Το
θέμα φαίνεται να προβληματίζει ιδιαίτερα τους ασφαλιστικούς
διαμεσολαβητές και σχετική αναφορά για το θέμα γίνεται σε ένα από τα
ελάχιστα και ενδιαφέροντα φόρουμ για την ιδιωτική ασφάλιση. Συγκεκριμένα το insuranceforum.gr
επισημαίνει ότι έχει συζητηθεί επανειλημμένα σε συζητήσεις ασφαλιστών
η έναρξης της διάθεσης ασφαλιστικών προϊόντων από μεγάλες αλυσίδες
super market.
Μάλιστα αναφέρει ότι γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ έχει εδώ και χρόνια δημιουργήσει και εταιρία Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών ασφάλισης και η σχετική εταιρία είναι στα μητρώα της εποπτικής αρχής για τις ασφαλιστικές εταιρίες αυτής της μορφής.
Στην προοπτική αύξησης των εναλλακτικών δικτύων πώλησης για ασφάλειες και κύρια στο αυτοκίνητο φαίνεται να συμβάλλουν και οι πρόσφατες αλλαγές στον τρόπο πληρωμής , έναρξης ή ανανέωσης των ασφαλιστικών συμβολαίων .
Συγκεκριμένα, πλέον, ο ασφαλισμένος προκαταβάλει τα ασφάλιστρα προκειμένου να ανανεώσει ή να κάνει ένα νέο ασφαλιστικό συμβόλαιο , ενώ οι εταιρίες οφείλουν να ενημερώσουν τον ασφαλισμένο, πριν την λήξη του συμβολαίου, ότι πρέπει να προβεί σε πληρωμή του νέου συμβολαίου για να συνεχίζει να είναι ασφαλισμένος.
Επιπλέον όσο αφορά την Ελληνική αγορά ο κλάδος της ασφάλισης αυτοκινήτου υφίσταται ένα έντονο ανταγωνισμό από πλευράς εταιριών με μεγάλες μειώσεις στα ασφάλιστρα κάτι που φαίνεται να ευνοεί την εξάπλωση των εναλλακτικών δικτύων πώλησης.
Τέλος από διεθνείς αναλυτές της ασφαλιστικής αγοράς , σε σχέση τις νέες τεχνολογίες και την ...
εξάπλωση του διαδικτύου, γίνεται συχνή αναφορά
κατά πόσο οι διαδικτυακοί κολοσσοί Google και Υahoo θα επιχειρήσουν να
μπουν και στο χώρο της ασφαλιστικής βιομηχανίας Μάλιστα αναφέρει ότι γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ έχει εδώ και χρόνια δημιουργήσει και εταιρία Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών ασφάλισης και η σχετική εταιρία είναι στα μητρώα της εποπτικής αρχής για τις ασφαλιστικές εταιρίες αυτής της μορφής.
Στην προοπτική αύξησης των εναλλακτικών δικτύων πώλησης για ασφάλειες και κύρια στο αυτοκίνητο φαίνεται να συμβάλλουν και οι πρόσφατες αλλαγές στον τρόπο πληρωμής , έναρξης ή ανανέωσης των ασφαλιστικών συμβολαίων .
Συγκεκριμένα, πλέον, ο ασφαλισμένος προκαταβάλει τα ασφάλιστρα προκειμένου να ανανεώσει ή να κάνει ένα νέο ασφαλιστικό συμβόλαιο , ενώ οι εταιρίες οφείλουν να ενημερώσουν τον ασφαλισμένο, πριν την λήξη του συμβολαίου, ότι πρέπει να προβεί σε πληρωμή του νέου συμβολαίου για να συνεχίζει να είναι ασφαλισμένος.
Επιπλέον όσο αφορά την Ελληνική αγορά ο κλάδος της ασφάλισης αυτοκινήτου υφίσταται ένα έντονο ανταγωνισμό από πλευράς εταιριών με μεγάλες μειώσεις στα ασφάλιστρα κάτι που φαίνεται να ευνοεί την εξάπλωση των εναλλακτικών δικτύων πώλησης.
Τέλος από διεθνείς αναλυτές της ασφαλιστικής αγοράς , σε σχέση τις νέες τεχνολογίες και την ...
Σε προϊόν που θα μπορεί να αγοράσει ο καθένας από πολλαπλά σημεία πώλησης φαίνεται να εξελίσσεται η ασφάλιση αυτοκινήτου καθώς μετά την φυσική και ως ένα βαθμό αναμενόμενη διείσδυση στις online Πωλήσεις ( διαδίκτυο) έρχεται η σειρά των σούπερ μάρκετ .
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.