Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Πως την έστησαν στον Τραγκα

Σχετικό: Θα καταλήξει «πεντακαθαρίδης» και ο Γιώργος Τράγκας ή Φράγκας;
 Όποιος λέει την αλήθεια προσπαθούν να τον φιμώσουν

Στο κενό έπεσε η προσπάθεια φίμωσης του δημοσιογράφου Γιώργου Τράγκα, με τις πληροφορίες που διέρρευσαν από το δικαστικό ρεπορτάζ, ότι είχε ασκηθεί δίωξη εναντίον του για μη δήλωση «πόθεν έσχες».

Την είχαν στημένη στο γνωστό δημοσιογράφο από τον Φεβρουάριο του 2012, όταν τότε του είχε ασκηθεί δίωξη σε βαθμό πλημμελήματος για μη κατάθεση δήλωσης «πόθεν έσχες» του έτους 2008 (!).
Εκείνη την εποχή ο Γιώργος Τράγκας είχε «ανοιχτούς λογαριασμούς» με τον Γιωργάκη Παπανδρέου, που όλοι θυμόμαστε ότι τον αποκαλούσε… Τσολάκογλου! Ο Παπανδρέου είχε δώσει εντολή να κινηθεί διαδικασία δίωξης εναντίον του.
Για το θέμα αυτό είχαν ειδοποιήσει το γνωστό δημοσιογράφο τόσο ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, όσο και ο τότε Ειδικός Γραμματέας του ΣΔΟΕ, Ιωάννης Διώτης.

Ο Γιώργος Τράγκας μίλησε γι΄ αυτή την υπόθεση, - μια παλιά δίωξη που «θυμήθηκαν» ξανά χθες – στην εκπομπή του «Χωρίς Αναισθητικό» στο Kontra Channel.

Διαβάστε αναλυτικά τι είπε:
«Κοιμόμουν το απόγευμα σε ένα καναπέ και αυτό επειδή εργάζομαι από τις 6 το πρωί, είναι ένα πράγμα που το κάνω πολλά χρόνια και κάπου κουράζει, με ξύπνησε η γυναίκα μου λοιπόν και ο γιός μου και μου είπαν ότι ασκήθηκε δίωξη λέει εναντίον σου για δέκα εκατομμύρια, λέει δεν δικαιολογούνται στο πόθεν έσχες. Κυρίες και κύριοι δεν σας κρύβω, τα τελευταία 24ωρα μου έλεγαν διάφοροι φίλοι μου ότι, κοίτα να δεις μια λασπουριά κάτι θα υπάρχει οπωσδήποτε και τα λοιπά, άλλωστε αύριο κυκλοφορεί αυτό (δείχνει το Crash) και από την Κυριακή το βράδυ, από την Κυριακή το βράδυ κάποιες πηγές μου γιατί έχω και μισό αιώνα σε αυτή τη δουλειά, μου έλεγαν ότι ενοχλούνται κάποιοι.

Ενδεχομένως όχι ο ίδιος ο κ. Σαμαράς ο οποίος μπορεί και να μην έχει γνώση διαφόρων ή να έχει μεγάλη γνώση, αλλά κάποιοι άλλοι στο περιβάλλον του οι οποίοι είναι πανίσχυροι.

Πρέπει να σας πω λοιπόν διάβασα για μια ποινική δίωξη η οποία έχει ασκηθεί τον Φεβρουάριο του 2012 και αφορά ανακριβή δήλωση του πόθεν έσχες και τότε βγήκε στον αέρα από τον ίδιο δίαυλο όπως και σήμερα, πρέπει να σας πω ότι μου λένε ότι δεν έκανα πόθεν έσχες το 2007, και η γυναίκα μου το 2008.
Μου λένε ακόμη, που βρήκε τα λεφτά η γυναίκα μου για να αγοράσει το σπίτι που της έγραψα το ’10.

Η γυναίκα μου έχει τελειώσει φορολογικά, διότι μου κάνανε αλλεπάλληλους φορολογικούς ελέγχους, ο τελευταίος κράτησε 7 μήνες κι έγινε σε βάθος 10ετίας.
Είμαι 65 δηλαδή με ψάξανε μέχρι τα 55, χωρίς να μπορούνε να πάνε πίσω από τα 55 να δούνε τον καιρό που ήμουνα διευθυντής εφημερίδων ή οτιδήποτε άλλο, ας πούμε παραγωγός τηλεόρασης.

Η γυναίκα μου λοιπόν απέδειξε στην εφορία ότι είχε τα λεφτά του άντρα της, να αγοράσει το σπίτι και της επέβαλαν άτυπη δωρεά, προσαύξηση περιουσιακών στοιχείων λέγεται. Φόρος για προσαύξηση περιουσίας. Η γυναίκα τα πληρώνει, τα τελείωσε το ίδιο και εγώ ότι μου επέβαλαν νομίζω 65 χιλιάδες, κάτι άλλα για κάτι αυτά, επειδή δάνεισα λέει τον εαυτό μου. Τα πλήρωσα.

