Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

Η Παιδεία βασικός στόχος της Κυβέρνησης


 Η επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο Υπ. Παιδείας…
Του
Κουτσούκου Αναστασίου
Διδάκτορος Πανεπιστημίου Σορβόννης
Υποψήφιος Διευθυντής Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών ΠΣΠΑ.
 
«Θέλουμε να τονίσουμε ότι από τα βασικά νομοθετήματα αυτής της Κυβέρνησης
 είναι και ο νέος Νόμος για τα Πειραματικά και Πρότυπα σχολεία
Καλούμε όλους τους δημοκρατικούς, να στηρίξουν
δημοκρατικούς υποψήφιους Διευθυντές στα Πειραματικά Σχολεία.
Δρ Κουτσούκος
 
 
Ο Πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας πραγματοποίησε επίσεψη στο υπουργείο Παιδείας, συνοδευόμενος από τον  Κυβερνητικό Εκπρόσωπο Γαβριήλ Σακελλαρίδη. Τον Πρωθυπουργό υποδέχθηκε στη κεντρική είσοδο ο υπουργός Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων Αριστείδης Μπαλτάς και στη συνέχεια κατευθύνθηκαν συνοδεία του Αναπληρωτή υπουργού Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων Αναστάσιου Κουράκη στον χώρο που πραγματοποιήθηκε η μετάδοση των θεμάτων των πανελλαδικών.
Τα υπουργεία Παιδείας και Υγείας είναι αυτά που θα κρίνουν, σε βάθος τετραετίας, το αν αυτή η κυβέρνηση πέτυχε ή δεν πέτυχε στους στόχους της.
 
Την εκτίμηση αυτή έκανε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, μιλώντας σήμερα στους εκπαιδευτικούς συντάκτες, κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Παιδείας, με την ευκαιρία ολοκλήρωσης των Πανελλαδικών Εξετάσεων για τα Γενικά Λύκεια.
 
«Με αυτή την έννοια, ζήτησα σήμερα από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, σε μηνιαία βάση, να υπάρξει ένας προγραμματισμός σχεδίου δράσης και σε μηνιαία βάση να γίνεται απολογισμός, για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τις μεγάλες δυσκολίες, αλλά και να οικοδομήσουμε ένα άλλο όραμα για την Ελλάδα της επόμενης μέρας» πρόσθεσε ο πρωθυπουργός και υπογράμμισε τα εξής:
 
1. Συμβολική η επίσκεψη στο υπ. Παιδείας:
 
-Η σημερινή μου επίσκεψη στο Υπουργείο Παιδείας είχε ένα συμβολικό και ουσιαστικό χαρακτήρα.
 
-Ήρθα, πρωτίστως, για να συγχαρώ όλους και όλες, όσοι συνέβαλαν για μια ακόμη χρονιά, ώστε οι γενικές εξετάσεις να διεξαχθούν χωρίς προβλήματα.
 
-Πρόκειται για ένα θεσμό που κατά γενική ομολογία είναι ίσως από τους εγκυρότερους και πιο αδιάβλητους θεσμούς του ελληνικού κράτους.
 
2. Να καλυτερεύσουμε το σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ
 
-Βεβαίως, ένας θεσμός που πρέπει να εξετάσουμε, όχι σε ό,τι αφορά την εγκυρότητά του, αλλά να εξετάσουμε αν μπορούμε να τον καλυτερεύσουμε σε ό,τι έχει να κάνει με τη διαδικασία αυτή καθ’ αυτή.
 
-Όλοι γνωρίζουμε πως οι γενικές εξετάσεις σε μια ευαίσθητη ηλικία για τους νέους ανθρώπους της χώρας μας, αγόρια και κορίτσια, είναι μια μεγάλη δοκιμασία.
 
-Βέβαια, στη σκέψη όλων μας είναι πώς αυτή η δοκιμασία θα μπορούσε να μετεξελιχθεί σε μια δοκιμασία, βεβαίως, πάντα, αλλά που θα μετρά περισσότερο τις ικανότητες και λιγότερο τη στιγμή.
 
- Διότι το άγχος είναι μεγάλο, η ανάγκη να μπορέσει κανείς να ανταποκριθεί μέσα σε τρεις ώρες, δημιουργεί αυτή τη μεγάλη δυσκολία.
 
-Θέλω, λοιπόν, να απευθυνθώ σήμερα στις δεκάδες χιλιάδες νέα παιδιά, πάνω από 100.000 φέτος που πέρασαν αυτή τη δοκιμασία και να συγχαρώ όσους αισθάνονται ότι πέτυχαν τους στόχους τους, όσους αγωνιούν, επίσης, για την προσπάθειά τους, αλλά και όσους αισθάνονται ότι σκόνταψαν.
 
-Νομίζω ότι στη ζωή το πιο σημαντικό είναι να μπορεί κανείς όταν σκοντάφτει να σηκώνεται και να προχωρά.
 
-Και αυτή είναι ίσως η μεγαλύτερη εμπειρία και η πιο μεγάλη δύναμη που πρέπει να έχει κανείς
 
.- Να έχει τη δύναμη, ακόμα και όταν σκοντάψει, να σηκωθεί και να προχωρήσει, ιδίως τα νέα αυτά παιδιά που έχουν τη ζωή μπροστά τους.
 
- Και δική μας υποχρέωση, εννοώ της πολιτείας, είναι να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις, ώστε οι νέοι άνθρωποι να μπορέσουν να δημιουργήσουν σε αυτή τη χώρα.
 
