Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Ανάσταση και Αθανασία


 του  Σωτήρη Γλυκοφρύδη

Η έννοια της αθανασίας χάθηκε όταν μια αμοιβάδα* συνάντησε μιαν άλλη. Τότε, το κυτταρόπλασμά της είπε: Εγώ και τα παιδιά μας θα κατακτήσουμε τον κόσμο όλο. Και η άλλη ήταν κόρη της, από μίτωση, απόσχιση εκ του κορμού της.
Η έννοια της αθανασίας βρέθηκε όταν ανακαλύφτηκε το πώς χάθηκε η αθανασία. Διαισθητικά και θολά, εκ πρώτοις. 

Για να γίνω πιο κατανοητός, διαβάστε τα παρακάτω:
 Η αμοιβάδα είναι ένα απύρηνο πρωτοκύτταρο, ζων απολίθωμα της πρώτης ζωής στη γη. Πολλαπλασιάζεται με απόσχιση, δίνοντας μια ελαφρώς μικρότερη, τη θεωρούμενη θυγατρική. Όταν η αμοιβάδα «γεράσει», χάνει την ικανότητα της αναπαραγωγής. Τότε, πλησιάζει μια φρέσκια θυγατρική κι ενώνεται μαζί της, ανταλλάσσοντας με αυτήν υγρά. Και αναζωογονείται και αναπαράγεται πάλι, ενώ η θυγατρική έχει πρακτικά γεράσει, αλλά το ισοζύγιο της ζωής είναι θετικό. Κατά τη διαδρομή του χρόνου, όμως, ενώνεται με κάποια άλλη με την οποία ο βαθμός συγγένειας έχει απεμποληθεί. Στο ανθρώπινο είδος το φαινόμενο αυτό, που σχετίζεται με τον βαμπυρισμό, την ομοφυλία, την αιμομιξία και την συγγενολαγνεία, ανιχνεύεται ως βιολογικός απόηχος δομής στις θεογονίες των λαών, στις συνήθειες των βασιλέων και στο λαϊκό ρατσισμό.

Τα πάντα εστί βιολογία**

Η έννοια της Ανάστασης είναι εντελώς πνευματική, όπου ο θάνατος κατανικήθηκε από τη φιλοσοφία μέσω της θρησκείας με βακτηρία την επιστήμη, από όσους κάνουν σύγκλιση πάντων σε ένα. Με τη φιλοσοφία δεν μαθαίνεις να ζεις αλλά για το τι αξίζει να πεθάνεις, μένοντας αθάνατος. Επίσης μαθαίνεις ότι η ζωή συνεχίζεται μέσα από την αγάπη, την έστω γονιδιακά συμφεροντολογική, με πρωτοπόρο άξονα τα παιδιά. Αυτά είναι και θα είναι, τα έστω εξ ημισείας από τα χωρισμένα γονίδιά μας, η Ανάσταση. 

Σημείωση: Οι παραπομπές και η 2η φώτο είναι του ιστοχώρου μας: 
 *  Τι έτρωγε το πρώτο κύτταρο;
** Η επιστήμη που μελετά τους ζωντανούς οργανισμούς

==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.