*
- Φεύγω.
- Όχι, στάσου, κάτσε μέχρι να φύγεις.
- Καλά, ένα μνημονιάκι ακόμα και φεύγω, οκ;
- Οκ.
*
www.facebook.com/wonderjlaw3
Γκίζι: Ποιες ιδιωτικοποιήσεις; Στο γερμανικό δημόσιο χαρίζετε τα αεροδρόμια
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Αυτό είναι το Πρόγραμμα Ιδιωτικοποιήσεων στο οποίο δεσμεύτηκε η Ελλάδα
http://www.thepressproject.gr/article/80287/APOKALUPsI-Auto-einai-to-Programma-Idiotikopoiiseon-sto-opoio-desmeutike-i-Ellada
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις έως τώρα ουδέποτε καταπολέμησαν τη διαφθορά και τη φοροδιαφυγή», ανέφερε μεταξύ άλλων ο επικεφαλής της Κ.Ο. του κόμματος «Η Αριστερά» (Die Linke) Γκρέγκορ Γκίζι. Ο Γκίζι, ο οποίος άσκησε κριτική στην συμφωνία για το ελληνικό πρόγραμμα, δηλώντας ότι το κόμμα του την καταψηφίζει, αναφέρθηκε και στην συμφωνία του ελληνικού δημοσίου με τη Fraport και την εκποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων.
«Λέτε στην Ελλάδα: «ιδιωτικοποιήστε». Αυτό είναι de facto λάθος. Τα 14 αεροδρόμια της Ελλάδας θα πάνε στη Fraport. Δηλαδή θα πάνε υπέρ του δημοσίου στη Γερμανία», είπε ο Γκρέγκορ Γκίζι, για να συνεχίσει:
«Τα ελληνικά αεροδρόμια θα περάσουν σε εταιρεία δημοσίου ελέγχου γερμανικού κρατιδίου σε τιμή πολύ μικρή. Τα 50 δις που ψάχνει η ελληνική πλευρά από το Ταμείο Εκποιήσεων δεν θα τα βρει ποτέ, σας το εγγυώμαι αυτό».
Ο Γκίζι, ασκώντας κριτική στην συμφωνία η οποία επετεύχθη και τονίζοντας ότι αυτό δεν αλλάζει σε τίποτα την αλληλεγγύη του κόμματός του προς τον ελληνικό λαό και τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, επισήμανε ότι και με αυτό το πρόγραμμα δημιουργούνται νέα χρέη προκειμένου να καλυφθούν τα παλιά και ανέδειξε το γεγονός ότι η Γερμανία δεν έχει ως τώρα πληρώσει ούτε ένα ευρώ για την Ελλάδα, ενώ έχει η ίδια εξοικονομήσει 100 δισεκατομμύρια ευρώ από την κρίση, λόγω της πολιτικής των επιτοκίων, η οποία, όπως είπε, ασκήθηκε και πάλι σε βάρος των πολιτών, των οποίων η αγοραστική δύναμη μειώθηκε. (ereportaz.)ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Αυτό είναι το Πρόγραμμα Ιδιωτικοποιήσεων στο οποίο δεσμεύτηκε η Ελλάδα
Newsroom
Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015
Αν όχι εσύ, ποιος;
Πάρε μέρος στο μεγαλύτερο εγχείρημα για ανεξάρτητη δημοσιογραφία. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βοηθήσεις. Γιατί το δικαίωμα στην ενημέρωση είναι δικαίωμα στη δημοκρατία. Αν δεν το στηρίξεις εσύ ποιος θα το κάνει;
Εκτός από την παραχώρηση των αεροδρομίων στην γερμανική εταιρία η Ελληνική κυβέρνηση δεσμεύεται και σε άλλες αναγκαστικές ιδιωτικοποιήσεις, όπως για παράδειγμα στην παραχώρηση του Αστέρα στην Jarmyn μέχρι το τέλος του χρόνου.
Εντυπωσιακό στοιχείο του πίνακα που ακολουθεί αποτελεί το επιτακτικό ύφος, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις όπου η κυβέρνηση δεσμεύεται ότι θα εγκρίνει τις περιβαλλοντικές μελέτες όπως θέλει ο παραχωρησιούχος ή θα ξεπεράσει τα προβλήματα που βάζουν οι αρχαιολογικές υπηρεσίες. Φυσικά η κυβέρνηση δεσμεύεται να καταργήσει και νόμους του ελληνικού κράτους με το σκεπτικό ότι παρεμποδίζουν τον κεντρικό σχεδιασμό της εκμετάλλευσης της δημόσιας περιουσίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι την ίδια ώρα που το κουαρτέτο μιλάει για την ανάγκη συλλογής εσόδων και την εξισορρόπηση των βαρών μεταξύ των κοινωνικών ομάδων απαιτεί μια σειρά από δράσεις που κάνουν ακριβώς το αντίθετο: Έτσι π.χ. η ελληνική κυβέρνηση υποχρεούται από τον Οκτώβρη να επιτρέπει στα γιοτ να έχουν σημαία ξένης χώρας για πάνω από 12 μήνες.