3. Μετανάστευση των νέων επιστημόνων
 
-Βεβαίως, ένα από τα θέματα που συζητήσαμε σήμερα στη σύσκεψη με την ηγεσία του Υπουργείου είναι πώς θα επενδύσουμε στο ανθρώπινο δυναμικό αυτής της χώρας, στις νέες και στους νέους, ιδιαίτερα στους επιστήμονες που φεύγουν μαζικά τα τελευταία χρόνια από τη χώρα μας.
 
- Έχουμε αυτό το μεγάλο φαινόμενο της μετανάστευσης, του πιο δυναμικού κομματιού της ελληνικής κοινωνίας, του ανθρώπινου δυναμικού των επιστημόνων, με υψηλή ειδίκευση που δυστυχώς στελεχώνουν την επιστημονική δομή άλλων χωρών στην Ευρώπη και στην Αμερική.
 
-Και άρα, ένας μεγάλος στόχος για το Υπουργείο Παιδείας, ένα μεγάλο όραμα για την κυβέρνηση είναι να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις, οι νέοι άνθρωποι και ιδιαίτερα οι επιστήμονες να μπορέσουν να ζήσουν, να προκόψουν, να δώσουν στη χώρα, να ζήσουν με αξιοπρέπεια και σε συνθήκες δικαιοσύνης σε αυτή τη χώρα.
 
4. Μεγάλες Τομές
 
-Νομίζω ότι η Παιδεία, ο Πολιτισμός, ο Αθλητισμός, η Έρευνα, είναι οι τομείς που πραγματικά θα κρίνουν τη δυνατότητα της νέας ελληνικής κυβέρνησης να κάνει μεγάλες τομές στην ελληνική κοινωνία.
 
-Και θέλω να σας μεταφέρω τη βαθύτατη πεποίθησή μου, ότι εμείς δεν έχουμε έρθει εδώ για να επαναφέρουμε μοντέλα του παρελθόντος.
 
-Πολλά από αυτά μπορεί να ήταν επιτυχημένα, αλλά δεν συμβαδίζουν με τις ανάγκες της νέας εποχής.
 
5. Κατεστημένα
 
-Έχουμε έρθει εδώ για να ανατρέψουμε κατεστημένα
 
.- Έχουμε έρθει εδώ για να δώσουμε ένα όραμα, που θα αφορά την επόμενη ημέρα, την επόμενη εποχή, τη μεταμνημονιακή εποχή.
 
-Ο ελληνικός λαός γνωρίζει, όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα αυτής της σκληρής διαπραγμάτευσης, ότι η επόμενη μέρα θα έχει δυσκολίες.
 
-Εν τούτοις, αυτό που ζητά από τη νέα ελληνική κυβέρνηση είναι να διαμορφώσει τις συνθήκες, ώστε όλοι μαζί να ξεπεράσουμε αυτές τις δυσκολίες σε συνθήκες δικαιοσύνης, ισότητας και ίσων ευκαιριών.
 
-Κάτι το οποίο δεν φρόντισαν, διότι δεν ήταν στη λογική των προηγούμενων κυβερνήσεων.
 
6. Από τα σημαντικότερα υπουργεία το Παιδείας
 
-Προσωπικά, δίνω πολύ μεγάλο βάρος. -Θεωρώ ότι αυτό το Υπουργείο ίσως είναι ένα από τα σημαντικότερα Υπουργεία.
 
- Ίσως, μαζί με το Υπουργείο της Υγείας θα είναι αυτό που θα κρίνει, σε βάθος τετραετίας, το αν αυτή η κυβέρνηση πέτυχε ή δεν πέτυχε στους στόχους της.
 
- Και με αυτή την έννοια, ζήτησα σήμερα από την ηγεσία του Υπουργείου, σε μηνιαία βάση, να υπάρξει ένας προγραμματισμός σχεδίου δράσης και σε μηνιαία βάση να γίνεται απολογισμός, για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τις μεγάλες δυσκολίες, αλλά και να οικοδομήσουμε ένα άλλο όραμα για την Ελλάδα της επόμενης μέρας.
 
- Γι’ αυτήν δουλεύουμε.
 
-Με όραμα, με αυτοπεποίθηση, με αποφασιστικότητα και πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε.
 
Με το πέρας της διαδικασίας ο Πρωθυπουργός παρέστη στην καθιερωμένη  εβδομαδιαία επιτελική συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας. Μετά τη συζήτηση που διήρκησε 1 ½ ώρα ο Πρωθυπουργός συνοδευόμενος από την ηγεσία του υπουργείου Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων έκανε δηλώσεις σε εκπροσώπους των ΜΜΕ. Στην ομιλία του ο Αλέξης Τσίπρας  εκτός από τα σχετικά με το υπουργείο θέματα προέβη σε βαρυσήμαντες πολιτικές δηλώσεις. 
 
Τέλος θέλουμε να τονίσουμε ότι από τα βασικά νομοθετήματα αυτής της Κυβέρνησης είναι και ο νέος Νόμος για τα Πειραματικά και Πρότυπα σχολεία. Καλούμε όλους τους δημοκρατικούς να στηρίξουν δημοκρατικούς υποψήφιος Διευθυντές στα Πειραματικά Σχολεία.
Υπάρχει Ελπίδα.
 
Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος
Υποψήφιος Διευθυντής Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Αθηνών
Τηλ. 6980203968

==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.