Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Δρ Αναστάσιος Κουτσούκος: Κατατέθηκε στην Εισαγγελία Κατά της Διαφθοράς, για την κατά συρροή διαφθορά στα Πειραματικά και Πρότυπα σχολεία, με αρ. πρωτ. 616/6-5-2015

ΑΙΤΗΜΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Κατατέθηκε στην Εισαγγελία Κατά της Διαφθοράς,  για την κατά συρροή διαφθορά
 στα Πειραματικά και Πρότυπα σχολεία, με αρ. πρωτ. 616/6-5-2015.
Προς
κ. Εισαγγελέα
Υπουργείο Παιδείας
ΑΠΥΣΔΕ, κ. Προϊστάμενο Α΄ ΠΥΣΔΕ Αθήνα
Ά Τμήμα Πειθαρχικού Α/θμιας και β/θμιας εκπ/σης Αττικής, Βουλευτές, Πίνακα αποδεκτών, ΜΜΕ
«Οι μαθητές των «Προτύπων Πειραματικών» σημείωσαν πού χαμηλές τελικές επιδόσεις όχι μόνο από τα προϋφιστάμενα Πειραματικά σχολεία, αλλά και από τα σημερινά σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης». Διαπίστωση επιστημονική
«Για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλιότεροι.
Μετά την χούντα, πολλοί «βασανιστές», προσπάθησαν να περάσουν στην «απέναντι όχθη», για να διασωθούν.
Έτσι και σήμερα, όσοι συνεργάστηκαν και ηγήθηκαν του μνημονιακού σχολείου Προτύπου Πειραματικού, απείλησαν, εκδίωξαν δημοκρατικούς, συκοφάντησαν, προσπαθούν, σήμερα, να «περάσουν απέναντι» ή να σβήσουν τις πράξεις τους και να ξαναπιάσουν την «κουτάλα», παράδειγμα,  η  Δ. Ελένη, Π. Λαμπρινή, Α. Ιωάννης, Κ. Γ, όλοι «παρατρεχάμενοι» του «συστήματος Διαμαντοπούλου», που τώρα θέλουν να περάσουν «απέναντι». Σύγχρονη Ανώνυμη διαπίστωση.
Θέμα:  Η κατά συρροή διαφθορά στα Πειραματικά και Πρότυπα σχολεία.
Οι ενέργειες και οι παρατυπίες τις κ. Δ. Ελένης και των «συνεργατών» της.
«Πρότυπα Πειραματικά σχολεία και Πειραματικά σχολεία των Πανεπιστημίων»
Ψυχολογική Παιδαγωγική και Διδακτική προσέγγιση
Το παρελθόν, το Σήμερα το μέλλον:
Όλη η αλήθεια για τα Πειραματικά και Πρότυπα.
Όλη η αλήθεια για την δήθεν «αριστεία» ή την αποτυχία.
Αιτούμαστε, να διωχτούν πειθαρχικά και ποινικά, όσοι εξαπατούν τις Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και την κοινή γνώμη, με την δήθεν «αριστεία» και ιδιαίτερα,  τα πρώην μέλη της ΔΕΠΠΣ και μάλιστα οι Διευθυντές «Προτύπων Πειραματικών», που εξαπατούν την κοινή γνώμη – μέσα από δηλώσεις σε εφημερίδες, ιντερνέτ – συκοφαντούν τα Πειραματικά σχολεία και συναδέλφους, αλλά και τον κ. Υπουργό τον κ. Μπαλτά, με την δήθεν αριστεία, ενώ δεν λένε την πραγματικότητα της πλήρους αποτυχίας των σχολείων αυτών. Να ερευνηθούν που πήγαν τα 1,4 εκατομμύρια ευρώ για την ανοικοδόμηση του ΠΣΠΑ κλπ…. και τι απέγιναν οι καταγγελίες
 Σωστά, ο Υπουργός κ. Μπαλτάς Αριστείδης και ο Αν. Υπουργός κ. Κουράκης Τάσος, θέλουν να επαναφέρουν την διάκριση Πειραματικού και Προτύπου σχολείου και να καταργήσουν το λεγόμενο «Πρότυπο Πειραματικό» της κ. Διαμαντοπούλου, που έχει ήδη αποτύχει.
Η πραγματική  αριστεία – με άριστα τελικά αποτελέσματα - δεν είναι «ρετσινιά», αλλά δεν υπήρξε ποτέ, στα λεγόμενα «Πρότυπα Πειραματικά» σχολεία και αντί αυτής υπήρξε μόνο η αποτυχία σε όλους τους τομείς και αυτό το αποκρύπτουν επιμελώς και η πρώην ΔΕΠΠΣ και οι Διευθυντές των λεγομένων σχολείων Προτύπων Πειραματικών (κατά παράβαση καθήκοντος), αλλά ακόμα και πολλοί δημοσιογράφοι για τους λόγους που οι ίδιοι γνωρίζουν!. Οι μαθητές των Προτύπων Πειραματικών σημείωσαν πού χαμηλές τελικές επιδόσεις όχι μόνο από τα προϋφιστάμενα Πειραματικά σχολεία, αλλά και από τα σημερινά σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης.
Κύριε Εισαγγελέα
Η κ. Δ. Ελένη, συνεχίζει να με συκοφαντεί και κάνει το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης σε ειμαιλ που στέλνει όπως σε ειμαιλ στις 16-4-2015 (Σχετικό 1) στον κ. Ν. ότι δήθεν «έχω τιμωρηθεί με αναξιοπρεπή συμπεριφορά και δεύτερον ότι παραδέχεται ότι αυτή η ίδια συνέργησε στο να φύγω από το ΠΣΠΑ». Ουδέποτε τιμωρήθηκα για καμιά υπόθεση, ούτε της Δ. ούτε γα την καθηγήτρια ΑΣΠΑΙΤΕ, η οποία δήλωσε στο δικαστήριο ότι δεν έχει πτυχίο Ψυχολογίας Φιλοσοφκής και Μάστερ από Αγγλία (που να το έβρισκε η καημένη, λένε).
Να διωχτεί και ο κ. Αντ. Ιωάννης Διευθυντής 2ου Προτύπου Πειραματικού Σχολείου Αθηνών για συνεχείς παράνομες ενέργειες εναντίον μου. Επίσης ο κ. Αντ. συκοφαντεί δυσφημιστικά και τον κ. Υπουργό κ. Μπαλτά Αριστείδη με δημόσιες κφράσεις σε εφημερίδες και ιντερνέτ ότι – δήθεν – ο κ. Μπαλτάς έχει ιδεοληψίες! Αιτούμαστε την πειθαρχική και ποινική δίωξη του κ. Αντ. για προσβολή ανωτέρου για ανάρμοστη συμπεριφορά και για σοβαρά ανάρμοστη κριτική του κ. Υπουργού.
Παρακαλώ να ελεχτούν οι παρανομίες της ΕΛΜΕ Προτύπων κλπ τα πτυχία και το ματαπτυχιακό της κ. Π. Λαμπρινής και του συζύγου της κ. Δημητριάδη κλπ…
Παρακαλώ την ποινική της δίωξη και πειθαρχική για συκοφαντική δυσφήμιση κατά εξακολούθηση, εκβιασμό, «σύσταση συμμορίας» για να μου κάνουν επαγγελματικό κακό. Ποτέ δεν τιμωρήθηκα από πειθαρχικό ή ποινικό δικαστήριο, αντίθετα αθωώθηκα στο Δ΄ Μονομελές για παρόμοια υπόθεση. Έχω επανέλθει στην υπηρεσία μου και δικαιούμαι αναδρομικά.
Η αυτοδίκαιη αργία ΔΕΝ είναι ποινή αλλά είναι κατάσταση. Έχω επανέλθει μετά την αθώωσή μου.
Άρα σκοπίμως και μετά δόλου με δυσφημίζει συκοφαντικά η κ. Δ. και μέσω ίντερνετ ( έγκλημα δια του ηλεκτρονικού εγκλήματος).