Τέλος το πιο συγκλονιστικό στοιχείο της λίστας είναι οι απαλλαγές που προσφέρονται στους παραχωρησιούχους. Έτσι για παράδειγμα με νομοθετική διάταξη η τοπική αυτοδιοίκηση δεν θα μπορεί να ζητάει τέλη χρήσης των υπηρεσιών που θα προσφέρει σε αυτούς που αγόρασαν την ελληνική περιουσία, ενώ αντίστοιχες διατάξεις θα τους απαλλάσσουν και από άλλα ενοχλητικούς φόρους όπως ο ΕΝΦΙΑ. Φυσικά όποτε σε κάποια ιδιωτικοποίηση προκύπτουν κοστοβόρα προσχώματα το λογαριασμό αναλαμβάνει πάντα να πληρώσει το ΤΑΙΠΕΔ... Έτσι ήταν πάντα οι έλληνες... φιλόξενοι.
Εντυπωσιακό στοιχείο του πίνακα που ακολουθεί αποτελεί το επιτακτικό ύφος, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις όπου η κυβέρνηση δεσμεύεται ότι θα εγκρίνει τις περιβαλλοντικές μελέτες όπως θέλει ο παραχωρησιούχος ή θα ξεπεράσει τα προβλήματα που βάζουν οι αρχαιολογικές υπηρεσίες. Φυσικά η κυβέρνηση δεσμεύεται να καταργήσει και νόμους του ελληνικού κράτους με το σκεπτικό ότι παρεμποδίζουν τον κεντρικό σχεδιασμό της εκμετάλλευσης της δημόσιας περιουσίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι την ίδια ώρα που το κουαρτέτο μιλάει για την ανάγκη συλλογής εσόδων και την εξισορρόπηση των βαρών μεταξύ των κοινωνικών ομάδων απαιτεί μια σειρά από δράσεις που κάνουν ακριβώς το αντίθετο: Έτσι π.χ. η ελληνική κυβέρνηση υποχρεούται από τον Οκτώβρη να επιτρέπει στα γιοτ να έχουν σημαία ξένης χώρας για πάνω από 12 μήνες.
Τέλος το πιο συγκλονιστικό στοιχείο της λίστας είναι οι απαλλαγές που προσφέρονται στους παραχωρησιούχους. Έτσι για παράδειγμα με νομοθετική διάταξη η τοπική αυτοδιοίκηση δεν θα μπορεί να ζητάει τέλη χρήσης των υπηρεσιών που θα προσφέρει σε αυτούς που αγόρασαν την ελληνική περιουσία, ενώ αντίστοιχες διατάξεις θα τους απαλλάσσουν και από άλλα ενοχλητικούς φόρους όπως ο ΕΝΦΙΑ. Φυσικά όποτε σε κάποια ιδιωτικοποίηση προκύπτουν κοστοβόρα προσχώματα το λογαριασμό αναλαμβάνει πάντα να πληρώσει το ΤΑΙΠΕΔ... Έτσι ήταν πάντα οι έλληνες... φιλόξενοι.
