Σχετικό: Γιατί οι πολιτικοί που δεν είναι Εβραίοι πρέπει να φοράνε κιπά;
Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου 2014
Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2014
Εντολή - Τελεσίγραφο προς ΣΥΡΙΖΑ, από την Αμερικανοεβραϊκή Επιτροπή (American Jewish Committee) για "κόψιμο" του Θεόδωρου Καρυπίδη
Είναι πολύ δύσκολο να αντιστρέψεις μία γενικευμένη άποψη για τα "πρέπει" και τα "διότι" που έχουν χρόνια εμφυτευθεί στο μυαλό του έλληνα πολίτη.
Υπάρχει ένας κώδικας καθωσπρεπισμού που είναι δύσκολο να ανατραπεί.
Η πολιτική έχει κομματιαστεί σε αρχηγικά κόμματα με την περιβόητη λαϊκή κυριαρχία να είναι ένα γράμμα κενό.
Ο εγκλωβισμός σε πολιτικά μαντριά με κομματάρχες και κομματόσκυλα να είναι το κυρίαρχο στη δημόσια πολιτική ζωή, για τις όποιες απόψεις να συνάδουν ή ακόμη και να επιβάλλονται για την πολιτική, της καθεστηκυίας τάξης.
Οι ρόλοι αλλάζουν και τα φαινόμενα μάλλον απατούν.
Τα κόμματα και οι ιδεολογίες έχουν ευτελισθεί και αυτό που ίσως κυριαρχεί είναι οι χορηγοί και οι δημοσκοπήσεις.
Δείτε το video που ακολουθεί και ίσως σας λυθούν πολλές απορίες και ερωτηματικά για το που οδηγείται η πολιτική των πολιτικών και ποιος εκφράζει τι και ποιος φοβάται τις αλήθειες: Αυτή η ανάρτηση ήταν που ενόχλησε, αυτά που ειπώθηκαν στο video ή κάτι άλλο ;
Σε καθεστώς ιδιότυπης προστασίας από το διεθνές και εγχώριο πολιτικό σύστημα βρίσκεται πλέον ο Αλέξης Τσίπρας καθώς η επιβίωσή του ίδιου και του νέου κυβερνητικού σχήματος, τουλάχιστον μέχρι την ...αποκατάσταση της κανονικότητας και την ολοκλήρωση της συμφωνίας με τον ESM θεωρείται βασική προϋπόθεση. Σε αυτό το πλαίσιο η πολιτική κριτική δεν θα έχει στόχο το πρόσωπο του πρωθυπουργού, όπως έχει ήδη διαφανεί τις τελευταίες εβδομάδες αλλά γενικότερες κομματικές και πολιτικές επιλογές, οι οποίες όμως δεν θα φτάνουν στον Αλέξη Τσίπρα.
Καθοριστικό ρόλο διαδραματίζουν και οι δημοσκοπήσεις, που δείχνουν άνετη επικράτηση του ΣΥΡΙΖΑ που φτάνει έως και την αυτοδυναμία σε ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών, τη Νέα Δημοκρατία «ακέφαλη», το ΠΑΣΟΚ χωρίς κοινωνικά και πολιτικά ερείσματα και Το Ποτάμι να αγωνίζεται να εκπέμψει διακριτό πολιτικό σήμα.
Παράλληλα την ανάγκη διατήρησης της κυβέρνησης που κινείται στα όρια της κοινοβουλευτικής μειοψηφίας επισημαίνουν οι Financial Times, όπου με άρθρο του ο Βόλφγκανγκ Μούνχαου χαρακτηρίζει τον Αλέξη Τσίπρα ως την «τελευταία δημοκρατική ευκαιρία», ενώ επισημαίνουν ότι ακόμα και σε περίπτωση εκλογών, όποια κυβέρνηση προκύψει θα αναγκαστεί να εκτελέσει τη συμφωνία μέχρι «αυτή να φτάσει στο ζενίθ του δράματος».
Αν και το πολιτικό κεφάλαιο του Έλληνα πρωθυπουργού έχει αποδομηθεί σημαντικά στο εξωτερικό, ωστόσο στο εσωτερικό παραμένει ισχυρό ελλείψει αντιπάλου τόσο σε επίπεδο προωπικότητας όσο και πολιτικού οργανισμού, που θα μπορούσε να αποτελέσει αξιόπιστη λύση για την εκτέλεση οποιουδήποτε σεναρίου.
«Κάτι επαναστατικό στον αέρα» μυρίζει και ο Ντόναλντ Τουσκ, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει σε συνέντευξή του στους Financial Times, προειδοποιώντας με αυτό τον τρόπο για ενδεχόμενη κοινωνική έκρηξη στην Ελλάδα σε περίπτωση κατάρρευσης της κυβέρνησης, καθώς κάτι τέτοιο θα προκαλούσε ντόμινο πολιτικών εξελίξεων σε ολόκληρη την Ευρώπη και θα αποτελούσε θρυαλλίδα αλυσιδωτών αντιδράσεων στην κοινωνία.