Ενόψει των κρίσεων για Διευθυντές για τα Πειραματικά η κ. Δ. και η παρέα της φαίνεται να θέλει να στήσει νέες κατηγορίες, για να μην εκλεγώ Διευθυντής ενώ έχω αρκετά προσόντα.
Κυρίες, Κύριοι,
1.       Σας καταθέτω το πτυχίο της κ. Δ. Ελένης το οποίο ΔΕΝ υπήρχε στον φάκελο υποψηφιότητάς της για την θέση της Δ/ντριας ΠΠΣΠΑ, Σκουφά 45 Αθήνα και το βρήκαμε με εισαγγελική παραγγελία. (Σχετικό 2)
2.       Σας καταθέτω Υπομνήματα που τεκμηριώνουν κατά την γνώμη μας της παράτυπο εκλογή της κ. Δ. Ελένης ως Διευθύντριας ΠΠΣΠΑ, αλλά και την μετέπειτα συμπεριφορά της εναντίον εκπαιδευτικών κλπ… (Σχετικό 3)
3.       Η ΕΔΕ που έγινε εναντίον της κ. Δ. Ελένης, από την σχολική Σύμβουλο κ. Κουμπαρού Χρυσάνθη κατά της γνώμη μας ήταν ελλιπής γιατί δεν εξέτασε τα πτυχία της κ. Δ. ούτε τον τρόπο εκλογής της. Κατά την γνώμη μας, δεν είχε τριετή προϋπηρεσία σε Πειραματικό και το πτυχίο της δεν ήταν στον φάκελο υποψηφιότητάς της στο ΑΠΥΣΔΕ. Μια ανώνυμη επιστολή μου αποκάλυψε ότι έγινε παραποίηση του κειμένου της ΕΔΕ και ενώ το πρώτο κείμενο ήταν καθαρά εναντίον της κ. Δ. και την οδηγούσε σ απόλυση, το δεύτερο κείμενο – το οποίο είναι κατά την επιστολή προϊόν συνέργειας «ανωτέρων» και πιέσεων, ρίχνει στα «μαλακά την κ. Δ.. Να ερευνηθεί αυτή η καταγγελία.
4.       Να ερευνηθούν πού πήγαν τα 1,4 εκατομμύρια ευρώ για την ανοικοδόμηση του ΠΣΠΑ. …(Σχετικό 4)
5.       Αιτούμαι Προστασία Μάρτυρα Δημοσίου Συμφέροντος κατά το άρθρο 45Β και 263Β του ΠΚ όπως διαμορφώθηκε από τον νόμο του 2014.
6.       Τελευταία η κ. Δ. «απειλεί» τους πάντα που θα αποκαλύψουν το παρελθόν της, για να ξαναβγεί Διευθύντρια ΠΣΠΑ, αν και ήταν η ίδια κατά των Πειραματικών!!. Επίσης στέλνει ψευδείς αναφορές, επιστολές και καταθέτει ψεύδη σε ανακριτές κατά συρροήν.
7.       Ενεργώ στα πλαίσια της κοινωνικής συνδικαλιστικής δράσης όπως αυτή διατυπώνεται στο νομοσχέδιο, περί πειθαρχικού που είναι στην Βουλή.
 Σωστά, ο Υπουργός κ. Μπαλτάς Αριστείδης και ο Αν. Υπουργός κ. Κουράκης Τάσος, θέλουν να επαναφέρουν την διάκριση Πειραματικού και Προτύπου σχολείου και να καταργήσουν το λεγόμενο «Πρότυπο Πειραματικό» της κ. Διαμαντοπούλου, που έχει ήδη αποτύχει..
«Αιέν αριστεύειν και υπείροχον έμμεναι άλλων» (Ιλιάδα, Ζ208).
«Πάντα να είσαι πρώτος και να υπερτερείς από τους άλλους». (Μετάφραση)
Το ρητό αυτό στην ουσία παραποιήθηκε από της πρώην ΔΕΠΠΣ,
 γιατί οι μαθητές τους δεν ήρθαν ποτέ πρώτοι,
 ούτε ήταν καλύτεροι από τους άλλους,  και για να μην αποκαλυφτεί η απάτη,
 μετονομάστηκε  η «αριστεία» σε «άριστη διαδικασία μέσα στο σχολείο» (σύμφωνα με τους ίδιους),
 και ας αποτυγχάνουν οι μαθητές τους,  στις τελικές εξετάσεις
«Είναι πολλά τα λεφτά Άρη»
(Ελληνική ταινία)
Η πρώην ΔΕΠΠΣ,   η λεγόμενη ΕΛΜΕ Προτύπων και μερικοί Διευθυντές  των ΠροτύπωνΠειραματικών, που διορίστηκαν χωρίς ουσιαστικά προσόντα, εξαπατούν όλη την κοινωνία και τους δημοσιογράφους, με την δήθεν «αριστεία», που δεν υπάρχει στην πραγματικότητα, αλλά είναι μια νέα έννοια – κατά αυτούς -  μια έννοια, διαφορετική από αυτήν που γνωρίζουμε όλοι,  που οι ίδιοι αναπροσδιορίζουν με άλλο περιεχόμενο – δήθεν – για να καλύψουν,  όχι μόνο την μη ύπαρξη «αριστείας», αλλά την γύμνια και την αποτυχία των λεγομένων Προτύπων Πειραματικών, που ιδρύθηκαν το 2011, στις ενδοσχολικές εξετάσεις, αλλά και στις Πανελλήνιες εξετάσεις!
Η δήθεν «αριστεία»,  η αποτυχία στις τελικές εξετάσεις και η εξαπάτηση της κοινωνίας. Η δήθεν «αριστεία», των λεγομένων «Προτύπων Πειραματικών», - όπως οι ίδιοι οι εισηγητές της πρώην ΔΕΠΠΣ, την ερμηνεύουν – είναι η δήθεν «άριστη διαδικασία» μέσα στο σχολείο, με δήθεν άριστες μεθόδους, που οι ίδιοι τις αποκαλούν έτσι, ενώ οι ίδιοι δέχονται, ότι στις τελικές εξετάσεις,  οι μαθητές τους αποτυγχάνουν!. Κανείς δεν μπορεί να ελέγξει αυτήν την αριστεία, αλλά μόνοι τους την αυτό-προσδιορίζουν. Άρα, οι υποστηριχτές της δήθεν «Αριστείας», όπως ήδη εφαρμόστηκε - για να καλύψουν την τελική αποτυχία των μαθητών τους - για να τα «κονομήσει» η πρώην ΔΕΠΠΣ – μετονομάζουν την πάπια ψάρι, και «αυτό-ορίζουν» την έννοια της «αριστείας», ως δήθεν άριστη διαδικασία μέσα στο σχολείο, ως δήθεν άριστες σχολικές δραστηριότητες, ως δήθεν ύπαρξη ομίλων αριστείας και άλλες τέτοιες αμπελοφιλοσοφίες, ή «φούμαρα με μεταξωτές κορδέλες», με διαρκή κινητικότητα των μαθητών και μετατροπή του σχολείου σε «μικρό τουριστικό γραφείο» – γιατί άραγε θα αναρωτιόταν κανείς και ποιος τα «κονομάει» από τους τουριστικούς πράκτορες-  για να καλύψουν ότι η δήθεν «αριστεία», δεν υπάρχει στην πραγματικότητα, αλλά υπάρχει στις τελικές εξετάσεις η αποτυχία!  Ουσιαστικά οι ιθύνοντες της λεγομένης «αριστείας», – όπως εφαρμόστηκε ήδη -εξαπατούν τους γονείς και τους μαθητές και τους δημοσιογράφους και όλη την κοινωνία. Θα έπρεπε να ζητήσει πίσω το Υπουργείο τα επιμίσθια καθηγητών Διευθυντών «Προτύπων Πειραματικών, γιατί όχι μόνο δεν υπήρξε «αριστεία», αλλά ουσιαστικά υπήρξε αποτυχία των μαθητών σε όλους τους τομείς. Παράδειγμα στο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο του πρώην Αντιπροέδρου της ΔΕΠΠΣ κ. Αντ. Ιωάννη,  από τους 120 μαθητές απέτυχαν να περάσουν από την Γ΄ Γυμνασίου στην Α΄ Λυκείου οι 40 μαθητές! Άρα όχι μόνο δεν υπήρξε «αριστεία» αλλά μόνο αποτυχία. Τα ίδια συνέβησαν και στο ΠΣΠΑ της έχουσας πτυχίο με «καλώς» κ. Δ. Ελένης και στο 2ο Πρότυπο Πειραματικό του κ. Γ. Κ. στο 2ο Πρότυπο Γυμνάσιο Πλάκας. Αυτά τα άτομα, αντί να ζητήσουν συγνώμη, συνεχίζουν να εξαπατούν όλη την κοινωνία, παίζοντας με την έννοια της δήθεν «αριστείας» και κανείς δεν το επισημαίνει. Τα άτομα αυτά έπρεπε να είχαν υποβάλλει τις παραιτήσεις τους και να είχαν οδηγηθεί στο Πειθαρχικό με το ερώτημα της απόλυσης, για εξαπάτηση όλης της κοινωνίας..