Ελληνικό Πρόγραμμα Ιδιωτικοποιήσεων | ||||
Νο. | Στοχείο | Θέμα | Αρμόδια αρχή | Κρίσιμη ημερομηνία |
1 | ΤΑΙΠΕΔ | Έκθεση για τον φάκελο ιδιοκτησίας | ΥΠΟΙΚ / Γ.Γ. Δημόσιας Περιουσίας | Σεπτέμβριος 2015 |
Απαραίτητες ενέργειες: Παράδοση έκθεσης με όλα τα ακίνητα που βρίσκονται στο ΤΑΙΠΕΔ (συμπεριλαμβανομένων και όλων των υπουργείων και οργανισμών) | ||||
2 | ΤΑΙΠΕΔ | Πλήρη λειτουργική κεντρική δοιίκηση (που θα εγκρισθεί από την ESCHADA) και Διατήρηση του νομικού πλαισίου για την Eschada, χωρίς αλλαγές | ΥΠΟΙΚ / ΥΠΑΠΕ | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Διορισμός των μελών του Κεντρικού Διοικητικού Συμβούλιου για την εκμετάλλευση της δημόσιας περιουσίας ώστε να γίνει πλήρως λειτουργική.Ο διορισμός πρέπει να είναι άμεσως για αρκετές υποθέσεις:
| ||||
3 | ΤΑΙΠΕΔ | Μεταφορά 45 εναπομείναντων ακινήτων στο ΤΑΙΠΕΔ από την προηγούμενη μεταφορά περίπου 1000 ακινήτων | ΥΠΑΑΤ (μαζί με το ΥΠΟΙΚ) | Σεπτέμβριος 2015 |
Απαραίτητες ενέργειες: 930 στοιχεία μεταφέρθηκαν στο ΤΑΙΠΕΔ με 5 JMDs (ΦΕΚ Β 1020/25-4-2013, ΦΕΚ B2883/14-11-2013, ΦΕΚ 3025/28-11-2013, ΦΕΚ B 571/7-3-2014, ΦΕΚ B 2001/22-7-2014). Πρέπει να μεταφαρθούν επιπλέον 45 ακίνητα (τα ιδιοκτησιακά δικαιώματα για τα 18 ακίνητα και τα δικαιώματα διαχείρισης για άλλα 27) | ||||
4 | ΑΣΤΕΡΑΣ | Οικονομικό κλείσιμο της επένδυσης | ΥΠΟΙΚ (μεζί με υπουργείο Τουρισμού) | Δεκέμβριος 2015 |
Απαραίτητες ενέργειες: Μετά από θετική εισήγηση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΤΑΙΠΕΔ και ΕΤΑΔ, την υπογραφή της συμβολαιογραφικής πράξεως για την αντιμετώπιση των νομικών εμποδίων που απαγορεύουν τη μεταφορά του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της εισηγμένης εταιρείας Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης με τον Προτιμητέο πλειοδότη, καθώς και για την επέκταση των ειδικών δικαιωμάτων για την παραλία και την ακτογραμμή ο προτιμώμενος πλειοδότης (ανάλογα με την επιτυχή ολοκλήρωση των εν εξελίξει διαβουλεύσεων με το ανακηρυχθεί μειοδότης σχετικά με την προτεινόμενη ESCHADA) | ||||
5 | ΚΑΣΣΙΩΠΗ | Έγκριση της Μελέτης Πειβαλλοντικών Επιπτώσεων του επενδυτή | Υπουργείο Τουρισμού | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Διορισμός των μελών της επιτροπής για τις Μαρίνες (τουριστικοί λιμένες) η οποία θα γνωματεύσουν για την τοποθεσία των μαρίνων | ||||
6 | ΚΑΣΣΙΩΠΗ | Μετεγκατάσταση της ναυτικής βάσης | ΥΠΟΙΚ / Γενικό Λογιστήριο του Κράτους | Σεπτέμβριος 2015 |
Απαραίτητες ενέργειες: Εγγραφή του σχετικού ποσού στο πλαίσιο του προϋπολογισμού που ετοιμάζεται από τον Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, προκειμένου να εξασφαλίσει τη διεξαγωγή των δημοπρασιών που έχει συναφθεί από το λιμάνι και το λιμνικό για την μετεγκατάσταση του Ναυτικού φυλάκιο. Το τελικό κόστος θα βαρύνει το ΤΑΙΠΕΔ | ||||
Νο. | Στοχείο | Θέμα | Αρμόδια αρχή | Κρίσιμη ημερομηνία |
7 | Ιδιοκτησία στη Ρώμη | Το Υπουργείο Οικονομικών (ή του Αναπληρωτή Υπουργού) οφείλει να δώσει την αρμοδιότητα στους σύμβουλους του ΤΑΙΠΕΔ να υποβάλλουν έγγραφα στο δήμο της Ρώμης και του ιταλικού κτηματολογίου για την οριοθέτηση της ελληνικής ιδιοκτησίας και τη μεταφορά της στο ΤΑΙΠΕΔ | ΥΠΟΙΚ | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Υπογραφή του αντιπροσώπου που επιτρέπει στους Τεχνικούς Συμβούλους στη Ρώμη να ολοκληρώσουν όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την αλλαγή της χρήσης του ακινήτου από το γραφείο της Ρώμης και να ολοκληρώσει τη μεταβίβαση του ακινήτου από την Ελληνική Δημοκρατία και το ιταλικό κτηματολόγιο στο ΤΑΙΠΕΔ. | ||||