Σήμερα διαβάζω και μαθαίνω από το δικαστικό ρεπορτάζ ότι είναι η ίδια υπόθεση. Μάλιστα Κυριακή βράδυ, ανέφερα ό,τι σηκώνει αυτό (δείχνει το CRASh) στην εκπομπή μου και το πρωί της Δευτέρας θυροκολλήθηκε στο σπίτι μου, αυτό (δείχνει το χαρτί) που είναι για τον ειρηνοδίκη Αμαρουσίου, επί της κατηγορίας του πλημμελήματος. Οφείλω δε να σα πω ότι κατηγορούν εμένα για πλημμέλημα και τη γυναίκα μου έως ότου αποδείξει –που το απέδειξε στην εφορία ότι είχε τα λεφτά- για κακούργημα.

Εν τω μεταξύ πλήρωσε το φορολογικό. Το πληρώσαμε όλο. Για το σπίτι που της έγραψα και κατοικώ 25 χρόνια. Με το νόμο Παπακωνσταντίνου το 2010.
Εγώ έχω καταλάβει. Θέλω να πω όμως, επειδή εγώ τον Σαμαρά τον ξέρω 35 χρόνια, από παιδί, και δεν μου αρέσει που εμφανίζεται εκδικητικός, απέναντι σε διάφορους ανθρώπους, όπως και αυτούς που δημιούργησαν την άνοδό του στην πρωθυπουργική καρέκλα, είναι και μερικά εγκλήματα που πρέπει να τα λέμε, πρέπει να πω σε κάποιους άλλους ότι είναι πεπεραστή η θητεία σε πολιτικές θέσεις είναι εφήμερη πολύ, και ενδέχεται να καλυφθεί ο ουρανός ξαφνικά από κασέτες, ηχητικά, όπως γίνεται παντού, όχι από τον Τράγκα, ο Τράγκας κάνει ρεπορτάζ και πάει εδώ και πολλά χρόνια σε διάφορες πηγές τις ελέγχει, προσπαθεί να τις διασταυρώσει, γράφει, μιλάει, φωνάζει το πρωί στο ραδιόφωνο, όλα αυτά όμως είναι συγκεντρωμένα σε διάφορες μεριές.

Και όταν εγώ μαθαίνω ότι κάποιοι εμποδίζουν την έρευνα για την απόπειρα δολοφονίας του Καραμανλή και δεν δίνουν τα στοιχεία που πρέπει στον αρμόδιο επίμονο ανακριτή τον έντιμο, και τον μπλοκάρουν με αρνητικές απαντήσεις την ώρα που ζητάει φακέλους αυτό όπως καταλαβαίνετε, λέει σε μένα που είμαι παλιός, και κλείνω αν θέλετε την καριέρα μου, ότι κάποια στιγμή όλα αυτά θα βγουν στον αέρα.

Όπως λέγαμε παλιά, θα βγούνε ηχητικά το λέω και σε κάποιους που, δεν είναι ο Σαμαράς, είναι οι γύρω του. Θα βγούνε πράγματα.
Αύριο μεθαύριο κάτι δεν πάει καλά, πέφτει η κυβέρνηση έρχεται μια άλλη, αλλάζουν καταστάσεις, ιστορίες κλπ. όλα αυτά καταλαβαίνετε.

Θα μείνω εδώ»...