Η πραγματικά «αριστεία» συνοδευομένη με άριστα τελικά αποτελέσματα. Η πραγματικά «αριστεία» συνοδευομένη με άριστα τελικά αποτελέσματα στις τελικές εξετάσεις,    υπήρχε ουσιαστικά στα Πειραματικά των Πανεπιστημίων, όπως το ΠΣΠΑ, που ο νόμος Διαμαντοπούλου τα κατέστρεψε. Δεν φταίει η κ. Διαμαντοπούλου για τον νόμο αυτόν, αλλά ουσιαστικά μια σύμβουλός της η κ. Μπ. Ελένη (η οποία ήταν μια δασκάλα που συνέταξε τον νόμο περί Προτύπων Πειραματικών, Σύμβουλος της κ. Διαμαντοπούλου). Στα Πειραματικά των Πανεπιστημίων, όπως το ΠΣΠΑ, παλιά οι μαθητές επιλέγονταν με τυχαία κλήρωση, για να εκπαιδευτούν οι φοιτητές σε τυχαίο αριθμό μαθητών και για τον λόγο αυτό οι μαθητές επιλέγονταν με κλήρωση. Επειδή όμως εφαρμόζονται νέες παιδαγωγικές μέθοδοι, οι μαθητές αυτοί, αν και είχαν επιλεγεί τυχαία στις τελικές εξετάσεις και στις Πανελλήνιες εξετάσεις αρίστευαν και πέρναγαν όλοι σε σχολές και Πανεπιστήμια. Με την εφαρμογή του νόμου Διαμαντοπούλου, το ΠΣΠΑ Σκουφά 34 Αθήνα, ουσιαστικά διαλύθηκε και πολλοί μαθητές και καθηγητές εκδιώχτηκαν και μετατράπηκε με την ευθύνη της νέας Διευθύντρια της κ. Δ. Ελένης – με βαθμό πτυχίου «καλώς», το οποίο δεν υπήρχε μέσα στον φάκελο υποψηφιότητάς της, διορισμένης από τον κύκλο Διαμαντοπούλου – σε Πρότυπο Πειραματικό. Οι μαθητές όχι μόνο δεν αρίστευσαν, αλλά απέτυχαν οι μισοί να περάσουν από το Πρότυπο  Γυμνάσιο στο Πρότυπο Λύκειο και στις Πανελλήνιες, ήρθε η τέλεια καταστροφή με γενική αποτυχία των μαθητών. Την καταστροφή των Προτύπων Πειραματικών την επιτάχυνε η λεγόμενη ΕΛΜΕ Προτύπων -με την Πρόεδρο κ. Π. Λαμπρινή, που είναι παράνομη,-  αριθμεί μόνο 25 μέλη και όμως καταφέρνει με την «γλείψιμο», την «ρουφιανιά», την στοχοποίηση δημοκρατικών και την δουλικότητα, -ανά την ημέρα και ώρα -, να περνά πάντα την αντι-επιστημονικές της θέσεις, που τις αλλάζει, ανάλογα, το ποιος είναι Υπουργός!
Σημειώνεται ότι πραγματικό σχολείο Αριστείας ήταν το Βαρβάκειο τα Ανάβρυτα αλλά όχι το ΠΣΠΑ ή το 2ο Πρότυπο Αθήνας.
Θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει, ότι κάποια μορφή αριστείας, αλλά και με καλά τελικά αποτελέσματα, θα μπορούσε να υπάρξει στη νέα Πρότυπα, που ιδρύει η νέα κυβέρνηση, όπου οι υποψήφιοι θα διαγωνιστούν για λίγες θέσεις και τα κριτήρια θα είναι σοβαρότερα. Ουσιαστικά, η πραγματική αριστεία με άριστα τελικά αποτελέσματα και στις πανελλήνιες εξετάσεις, υπήρχε στα παλιά Πειραματικά των Πανεπιστημίων και ευτυχώς το υπουργείο τα επανιδρύει.
Τα Πειραματικά σχολεία, (που ιδρύθηκαν με το νόμο 4376/16-08-1929 και το νόμο 4600/2-05-1930 και συνεχίστηκαν να λειτουργούν με το άρθρο 31 του ν. 1566/1985), "ανήκουν" στα Πανεπιστήμια και η εισαγωγή των μαθητών γίνεται με κλήρωση, είναι ταυτόσημα με πειραματική διδασκαλία,  δηλαδή δοκιμασία νέων παιδαγωγικών και διδακτικών μεθόδων και ανήκουν, στα παιδαγωγικά Τμήματα των Πανεπιστήμιο. Δεν έχουν να κάνουν μόνο με την «Αριστεία», χωρίς να την αποκλείουν, αλλά με τον πειραματισμό σε νέες παιδαγωγικές μεθόδους (χωρίς να αποκλείεται και η άριστη επίδοση των μαθητών). Για τον λόγο αυτό, οι μαθητές,  πρέπει να εισάγονται με κλήρωση για να είναι το «δείγμα» τυχαίο, για να εκπαιδεύονται σωστά οι φοιτητές. Αφού, οι μαθητές εκπαιδεύονται στις πιο σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους, εξ ορισμού είναι πιο κοντά στην ταχύτερη βελτίωση του επιπέδου τους και την αριστεία.
Τα Πρότυπα σχολεία, ή ιστορικά όπως π.χ. το Βαρβάκειο, είναι τα σχολεία της «Αριστείας». Έχουν δηλαδή στόχο την εκπαίδευση αρίστων μαθητών, οι οποίοι, πρέπει να αποτελούν πρότυπο για την κοινωνία και τους άλλους μαθητές,  αλλά με αμφίβολα αποτελέσματα. Στα Πρότυπα σχολεία η επιλογή μαθητών, φυσικό είναι να γίνεται με εξετάσεις, αφού στόχος τους είναι η εκπαίδευση των αρίστων, ή της «ελίτ» όπως επίσης και διακοπή της φοίτησης όσων δεν μπορούν να ακολουθήσουν τους ρυθμούς τους. Είναι φυσικό ότι οι μέθοδοι που εφαρμόζονται σε αυτά να είναι οι νέο-συντηρητικές δασκαλοκεντρικές, όπως τοproject  κλπ…
Η σκόπιμη  σύγχυση των δύο όρων Προτύπου και Πειραματικού,  επέτεινε την πολιτική, επιστημονική,  παιδαγωγικά και κοινωνική  σύγχυση,  περί του ρόλου των νέων σχολείων, που ονομάστηκαν- κακώς – Πρότυπα Πειραματικά. Καλό θα είναι όποιος,  θέλει να εκφραστεί για τα σχολεία αυτά,  να μάθει πρώτα το περιεχόμενο των επιστημονικών όρων και μετά να εκφραστεί. Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε, ούτε την λειτουργία των Προτύπων ιστορικών σχολείων, αλλά ούτε την λειτουργία των Πειραματικών των Πανεπιστημίων, που στόχο έχουν την εκπαίδευση των φοιτητών στις νέες παιδαγωγικές μεθόδους.
