Είναι ο μοναδικός φόρος που παίρνει συνεχώς αναβολές. Αντιθέτως όλοι οι υπόλοιποι έχουν και αναδρομική ισχύ ακόμα!
Και ξέρετε γιατί ο φόρος αυτός (20% στα έσοδα από τηλεοπτικές διαφημίσεις) δεν ισχύει; Επειδή, σύμφωνα με την κυβέρνηση, τα ΜΜΕ περνούν δύσκολες στιγμές και δεν είναι σωστό να τα φορτώσουμε περισσότερο με βάρη. Ωστόσο ποια άλλη δουλειά ή επιχείρηση δεν έχει προβλήματα τα τελευταία χρόνια; Γιατί να μην έχουν κι αυτές ανάλογες φορολογικές ελαφρύνσεις;
Ο φόρος θεσπίστηκε, όπως έγραψε αναλυτικά η Αυγή, με τον Ν.3845/06.05.2010 και προέβλεπε την επιβολή του από την 1.1.2011. Πήρε πρώτη αναβολή για 01.01.2012. Μετά και δεύτερη αναβολή για 01.01.2013.
Ακολούθησε και τρίτη αναβολή για 01.01.2014. Και μετά και τέταρτη αναβολή με τον Ν 4223/31.12.2013 αναβάλλοντας την επιβολή του φόρου 20% στα έσοδα από τηλεοπτικές διαφημίσεις για 01.01.2015 (εδώ).
Ακολούθησε και τρίτη αναβολή για 01.01.2014. Και μετά και τέταρτη αναβολή με τον Ν 4223/31.12.2013 αναβάλλοντας την επιβολή του φόρου 20% στα έσοδα από τηλεοπτικές διαφημίσεις για 01.01.2015 (εδώ).
Πλησιάζει η ημερομηνία λοιπόν. Για να δούμε αν ...
1ον) η παρούσα κυβέρνηση θα υπάρχει ακόμα μέχρι την 1η Ιανουαρίου 2015 και,
2ον) αν θα υπάρχει ακόμα, τι θα πράξει, θα δώσει κι άλλη αναβολή;
Από e-tetradio, μέσω "Το Γρέκι"
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.