Υπ αυτό το πρίσμα στόχος όλων είναι η έστω και με «αιμοδοσία» επιβίωση της κυβέρνησης Τσίπρα. Στο πλαίσιο της οικοδόμησης τοίχους προστασίας του Έλληνα πρωθυπουργού εντάσσονται και οι δηλώσεις της Άνγκελα Μέρκελ στη γερμανική Δημόσια τηλεόραση, όπου ανοίγει το ζήτημα αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους. Η Γερμανίδα καγκελάριος μπορεί να απέκλεισε –για ακόμη μια φορά- το ενδεχόμενο κλασικού κουρέματος, ωστόσο ξεκαθάρισε ότι όλα τα υπόλοιπα ενδεχόμενα βρίσκονται επί τάπητος.
Οι κινήσεις στήριξης εκδηλώνονται μερικά μόλις 24ωρα πριν από την ψήφιση στη Βουλή του δεύτερου πολυνομοσχεδίου για την κύρωση της συμφωνίας με τους εταίρους, το οποίο περιλαμβάνει βαριά και αντιδημοφιλή μέτρα. Για την ψηφοφορία της Τετάρτης οι Financial Times προβλέπουν τέσσερις ακόμα διαρροές από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, κάτι που θα πιέσει ακόμα την κοινοβουλευτική δύναμη του κυβερνόντος κόμματος κάτω από τους 120, ενώ ο πρωθυπουργός έχει θέσει ως όριο τους 123.
Σε μια τέτοια εξέλιξη όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά, ακόμα και αυτό της προκήρυξης εκλογών μέσα στον Αύγουστο ή το αργότερο στις αρχές Σεπτεμβρίου, οι οποίες θα διεξαχθούν με λίστα. Σε μια τέτοια περίπτωση όμως ο πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι αναγκασμένος, από το Σύνταγμα, να παραδώσει διερευνητική εντολή και στους άλλους πολιτικούς αρχηγούς, εξέλιξη που μπορεί να οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερης έκτασης πολιτικές ανακατατάξεις.
FT: "Κυρίαρχος της πολιτικής σκηνής ο Αλ. Τσίπρας"Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ο Αλέξης Τσίπρας είναι ο κυρίαρχος της ελληνικής πολιτικής σκηνής, επισημαίνει η βρετανική εφημερίδα Financial Times, σε νέο της δημοσίευμα για την Ελλάδα.
«Τα χαρακτηριστικά του παραπέμπουν ελαφρώς στον Φρανσουά Μιτεράν, τον πρόεδρο της Γαλλίας από το 1981 έως το 1995» αναφέρει χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι η «ανοικτή» συζήτηση για την προκήρυξη πρόωρων εκλογών τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο συνιστά απόπειρα επισφράγισης της κυριαρχίας του.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο Πρωθυπουργός χαίρει της ευρείας στήριξης του ελληνικού λαού, ο οποίος επιδοκιμάζει την προσπάθεια του να αντιμετωπίσει με γενναιότητα τους «κρύους» δανειστές της Ελλάδας.
Η αντιπολίτευση, συνεχίζουν οι Financial Times, βρίσκεται στη σκιά του Αλέξη Τσίπρα, καθώς ο Πρωθυπουργός θα μπορούσε να ηττηθεί μόνο εφόσον βρεθεί αντιμέτωπος με ένα ενιαίο φιλοευρωπαϊκό και αντι-ΣΥΡΙΖΑ μέτωπο πολιτικών δυνάμεων.
Δεδομένης της κατάστασης όμως, η εφημερίδα θεωρεί απίθανη τη συγκρότηση ενός ενιαίου μετώπου, με τη συμμετοχή της Ν.Δ., του ΠΑΣΟΚ και του Ποταμιού.
Παράλληλα, οι Financial Times υπερθεματίζουν πως εάν υπάρξουν αποσκιρτήσεις στο ΣΥΡΙΖΑ, τότε οι αποχωρήσαντες βουλευτές είναι απίθανο να αποτελέσουν σημαντική απειλή για τον κ. Τσίπρα και τον «νέο ΣΥΡΙΖΑ».
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Σχετικά για το αρχείο σας:
Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου 2014
Τσίπρας και Σκουρλέτης μετά το "Άγιο όρος", μικρή στάση, πριν το "τείχος των δακρύων" στο Βατικανό: Αλέξη να το ξέρεις, Κιπά αν δεν φορέσεις πρωθυπουργός δεν γίνεσαι...