8 | Ιδιοκτησία στη Νέα Υόρκη | Το Υπουργείο Οικονομικών (ή του Αναπληρωτή Υπουργού) οφείλει να δώσει την αρμοδιότητα στους σύμβουλους του ΤΑΙΠΕΔ να υποβάλλουν έγγραφα για την οριοθέτηση της ελληνικής ιδιοκτησίας και τη μεταφορά της στο ΤΑΙΠΕΔ | ΥΠΟΙΚ | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Υπογραφή του αντιπροσώπου για τη έγκριση της μεταβίβασης του ακινήτου στη Νέα Υόρκη από το Ελληνικό Δημόσιο στο ΤΑΙΠΕΔ | ||||
9 | Ηλεκτρονικό σύστημα δημοπρασιών | Ολοκλήρωση της μεταφοράς για την πώληση ιδιοκτησιών στην περιοχή της Πλάκας | ΥΠΠΟ (μεζί με ΥΠΟΙΚ / Περιφεριακός Διευθυντής Δημόσιας Περιουσίας Αττικής) | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: α) έκδοση της διοικητικής πράξης που αφορά την άδεια για τη μεταφορά των ακινήτων της Πλάκας στο ΤΑΙΠΕΔ - β) έκδοση των πρωτοκόλλων διοικητικής έξωσης για τους παράναμους χρήστες των ακινήτων. | ||||
10 | Ηλεκτρονικό σύστημα δημοπρασιών | Ολοκλήρωση της μεταφοράς για την πώληση ιδιοκτησιών στην περιοχή της Φλώρινας | Υπουργείο Παιδείας (Μαζί με ΥΠΟΙΚ) | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: α) Η διοίκηση θα επιδιώξει να λύσει το θέμα της ιδιοκτησίας που έχει προκύψει (πράξη ανταλλαγής ενός τμήματος του ακινήτου, η οποία υπεγράφη μεταξύ του Υπουργείου Οικονομικών και του ιδιοκτήτη) - β) θα γίνει απομάκρυνση του εκπαιδευτικού υλικού, ώστε η ιδιοκτησία να παραδοθεί κενή | ||||
11 | ΔΕΣΦΑ | Τροποποίηση του Κανονισμού Αδειών (ΦΕΚ Β 464 / 19.04.2010), ώστε να είναι δυνατόν να τροποποιηθεί η Άδεια Λειτουργία της ΔΕΣΦΑ εν όψει της μεταβίβασης των μετοχών της στην SOCAR και πριν από την εν λόγω μεταβίβαση | Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας | Μετά από την έγκριση της συναλλαγής |
Απαραίτητες ενέργειες: Τροποποίηση του Κανονισμού Αδειών (ΦΕΚ Β 464 / 19.04.2010) | ||||
12 | ΔΕΣΦΑ | Η ΔΕΣΦΑ διαθέτει μια σειρά από ακίνητα κοντά στις παραμεθόριες περιοχές και μετά από τη νομοθετική τροποποίηση του Ν 1892/1990, απαιτείται πλέον ειδική υπουργική απόφαση προκειμένου να καταστεί δυνατή να μεταφερθούν στην SOCAR τα δικαιωμάτα ιδιοκτησίας επί των ακινήτων αυτών | Υπουργείο Άμυνας | Μετά από την έγκριση της συναλλαγής |
Απαραίτητες ενέργειες: α) Υπουργική απόφαση βάσει του νόμου 1892/1990 - β) να μην τροποποιήσει το νόμο 1892/1990 | ||||
Νο. | Στοχείο | Θέμα | Αρμόδια αρχή | Κρίσιμη ημερομηνία |
13 | ΕΓΝΑΤΙΑ | Το ΔΣ της Εγνατίας να παραδώσει σύντομα την επίσημη απόφαση για την εφαρμογή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης 6686 / 11.14.2014 με ενημερωμένο χρονοδιάγραμμα που θα εξασφαλίσει την κατασκευή όλων των Σταθμών Διοδίων το ταχύτερο δυνατό με βάση χρονοδιάγραμμα που θα γίνει αποδεκτό από το Ταμείο. | Εγνατία Οδός Α.Ε. | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: - Επίσημη απόφαση από το Δ.Σ.- Χρονοδιάγραμμα για την εφαρμογή της ΚΥΑ | ||||
14 | ΕΓΝΑΤΙΑ | Η Ελλάδα θα βοηθήσει την Εγνατία Οδό ΑΕ να θεσπίσει αποδεκτούς όρους για την αναδιαρθρωση του χρέους της εταιρίας στο οποίο θα συμφωνεί η Τράπεζα Πειραιώς. | Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και δικτύων | ΑΜΕΣΑ |
