Της Ευστρατίας Σουραβλά.
Είναι πολύ σημαντικό,αυτές τις κρίσιμες ώρες,να ρίξουμε μια ματιά στην Βίβλο των Ελλήνων, δηλαδή στα ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ και να διδαχτούμε, έστω και την τελευταία στιγμή, απο το πνεύμα του Οδυσσέα.
ΔΗΛΑΔΗ: Να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας, να ελέγξουμε την παρόρμηση να έχουμε τις αισθήσεις μας και τις αντένες μας ΑΝΟΙΧΤΕΣ και να μην παρασυρθούμε απο την οργή και το μένος που μας διακατέχει, ώστε να γίνουμε βορρά, στους σύγχρονους "μνηστήρες".
Οταν ο Οδυσσέας φτάνει στην Ιθάκη, η μεγίστη επιθυμία του είναι ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ, τον κόσμο που του έκλεψαν.
Είναι το βιός του ,είναι ο ιδρώτας μιας ζωής,είναι η γή του ,είναι η πατρίδα του,είναι ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΤΟΥ.
Παρα την μεγάλη του λαχτάρα, διατηρεί την ανωνυμία του και μεταμορφωμένος σε ζητιάνο απο την Θεά Αθηνά , πηγαίνει στο παλάτι ώστε να ελέγξει την κατάσταση και να πάρει τις πληροφορίες που θέλει, υπομένοντας καρτερικά τις προσβολές και την χλεύη των μνηστήρων. ...
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΣΤΕΙΡΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ.
Γι αυτό τον λόγο και είναι ο αγαπημένος της Θεάς Αθηνάς, της Θεάς που αντιπροσωπεύει την ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, την ΣΟΦΙΑ, την ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.
Της Θεάς που μελετά τον εχθρό και τον πολεμά με τα ίδια του τα όπλα.
Οταν όμως έρχεται η ώρα, όταν τους έχει στριμώξει όλους άοπλους σε ένα δωμάτιο, όταν φανερώνεται πάνοπλος, ΤΟΤΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΙΚΤΟ, ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΟΣ ΤΟΥ, που δημιούργησε με τον δικό του ιδρώτα, ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ που οι μνηστήρες καταχράστηκαν και καπηλεύτηκαν μαζί με την φιλοξενία του οίκου του που τιμησε τον ΞΕΝΙΟ ΔΙΑ.
Είναι ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ο ΤΗΛΕ-ΜΑΧΟΣ ( αυτός που δίνει την μάχη του από μακριά),που με δόλιο τρόπο επιχείρησαν να δολοφονήσουν,δηλαδή να καταδικάσουν την ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΑΦΑΝΙΣΜΟ,όπως δόλια σήμερα ξαναεπιχειρούν!
Ο ισχυρότερος αντίπαλός του είναι ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ.
Η λέξη μιλά απο μόνη της.
Είναι η ΑΝΤΙ-ΝΟΗΣΗ, είναι αυτό που μας κάνουν ΤΩΡΑ, είναι ο τρόπος με τον οποίο θολώνουν τις καταστάσεις και την πραγματικότητα ώστε ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ.
Ειναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την καθυπόταξη και δουλεία του ανθρώπου.
Είναι ο στόχος της πρώτης φονικής βολής του Οδυσσέα.Είναι ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ να πεθάνει πρώτος.
Γι αυτό,μακριά από την προπαγάνδα των ΜΜΕ.
Αν υπήρχαν αυτά το 1821,είναι αμφίβολο αν θα γίνονταν η επανάστασις των Ελλήνων,θα κινδύνευαν να μείνουν καθυποταγμένοι στην πλάνη και την θολούρα της συγχισμένης κρίσης,εξ αιτίας της .
Και τον σκοτώνει ρίχντοντάς του το βέλος στον ΛΑΙΜΟ,στο ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ δηλαδή ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, που την χρησιμοποιεί ενάντια στη νόηση των ανθρώπων!
Ο επόμενος είναι ο ΕΥΡΥ-ΜΑΧΟΣ.
Αυτός που μάχεται με κάθε τρόπο, με εύρος, ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟΝ, ο δεινός και αδίστακτος μαχητής.
Ο ΑΜΦΙ-ΝΟΜΟΣ! Αυτός που διαστρεβλώνει τον ΝΟΜΟ και την τάξη των πραγμάτων, ο επικίνδυνος γιατί είναι ΕΤΣΙ και ΑΛΛΙΩΣ!
Γιατί λειτουργεί κατά το δοκούν.
Ο ΑΓΕ-ΛΑΟΣ! Αυτός που άγει τον λαό, που τον παρασύρει με την βοήθεια του ΑΝΤΙ-ΝΟΟΥ.
Που τον μετατρέπει σε ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΑΓΕΛΗ!
Κανένα όνομα στα Ομηρικά έπη δεν είναι δοσμένο στην τύχη!
Κρύβουν βαθύτατα νοήματα και στο χέρι μας είναι να τα αποκρυπτογραφήσουμε και να διδαχτούμε, ή καλύτερα να συνετιστούμε.
Οι πρόγονοί μας μας μιλούν, ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, μας λένε ΠΩΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ, μας λενε πως να τινάξουμε τον ζυγό.
ΑΡΚΕΙ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ!
Απόσπασμα τηλεοπτικής εκπομπής "Αθέατος κόσμος" του κ. Κ. Χαρδαβέλα στις 17/5/2005
με τον Θεολόγο Σημαιοφόρο.