Σχετικό: Βάλε ένα κιπά κι εσύ ...μπορεί έτσι να γίνεις πρωθυπουργός!
Κυριακή, 9 Φεβρουαρίου 2014
Λέγεται ότι για να γίνει πρωθυπουργός στην Ελλάδα πρέπει να φορέσεις πρώτα κιπά - Γελάει και το παρδαλό κατσίκι με τον Τσίπρα Εξωτερικού...
Σχετικό: Γελάει και το παρδαλό κατσίκι με τον Τσίπρα Εξωτερικού...
Σχετικά: ΔΕΙΤΕ τι έλεγε ο Καρυπίδης για τον Τσίπρα! - Σκληρή κριτική για τη στάση του απέναντι στα διαπλεκόμενα (βίντεο) - [Τότε δεν υπήρξε πρόβλημα κ. Αλέξη;]
Σχετικό: Τι ζητά το Παγκόσμιο Εβραϊκό Συνέδριο από τον ΣΥΡΙΖΑ;
— Στο Βατικανό αύριο ο Τσίπρας για συνάντηση με τον Πάπα
— Χαμόγελα στην Κουμουνδούρου για τη συνάντηση – «Αύριο στο Βατικανό για πρώτη φορά αριστερός ηγέτης» το σημερινό πρωτοσέλιδο της Αυγής (ΠΡΟΣΕΞΤΕ στο τέλος το σχόλιο του Μπαρμπανίκου και χασκογελάστε τους ροζ φασίστες — Τ΄ ακούς Φιντέλ??????)
— Κι όμως φαίνεται ότι η στροφή του ΣΥΡΙΖΑ προς την εκκλησία δεν έχει τέλος: Ιστορικής σημασίας συνάντηση θα έχει αύριο στο Βατικανό ο Αλέξης Τσίπρας με τον Πάπα Φραγκίσκο Α.— Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ αναχωρεί το απόγευμα της Τετάρτης για τη Ρώμη και θα τον συνοδεύουν ο εκπρόσωπος Τύπου Πάνος Σκουρλέτης, και ο Βάλτερ Μπάγιερ, συντονιστής του ευρωπαϊκού δικτύου οργανισμών αριστερού θεωρητικού προσανατολισμού Transform! –από την Ελλάδα συμμετέχει το Ινστιτούτο Νίκος Πουλατζάς. ...
— Η ατζέντα της συνάντησης θα εστιάσει στα ζητήματα της κοινωνικής δικαιοσύνης και της καταπολέμησης της ανεργίας, στην επείγουσα ανάγκη ειρήνευσης της Μέσης Ανατολής, καθώς και στη συνεχιζόμενη τραγωδία στη Μεσόγειο με τους πρόσφυγες.
— Σύμφωνα με την Κουμουνδούρου η εξέλιξη αυτή αντανακλά τις αγωνίες, από διαφορετικές πλευρές, για την αντιμετώπιση των συνεπειών της οικονομικής κρίσης και των ανθρωπιστικών προβλημάτων εξαιτίας των πολεμικών συρράξεων.
— Στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ επικρατεί ικανοποίηση γιατί η συνάντηση αποδεικνύει ότι μια μικρή χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με το παράδειγμα και τις θέσεις της, απευθύνεται στο σύνολο των ευρωπαϊκών κοινωνιών και αναζητεί δεσμούς συνεργασίας ανεξάρτητα από τις διαφορετικές ιδεολογικές αφετηρίες.
ΠΗΓΗ: http://www.protothema.gr/
====== >> ΣΧΟΛΙΟ ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΥ:
1.– Ο Τσίπρας δεν είναι ούτε ηγέτης, ούτε αριστερός… Ένα ροζ τσουτσέκι είναι και σιωνιστής πρωθυπουργός σε αναμονή, του ισραηλινού λόμπι.
2.– Όχι ότι είναι κάτι σπουδαίο, αλλά το Βατικανό το επισκέφθηκαν στο παρελθόν και συναντήθηκαν με τον εξαποδώ κατά καιρούς Πάπα, περισσότερο ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ αριστεροί ηγέτες από το ΦΙΛΟΪΣΡΑΗΛΙΝΟ φρικιό του ΣΥΡΙΖΑ, και μάλιστα ασκούντες εξουσία, όπως συνέβη το 1996, κατά την επίσκεψη του Φιντέλ Κάστρο στον Πάπα Ιωάννη-Παύλο Β΄ — ΣΧΕΤΙΚΟ:http://www.kathimerini.gr/74995/article/proswpa/proskhnio/fintel-kastro-o-makrovioteros-hgeths-toy-planhth και historyreport.gr και όποιος θέλει και τα…. λογίδρια της συνάντησης εκείνης στο ΒΑΤΙΚΑΝΟ, για σκονάκι στον σιωνιστή Τσίπρα, εδώ είμαστε!!!!!!!!!! Απ΄ όλα έχει το περίπτερο!!!