Τα Πρότυπα Πειραματικά  είναι τα νέα σχολεία που ιδρύθηκαν με τον Νόμο 3966/2011. Τα νέα σχολεία τα Πρότυπα Πειραματικά, είχαν τα εξής χαρακτηριστικά: α) Στην ουσία προσπάθησαν να μιμηθούν τα ιστορικά πειραματικά,  αλλά με πενιχρά αποτελέσματα έως αποθαρρυντικά, αφού εισήχθησαν και μαθητές με 12/20 και το 45% απέτυχε να περάσει από το Πρότυπο Πειραματικό στο Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο και β) η επιβεβλημένη μετατροπή των Πειραματικών των Πανεπιστημίων σε Πρότυπα πειραματικά, και η επιβεβλημένη εισαγωγή των μαθητών μόνο με εξετάσεις,  εξοβέλισε κάθε επιστημονική προσπάθεια σοβαρής επιστημονικής έρευνας,  αλλά και σοβαρής μόρφωσης των φοιτητών των παιδαγωγικών τμημάτων των Πανεπιστημίων σε «τυχαίο» δείγμα μαθητών και μάλιστα ακόμα και σε χαμηλής επίδοσης μαθητές.
Ο τίτλος του κάθε σχολείου, με τον νέο νόμο, που θα τροποποιήσει τον Νόμο 3966/2011, θα πρέπει να καθορίζεται: α) Πειραματικό του Πανεπιστημίου (όπου οι μαθητές εισάγονται μόνο με κλήρωση) για καθαρά επιστημονικούς λόγους  και β) Πειραματικό, που συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο (όπου οι μαθητές εισάγονται μόνο με κλήρωση), γ) Πρότυπο (Πειραματικό) Σχολείο που συνδέεται με το Πανεπιστήμιο (όπου οι μαθητές εισάγονται μόνο με εξετάσεις, με εφαρμογή του Νόμου 3966/2011 (ΦΕΚ 118, τ. Α΄), «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής), που θα πρέπει να τροποποιηθεί..
Στην ουσία, θα υπάρχουν, πλέον, δύο τύποι σχολείων: α) Τα «Πειραματικά των Πανεπιστημίων» και τα συνεργαζόμενα με αυτό, που θα διοικούνται από τα ίδια τα Πανεπιστήμια και το ΚΥΣΔΕ και ΠΥΣΔΕ αντίστοιχα και η εισαγωγή των μαθητών σε αυτά θα γίνεται με τυχαία κλήρωση, όπως και τα Πειραματικά και β) τα «Πρότυπα», που θα διοικούνται από το Τμήμα Προτύπων, του Υπουργείου Παιδείας και η εισαγωγή σε αυτά τα Πρότυπα ή ιστορικά, θα πρέπει να γίνεται με εξετάσεις ή τεστ. Ουσιαστικά πρέπει να επανεξεταστεί ο νόμος 3966/2011 (ΦΕΚ 118, τ. Α΄), «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής κλπ.
Με την εφαρμογή του Μνημονίου και με την οικονομική κρίση, το 2011, πολλοί μαθητές από τα ιδιωτικά έφευγαν προς τα Πειραματικά των Πανεπιστημίων. Τότε οι ιδιώτες, «προσέγγισαν» τους τότε υπεύθυνους και αποφασίστηκε η καταστροφή των Πειραματικών των Πανεπιστημίων και η μετατροπή τους σε ένα «μέτριο σχολείο», που θα βαπτιστεί μεν ως σχολείο της δήθεν αριστείας, αλλά στην ουσία θα επιβάλλει την ημιμάθεια, την μετριότητα, την «ρουφιανιά»,  τον καταδοτισμό, την παπαγαλία, την αγορά θεμάτων από τα φροντιστήρια, - που άνθισαν -,  για να περάσουν τελικά οι « μέτριοι», πράγμα που τώρα το αποδέχονται και οι της «κλίκας» Προτύπων Πειραματικών. Έτσι, τα ιδιωτικά σχολεία  ξαναγέμισαν με μαθητές, που πριν έφευγαν από  τα ιδιωτικά τους σχολεία,  αφού οι σοβαροί γονείς κατάλαβαν, ότι τα δήθεν σχολεία «αριστείας»,  ήταν κέντρα ημιμάθειας, νέο-φασισμού και δήθεν σοβαροφάνειας, αλλά στις τελικές εξετάσεις αποτύγχαναν.
Η «κλίκα» που κατέστρεψε τα Πειραματικά των ΑΕΙ, με ψεύδη, απειλές, εκβιασμούς «στημένες κρίσεις», πειθαρχικούς διωγμούς, αποτελείται,  αρχικά από την λεγόμενη ή παράνομη ΕΛΜΕ Προτύπων, που έχει μόνο 25 εκπαιδευτικούς. Η Πρόεδρος  της ΕΛΜΕ Προτύπων πήγε στην Μορφωτική Επιτροπή της Βουλής το 2011,  που επεξεργαζόταν το νέο νόμο και είπε ψευδώς, ότι τα Πειραματικά έχουν αποτύχει κλπ… οι εκπαιδευτικοί δεν κάνουν καλά την δουλειά τους – και μόνο η ίδια κα ο  σύζυγός της που ήταν παράνομα στο ΠΣΠΑ -  είναι οι δήθεν άριστοι – δυσφημίζοντας και συκοφαντώντας όλους τους εκπαιδευτικούς,  που υπηρετούσας στα Πειραματικά  Σχολεία, ενώ δεν υπήρχε καμιά έρευνα που να τα αποδεικνύει.  Τώρα,  που η νέα Κυβέρνηση θέλει να επαναφέρει το σωστό νομικό καθεστώς,  η ίδια ΕΛΜΕ Προτύπων,  λέει ότι δεν υπάρχει καμία έρευνα, που να αποδεικνύει ότι τα Πρότυπα Πειραματικά απέτυχαν. Τώρα,  η λεγόμενη ΕΛΜΕ Προτύπων επικαλείται έρευνα, που πριν τέσσερα χρόνια δεν την ήθελε!
Οι υπόλοιποι που συνεργάστηκαν,  για την επιβολή των λεγομένων Προτύπων ήταν τα μέλη της λεγόμενης ΔΕΠΠΣ, που ήταν όλοι τους διορισμένοι και κανείς δεν κρίθηκε. Οι ίδιοι όμως έκριναν τους πάντας.  Έδιωξαν το 40% των εκπαιδευτικών των Πειραματικών, που είχαν υψηλά προσόντα και αντιδρούσε, βάσει «προγραφών». Ο νέος Μάριος και Σύλλας, ο κ. Αντ. Ιωάννης και  η πιστή γραμματέας κ. Ρ. Αικατερίνη,  με την βοήθεια της κ. Δ. Ελένης, παράνομης Δ/ντριας ΠΣΠΑ και του κ. Γ. Κ.  του 1ου Γυμνασίου Πλάκας – που ήρθε από τα ιδιωτικά- κατάφεραν να εκδιώξουν όλους τους δημοκρατικούς, που διαφωνούσαν,  ως δήθεν ψυχασθενείς, ανίκανους, ανεπαρκείς, αντιδραστικούς  κλπ…. Οι δήθεν κρίσεις ήταν παρωδία. Πολλοί έφυγαν κάτω από πιέσεις πριν τις «ψευδο-κρίσεις». Άλλοι απειλήθηκαν  - από την κ. Δ., Αντ. κλπ. - να μην υποβάλλουν φάκελο αξιολόγησης. Άλλοι αφού υπέβαλλαν φάκελο αξιολόγησης, το περιεχόμενό του πετάχτηκε στα σκουπίδια (!), άλλοι αφού είχαν πιο πολλά προσόντα και από τους κρίνοντες, εκδιώχτηκαν – παράνομα –  με την μέθοδο της αναστολής των κρίσεων – γιατί θα ρωτήσουμε δήθεν την νομική υπηρεσία, γιατί ακούσαμε δήθεν, ότι μελλοντικά έχουν Ε.Δ.Ε.! Αυτές οι αθλιότητες γίνανε και πολλές άλλες. Τα κριτήρια κρίσης ήταν γελοία. Αν είχες κάνεις εκδρομή ως την Αίγινα το ονόμαζες «δράση» και έπαιρνες πιο πολλά μόρια από το Μεταπτυχιακό. Αν είχες « γλύψει» την Διευθύντρια και είχες πάρει το λεγόμενο νέο-φασιστικό μάθημα project,  τότε ξεπέρναγες και τον Διδάκτορα. Αν είχες περάσει από το γραφείο κάποιων Βουλευτών ή του κ. Αντ.  τότε αρίστευες, έστω με ένα πτυχίο «καλώς».
