Η κυβερνητική αλητεία, η αλητεία των ΜΜΕ και κάθε υποκειμένου που αυτοαποκαλείται ή είναι συστημικό στην χώρα αυτή έχει ξεπεράσει κάθε όριο ανοχής, κάθε λογικό μέτρο και έχει φύγει πέρα και από την έννοια της ύβρεως.
Παρακολουθήσαμε
τις τελευταίες ημέρες έναν ακόμα στημένο
καυγά. Ενα καυγά στημένο από την κυβέρνηση
και τα απανταχού ευρισκόμενα στα ΜΜΕ
παπαγαλάκια της με θέμα την φύλαξη των
πανεπιστημίων και αντικείμενο το βαθύ
φιλοσοφικό ερώτημα, εάν πρέπει τα
πανεπιστήμια να τα φυλάνε φύλακες
υπάλληλοι ιδιωτικών εταιρειών ή φύλακες
υπάλληλοι των πανεπιστημίων. Αρχιθιασώτης
του στημένου καυγά ο εκλεκτός του
κόμματος της κυβέρνησης πρύτανης του
πανεπιστημίου Αθηνών.
Σε
ένα σύστημα εκπαίδευσης που είναι σάπιο,
ανίκανο και αισχρό, που προσβάλλει
βάναυσα την ανθρώπινη αξιοπρέπεια,
ενσαρκώνει βάρβαρο εξουσιασμό και
συγκροτείται από θεσμική σαπίλα, το
πρόβλημα της αλητείας στην χώρα είναι
το ποιος θα πραγματοποιεί την φύλαξη
των χώρων !!!.
Μάταια
περιμέναμε να ακούσουμε κάποιον
σκεπτόμενο πολίτη να τους υπερφαλαγγίζει
με πολλή ουσία, να τους ξεμπροστιάζει
με αναφορά στα ουσιώδη ζητήματα, να τους
εκθέτει με πραγματικά ριζοσπαστικές
προτάσεις για την παιδεία, την εκπαίδευση
και τα ΑΕΙ.
Οι
“Ελληνες” όμως έλυσαν όλα τα ζητήματα
της παιδείας/εκπαίδευσης και απέμεινε
αυτό της φύλαξης, το οποίο συζητούσαν
μία εβδομάδα και δεν μπορούσαν να το
λύσουν ... .
Η
αναφορά μας στα τεράστια και ουσιώδη
ζητήματα που ταλανίζουν το καθαρά ταξικό
εκπαιδευτικό σύστημα είναι απλώς
ενδεικτική:
-Παιδικοί
σταθμοί & νηπιαγωγεία : ελλιπής
αριθμός για την κάλυψη των αναγκών,
ελλείψεις σε προσωπικό, υλικοτεχνικές
ελλείψεις, ελλείψεις στην θέρμανση (για
τροφή δεν μιλάμε) ακόμα και ελλείψεις
σε είδη υγιεινής.
-
Δημοτικά σχολεία : εκπαιδευτικός
μεσαίωνας σε αντίληψη, φιλοσοφία και
προγράμματα. Σχολεία καταπίεσης και
εξουσιαστικής επιβολής στους μαθητές
με τεστς, διαγωνίσματα και αμέτρητες
ώρες εργασίας στο σπίτι. Ελλείψεις σε
προσωπικό, υλικά και σε είδη ατομικής
υγιεινής. Βιβλία και υλικό χαμηλότατης
ποιότητας προερχόμενα από κομματικά
στελέχη του εκάστοτε κυβερνώντος
κόμματος.
-
Γυμνάσια & λύκεια: Απαντα τα ανωτέρω
σε υπερθετικό βαθμό, δηλ. εκπαιδευτικός
μεσαίωνας σε αντίληψη, φιλοσοφία και
προγράμματα. Σχολεία καταπίεσης και
εξουσιαστικής επιβολής στους μαθητές
με τεστς, διαγωνίσματα και αμέτρητες
ώρες εργασίας στο σπίτι. Ελλείψεις σε
προσωπικό, υλικά και σε είδη ατομικής
υγιεινής. Βιβλία και υλικό χαμηλότατης
ποιότητας προερχόμενα από κομματικά
στελέχη του εκάστοτε κυβερνώντος
κόμματος. Επιπλέον όμως: παραπαιδεία
και συνειδητή-σκόπιμη ώθηση σε αυτή,
επικράτηση των κολλητών, των γνωστών,
των φίλων. Σχολείο αποκλειστικά σχεδόν
εξεταστικό κέντρο. Ψιττακισμός
(παπαγαλία), εκπαιδευτικός και μαθησιακός
σχολαστικισμός, μονοκρατορία των
συστημικών ψευδών και διδαχών, καλλιέργεια
άκρατου και άνευ ορίου ανταγωνισμού,
αυθαιρεσίες, διακρίσεις, απώθηση της
διδασκαλίας της διαδικασίας κατάκτησης
της γνώσης, κάθετη μονοκρατορία των
κυρίαρχων ιδεοληψιών της εξουσίας.
Σχολεία κάτεργα και αποκρουστικά
κολαστήρια.
-
Πανεπιστήμια: Εκπαιδευτικός μεσαίωνας
σε αντίληψη, φιλοσοφία και προγράμματα.
Καθηγητική αυθαιρεσία, φασισμοί, φέουδα
και μονοκρατορίες. Τιμωρία της ακαδημαϊκής
αναζήτησης από φοιτητές και ενίοτε και
διδάσκοντες. Κομματισμοί και
οικογενειοκρατίες στην επιλογή των
μελών του διδακτικού προσωπικού.
Ευνοημένες κομματικές παρατάξεις.
Κάθετη μονοκρατορία των κυρίαρχων
ιδεοληψιών της εξουσίας. Εμπορευματοποίηση
της γνώσης, εκμετάλλευση των φοιτητών,
απόλυτη έλλειψη δημοκρατικών θεσμών
και διαφάνειας. Πανεπιστήμιο φτιαγμένο
στα μέτρα και στην βούληση των καθηγητών
και των ισχυρών της αγοράς και όχι
πανεπιστήμιο που να καλύπτει τις ανάγκες
της κοινωνίας. Εξεταστικό κέντρο και
μάλιστα χωρίς καμία τεκμηρίωση των
αποτελεσμάτων.
Τα
αποτελέσματα είναι αντίστοιχα της
οικτρής πραγματικότητας.
Είμαστε
ένα κράτος παραμηχανισμών, θεσμικά
συγκροτημένο ως φέουδο των “κοτζαμπάσηδων”,
των “φαναριωτών” και των ξένων, όπως
η προβολή τους κυριαρχεί στο νεοελληνικό
κράτος, που στήνει μαϊμού καυγάδες
αποπροσανατολισμού και δεν μπορεί να
λύσει τα αυτονόητα, ούτε στους στημένους
ψευτο-σκυλοκαυγάδες ... , διότι ακόμα
και στον καυγά που έστησε η αλητεία η
απάντηση είναι αυτονόητη. Επιλέξτε
μεταξύ του ευκαιριακά εργαζόμενου
κακοπληρωμένου και άγνωστου ιδιωτικού
φύλακα, μη γνωρίζοντα πρόσωπα και
πράγματα και κατ' ακολουθία μη σεβόμενου
κατά τεκμήριο τίποτα στον πανεπιστημιακό
χώρο και του υπαλλήλου του ιδρύματος
που και γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα
και αντιλαμβάνεται και σέβεται τον χώρο
και την λειτουργία του μονίμου υπαλλήλου.
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.