Μπαρμπανίκος Αρβανίτης
-------------------------------------------------------------
Τελικό Σχετικό: Για να ξέρουμε τι συμβαίνει στον κόσμο... ["Εισιτήριο φιλίας" ή υποταγής το σιωνιστικό κιπά;...το σίγουρο πάντως είναι ότι τους εκθέτουν, με φώτο!!
===================================================
Γιατί οι πολιτικοί που δεν είναι Εβραίοι πρέπει να φοράνε κιπά;
ΚΟ: Βλέποντας την παραπάνω χαριτωμένη φωτογραφία του υπουργού προ-πο, έκανα κάποιες σκέψεις. Έχω παρατηρήσει ότι ΟΛΟΙ οι μη Εβραίοι «επίσημοι» (πρόεδροι, πρωθυπουργοί, υπουργοί, πολιτικοί, ηθοποιοί, τραγουδιστές και λοιποί ‘celebrities’), που επισκέπτονται μια Συναγωγή, φοράνε το γνωστό χαρακτηριστικό μικρό εβραϊκό σκουφάκι, την «κιπά».
Επίσης, την φοράνε όταν πηγαίνουν στο Τείχος των Δακρύων ή στο «Μνημείο του Ολοκαυτώματος» στην Ιερουσαλήμ, γνωστό ως «Yad Vashem», σε (μη θρησκευτικές) εκδηλώσεις που απλώς διοργανώνουν ή παρευρίσκονται Εβραίοι, ενώ κάποιοι σε εντελώς «άσχετα» μέρη. Μου δημιουργήθηκε η εξής απορία: πως είναι δυνατόν κάποιος που δεν πρεσβεύει την ιουδαϊκή θρησκεία, να αναγκάζεται να φοράει αυτό που φοράει ο πιστός Ιουδαίος; Που είναι η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης; Εάν είναι από απλή «ένδειξη σεβασμού», τότε θα έπρεπε, για λόφους «ισότητας» να γίνεται το αντίστοιχο σε έναν χριστιανικό ναό. Π.χ. εάν ένας Εβραίος «επίσημος» επισκεφτεί ένα ναό (τώρα που το σκέφτομαι, δεν έχω δει πολλούς Εβραίους «επίσημους» να επισκέπτονται ναούς και εκκλησίες, τουλάχιστον με την συχνότητα που «εθνικοί»/μη Εβραίοι «επίσημοι» επισκέπτονται συναγωγές. Γιατί άραγε;;) – θα πρέπει λοιπόν για «λόγους σεβασμού» (ο Εβραίος) να κάνει τον σταυρό του, να ανάψει κανένα κερί και τα λοιπά. Όλα αυτά βέβαια είναι λατρευτικές πράξεις, λατρευτικά σύμβολα. Η κιπά δεν είναι ένα απλό «σκουφάκι», κάποιο ενδυματολογικό αξεσουάρ, είναι σύμβολο μιας θρησκείας. Κάτι ανάλογο με την ισλαμική μαντίλα που φοράνε οι μουσουλμάνες. Ή τα τουρμπάνια που φοράνε οι Σιχ. Ως «σεβασμός», νομίζω, νοείται να εισέλθεις και να εξέλθεις με ησυχία από έναν θρησκευτικό λατρευτικό χώρο (στον οποίον δεν ανήκεις) και γενικά να είσαι κόσμιος και ενδεδυμένος «σεμνά». Τα υπόλοιπα αφορούν τους θρησκευόμενους της συγκεκριμένης θρησκείας. Εφόσον δεν ανήκεις σε αυτήν την θρησκεία, δεν είσαι υποχρεωμένος να ακολουθήσεις το τυπικό της. Το να απαιτείς από έναν μη Εβραίο να συμπεριφέρεται στη Συναγωγή (που δεν ανήκει, ούτε πιστεύει) σαν Εβραίος, είναι κάτι παραπάνω από απαίτηση για «σεβασμό». Έχει έναν συμβολισμό. Φαίνεται σαν έμμεση (αναγκαστική) υποταγή σε μια συγκεκριμένη θρησκεία και σε ό,τι αυτή εκφράζει. Και στην συγκεκριμένη περίπτωση εκφράζει το Ισραήλ. [Σύμφωνα με τον Richard Rabkin «Το να φοράει κάποιος το κιπά σημαίνει ότι διακηρύττει "Είμαι περήφανος που είμαι Εβραίος"»]. Καμία άλλη θρησκεία δεν είναι τόσο συνδεδεμένη με έναν λαό, όσο ο Ιουδαϊσμός. Όλοι δε οι «επίσημοι» δεν διανοούνται να αρνηθούν να φορέσουν την κιπά για λόγους συνείδησης ή θρησκείας, (αλλιώς κινδυνεύουν να κατηγορηθούν για «αντισημιτισμό», κατηγορία ολέθρια για έναν σύγχρονο πολιτικό), αλλά απεναντίας, το φοράνε με μεγάλη άνεση και είτε χασκογελάνε με έκφραση γεμάτη ικανοποίηση (όπως ο προαναφερόμενος), είτε στέκονται «ευλαβικά», με έκφραση γεμάτη «σεβασμό».