Ο "Κώδικας" Έλλην Λόγος του Θεολόγου Σημαιοφόρου στην ιστοσελίδα http://www.ramafa.gr
Ελπίς Καμίτση
"Κανένα
όνομα στα ομηρικά έπη δεν είναι δοσμένο στην τύχη". Και όχι μόνον στα
ομηρικά έπη. Κάθε ΟΝΟΜΑ αποτελεί Ο --> χώρον του ΝΟΜΟΥ. Εδομήθη κατά
ΝΟΜΟΝ και υφίσταται ένεκα του ΝΟΜΟΥ. Εν προκειμένω, η Ευστρατία
(Σουραβλά) ευ - στρατεί. Ορθώς πορεύεται και έτσι ευστρατούν και οι
μαθητές της, που έχουν την ευτυχία να τους διδάσκει.
"Αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις".
Η ανάλυσις της λέξεως ΟΝΟΜΑ βασίζεται στον Κώδικα της Ελληνική Γλώσσης (Έλλην Λόγος) του ερευνητή δρ. Θεολόγου Σημαιοφόρου. Σύμφωνα με τον Κώδικα αυτό, το γράμμα Ν φέρει τρεις έννοιες, ήτοι Νους, Νόμος και τα Νερά στην φύσιν. Έτσι, ο ΑΝΤΙ-ΝΟΟΣ είναι ο πολέμιος και ο δυνάστης του νου, που εμποδίζει την ανάπτυξίν του. Και πώς το επιτυγχάνει αυτό ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ ; Ο Οδυσσεύς τον βάλλει στον ΛΑΙΜΟ. Ο λαιμός λέγεται και δειρή ή δέρη. Κατά τον Έλληνα Λόγο, η λέξις ΔΕΙΡΗ (και ΔΕΡΗ) αποκωδικοποιείται ως ακολούθως: Δ - ΕΙΡΗ --> Δ - ΕΙΡΩ. Το Δ σημαίνει την δύναμιν και το ρήμα είρω φέρει τις έννοιες λέγω και συνδέω. Ο λαιμός, λοιπόν, εκφάζει την δύναμιν του ΛΟΓΟΥ και συνδέει τον ΝΟΥΝ με τον ΛΟΓΟΝ. Ο ΑΝΤΝΟΟΣ ΑΝΤΙ - ΝΟΜΕΙ, διότι ΑΝΤΙ - ΛΟΓΕΙ. Είναι πνεύμα ΑΝΤΙ - ΛΟΓΙΑΣ. Δρα και εκφράζεται εναντίον του ΛΟΓΟΥ του αληθούς, ο οποίος δια της Ελληνικής Γλώσσης προάγει τον Νουν του ανθρώπου. Η κυριαρχία του ΑΝΤΙΝΟΟΥ έχει εξωστρακίσει την παιδεία. Αλλά, μάλλον, ο Οδυσσεύς είναι προ των πυλών. Εύχομαι η συγγραφέας του άρθρου να έχει και άλλους ευστρατούντας συναδέλφους.
"Αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις".
Η ανάλυσις της λέξεως ΟΝΟΜΑ βασίζεται στον Κώδικα της Ελληνική Γλώσσης (Έλλην Λόγος) του ερευνητή δρ. Θεολόγου Σημαιοφόρου. Σύμφωνα με τον Κώδικα αυτό, το γράμμα Ν φέρει τρεις έννοιες, ήτοι Νους, Νόμος και τα Νερά στην φύσιν. Έτσι, ο ΑΝΤΙ-ΝΟΟΣ είναι ο πολέμιος και ο δυνάστης του νου, που εμποδίζει την ανάπτυξίν του. Και πώς το επιτυγχάνει αυτό ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ ; Ο Οδυσσεύς τον βάλλει στον ΛΑΙΜΟ. Ο λαιμός λέγεται και δειρή ή δέρη. Κατά τον Έλληνα Λόγο, η λέξις ΔΕΙΡΗ (και ΔΕΡΗ) αποκωδικοποιείται ως ακολούθως: Δ - ΕΙΡΗ --> Δ - ΕΙΡΩ. Το Δ σημαίνει την δύναμιν και το ρήμα είρω φέρει τις έννοιες λέγω και συνδέω. Ο λαιμός, λοιπόν, εκφάζει την δύναμιν του ΛΟΓΟΥ και συνδέει τον ΝΟΥΝ με τον ΛΟΓΟΝ. Ο ΑΝΤΝΟΟΣ ΑΝΤΙ - ΝΟΜΕΙ, διότι ΑΝΤΙ - ΛΟΓΕΙ. Είναι πνεύμα ΑΝΤΙ - ΛΟΓΙΑΣ. Δρα και εκφράζεται εναντίον του ΛΟΓΟΥ του αληθούς, ο οποίος δια της Ελληνικής Γλώσσης προάγει τον Νουν του ανθρώπου. Η κυριαρχία του ΑΝΤΙΝΟΟΥ έχει εξωστρακίσει την παιδεία. Αλλά, μάλλον, ο Οδυσσεύς είναι προ των πυλών. Εύχομαι η συγγραφέας του άρθρου να έχει και άλλους ευστρατούντας συναδέλφους.
(Περισσότερα για το έργον του δρ. Θεολόγου Σημαιοφόρου, ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ, οράτε ramafa.gr)
"O σιωπών δοκεί συναινείν"