Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Και τα χιλιόμετρα των καλωδίων του ΟΣΕ που πήγαν κύριε;


Όπως μας πληροφορεί το "Πρώτο Θέμα":  
"Η μια μετά την άλλη εξιχνιάζονται οι δεκάδες λεηλασίες μετασχηματιστών του δικτύου της Δ.Ε.Η. που έκαναν τα μέλη της σπείρας των τσιγγάνων «κυνηγών» χαλκού η οποία εξαρθρώθηκε την Πέμπτη. Ήδη οι κλοπές έφτασαν τις 30, ενώ ανακαλύφθηκε άλλος ένας τόνος χαλκού κρυμμένος μέσα σε αποστραγγιστικό χαντάκι!
Οι αστυνομικοί που συνεχίζουν τις έρευνες μετά τη σύλληψη τριών από τους δράστες ηλικίας 34, 40 και 24 χρόνων σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα για διακεκριμένες κλοπές κατά συναυτουργία και αποδοχή και διάθεση προϊόντων εγκλήματος, ανακάλυψαν 1.020 κιλά χαλκού μέσα και έξω από εννέα πλαστικούς σάκους που είχαν κρύψει στο χαντάκι στην εθνική οδό Καρδίτσας– Αθηνών δυο 20χρονοι συνεργοί των συλληφθέντων τσιγγάνων οι οποίοι αναζητούνται.
Ο χαλκός προερχόταν από τη διάλυση άλλων 13 μετασχηματιστών της Δ.Ε.Η. που προστέθηκαν στους 17 μετασχηματιστές οι οποίοι είχε διαπιστωθεί αρχικά πως είχαν λεηλατηθεί και τα 1.020 κιλά χαλκού στα συνολικά 1.340 που είχαν βρεθεί μετά τις συλλήψεις! Αλλά και η ζημιά που προκάλεσαν στην επιχείρηση οι δράστες, έφτασε συνολικά τα 210.000 ευρώ και η έρευνα συνεχίζεται..."

Αυτή είναι η είδηση. Τμηματική και Αποσπασματική χωρίς η εν λόγω εφημερίδα να δώσει την γενικότερη εικόνα του προβλήματος η οποία μπορεί να συνίσταται και στα παρακάτω:
Κάποιος καταστρέφει κλέβει και πουλάει και κάποιος άλλος αγοράζει.  Κάποιος πάει για ένα μεροκάματο ρισκάροντας και κάποιος άλλος πλουτίζει μάλλον νομότυπα εκ του ασφαλούς.
Συγκεκριμένα: όλοι αυτή η παράνομη δραστηριότητα δεν είναι ούτε μεμονωμένη αλλά ούτε περιορίζεται σε κάποιους αυτενεργούντες  αθίγγανους και παράνομους μετανάστες κάποιος είναι ο εγκέφαλος που συντονίζει όλη αυτή την κερδοφόρα επιχείρηση της ανακύκλωσης ακριβών μετάλλων τα οποία καταλήγουν χωρίς συγκεκριμένα παραστατικά στα χυτήρια για scrap.
Έαν πράγματι ήθελε ο κρατικός μηχανισμός, αυτός ο διεφθαρμένος πολλές φορές ή τις περισσότερες τεμπέλικος και αδιάφορος, θα πήγαινε σε μία από τις πηγές που προσκαλούν ανοικτά από το διαδίκτυο:

"Έχετε καλώδια, μετασχηματιστές, μπαταρίες, μοτέρ, αλουμίνιο, ορείχαλκο, σίδηρο, χαλκό, μολύβι, inox ή συνθετικό πλαστικό;
Τηλεφωνήστε μας άμεσα για να σας προσφέρουμε την εγγυημένη εξυπηρέτησης μας.
Αναλαμβάνουμε την ανακύκλωση αυτοκινήτων και άλλων παλιών οχημάτων. Τα παραλαμβάνουμε από το χώρο σας και σας πληρώνουμε επί τόπου.
Ανακυκλώνουμε scrap μετάλλων και αποξηλώνουμε κτίρια, εργοστάσια σε όλη την Ελλάδα. Καθαρίζουμε αποθήκες. Με ένα τηλεφώνημα, χωρίς επιβάρρυνση μεταφορικών, ερχόμαστε στον χώρο σας. ..."  (ΔΕΝ είναι απαραίτητο να αναφερθεί η  ιδιοκτησία - ας το τολμήσει ο αρμόδιος εισαγγελέας).
Το να πιάνεις ως κρατική αρχή τον "φτωχοδίαβολο" που ρισκάρει την ελευθερία του για να "απαλλοτριώνει" τις κρατικές (κυρίως) περιουσίες είναι το εύκολο και αυτό που ενδιαφέρει μάλλον τα ΜΜΕ για να αποπροσανατολίζουν το πρόβλημα από τους κύριους υπεύθυνους και να  κάνουν προπαγάνδα για μειονότητες που κλέβουν χωρίς να δίνεις το πλήρες ρεπορτάζ: το που αυτά καταλήγουν και ποιοι είναι οι ηθικοί αυτουργοί του εγκλήματος. 
Οι αποσπασματικές ειδήσεις μπορεί να έχουν το ενδιαφέρον όταν διανθίζονται με video και φώτο αλλά να δείχνουν και τα παράνομα και ΜΗ χυτήρια και τον τελικό αποδέκτη που κατα τα άλλα μπορεί να είναι ένας ευυπόληπτος συμπολίτης μας... ίσως και πολυεθνική με "επενδύσεις και θέσεις εργασίας" πλην όμως ανεξέλεγκτη και φορολογικά έκθετη.

Νάσος  

Υστερόγραφο: Και τα χιλιόμετρα των καλωδίων του ΟΣΕ που πήγαν κύριε;






==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.