Επίσης, την φοράνε όταν πηγαίνουν στο Τείχος των Δακρύων ή στο «Μνημείο του Ολοκαυτώματος» στην Ιερουσαλήμ, γνωστό ως «Yad Vashem», σε (μη θρησκευτικές) εκδηλώσεις που απλώς διοργανώνουν ή παρευρίσκονται Εβραίοι, ενώ κάποιοι σε εντελώς «άσχετα» μέρη. Μου δημιουργήθηκε η εξής απορία: πως είναι δυνατόν κάποιος που δεν πρεσβεύει την ιουδαϊκή θρησκεία, να αναγκάζεται να φοράει αυτό που φοράει ο πιστός Ιουδαίος; Που είναι η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης; Εάν είναι από απλή «ένδειξη σεβασμού», τότε θα έπρεπε, για λόφους «ισότητας» να γίνεται το αντίστοιχο σε έναν χριστιανικό ναό. Π.χ. εάν ένας Εβραίος «επίσημος» επισκεφτεί ένα ναό (τώρα που το σκέφτομαι, δεν έχω δει πολλούς Εβραίους «επίσημους» να επισκέπτονται ναούς και εκκλησίες, τουλάχιστον με την συχνότητα που «εθνικοί»/μη Εβραίοι «επίσημοι» επισκέπτονται συναγωγές. Γιατί άραγε;;) – θα πρέπει λοιπόν για «λόγους σεβασμού» (ο Εβραίος) να κάνει τον σταυρό του, να ανάψει κανένα κερί και τα λοιπά. Όλα αυτά βέβαια είναι λατρευτικές πράξεις, λατρευτικά σύμβολα. Η κιπά δεν είναι ένα απλό «σκουφάκι», κάποιο ενδυματολογικό αξεσουάρ, είναι σύμβολο μιας θρησκείας. Κάτι ανάλογο με την ισλαμική μαντίλα που φοράνε οι μουσουλμάνες. Ή τα τουρμπάνια που φοράνε οι Σιχ. Ως «σεβασμός», νομίζω, νοείται να εισέλθεις και να εξέλθεις με ησυχία από έναν θρησκευτικό λατρευτικό χώρο (στον οποίον δεν ανήκεις) και γενικά να είσαι κόσμιος και ενδεδυμένος «σεμνά». Τα υπόλοιπα αφορούν τους θρησκευόμενους της συγκεκριμένης θρησκείας. Εφόσον δεν ανήκεις σε αυτήν την θρησκεία, δεν είσαι υποχρεωμένος να ακολουθήσεις το τυπικό της. Το να απαιτείς από έναν μη Εβραίο να συμπεριφέρεται στη Συναγωγή (που δεν ανήκει, ούτε πιστεύει) σαν Εβραίος, είναι κάτι παραπάνω από απαίτηση για «σεβασμό». Έχει έναν συμβολισμό. Φαίνεται σαν έμμεση (αναγκαστική) υποταγή σε μια συγκεκριμένη θρησκεία και σε ό,τι αυτή εκφράζει. Και στην συγκεκριμένη περίπτωση εκφράζει το Ισραήλ. [Σύμφωνα με τον Richard Rabkin «Το να φοράει κάποιος το κιπά σημαίνει ότι διακηρύττει "Είμαι περήφανος που είμαι Εβραίος"»]. Καμία άλλη θρησκεία δεν είναι τόσο συνδεδεμένη με έναν λαό, όσο ο Ιουδαϊσμός. Όλοι δε οι «επίσημοι» δεν διανοούνται να αρνηθούν να φορέσουν την κιπά για λόγους συνείδησης ή θρησκείας, (αλλιώς κινδυνεύουν να κατηγορηθούν για «αντισημιτισμό», κατηγορία ολέθρια για έναν σύγχρονο πολιτικό), αλλά απεναντίας, το φοράνε με μεγάλη άνεση και είτε χασκογελάνε με έκφραση γεμάτη ικανοποίηση (όπως ο προαναφερόμενος), είτε στέκονται «ευλαβικά», με έκφραση γεμάτη «σεβασμό».
