Από το Γραφείο Τύπου
Επίκαιρη ερώτηση Απ. Κακλαμάνη προς τον υπουργό παιδείας για τεχνολόγους εκπαιδευτικούς
Προς τον υπουργό Παιδείας
Ο νόμος 1566/85 «Δομή και λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», αποτελεί θεμελιακό νομοθέτημα του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Η διακινούμενη πρόθεση της κυβέρνησης να καταργήσει διατάξεις του, που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία της δευτεροβάθμιας τεχνολογικής εκπαίδευσης, με μέτρα υποβάθμισης της υπηρεσιακής κατάστασης των εκπαιδευτικών λειτουργών μιας σειράς κλάδων και, συνολικώς 14.000 τεχνολόγων καθηγητών, είναι εξαιρετικά επικίνδυνη. Δυστυχώς, η κυβέρνηση έρχεται, έτσι, να επιβεβαιώσει ότι, σοβαρές αποφάσεις στον ιδιαίτερα ευαίσθητο χώρο της Παιδείας, λαμβάνονται χωρίς να προσμετρούνται εγκαίρως οι συνέπειες, γιατί, ίσως, εκείνοι που τις λαμβάνουν επαφίενται στον λεγόμενο «κοινωνικό αυτοματισμό» για την αντιμετώπισή τους.
Η τεχνολογική εκπαίδευση είναι ιδιαίτερα φορτισμένη, όχι μόνο γιατί, επί μια 25ετία και πλέον, κατέχει ήσσονα θέση στο ενδιαφέρον όλων, σχεδόν, των κυβερνήσεων αλλά και γιατί, άλλοτε εξ αιτίας και άλλοτε με πρόσχημα τη δημοσιονομική κρίση, βάλλεται τόσο ο θεσμός των Ανωτάτων Τεχνολογικών Ιδρυμάτων (ΑΤΕΙ), όσο και η δευτεροβάθμια τεχνολογική εκπαίδευση. ...
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο υπουργός Παιδείας,
και παρακαλείται να ενημερώσει τη Βουλή, αν προτίθεται να σεβαστεί τις ρυθμίσεις του ν. 1566/85, για την υπηρεσιακή κατάσταση των 14.000 τεχνολόγων εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ9, ΠΕ10, ΠΕ12, ΠΕ13, ΠΕ14, ΠΕ17, ΠΕ18, ΠΕ20 ή θ’ αποδεχθεί προκατασκευασμένες γνωμοδοτήσεις σφαγιασμού των νομοθετημένων δικαιωμάτων τους, χωρίς να προσμετρηθούν εγκαίρως και οι κινητοποιήσεις και η αναστάτωση , που θα προκληθούν και πάλι στο χώρο της Παιδείας.
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Επίκαιρη ερώτηση Απ. Κακλαμάνη προς τον υπουργό παιδείας για τεχνολόγους εκπαιδευτικούς
Προς τον υπουργό Παιδείας
Ο νόμος 1566/85 «Δομή και λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», αποτελεί θεμελιακό νομοθέτημα του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Η διακινούμενη πρόθεση της κυβέρνησης να καταργήσει διατάξεις του, που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία της δευτεροβάθμιας τεχνολογικής εκπαίδευσης, με μέτρα υποβάθμισης της υπηρεσιακής κατάστασης των εκπαιδευτικών λειτουργών μιας σειράς κλάδων και, συνολικώς 14.000 τεχνολόγων καθηγητών, είναι εξαιρετικά επικίνδυνη. Δυστυχώς, η κυβέρνηση έρχεται, έτσι, να επιβεβαιώσει ότι, σοβαρές αποφάσεις στον ιδιαίτερα ευαίσθητο χώρο της Παιδείας, λαμβάνονται χωρίς να προσμετρούνται εγκαίρως οι συνέπειες, γιατί, ίσως, εκείνοι που τις λαμβάνουν επαφίενται στον λεγόμενο «κοινωνικό αυτοματισμό» για την αντιμετώπισή τους.
Η τεχνολογική εκπαίδευση είναι ιδιαίτερα φορτισμένη, όχι μόνο γιατί, επί μια 25ετία και πλέον, κατέχει ήσσονα θέση στο ενδιαφέρον όλων, σχεδόν, των κυβερνήσεων αλλά και γιατί, άλλοτε εξ αιτίας και άλλοτε με πρόσχημα τη δημοσιονομική κρίση, βάλλεται τόσο ο θεσμός των Ανωτάτων Τεχνολογικών Ιδρυμάτων (ΑΤΕΙ), όσο και η δευτεροβάθμια τεχνολογική εκπαίδευση. ...
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο υπουργός Παιδείας,
και παρακαλείται να ενημερώσει τη Βουλή, αν προτίθεται να σεβαστεί τις ρυθμίσεις του ν. 1566/85, για την υπηρεσιακή κατάσταση των 14.000 τεχνολόγων εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ9, ΠΕ10, ΠΕ12, ΠΕ13, ΠΕ14, ΠΕ17, ΠΕ18, ΠΕ20 ή θ’ αποδεχθεί προκατασκευασμένες γνωμοδοτήσεις σφαγιασμού των νομοθετημένων δικαιωμάτων τους, χωρίς να προσμετρηθούν εγκαίρως και οι κινητοποιήσεις και η αναστάτωση , που θα προκληθούν και πάλι στο χώρο της Παιδείας.
Διαβάστε περισσότερα: alfavita
=========================="O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.