15 | ΕΓΝΑΤΙΑ | Το Υπουργείο Υποδομών και το Υπουργείου Οικονομικών θα προσδιορίσουν (σε μορφή που συμφωνήθηκε με το ΤΑΙΠΕΔ) σχέδιο Κοινής Υπουργικής Απόφασης για τον καθορισμό της τιμολογιακής πολιτικής των διοδίων για όλους τους σταθμούς διοδίων του Αυτοκινητοδρόμου και των κάθετων αξόνων (συμπεριλαμβανομένων και των νέων σταθμών που κατασκευάζονται σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση 6686/2014). | ΥΠΟΙΚ (μαζί με Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και δικτύων) | Νοέμβριος 2015 |
15 | ΕΓΝΑΤΙΑ | Η Ελλάδα θα γνωστοποιήσει τη λύση που συμφωνήθηκε με τη ΓΔ Ανταγωνισμού για τη δημιουργία των διοδίων για τους δύο συγχρηματοδοτούμενους κάθετους άξονες, προκειμένου να αποτραπεί η παράνομη κρατική ενίσχυση | Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων (μαζί με Υπουργείο Οικονομικών) | ΑΜΕΣΑ |
16 | ΕΓΝΑΤΙΑ | Η Ελλάδα θα αναπτύξει μια μελέτη που απαιτείται για την υποβολή και την αδειοδότηση από τη ΓΔ για την τιμολόγησης των διοδίων που θα εφαρμοστούν στον αυτοκινητόδρομο και των κάθετων αξόνων της | Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων | ΑΜΕΣΑ |
17 | ΕΓΝΑΤΙΑ | Η Εγνατία Οδός ΑΕ θα δημιουργήσει ενημερωμένο μοντέλο κυκλοφορίας για τον αυτοκινητόδρομο και τους κάθετους άξονες | Εγνατία Οδός Α.Ε. | Σεπτέμβριος 2015 |
18 | ΕΓΝΑΤΙΑ | Η Ελλάδα θα προχωρήσει σύμφωνα με τη ΓΔ Ανταγωνισμού και τη ΓΔ Περιφερειακής Πολιτικής τα δύο συγχρηματοδοτούμενα έργα κάθετων αξόνων υπό κατασκευή | Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων | ΑΜΕΣΑ |
19 | ΤΡΑΙΝΟΣΕ / ΕΕΣΣΤΥ | Η Διυπουργική για έγκριση είτε με ΣΔΙΤ ή, μια διαδικασία SLA για την παροχή της τη συντήρησης των σιδηροδρομικών υποδομών από τους εν λόγω τρίτους παρόχους υπηρεσιών | Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο θα αποφασίσει σχετικά με το μοντέλο (ΣΔΙΤ ή SLA). Ο ΟΣΕ για την έναρξη του διαγωνισμού για τους σιδηροδρόμους και τη συντήρηση των υποδομών σύμφωνα με τις διατάξεις της ΥΔΥ και να ελέγξει τη σύμβαση. | ||||
Νο. | Στοχείο | Θέμα | Αρμόδια αρχή | Κρίσιμη ημερομηνία |
20 | ΤΡΑΙΝΟΣΕ / ΕΕΣΣΤΥ | Υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ Ελλάδας και Eurofima για το σιδηροδρομικό υλικό που αποκτήθηκε από τον ΟΣΕ με τη χρηματοδότηση του σιδηροδρομικού υλικού | ΥΠΟΙΚ (μαζί με Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων) | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο θα αποφασίσει σχετικά με το μοντέλο (ΣΔΙΤ ή SLA). Ο ΟΣΕ για την έναρξη του διαγωνισμού για τους σιδηροδρόμους και τη συντήρηση των υποδομών σύμφωνα με τις διατάξεις της ΥΔΥ και να ελέγξει τη σύμβαση. | ||||
21 | ΤΡΑΙΝΟΣΕ / ΕΕΣΣΤΥ | Αποτίμηση του τροχαίου υλικού που δεν είναι σε χρήση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ | Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων | Σεπτέμβριος 2015 |
Απαραίτητες ενέργειες: Η ΓΑΙΑΟΣΕ να διορίσει τεχνικό σύμβουλο. | ||||
22 | ΤΡΑΙΝΟΣΕ / ΕΕΣΣΤΥ | Σύμβαση PSO | Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων (μαζί με ΤΡΑΙΝΟΣΕ) | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Η Ελλάδα να στείλει ΥΔΥ του Ελεγκτικού Συνεδρίου για έγκριση. Στη συνέχεια, το Κοινοβούλιο να εγκρίνει την ΥΔΥ από τη Μεικτή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων | ||||
23 | ΤΡΑΙΝΟΣΕ / ΕΕΣΣΤΥ | Συντήρηση του τροχαίου υλικού σε ψυκτική αποθήκη | Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων | Νοέμβριος 2015 |