Είπα να το ψάξω λίγο. Να σας πως τι βρήκα: Βρήκα ότι τέτοια ξεκάθαρη εντολή ΔΕΝ υπάρχει στα ιουδαϊκά κείμενα! Μάλιστα, οι διάφοροι ραβίνοι δεν έχουν μια σύμφωνη γνώμη για το αν πρέπει τελικά, οι μη Εβραίοι να φοράνε την κιπά. Η κυριότερη ένσταση είναι ότι έτσι (εάν την φοράνε) δεν θα διαφέρουν από τους Εβραίους! (Αυτό τώρα μου ακούγεται ολίγον «ρατσιστικό», αλλά θα φταίνε τα αυτιά μου). Επίσης, στη σύντομη έρευνα δεν είδα πουθενά μουσουλμάνους «επίσημους» να φοράνε την κιπά. Δείτε πάνω π.χ. στην φωτογραφία τον Νταβούτογλου στη Συναγωγή στη Σμύρνη άνευ κιπά! Μπα; Πάλι δύο μέτρα και δύο σταθμά; Μετά διάβασα ότι οι άθεοι Εβραίοι επίσης δεν φοράνε κιπά! Ακόμα και ο Μπεν Γκουριόν η κορυφαία μορφή του σύγχρονου Ισραήλ (ο κύριος ιδρυτής και ο πρώτος πρωθυπουργός του κράτους Ισραήλ) ΔΕΝ φορούσε κιπά γιατί ήταν άθεος... Μάλιστα, αρνιόταν να φορέσει κιπά ακόμη και σε κηδείες.
Συμπέρασμα: Ο Μπεν Γκουριόν δεν χρειάζεται να φοράει κιπά, ο άθεος Εβραίος δεν χρειάζεται να φοράει κιπά, ο μουσουλμάνος «επίσημος» δεν χρειάζεται να φοράει κιπά, καμία γραπτή θρησκευτική εντολή δεν υπάρχει που να λέει ότι ο μη Εβραίος πρέπει να φοράει κιπά, οι ραβίνοι διαφωνούν μεταξύ τους για το αν πρέπει οι μη Εβραίοι να φορούν κιπά, αλλά ο Δένδιας (και ο κάθε Δένδιας), αλλοίμονό του αν δεν φορέσει τη κιππά του και δεν αποθανατιστεί η σκηνή.
Ίσως εάν έψαχνα περισσότερο να έβρισκα και τίποτα άλλο, αλλά από ότι κατάλαβα η κιπά είναι μία ωραία ευκαιρία οι διάφοροι Δένδιες και γενικότερα οι κρατούντες οφίτσια στη ‘δύση’ να δείχνουν (σε όλο τον κόσμο) τον «σεβασμό» τους (ή την υποταγή τους) στο Ισραήλ.
Παρακάτω κάποιες εξηγήσεις περί κιπά από εβραϊκές ιστοσελίδες για λίγο παραπάνω γνώση. Και εάν θέλει, ας μας διαφωτίσει περί του θέματος κάποιος ραβίνος. Από αυτούς που επισκέπτονται τον ΚΟ.
Συμπέρασμα: Ο Μπεν Γκουριόν δεν χρειάζεται να φοράει κιπά, ο άθεος Εβραίος δεν χρειάζεται να φοράει κιπά, ο μουσουλμάνος «επίσημος» δεν χρειάζεται να φοράει κιπά, καμία γραπτή θρησκευτική εντολή δεν υπάρχει που να λέει ότι ο μη Εβραίος πρέπει να φοράει κιπά, οι ραβίνοι διαφωνούν μεταξύ τους για το αν πρέπει οι μη Εβραίοι να φορούν κιπά, αλλά ο Δένδιας (και ο κάθε Δένδιας), αλλοίμονό του αν δεν φορέσει τη κιππά του και δεν αποθανατιστεί η σκηνή.
Ίσως εάν έψαχνα περισσότερο να έβρισκα και τίποτα άλλο, αλλά από ότι κατάλαβα η κιπά είναι μία ωραία ευκαιρία οι διάφοροι Δένδιες και γενικότερα οι κρατούντες οφίτσια στη ‘δύση’ να δείχνουν (σε όλο τον κόσμο) τον «σεβασμό» τους (ή την υποταγή τους) στο Ισραήλ.
Παρακάτω κάποιες εξηγήσεις περί κιπά από εβραϊκές ιστοσελίδες για λίγο παραπάνω γνώση. Και εάν θέλει, ας μας διαφωτίσει περί του θέματος κάποιος ραβίνος. Από αυτούς που επισκέπτονται τον ΚΟ.
Δεδομένου ότι η συναγωγή θεωρείται ότι είναι ένας «οίκος του Θεού», είναι συνήθως σκόπιμο οι πιστοί να φορούν ωραία ρούχα. Συνήθως οι γυναίκες φορούν φορέματα και οι άνδρες κοστούμια.