Στις δήθεν «εξετάσεις των μαθητών», αφού εκδιώχτηκαν κακήν κακώς,  οι προηγούμενοι μαθητές, που είχαν εισαχθεί μα κλήρωση, δημιουργώντας τους έτσι ψυχολογικά προβλήματα, πέρασαν ακόμα και μαθητές με 12 στα 20. Η δήθεν αριστεία των σχολείων του κ. Αντ. αποκαλύφτηκε, ως μια μεγάλη αποτυχία. Ο «κλίκα» των λεγμένων Προτύπων Πειραματικών, ερμηνεύει τώρα την «αριστεία» , ως την άριστη διαδικασία μέσα στο σχολείο, ενώ στις τελικές εξετάσεις οι μαθητές αποτυγχάνουν! Σύμφωνα με καταγγελίες τα λεγόμενα θέματα επωλούντο σε ειδικά φροντιστήρια, διέρρευσαν στην ΕΛΜΕ Προτύπων και σε Προέδρους Γονέων Κηδεμόνων. Πρέπει να σημειωθεί ότι οι σύλλογοι γονέων κηδεμόνων καταλαβαίνοντας την στημένη σφαγή,  που ερχόταν για τα παιδιά τους,  κατέφυγαν στο ΣτΕ, αλλά και εκεί επωλήθησαν από μερικούς δικηγόρους και τον Σύλλογο Γονέων Π.Σ.Π.Α.,  για ευνόητους λόγους! Βέβαια στα Πρότυπα ιστορικά σχολεία έμπαιναν και μαθητές με άριστες επιδόσεις. Π.χ. η μαθήτρια Χαρ. Παπ. του Βαρβακείου, που ήρθε πρώτη στον Πανελλήνιο μαθηματικό διαγωνισμό και άλλοι. Αλλά μαζί με τα «χλωρά»,  μπήκαν και τα  «ξερά»… και όλα καταστράφηκαν. Έτσι στα Πρότυπα Πειραματικά μπήκαν μαθητές με 12/20 και απέτυχαν σχεδόν οι μισοί, να περάσουν από το Πρότυπο Γυμνάσιο στο Πρότυπο Λύκειο!. Στις Πανελλήνιες, τα σχολεία αυτά απέτυχαν παντελώς, αλλά το κρύβουν επιμελώς!
«Ο ίδιος ο κ. Γ. Αντ., δηλώνει ευθαρσώς,  ότι στις τελικές εξετάσεις οι μαθητές του απέτυχαν βλέπετε το άρθρο «Πειραματισμός και αριστεία, του Γιάννη Αντ.»:  'Τέλος, και για να τελειώνουμε και με το μύθο περί επιδίωξης της αριστείας μέσω των εξετάσεων, αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι σε όλα τα ΠΠ Γυμνάσια το μεγαλύτερο ποσοστό των επιτυχόντων στις εξετάσεις πέρασε με βαθμολογίες που κινούνται μεταξύ 12,5 και 15, ενώ στα Λύκεια ένας σημαντικός αριθμός μαθητών πέρασε με βαθμολογίες στην περιοχή του 10. Αξίζει επίσης να σημειώσουμε ότι και η κοινωνική διαστρωμάτωση των μαθητών μας είναι αντιπροσωπευτική και να τονίσουμε μάλιστα ότι ιδιαίτερα σε ΠΠ σχολεία του κέντρου της Αθήνας υπάρχει και σημαντικό ποσοστό μεταναστών.' Άρα οι ίδιοι της κλίκας Προτύπων Πειραματικών, τώρα δηλώνουν ότι οι μαθητές τους απέτυχαν παταγωδώς και κοροϊδεύουν την κοινή γνώμη, τους γονείς και το Υπουργείο..
Η «κλίκα» που κατέστρεψε τα Πειραματικά των ΑΕΙ, έκανε και ένα άλλο πιο επαχθές και παράνομο έργο. Καταστρέφοντας τα Πειραματικά των Παιδαγωγικών Τμημάτων των Πανεπιστημίων κατάστρεψε και την σωστή  εκπαίδευση των φοιτητών στην Διδακτική άσκηση,  που γινόταν στα σχολεία αυτά. Από το 2011 και μετά οι νέοι φοιτητές δεν έχουν εκπαιδευτεί – όπως καταγγέλλεται – σε όλους τους τύπους μαθητών στην Διδακτική άσκηση και ως εκ τούτου έχουν υποβαθμισμένα προσόντα και ικανότητες. Φανταστείτε τους φοιτητές της ιατρικής,  που πήγαιναν σε πανεπιστημιακές κλινικές και εκπαιδευόντουσαν σε όλους τους τύπους ασθενών και ειδικά στους βαρεία ασθενείς και με τον νέο νόμο του 2011, να καλούνταν να εκπαιδευτούν σε νέες κλινικές, που θα έχουν ελαφρά ασθενείς (αρίστους), γιατί οι βαριά ασθένειες ( οι κακοί)  δεν εισάγονται πλέον στην κλινική αυτή.
Αλλά, ποιος νοιάζεται για την εκπαίδευση των φοιτητών, αρκεί να τα «κονομάει» η «κλίκα των Προτύπων Πειραματικών, να διασύρει όποιον διαφωνεί ως ψυχοπαθή ή ως έχοντα «ιδεοληψίες» και ας είναι αυτός ο νέος Υπουργός, ενώ σε ανάλογες περιπτώσεις, ο συκοφάντης και  ο εξυβριστής του Υπουργού,  θα είχε τεθεί σε διαθεσιμότητα με το ερώτημα της απόλυσης,  για σκόπιμη σκαιώδη προσβολή του προσώπου του κ. Υπουργού.! Στον κ. Αντ. έχει ήδη υποβληθεί μήνυση για εξύβριση του κ. Υπουργού και σωρείας εκπαιδευτικών.
Για την έκδοση αυτού του βιβλίου χρησιμοποιήθηκαν υπομνήματα που είχε καταθέσει ο Δρ Κουτούκος σε διάφορους θεσμούς από ετών,  έως ήμερα με στόχο την διάσωση των Πειραματικών σχολείων των Παιδαγωγικών Τμημάτων των Πανεπιστημίων,  που είχαν στόχο την σωστή εκπαίδευση των φοιτητών στην Διδακτική Άσκηση και για το λόγο αυτό οι μαθητές, έπρεπε να επιλεγούν από τυχαίο δείγμα με τυχαία κλήρωση. Επειδή οι μαθητές αυτοί, πχ. Του Π.Σ.Π.Α. κουφά 43 Αθήνα,  ερχόντουσαν σε επαφή με τις πιο νέες μεθόδους μάθησης π.χ. τις κονστρουκτιβιστικές, τα αποτελέσματά τους ήταν σε υψηλότερο επίπεδο από τα ιστορικά σχολεία αλλά και από τα Ιδιωτικά.