Απαραίτητες ενέργειες: Η ΓΑΙΟΣΕ θα υποβολει προσφορά συντήρησης | ||||
24 | ΤΡΑΙΝΟΣΕ / ΕΕΣΣΤΥ | Το Υπουργείο Οικονομικών θα επιστρέψετε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποθέματα μετρητών ύψους € 40.000.000 | ΥΠΟΙΚ | ΑΜΕΣΑ |
26 | ΕΛΛΗΝΙΚΟ | Ένας συντονιστής θα οριστεί, με απόφαση του Πρωθυπουργού, για την εφαρμογή του έργου σε συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ, το Γραφείο Ελληνικού και την Ελληνικό Α.Ε., για το συντονισμό όλων των κυβερνητικών προσπάθειων με τα υπουργεία για την έγκαιρη υλοποίηση όλων των προϋποθέσεωνμ μέχρι το οικονομικό κλείσιμο (Νοέμβριος 2016) | Γραφείο Πρωθυπουργού | ΑΜΕΣΑ |
26 | ΕΛΛΗΝΙΚΟ | Υπογραφή Μνημονίου Κατανόησης με τους υπάρχοντες χρήστες με την βοήθεια της Γενικής Γραμματείας | ΥΠΟΙΚ / Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας | ΑΜΕΣΑ |
Εμπλεκόμενοι φορείς: 1. Περιφέρεια Αττικής - ΚΤΕΟ 2. Υπουργείο Παιδείας - Κέντρο Θαλάσσιων Ερευνών - 3. Υπουργείο Μεταφορών - Πολιτική Υπηρεσία Αεροπορίας και ΕΘΕΛ | ||||
26 | ΕΛΛΗΝΙΚΟ | Καθαρισμός της περιοχής από άλλους δημόσιους οργανισμούς (προϋπόθεση για την οικονομική κλείσιμο) | ΥΠΟΙΚ / Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας | Μάρτιος 2016 |
Εμπλεκόμενοι φορείς: Δήμος Ελληνικού - Δημόσιες υπηρεσίες | ||||
27 | ΕΛΛΗΝΙΚΟ | Διευκόλυνση της επανεξέτασης και έγκρισης του Σχεδίου Επενδυτικής Ανάπτυξης | ΥΠΟΙΚ (μαζί με Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας) | Δεκέμβριος 2015 |
Απαραίτητες ενέργειες: Σύσταση και σύνθεση της Ειδικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων που θα συμβουλεύουν και θα διαβουλεύεται με τους αρμόδιους υπουργούς των Οικονομικών και της παραγωγικότητας, Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής σε σχέση με το Ολοκληρωμένο Σχέδιο Ανάπτυξης του Αγοραστή (άρθρο 2 παρ. 5 του νόμου 4062/2012) | ||||
Νο. | Στοχείο | Θέμα | Αρμόδια αρχή | Κρίσιμη ημερομηνία |
28 | ΕΛΛΗΝΙΚΟ | Διευκόλυνση της επανεξέτασης και έγκρισης του Σχεδίου Επενδυτικής Ανάπτυξης | ΥΠΟΙΚ (μαζί με Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας) | Δεκέμβριος 2015 |
Απαραίτητες ενέργειες: Σχέδιο μιας ρυθμιστικής εγκυκλίου που θα ορίζει τον ρόλο και την εντολή της προαναφερθείσας Ειδικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων και θα προσδιορίζει τα ζητήματα και τα θέματα για τα οποία το εν λόγω σώμα θα δώσει τις συμβουλές της | ||||
29 | ΕΛΛΗΝΙΚΟ | Λειτουργεία του γραφείου Ελληνικού | ΥΠΟΙΚ | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Διορισμός του επικεφαλής του γραφείου του Ελληνικού, έτσι ώστε να αρχίσει να λειτουργεί | ||||
30 | ΕΛΛΗΝΙΚΟ | Άδεια για λειτουργία καζίνο στο Ελληνικό (προϋπόθεση για το οικονομικό κλείσιμο) | ΕΕΕΠ (Μαζί με ΥΠΟΙΚ) | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Αναθεώρηση του υπάρχοντος νομοθετικού πλαισίου σχετικά με τη χορήγηση αδειών καζίνο στην Περιφέρειας Αττικής | ||||
30 | ΕΛΛΗΝΙΚΟ | Άδεια για λειτουργία καζίνο στο Ελληνικό (προϋπόθεση για το οικονομικό κλείσιμο) | ΥΠΟΙΚ (μαζί με ΕΕΕΠ) | Ιούνιος 2016 |
Απαραίτητες ενέργειες: Διεξαγωγή δημόσιου διαγωνισμού για τη χορήγηση της απαραίτητης άδειας λειτουργίας καζίνο στο Ελληνικό | ||||
31 | ΕΛΛΗΝΙΚΟ | Αναγνώριση του αρχαιολογικού χώρου στις ακτές του Ελληνικού | Υπουργείο Πολιτισμού | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Η απόφαση έχει ήδη ληφθεί από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο του Υπουργείου Πολιτισμού και το διάταγμα πρέπει να υπογραφεί από τον Υπουργό Πολιτισμού | ||||