Εκτός από τις συναγωγές των Μεταρρυθμισμένων Ιουδαίων, όλοι οι άνδρες και τα αγόρια πρέπει να καλύπτουν το κεφάλι τους. Αυτό είναι συχνά προαιρετικό σε συναγωγές των Μεταρρυθμισμένων. Από σεβασμό ακόμη και οι μη-Εβραίοι επισκέπτες θα πρέπει να ακολουθήσουν το έθιμο της συναγωγής και φορέσουν ένα kippah.
Λέει στο ‘Divrei HaRav’ (του ραβίνου Hershel Schachter), ότι όταν ρώτησαν τον ραβίνο Aharon Kotler αν πρέπει ένας μη-Εβραίος (ή μη Ιουδαίος) κοσμικός καθηγητής σε σχολείο yeshiva να κληθεί να φορέσει ένα yarmulke, εκείνος είπε ότι θα πρέπει να του πουν να μην φορέσει yarmulke, γιατί αυτό είναι μια περίπτωση והבדלתם (διάκρισης) σύμφωνα με την οποία οι Εβραίοι θα πρέπει να φορούν yarmulkes ώστε να διακρίνονται από τους μη Εβραίους.
"Μη Εβραίοι και Kippah στη Συναγωγή" – του ραβίνου Jay M. Stein
Η ερώτηση που τίθεται πολύ συχνά είναι η εξής: «Σε περίπτωση που ένας μη-Εβραίος παρακολουθεί τη συναγωγή ως προσκεκλημένος ή επισκέπτης, πρέπει να φορά κάλυμμα στο κεφάλι, όπως ένα Kippah;" Ή, "Πρέπει ένας μη-Εβραίος που κάνει δουλειές ως εργάτης σε μια συναγωγή να έχει καλυμμένο το κεφάλι του, ενώ εργάζεται στο κτίριο; "Λόγω της σχετικά στενής σχέση μας με τον μη εβραϊκό κόσμο, έχουμε συχνά μη Εβραίους να έρχονται σε διάφορες θρησκευτικές τελετές που πραγματοποιούνται στις συναγωγές, όπως είναι, οι γάμοι, οι τελετές Bar/bat Mitzvah (ενηλικίωσης 13 χρονών για τα αγόρια και 12 για τα κορίτσια) και κηδείες, καθώς και διάφορα προγράμματα που προσφέρονται στις συναγωγές, όπως «διαθρησκευτικές λειτουργίες» ή και μη-θρησκευτικές εκδηλώσεις.
Το Ταλμούδ έχει μια συνοπτική δήλωση σχετικά με τον στόχο του να καλύπτει κάποιος το κεφάλι του. Ο Joshua b. Levi είπε: «Κανείς δεν μπορεί να περπατήσει τέσσερις πήχεις με υπεροπτικό ύφος, γιατί ολόκληρη η γη είναι γεμάτη από την δόξα Του». Ο R. Huna, γιος του R. Joshua, δεν μπορούσε να περπατήσει τέσσερις πήχεις ξεσκούφωτος, και έλεγε : «Η Shehinah (θεία παρουσία) είναι πάνω από το κεφάλι μου». Στους ταλμουδικούς καιρούς δεν ήταν μια ευρέως διαδεδομένη πρακτική να καλύπτει κάποιος το κεφάλι του. Το να καλύπτει το κεφάλι του ήταν μια πράξη ακραίας ευσέβεια, δεν ήταν κανόνας για όλους.
Η δυσκολία που παρουσιάζεται, κατά τον ραβίνο Klein, είναι ότι, κατά τη διάρκεια της λατρείας, μπορεί να μην είμαστε σε θέση να διακρίνουμε μεταξύ των Εβραίων και των μη-Εβραίων. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στο να ζητάμε από έναν μη-Εβραίο να λάβει μέρος στην λειτουργία. Δεν υπάρχει εύκολη λύση για το πρόβλημα αυτό, εκτός από απλά να ρωτήσουμε τη θρησκεία ενός ατόμου. Συνηθίζεται, ως εκ τούτου, σε πολλές συναγωγές να ζητάνε από μη Εβραίους να βάλουν μια kippah αλλά όχι το Tallit, και επομένως να διακρίνουμε εύκολα τους Εβραίους άνδρες από τους μη Εβραίους.