Σχετικό: Ο δημοσιογράφος που πήρε δανεικά και αγύριστα 2,7 εκ. € είναι ο Γιώργος Τράγκας;
Τα αίτια και αιτιατά που οδήγησαν στην κατάρρευση της Κυπριακής οικονομίας κατέγραψε τελεσίδικα η επιτροπή θεσμών της Βουλής η έκθεση της οποίας αναμένεται να συζητηθεί στη Ολομέλεια του Σώματος...
Τέλος τα ψέμματα για την επιτροπή θεσμών της Βουλής η οποία διεκπεραίωσε τελεσίδικα τη διαδικασία εγγραφής των των αιτίων και αιτιατών που οδήγησαν την Κυπριακή οικονομία στην καταστροφή. Στόχος της επιτροπής είναι η έκθεση να είναι έτοιμη μέχρι το τέλος του χρόνου.
"Θεωρούμε ότι οφείλουν οι αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους να είναι έτοιμες το αργότερο μέχρι την άλλη βδομάδα για να δώσουν στην επιτροπή όλα τα απαραίτητα στοιχεία που τους ζήτησε", δήλωσε ο Δημήτρης Συλλούρης.
Στην έκθεση, θα καταγράφονται τα γεγονότα και συμπεράσματα σε όλα τα ζητήματα, θα αφορούν τα κεφάλαια του ELA, της εκροές κεφαλαίων, τα αξιόγραφα, τα bonus, τη διακίνηση κεφαλαίων συγκεκριμένων εταιρειών, την αγοραπωλησία Λαϊκής και επέκταση των τραπεζών στην Ελλάδα.
Η Επιτροπή Θεσμών έχει καλέσει και αναμένει ως τις 13 Δεκεμβρίου τους Βγενόπουλο, Ζολώτα, Μάγειρα Μπουλούτα και Σπανοδήμος με τον τελευταίο σε επιστολή που απέστειλε απαντά ότι δεν πρόκειται να παρευρεθεί αιτιολογώντας οτι εκκρεμούν υποθέσεις στα δικαστήρια ενώ κ.Βγενόπουλος έθεσε τους δικούς του όρους.
Στο μεταξύ, ενώπιον της επιτροπής τέθηκαν σήμερα αποκαλυπτικά στοιχεία για τον όμιλο Ζολώτα μέσω απόρρητης έκθεσης του οίκου PWC για το δανειακό χαρτοφυλάκιο της Μαρφίν Λαϊκής στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με τη βουλευτή του ΑΚΕΛ, Ειρήνη Χαραλαμπίδου, ο όμιλος εταιριών Ζολώτα φαίνεται έλαβε συνολικά δάνεια ύψους €720 εκ., από τα οποία €496 εκ., η τράπεζα τα θεωρούσε ως προβλέψιμες απώλειες. Τα δάνεια δοθηκαν στο Ζολώτα με προσωπικές εγγυήσεις.
Στην ίδια έκθεση καταγράφονται εκατοντάδες ονόματα εταιρειών αλλά και συγκεκριμένου δημοσιογράφου που γεννήθηκε, εργάζεται και διαμένει μόνιμα στην Ελλάδα ο οποίος έλαβε 2.8 εκ ευρώ χωρις καμία εξασφάλιση παρά μόνο με προσωπικές εγγυήσεις [sigmalive]

Στο ρεπορτάζ via politis-news αναφέρεται το όνομα του δημοσιογράφου που είναι ο Γιώργος Τράγκας:  Μέχρι το τέλος του χρόνου θα είναι έτοιμη η έκθεση (μετά συμπερασμάτων) της επιτροπής Θεσμών για την οικονομία. Ακόμα δεν έχει οριστικοποιηθεί η παρουσία Βγενόπουλου στις 13 Δεκεμβρίου, ενώ η Ειρήνη Χαραλαμπίδου αποκάλυψε ότι από τα 720 εκατ. ευρώ που έλαβαν δάνεια από τη Marfin-Λαϊκή οι εταιρείες του Μ. Ζολώτα, 496 εκατ. (σύμφωνα με έκθεση της PWC από το 2012) θεωρούνται ως απώλειες. Παρομοίως χαμένο φέρεται να είναι δάνειο 2,7 εκατ. ευρώ προς τον Έλληνα δημοσιογράφο Γ. Τράγκα.

Ας θυμηθούμε και το ρεπορτάζ του Hot Doc στις 30 Μαΐου: Στον κατάλογο των δημοσιογράφων που έχουν πάρει δάνεια εκατομμυρίων ευρώ από τις τράπεζες, δίχως εγγυήσεις και δίχως να τα επιστρέψουν ποτέ, φιγουράρει και το όνομα του Γιώργου Τράγκα.
Σύμφωνα με στοιχεία της Λαικής Τράπεζας, ο Γιώργος Τράγκας έχει πάρει δύο δάνεια συνολικού ποσού 2.392.000 ευρώ από τη Λαϊκή, του Αντρέα Βγενόπουλου για τα οποία δεν δόθηκε καμια εγγύηση. Μάλιστα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της τράπεζας, το 2012, δεν αναμένεται να αποπληρωθεί με αποτέλεσμα να χαθεί το σύνολο του ποσού.


Εpikairo: Διαβάζουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα ρεπορτάζ του κυπριακού τύπου και πέφτουμε από τα σύννεφα. Αν πράγματι ο αμέμπτου ηθικής και μακριά από κάθε υποψία συνδιαλλαγής και διαφθοράς Γιώργος Τράγκας είναι εμπλεκόμενος σε μία τέτοια υπόθεση, τότε δε θα απομείνει ούτε ένας τηλεοπτικός ιησούς να φέρει την κάθαρση και να σώσει τη χώρα από τους ληστές και τους προδότες. 

Ας μας συγχωρήσει η Χρυσή Αυγή που την πιάσαμε στον ύπνο και ποστάραμε πρώτοι το συμβάν. Αναμένουμε να βγει με δελτίο τύπου και να ζητήσει τα 2,7 εκ € από τον «σύντροφο» Τράγκα και να τα μοιράσει υπό τη μορφή συσσιτίου στους «Έλληνες». Οσονούπω...

==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.