32 | ΕΛΛΗΝΙΚΟ | Διαχείριση των κοινών χώρων εντός της περιοχής (προϋπόθεση για το οικονομικό κλείσιμο) | Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης | Δεκέμβριος 2015 |
Απαραίτητες ενέργειες: Έναρξη ισχύος της νομοθετικής πράξης για την ίδρυση οργάνου με εξουσίες για τη διαχείριση και τη λειτουργία όλων των χώρων, υποδομών, έργων και εξοπλισμού στους κοινής χρήσης χώρους εντός της περιοχής του Ελληνικού και την αποκλειστική συλλογή και τη διαχείριση των τυχόν αμοιβαίων καθήκοντων ή άλλων παρόμοιων επιβαρύνσεων. | ||||
33 | ΕΛΛΗΝΙΚΟ | Μετατόπιση του λιμανιού και του Λιμενικού από την περιοχή (προϋπόθεση για το οικονομικό κλείσιμο) | ΥΠΟΙΚ / Γενικό Λογιστήριο του Κράτους | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Εγγραφή του σχετικού ποσού στο πλαίσιο του προϋπολογισμού που προορίζεται από το Γενικό Λογιστικό Γραφείο προκειμένου να εξασφαλιστεί η διεξαγωγή των δημοπρασιών που έχουν συναφθεί από το λιμένα και το λιμενικό για την μετεγκατάσταση της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών. Το εν λόγω κόστος θα βαρύνει το ΤΑΙΠΕΔ μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της συναλλαγής. | ||||
34 | ΕΛΛΗΝΙΚΟ | Πρόσβαση στα αεροδρόμια για τους επενδυτές | Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων / Ελληνική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Έγγραφη άδεια εισόδου από την Ελληνική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας στην ομάδα των ειδικά εξουσιοδοτημένων επενδυτών για πρόσβαση στα αεροδρόμια για τις επισκέψεις στο χώρο του Ελληνικού | ||||
Νο. | Στοχείο | Θέμα | Αρμόδια αρχή | Κρίσιμη ημερομηνία |
35 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ | Κοινή Υπουργική Απόφαση | Υπουργικό Συμβούλιο | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Υπογραφή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΠΥΣ) για την έγκριση της παραχώρησης βάσει της συμφωνίες και την έγκριση για την συν-υπογραφή από τους αρμόδιους υπουργούς της συμβάσεως παραχώρησης. | ||||
36 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ | Κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης από το Ελληνικό Κοινοβούλιο | Ελληνικό Κοινοβούλιο | Ιανουάριος 2016 |
Απαραίτητες ενέργειες: Η επικύρωση θα γίνει μετά την υπογραφή των Συμφωνιών Παραχώρησης και την τήρηση των εν αναμονή προσαρτημάτων και εγκρίσεων από τις αρμόδιες αρχές της ΕΕ περί κρατικών ενισχύσεων.. | ||||
37 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ | Παράδοση των αεροδρομίων στον παραχωρησιούχο από την ΥΠΑ | Ελληνική Υπηρεσια Πολιτικής Αεροπορίας | Μάρτιος 2016 |
38 | ΟΛΠ, ΟΛΘ | Οριστικοποίηση της Σύμβασης Παραχώρησης | Υπουργείο Ναυτιλίας & ΥΠΟΙΚ | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και το Οικονομικών θα οριστικοποιήσουν τη συμφωνία παραχώρησης του ΟΛΠ με βάση το πλαίσιο που έχει ήδη συμφωνηθεί και το έγγραφο που έχει δοθεί στους επενδυτές τον Δεκεμβρίο του 2014. Το ισοδύναμο έγγραφο για ΟΛΘ θα βασίζεται στο σχέδιο του ΟΛΠ. | ||||
39 | ΟΛΠ, ΟΛΘ | Ρυθμιστική αρχή του λιμένα | Υπουργείο Ναυτιλίας | Οκτώβριος 2015 |
Απαραίτητες ενέργειες: Στελέχωση της ρυθμιστικής αρχής λιμένων και έκδοση των απαραίτητων Προεδρικών Διαταγμάτων. - Αφήστε τη ρυθμιστική αρχή να λειτουργήσει σωστά. | ||||