Αφού οι μαθητές των δήθεν σχολείων αριστείας των «Προτύπων Πειραματικών»  απέτυχαν και παρουσίασαν επιδόσεις χαμηλότερες των κοινών σχολείων και αντί οι υπεύθυνοι αυτών των σχολείων,  να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να παραιτηθούν ή να ζήσουν συγγνώμη, να τι  λένε  τώρα τ α άτομα της «κλίκας» Προτύπων Πειραματικών, δηλ. ο κ. Αντ. και οι δικοί του,  παρουσιάζοντας την εξής κουτοπονηριά: Στο Πρότυπο Πειραματικό,  που τώρα κακώς το λένε αριστείας – το μετονομάζουν οι ίδιοι – οι μαθητές εκπαιδεύονται με άριστες μεθόδους, δηλ. στο σχολείο έχει άριστη λειτουργία και δεν τους ενδιαφέρει το αποτέλεσμα και οι τελικοί βαθμοί αλλά οι διαδικασία…. Με άλλα λόγια,  η εγχείρηση ήταν άριστη, αλλά ο ασθενής απεβίωσε! Δηλ. αναλογικά μπορεί να πει ένας προπονητής Ολυμπιακών αγώνων: «Εγώ,  εκπαίδευσα σωστά τον αθλητή, αυτός δεν μπόρεσε να περάσει ούτε το όριο στους αγώνες, δεν μας ενδιαφέρει το αποτέλεσμα,  αλλά η σωστή προετοιμασία».!! Αυτά και άλλα πολλά θα ακούσουμε,  από την «κλίκα» Προτύπων Πειραματικών, όπως και ύβρεις, απειλές, εκδιώξεις,  ώσπου το Υπουργείο να τσακίσει εντελώς το φίδι του νέο-φασισμού, της ανικανότητας, της ημιμάθειας και της αλαζονείας,  που λέγεται ΔΕΠΠΣ και ΕΛΜΕ Προτύπων,  μαζί με την Λερναία Ύδρα των ανεύθυνων  Διευθυντών  (Δ. Ελένη, Αντ. Ιωάννης, Κ. Ιωάννης). που επιλέχτηκαν με τον νέο νόμο του 2011 για τα λεγόμενα Πρότυπα Πειραματικά σχολεία της δήθεν αριστείας ή καλύτερα «Πρότυπα Πειραματικά της αποτυχίας».
Τα σχολεία,  πρέπει να είναι δύο ειδών: α ) τα Πειραματικά των Παιδαγωγικών Τμημάτων των Πανεπιστημίων, όπου οι μαθητές θα εισάγονται με τυχαία κλήρωση και β) τα Πρότυπα ή ιστορικά σχολεία, όπου οι μαθητές, θα εισάγονται με εξετάσεις ή τεστ ή άλλου είδους επιλογή.
Τέλος, οι απόψεις του κάθε πολίτη είναι σεβαστές, αλλά τον τελευταίο λόγο τον έχουν οι Επιστήμες Αγωγής  και οι νέες Μεθοδολογίες Επιστημονικής Έρευνας και η Διδακτική, που θέλουν τα Πειραματικά των Πανεπιστημίων να έχουν μαθητές που εισάγονται μόνο με κλήρωση.  Θα πίστευε κανείς, ότι αφού είναι Πειραματικά των Πανεπιστημίων, θα έπρεπε να δέχονται μόνο αριστούχους μαθητές, Αυτό είναι ένα επιστημονικό λάθος, που το κάνουν πολλοί, ακόμα και η περίφημα Δ.Ε.Π.Π.Σ. Για παράδειγμα, σε μια Πανεπιστημιακή κλινική για να εκπαιδεύσουμε τους φοιτητές της ιατρικής, πρέπει να έχουμε ασθενείς με βαριές ασθένειες. Το ίδιο συμβαίνει και στην παιδαγωγική. Οι φοιτητές,  πρέπει να εκπαιδεύονται σε όλους τους τύπους μαθητών και ειδικά στους χαμηλής επίδοσης, για να είναι ικανοί αύριο να διδάσκου σε όλους τους τύπους μαθητών σε όλα τα σχολεία της χώρας και όχι μόνο στους δήθεν «αρίστους». Τα Πρότυπα Ιστορικά, ας έχουν εξετάσεις.
Το κάθε σχολείο έχει να επιτελέσει ένα ρόλο και δεν μπορεί κανείς,  να στερήσει από την κοινωνία το ένα ή το άλλο σχολείο . Τα Πρότυπα Πειραματικά πρέπει να χωριστούν για επιστημονικούς λόγους  σε: α )Πρότυπα, με μαθητές που εισάγονται  με εξετάσεις και β) σε Πειραματικά των Παιδαγωγικών τμημάτων των Πανεπιστημίων,  με μαθητές που εισάγονται με τυχαία κλήρωση σε αυτό, για επιστημονικούς λόγους σωστής εκπαίδευσης των φοιτητών.
Το να επιβάλλουμε χωρίς μελέτη τις προσωπικές αντιεπιστημονικές απόψεις,  αυτό είναι νέο-φασισμός και όχι οι σωστές θέσεις των επιστημόνων και του νέου Υπουργού. Μάλιστα πολλοί πολιτικοί,  που είχαν γνώσεις και στο παρελθόν, δεχόντουσαν την αντίθεση μεταξύ Πειραματικού και Προτύπου. Ας μιλήσουν τελικά,  οι σοβαροί επιστήμονες, που έχουν γνώσεις. Ας μελετήσουμε.
Αιτούμαστε να διωχτούν πειθαρχικά και ποινικά όσοι εξαπατούν τις Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και την κοινή γνώμη με την δήθεν «αριστεία» και ιδιαίτερα,  τα πρώην μέλη της ΔΕΠΠΣ και μάλιστα οι Διευθυντές Προτύπων Πειραματικών που εξαπατούν την κοινή γνώμη με την δήθεν αριστεία, ενώ δεν λένε την πραγματικότητα της πλήρους αποτυχίας των σχολείων αυτών.
Τέλος αιτούμαστε την αποκατάσταση των αδικιών που έγιναν εναντίον των εκπαιδευτικών από το 2011 των Πειραματικών σχολείων των Πανεπιστημίων, που είχαν οργανικές θέσεις, ήταν οι μόνοι που είχαν αξιολογηθεί βάσει προσόντωναπό το ΚΥΣΔΕ και ΚΥΣΠΕ για να πάρουν ειδική μετάθεση στα Πειραματικά σχολεία τα οποία πριν το 2011 είχαν άριστες επιδόσεις σε όλους τους τομείς και στις Πανελλήνιες εξετάσεις και ο νόμος Διαμαντοπούλου τα κατέστρεψε προς όφελος των ιδιωτικών συμφερόντων και της εξυπηρέτησης ρουσφετιών για την πρόσληψη με πενταετή θητεία ατόμων «δικών τους» που ανερυθρίαστα και αντισυναδελφικά, πήραν τις οργανικές θέσεις από τους προκατέχοντες.
Η σπίλωση, η συκοφαντία, ο εκβιασμός, ο εξαναγκασμός, ο διασυρμός, που χρησιμοποιήθηκε εναντίον των πρώην εκπαιδευτικών των Πειραματικών των Πανεπιστημίων, με γκαιμπελίστικες μεθόδους, μπορεί αύριο να εφαρμοστεί και σε σένα δημόσιε Υπάλληλε, εκπαιδευτικέ γονέα, φοιτητή, Βουλευτή, Δημοσιογράφε. Θα έρθουν οι «μέτριοι» ,όπως αυτοπροσδιορίζονται να παρουσιαστούν ως δήθεν «άριστοι» να σε βγάλουν από την θέση σου, αλλά δεν θα σε στηρίξει κανένας, αν τώρα δεν θα αντισταθείς και εσύ σε αυτήν την παρανομία και δεν πεις την αλήθεια..
Η παρούσα αποτελεί νέα μήνυση έγκλιση και πολιτική αγωγή 43 ευρώ κατά παντός
 
Αιτούμαστε, τέλος, η έγκληση της κ. Δ. που έχει καταθέσει εναντίον μας, να μπει στο αρχείο, γιατί δεν μπορεί οι αναφορές μας να μπαίνουν στο αρχείο αλλά οι εγκλήσεις της κ. Δ. να γίνονται δεκτές!.
Να εξεταστεί η πιθανότητα, να τεθεί σε αυτοδίκαιη αργία η κ. Δ. Ελένη
 Να ερευνηθεί η πιθανότητα ανάκλησης του διορισμού της, ως Διευθύντριας ΠΠΣΠΑ
 
Θέμα 1. : Αποκατάσταση διωχθέντων εκπαιδευτικών των Πειραματικών σχολείων που είχαν οργανική έως την ψήφιση του Νόμου 3966/2011 και επιστροφή στις οργανικές τους στις 30-6-2015.