Δεν υπάρχει καμία αναφορά στους επτά Noachide νόμους (του Νώε – αναφέρονται στο Ταλμούδ) η οποία, σύμφωνα με τους Ραβίνους, να επιβάλει σε όλους τους απογόνους του Νώε, να καλύπτουν την κεφαλή τους. Αυτό κάνει και πάλι σαφές ότι δεν υπάρχει καμία νομική υποχρέωση στο εβραϊκό νόμο για έναν μη-Εβραίο να φορέσει κάλυμμα στο κεφάλι και ως εκ τούτου καμία νομική δικαιολογία δεν υπάρχει για να εξαναγκασθεί ένας μη-Εβραίος να φορέσει ένα κάλυμμα στο κεφάλι σε μια συναγωγή. Αυτό, όμως, δεν εμποδίζει την ενημέρωση των μη Εβραίων περί του εθίμου της συγκεκριμένης τελετής.
Δεν υπάρχει καμία αναφορά στη ‘halakhic’ βιβλιογραφία (βιβλικοί, ταλμουδικοί, ραβινικοί νόμοι) που να απαιτεί οι ‘εθνικοί’ να φορούν καλύμματα κεφαλής, και ως εκ τούτου δεν υπάρχει κανένας halakhic λόγος να εξαναγκάζεται ένας μη-Εβραίος να φορέσει ένα κάλυμμα του κεφαλιού σε μια συναγωγή.
Εάν φορέσει όμως (ο μη-Εβραίος), εκφράζει με αυτό το σεβασμό, για το έθιμο μας. Παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει νομική υποχρέωση για έναν μη-Εβραίο να φορέσει kippah, συνιστούμε από σεβασμό για το εκκλησίασμα να φορούν κάλυμμα οι μη-Εβραίοι άνδρες όταν παρευρίσκονται σε λατρεία ή τελετουργία.
Παπούλιας |
Σαμαράς |
ΓΑΠ |
Αβραμόπουλος |
Μπερλουσκόνι |
Πούτιν |
Ομπάμα |
Μπους (ο νεότερος) |
Junichiro Koizumi (πρώην πρωθυπουργός Ιαπωνίας) |
Gianfranco Fini (πρώην «ακροδεξιός»)
|
Σόιμπλε |
Μπλαίρ |
Δαλάι Λάμα |
Γιος της Μαντόνα |
Μάικλ Τζάκσον |
Tobey Maguire (“Spiderman”) |
Ντέβιντ Μπέκαμ |
Η γκά γκά |
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγές: εδώ, εδώ, εδώ, εδώ
Η επόμενη στάση Τσίπρα πριν την τελική έγκριση
Με την άνοδο του σιωνιστικού κινήματος στις αρχές του 20ου αιώνα, ο τοίχος έγινε σημείο τριβής μεταξύ της Εβραϊκής κοινότητας και της μουσουλμανικής θρησκευτικής ηγεσίας, οι οποίοι ανησυχούν ότι ο τοίχος θα χρησιμοποιούταν για περαιτέρω εβραϊκές εθνικιστικές αξιώσεις στο Όρος του Ναού και την Ιερουσαλήμ. Κρούσματα βίας στους πρόποδες του τείχους έγινε κοινές και μια διεθνής επιτροπή συγκλήθηκε το 1930 για να καθορίσει τα δικαιώματα και τις αξιώσεις των μουσουλμάνων και των Εβραίων σε σχέση με το τείχος. Μετά το αραβοϊσραηλινό πόλεμο του 1948, το τείχος τέθηκε υπό τον έλεγχο της Ιορδανίας και οι Εβραίοι είχαν αποκλειστεί από την περιοχή για 19 χρόνια, μέχρι που το Ισραήλ κατέλαβε την Παλιά Πόλη το 1967 και τρεις μέρες αργότερα κατεδάφισε τη παρακείμενη 770 ετών μαροκινή συνοικία.[1]
Το σήμερα εκτεθειμένο μέρος του τείχους στη πλατεία της εβραϊκής συνοικίας έχεις ύψος 19 μέτρα (από συνόλου 32 μέτρων) και 57 μέτρα μήκος.
Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου 2013
Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2010
Sephardi ηγέτης Yosef: "Οι μη Εβραίοι υπάρχουν για να υπηρετούν τους Εβραίους" ( Non-Jews exist to serve Jews)
από σίβυλλα
Σιωνισμός = Ναζισμός – Israel = Nazi
Sephardi leader Yosef: Non-Jews exist to serve Jews
Ο πνευματικός ηγέτης των Σεφαραδιτών του Ισραήλ Ραβίνος Ovadia Yosef στην προσευχή του Σαββάτου είπε ότι "Οι μη Εβραίοι υπάρχουν για να υπηρετούν τους Εβραίους"
Από το Εβραϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων JTA,όχι ισλαμική ιστοσελίδα
JERUSALEM (JTA) -- Israeli Sephardic leader Rabbi Ovadia Yosef in his weekly Saturday night sermon said...
Δείτε ΕΔΩ από αγγλική πηγή τι λέει το Ταλμούδ για το κιπά
=========================="O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.