Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

Παραιτήσεων συνέχεια από την Κεντρική Πολιτική Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ... ο_τελευταίος να κλείσει την πόρτα στο ΠΑΣΟΚ (η συνέχεια)


Με επιστολή το μέλος της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Κράλης ανακοίνωσε σήμερα την παραίτησή του.

«Δεν μπορώ να συμπορευτώ με αυτούς που καταργούν το κοινωνικό κράτος», αναφέρει μεταξύ άλλων.

«Σύντροφοι και συντρόφισσες, είμαι ένας νέος άνθρωπος που εντάχθηκα νωρίς στη Ν. ΠΑΣΟΚ και μετά στο ΠΑΣΟΚ εμφορούμενος από τις αρχές και τις αξίες της 3ης του Σεπτέμβρη έτσι όπως τις διδάχθηκα από το σπίτι μου και τους γονείς μου που ήταν ενεργοί πολίτες και μέλη του σοσιαλιστικού ΠΑΣΟΚ και όπως αυτές προέκυπταν από αυτά που ο Ανδρέας Παπανδρέου μας άφησε ως παρακαταθήκη.

Εντάχθηκα στην ΠΑΣΠ και μαζί με άλλους συμφοιτητές μου αγωνίστηκα για Δημόσια Πανεπιστήμια και Δωρεάν Παιδεία για όλους.

Μπήκα στο ΠΑΣΟΚ και οι σύντροφοί μου, μου έκαναν την τιμή να με εκλέξουν στην Κεντρική Επιτροπή.

Στην πορεία μου αυτή είχα ως σημαία μου τις αρχές της 3ης του Σεπτέμβρη. ...

Σήμερα όμως δεν μπορώ να συμπορευτώ με αυτούς οδηγούν χιλιάδες νέους στην ανεργία και στη μετανάστευση.

Δεν μπορώ να συμπορευτώ με αυτούς που καταργούν τη δημόσια υγεία για όλους.

Δεν μπορώ να συμπορευτώ με αυτούς που καταργούν το κοινωνικό κράτος.

Δεν μπορώ να συμπορευτώ με αυτούς που στο όνομα της «σωτηρίας» της χώρας δεν έχουν ούτε μια «κόκκινη γραμμή»

Δεν μπορώ να είμαι πλέον μέλος ενός κόμματος που έγινε συμπλήρωμα της Ν.Δ. και του κ. Σαμαρά και από ένα ρωμαλέο κίνημα Αλλαγής έγινε ένα κεντροδεξιό κόμμα.

Γιʼ αυτό και αποχωρώ από αυτό το ΠΑΣΟΚ που καμιά σχέση δεν έχει με το ΠΑΣΟΚ των αρχών μας, των αξιών μας και των ονείρων μας.

Ως νέος άνθρωπος θα παραμείνω στην ενεργό πολιτική δράση και θα παλέψω για την ανασύσταση του Σοσιαλιστικού χώρου και της Δημοκρατικής παράταξης.

Κράλης Γιώργος
Πρώην Γραμματέας ΠΑΣΠ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Πρώην Μέλος της Εθνικής Αντιπροσωπείας Νεολαίας ΠΑΣΟΚ
Πρώην Μέλος του Εθνικού Συμβουλίου ΠΑΣΟΚ».


==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.