Οι εκπαιδευτικοί αυτοί είχαν υψηλά τυπικά  προσόντα, είχαν πάρει την οργανική τους θέσει βάσει επιστημονικών κριτηρίων, είχαν κριθεί από το ΚΥΣΔΕ και ΚΥΣΠΕ αντιστάθηκαν στην εφαρμογή του αντιεπιστημονικού Νόμου 3699/2011.
Από αυτούς τους εκπαιδευτικούς,  α) άλλοι δεν υπέβαλλαν φάκελο για να ενταχτούν στο νέο καθεστώς της 5ετούς θητείας, β) άλλοι ενώ υπέβαλαν φάκελο και η  κρίση τους, είτε διακόπηκε παράνομα, άλλοι κάτω από πιέσεις απέσυραν τον φάκελο υποψηφιότητας, άλλοι αγανάκτησαν και δεν πήγαν στην λεγόμενη αξιολόγηση – παρωδία και γ) άλλοι ενώ κέρδισαν 5ετή θητεία στην συνέχεια δεν πήγαν να την υπηρετήσουν και παραιτήθηκαν, είτε παραιτήθηκαν μετά από κάποιο διάστημα, γιατί δεν θέλανε να υπηρετούν ένα θεσμό παρωδία, των λεγομένων Προτύπων Πειραματικών σχολείων, σε συνθήκες πίεσης και εξευτελισμού τους μέσα και έξω από το σχολειό.
Όλοι οι διωχθέντες είχαν  υψηλά τυπικά και ουσιαστικά  προσόντα  και πρέπει να γίνει αποκατάσταση όλων των ανωτέρων και των αδικιών, όλων εκπαιδευτικών  που εκδιώχτηκαν ποικιλοτρόπως από το 2011, με τον Νόμο 3966/ 2011.
Αιτούμαστε να επιστρέψουν, όλοι οι  εκπαιδευτικοί  που με διάφορους τρόπους εκδιώχτηκαν από το 2011, με την ψήφιση  του Νόμο 3966/ 2011, (είτε υπέβαλαν φάκελο είτε η αξιολόγησή τους διακόπηκε παράτυπα, είτε πήραν 5ετή θητεία και στην συνέχεια παραιτήθηκαν)  στις οργανικές τους θέσεις στα Πειραματικά των Πανεπιστημίων έως τις 30-6-2015 με δική τους αίτηση και να συνεχίζουν να διατηρούν την οργανική τους θέση. Τονίζουμε, ότι για τις οργανικές τους θέσεις είχαν κριθεί από το ΚΥΣΔΕ και ΚΥΣΠΕ βάσει επιστημονικών κριτηρίων,  κάτι που σκόπιμα το απέκρυψαν κάποιοι, για να τους διώξουν. Επίσης όσοι από αυτούς διαθέτουν διδακτορικές σπουδές δύνανται να τύχουν τριετούς συνεχούς απόσπασης σε Πανεπιστήμια, Τμήματα και φορείς σχετικούς με το διδακτορικό τους δίπλωμα κατά προτεραιότητα των λοιπών αποσπασμένων. Τέλος όσοι  από αυτούς έχουν εκτός από τις διδακτορικές σπουδές και αξιόλογο διδακτικό έργο και ερευνητικό και συγγραφικό έργο δύνανται να μεταταχτούν με δική τους αίτηση σε Πανεπιστήμια και φορείς σε προσωποπαγείς ή οργανικές  θέσεις εδικού διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού προς κάλυψη αναγκών των οικείων τμημάτων των Πανεπιστημίων σε ειδικό διδακτικό και ερευνητικό προσωπικό, σχετικό με το αντικείμενο των διδακτορικών σπουδών τους,
Θέμα 2 : Νέοι Διευθυντές στα Πειραματικά και Πρότυπα σχολεία και επιστροφή στις οργανικές θέσεις,  όσων εκπαιδευτικών  εκδιώχτηκαν από το 2011 με τον Νόμο 3966/ 2011. Αποκατάσταση αδικιών και επιστροφή στην νομιμότητα.
Θέμα 3. : Αιτούμαστε ότι, όσοι Διευθυντές δεν είχαν οργανική θέση στα Πειραματικά των Πανεπιστημίων – αλλά με τον νόμο Διαμαντοπούλου Νόμος 3966/ 2011 έγιναν Διευθυντές – δεν μπορούν να θέσουν εκ νέου υποψηφιότητα σε Πειραματικά των Πανεπιστημίων.
Θέμα 4. : Ας μην ξεχνάμε ότι για να εκλεγεί ένας εκπαιδευτικός Διευθυντής σε Πειραματικό πριν τον νόμο Νόμο 3966/ 2011, χρειαζόταν τριετή προϋπηρεσία σε Πειραματικό και οργανική θέση σε Πειραματικό, κάτι που ο Νόμος 3966/ 2011 το εξαφάνισε.
 
Σωστά, ο κ. Αν. Υπουργός κ. Κουράκης, δήλωσε ότι την 1η Σεπτέμβρη θα έχουν  όλα τα Σχολεία νέους Διευθυντές, που θα εκλεγούν από το Σύλλογο Διδασκόντων.
Σωστά δήλωσε επίσης,  ότι για τα σχολεία Γενικής Παιδείας και τα τεχνικά  για το κάθε σχολείο μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα τα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων και ο νυν Διευθυντής, ανεξάρτητα εάν προέρχεται από άλλο σχολείο.
Για τα νέα Πειραματικά και Πρότυπα που θα επανιδρυθούν με τον νέο Νόμο αιτούμαστε:
Α) Να επιστρέψουν  όσοι εκπαιδευτικοί  είχαν οργανική θέση στα πρώην Πειραματικά και την έχασαν  για διάφορους λόγους με την ψήφιση - εφαρμογή  του  Νόμο 3966/ 2011, στις οργανικές τους θέσεις στα Πειραματικά των Πανεπιστημίων, έως τις 30-6-2015, (είτε υπέβαλαν φάκελο είτε η αξιολόγησή τους διακόπηκε παράτυπα, είτε πήραν 5ετή θητεία και στην συνέχεια παραιτήθηκαν)   με δική τους αίτηση, ανεξάρτητα αν επιλέχτηκαν ή όχι για 5ετή θητεία και συνεχίζουν να διατηρούν την οργανική τους θέση, με την προτεραιότητα που την είχαν αποκτήσει πριν το 2011. Όλοι αυτοί ήταν επιλεγμένοι από το ΚΥΣΔΕ και ΚΥΣΠΕ   βάσει επιστημονικών κριτηρίων,  κάτι που σκόπιμα το απέκρυψαν κάποιοι, για να τους διώξουν. Επίσης όσοι από αυτούς διαθέτουν διδακτορικές σπουδές δύνανται να τύχουν τριετούς συνεχούς απόσπασης σε Πανεπιστήμια, Τμήματα και φορείς σχετικούς με το διδακτορικό τους δίπλωμα κατά προτεραιότητα των λοιπών αποσπασμένων. Τέλος όσοι  από αυτούς έχουν εκτός από τις διδακτορικές σπουδές και αξιόλογο διδακτικό έργο και ερευνητικό και συγγραφικό έργο δύνανται να μεταταχτούν με δική τους αίτηση σε Πανεπιστήμια και φορείς σε προσωποπαγείς θέσεις εδικού διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού προς κάλυψη αναγκών των οικείων τμημάτων των Πανεπιστημίων σε διδακτικό και ερευνητικό προσωπικό, σχετικό με το αντικείμενο των διδακτορικών σπουδών τους,
Β) Οι εκπαιδευτικοί που επιλέχτηκαν – με αδιαφανείς διαδικασίες - επί  πενταετή θητεία, για τα Πρότυπα Πειραματικά  και δεν είχαν οργανική θέση σε αυτά κανονικά θα πρέπει να επιστρέψουν στα σχολεία της πρώην οργανικής τους θέσης ή θα παραμείνουν  στην περιφέρεια,  αφού τα πρώην Πρότυπα Πειραματικά αλλάζουν νομικό πλαίσιο. Ας παραμείνουν προσωρινά μόνο όσοι χρειάζονται να συμπληρώσουν τα οργανικά κενά. Για να πάρουν οργανική θέση στα νέα Πειραματικά πρέπει να υποβάλλουν νέα αίτηση αξιολόγησης με το νέο καθεστώς που θα ψηφιστεί και με τα νέα κριτήρια μεταθέσεων και αξιολόγησης.
