
------------------------------------------------------------------
Εγώ σκυφτός -καθώς μπρούμυτα-
δαχτυλοαφώ το σώμα της στη μαύρη κάμαρη
Λευκό μπαστούνι ο φαλλός μου
χτυπάει την πόρτα του
αμετάκλητου
Τυφλώνομαι από το φως του
Ορώ
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.