Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για παράνομη έκδοση προστίμου και επίθεση ελεγκτή σε επιβάτη

Συνεχείς είναι οι καταγγελίες σε βάρος ελεγκτών για παράνομη και τραμπούκικη συμπεριφορά, από επιβάτες- παθόντες.
Το Κίνημα Δεν Πληρώνω θα αναδεικνύει αυτές τις καταγγελίες προκειμένου να προασπίσουμε τα συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα των επιβατων.
Παρακάτω μία από αυτές τις καταγγελίες, από την Θεσσαλονίκη αυτή τη φορά:
Στις 21/2/2012 και ώρα 20.25 επιβιβάστηκα στο λεωφορείο του ΟΑΣΘ για να μεταβώ στην κεντρική δημοτική βιβλιοθήκη και μετά στο σπίτι μου.  Μετά την επιβίβαση μου και την έγκαιρη έκδοση του εισιτηρίου μου από εκδοτικό μηχάνημα εντός του λεωφορείου πραγματοποιήθηκε έλεγχος από τους αρμόδιους υπαλλήλους του οργανισμού.
Έδειξα το εισιτήριο μου στον ελεγκτή κομίστρου κι εκείνος μου απάντησε ότι δεν μπορεί να το κάνει δεκτό επειδή μου το παραχώρησε εξερχόμενος επιβάτης. Καθώς κάτι τέτοιο δεν ευσταθούσε αρνήθηκα να πληρώσω πρόστιμο όπως και να ....
επιδείξω την αστυνομική μου ταυτότητα σε κάποιον που δεν δικαιούται πρόσβαση σε προσωπικά μου δεδομένα.
Από το σημείο εκείνο η συμπεριφορά του ελεγκτή ξεπέρασε κάθε όριο επαγγελματικής δεοντολογίας και μετατράπηκε σε προσωπική επίθεση εναντίον μου τόσο λεκτική όσο και σωματική καθώς φωνασκούσε και χρησιμοποίησε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς διαπομπεύοντας με σε όλους τους επιβάτες του λεωφορείου και επιπλέον με κρατούσε βιαία με λαβή πάλης πίσω από την πλάτη μέχρι να έρθει η αστυνομία που είχε υποδείξει  στον οδηγό να καλέσει. Στην προσπάθεια μου να ξεφύγω από την παράνομη κράτηση μου χτύπησα σε έναν από τους ορθοστάτες του λεωφορείου ...τραυματίζοντας τον αυχένα μου κάτι που διαπίστωσα όταν επέστρεψα αργότερα στο σπίτι. Σε διαμαρτυρίες των συνεπιβατών μου, απάντησε ότι είχε ήδη χαριστεί σε 7 άτομα τη μέρα εκείνη και κάποιος πρέπει επιτέλους να πληρώσει.
Στη στάση «Στρατηγείο» στην οποία περίμεναν όργανα της αστυνομίας αποβιβάστηκα μαζί με τους ελεγκτές και εξήγησα στους αστυνομικούς ότι είχα εκδώσει νόμιμα το εισιτήριο μου επιδεικνύοντας το προς απόδειξη της αλήθειας. Ο ελεγκτής τότε πήρε το εισιτήριο και το έσκισε λέγοντας ότι είναι άκυρο καθώς μου το είχε παραχωρήσει επιβάτης εξερχόμενος του λεωφορείου. Οι αστυνομικοί μου είπαν ότι δεν έχουν αρμοδιότητα να κρίνουν κάτι τέτοιο και ότι θα πρέπει να δώσω τα στοιχεία μου για να εκδοθεί το πρόστιμο αλλιώς είναι υποχρεωμένοι να με οδηγήσουν στο τμήμα για εξακρίβωση στοιχείων. Παρέδωσα την ταυτότητα μου στον αστυνομικό και ζήτησα τα στοιχεία του ελεγκτή για να προβώ με τη σειρά μου στις απαραίτητες νόμιμες ενέργειες. Οι αστυνομικοί μου είπαν ότι αρμόδιος να μου τα δώσει είναι ο ΟΑΣΘ και θα πρέπει να τα ζητήσω βάσει του Α.Μ. του ελεγκτή που αναγράφεται στο πρόστιμο.
Αποχώρησα ταραγμένος και εκνευρισμένος από την κατάφορη αδικία και την αντιδεοντολογική συμπεριφορά και προσωπική επίθεση του συγκεκριμένου ελεγκτή. Αργότερα όταν ηρέμησα κάπως και σκέφτηκα επέστρεψα στη στάση «Στρατηγείο» και αναζήτησα τα κομμάτια του εισιτηρίου τα οποία βρήκα και με ένα πρόχειρο κολάζ σχημάτισα το εισιτήριο το οποίο είχα εκδώσει και το παραθέτω ως έχει.
Τις επόμενες μέρες σκοπεύω να απευθυνθώ στην διοίκηση του ΟΑΣΘ ζητώντας τη διαγραφή του προστίμου και την ηθική μου αποκατάσταση. Σε περίπτωση που δε γίνει δεκτό κάτι τέτοιο επιφυλάσσομαι να προβώ στις απαραίτητες ένδικες και μη ενέργειες.
Τα συμπεράσματα δικά σας
Επιβάτης Θεσσαλονίκης

==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.