Γ) Οι Διευθυντές στα Πρότυπα Πειραματικά, που επιλέχτηκαν για να εφαρμόσουν τον νόμο της κ. Διαμαντοπούλου που η θητεία τους λήγει στις 30-6-2015 και δεν είχαν οργανική θέση στο σχολεία που είναι τώρα Διευθυντές, επιστρέφουν στις οργανικές τους θέσεις στις 30-6-2015. Την Διοίκηση ασκεί είτε ο Υποδιευθυντής είτε ο αρχαιότερος είτε ο Σύλλογος συλλογικά, ώσπου να εκλεγούν νέοι Διευθυντές κατά το σχέδιο του κ. Κουράκη στις 1-9-2015 ή στις 10-9-2015. Όμως όσοι Διευθυντές δεν είχαν οργανική θέση στα Πειραματικά των Πανεπιστημίων – αλλά με τον νόμο Διαμαντοπούλου Νόμο 3966/ 2011 έγιναν Διευθυντές – δεν μπορούν να θέσουν εκ νέου υποψηφιότητα σε Πειραματικά των Πανεπιστημίων.
Δ) Να  απαλειφθεί η διάταξη του Νόμου  3966/ 2011 που επιτρέπει σε εκπαιδευτικούς ιδιωτικών σχολείων να διδάσκουν σε πρότυπα πειραματικά και να γίνονται Διευθυντές σε αυτά.
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΝΟΜΩΝ
ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 4022/2011.
(ΦΕΚ Α' 219/03-10-2011)Εκδίκαση πράξεων διαφθοράς Πολιτικών και Κρατικών Αξιωματούχων, υποθέσεων μεγάλου κοινωνικού ενδιαφέροντος και μείζονος Δημοσίου Συμφέροντος και άλλες διατάξεις.

Οι διατάξεις του νόμου αυτού εφαρμόζονται για:
α) κακουργήματα τα οποία δεν υπάγονται στις ρυθμίσεις της παραγράφου 1 του άρθρου 86 του Συντάγματος και διαπράττουν υπουργοί ή υφυπουργοί, καθώς και κακουργήματα που διαπράττουν βουλευτές, κατά τη διάρκεια της θητείας τους, ακόμη και αν οι υπαίτιοι έχουν παύσει να φέρουν την ιδιότητα αυτή, εφόσον αυτά υπάγονται στην καθ’ύλην αρμοδιότητα του τριμελούς εφετείου,
β) κακουργήματα τα οποία διαπράττουν, κατά την άσκηση των καθηκόντων τους ή επωφελούμενοι από την ιδιότητά τους, γενικοί και ειδικοί γραμματείς Υπουργείων, διοικητές, υποδιοικητές ή πρόεδροι διοικητικών συμβουλίων ή διευθύνοντες ή εντεταλμένοι σύμβουλοι νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, δημοσίων επιχειρήσεων, δημοσίων οργανισμών και νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου τη διοίκηση των οποίων ορίζει άμεσα ή έμμεσα το κράτος, καθώς και αιρετά μονοπρόσωπα όργανα των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, εφόσον αυτά υπάγονται στην καθ’ύλην αρμοδιότητα του τριμελούς εφετείου και
γ) κακουργήματα ιδιαίτερα μεγάλου κοινωνικού ενδιαφέροντος ή μείζονος δημοσίου συμφέροντος, εφόσον υπάγονται στην καθ’ύλην αρμοδιότητα του τριμελούς εφετείου, ο δε χαρακτηρισμός της υπόθεσης ως ιδιαίτερα μεγάλου κοινωνικού ενδιαφέροντος ή μείζονος δημοσίου συμφέροντος γίνεται με πράξη από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.
  1. Ο εισαγγελέας όταν λάβει τη μήνυση, την έγκληση ή την αναφορά, για την τέλεση πράξης του προηγούμενου άρθρου, ενεργεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 43 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και ασκεί την ποινική δίωξη παραγγέλλοντας ανάκριση. Μπορεί να διαταχθεί και προκαταρκτική εξέταση, η οποία διενεργείται αποκλειστικά από εισαγγελέα πρωτοδικών και ολοκληρώνεται μέσα σε προθεσμία δύο μηνών.
--------------
Άρθρο 354. Π.Κ. Διατάραξη οικογενειακής τάξης.
Άρθρο 361. Π.Κ. Εξύβριση Άρθρο 362. Π.Κ. Δυσφήμιση
Άρθρο 363. Π.Κ. Συκοφαντική ΔυσφήμισηΆρθρο 363. Π.Κ. Εκβίαση
Άρθρο 386. Π.Κ. ΑπάτηΆρθρο 389. Π.Κ. Απατηλή πρόκληση βλάβης
Παράνομος πλουτισμός, Εγκλήματα κατά της εθνικής παιδείας. Ρατσισμός.
Ν. 3849/2010: Εγκλήματα σχετικά με την Υπηρεσία
Άρθρο 263Β. Μέτρα προστασίας για όσους συμβάλουν στην αποκάλυψη υποθέσεων διαφθοράς.
Αιτούμαστε, Προστασία Μάρτυρα Δημοσίου Συμφέροντος κατά το άρθρο 45Β και 263Β του Π.Κ. όπως αυτά τροποποιήθηκαν με τον Νόμο 4254/2012, που προβλέπει την αναστολή πειθαρχικής δίωξης και αρχειοθέτησης της υπόθεσης αν εγώ και οι μάρτυρές μου καταθέσαμε στοιχεία υπέρ του Δημοσίου Συμφέροντος
Αιτούμαστε την πειθαρχική δίωξη ων ανωτέρω, όπως και την ποινική. Κατά της κ. Δνίλη κλπ.. υπάρχουν περίπου 7 μηνύσεις και πρέπει να εξεταστούν πρώτα οι δικές μας και μετά της κ. Δ.. Όλες οι κρίσεις αναφορές μας κατά προσώπων είναι έκφραση γνώμης και δεν αποτελεί ποινικό ή πειθαρχικό αδίκημα.
Με τον νέο νόμο δεν αποτελεί ανάρμοστη συμπεριφορά η δράση ή οι αναφορές στα πλαίσια συνδικαλιστικής πολιτικής ή κοινωνικής δράσης, όπως η δική μου..
 
Μάρτυρες
Μαρία Σωτηράκου Ιφιγένειας 9 Κηφισιά
Ρόζος Γεώργιος Ραγκαβή 98 Γκύζη Αθήνα
Ιωάννης Αντωνόπουλος, Γραφείο Σχολικών Συμβούλων, Κηφισίας 16 Αθήνα
Και όλους όσους αναφέρονται ανωτέρω.
 
Αθήνα 6-05-2015
Δρ Κουτσούκος Π. Αναστάσιος
Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Σορβόννης
Πρόεδρος Ελληνοδιεθνής
Κολοκοτρώνη 7 Πεύκη 15121 Αθήνα Τηλ. 6980203968
Κατατέθηκε στην Εισαγγελία Κατά της Διαφθοράς με αρ. πρωτ. 616/6-5-2015,
Υ.Γ. Κατατέθηκε στο Γραφείο του κ. Υπουργού κ. Μπαλτά Αρ. ατις6-5-2015
Υ.Γ. Κατατέθηκε στο Γραφείο του κ. Αν. Υπουργού κ. Κουράκη Τάσου με αρ. πρωτ. 2147/6-5-2015
Υ.Γ. Κατατέθηκε στο Υπουργείο Παιδείας με αρ. πρωτ.71108/6-5-2015
 


3 συνημμένα αρχεία
Danili ptyxio 1.pdf
265K Προβολή ως HTML Σάρωση και λήψη
mynhsi Danili 6 5 2015.pdf
1275K Προβολή ως HTML Σάρωση και λήψη
2015 Υπόμνημα εισ. Αναφορά   raikoy 6 5  2015.rtf
266K Προβολή ως HTML Σάρωση και λήψη
==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.