40 | ΟΛΠ, ΟΛΘ | Ρυθμίσεις λιμένα | Υπουργείο Ναυτιλίας | Οκτώβριος 2015 |
Απαραίτητες ενέργειες: Προδιαγραφή / διαχωρισμός των διοικητικών και άλλων ευθυνών / αρμοδιοτήτων που θα πρέπει να αφαιρεθούν από τον ΟΛΠ / ΟΛΘ και να μεταφερθούν στην Ελληνική Δημοκρατία / Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων | ||||
41 | Ε9 | Το ΤΑΙΠΕΔ θα εξαιρεθεί από την υποχρέωση υποβολής Ε9 για την ιδιοκτησία του | ΥΠΟΙΚ | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο Οικονομικών θα προφεί στην έκδοση των σχετικών διατάξεων | ||||
42 | ΜΑΡΙΝΕΣ | Διευκρίνιση / Εξαίρεση από την επιβολή ΕΝΦΙΑ στις συμφωνίες παραχώρησης | ΥΠΟΙΚ | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο Οικονομικών θα προφεί στην έκδοση των σχετικών διατάξεων | ||||
43 | ΜΑΡΙΝΕΣ | Οριστικοποίηση της Περιβαλλοντικής μελέτης για την μαρίνα της Πύλου | Υπουργείο Πολιτισμού | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο Πολιτισμού θα παρέχει τις πληρφορορίες και Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο θα εγκρίνει την περιβαλλοντική μελέτη ώστε να εκοδθεί το Προεδρικό Διάταγμα. | ||||
Νο. | Στοχείο | Θέμα | Αρμόδια αρχή | Κρίσιμη ημερομηνία |
43 | ΜΑΡΙΝΕΣ | Οριστικοποίηση της Περιβαλλοντικής μελέτης για την μαρίνα της Πύλου | Υπουργείο Υποδομών, Παραγωγικής ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Υπουργείο Τουρισμού | Σεπτέμβριος 2015 |
Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο Περιβάλλοντος και το Υπουργείο Τουρισμού θα εκδόσουν περιβαλλοντική μελέτη για να την σχολιάσουν τα ενδιαφερόμενα μέρη. | ||||
43 | ΜΑΡΙΝΕΣ | Οριστικοποίηση της Περιβαλλοντικής μελέτης για την μαρίνα της Πύλου | Υπουργείο Υποδομών, Παραγωγικής ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Υπουργείο Τουρισμού | Νοέμβριος 2015 |
Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο Περιβάλλοντος και το Υπουργείο Τουρισμού θα εγκρίνουν την περιβαλλοντική μελέτη και θα εκδοθεί Προεδρικό Διάταγμα. | ||||
44 | ΜΑΡΙΝΕΣ | Θέσπιση νομοθεσία πουθα επιτρέπει την χρήση ξένης σημαίας σε γιοτ για πάνω από 12 μήνες | Υπουργείο Τουρισμού | Οκτώβριος 2015 |
Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο Περιβάλλοντος και το Υπουργείο Τουρισμού θα εγκρίνουν την περιβαλλοντική μελέτη και θα εκδοθεί Προεδρικό Διάταγμα. | ||||
45 | ΤΕΛΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ | Εξαίρεση των παραχωρησιούχων από υποχρέωση καταβολής τελών στις τοπικές αρχές για τις υπηρεσίες που τους προσφέρονται. | Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο Περιβάλλοντος και το Υπουργείο Τουρισμού θα εγκρίνουν την περιβαλλοντική μελέτη και θα εκδοθεί Προεδρικό Διάταγμα. | ||||
46 | ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΜΕ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΙΟΥΧΟΥΣ | Στις συμφωνίες παραχώρησης που δεν έχουν κυρωθεί με νόμο, η Ελλάδα θα πρέπει να έχει το νομικό δικαίωμα να συμφωνήσει σχετικά με τους μηχανισμούς διαιτησίας. Ως εκ τούτου, απαιτείται μια γενική διάταξη που θα ενσωματώνει αυτο το δικαίωμα στο ελληνικό δίκαιο. | ΥΠΟΙΚ | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Το υπουργείο Οικονομικών θα εκδόσει τις αντίστοιχες νομοθετικές διατάξεις. | ||||
47 | ΟΔΙΕ | Κοινοβουλευτική έγκριση της Συμφωνίας Παραχώρησης | Ελληνικό Κοινοβούλιο (μαζί με ΥΠΟΙΚ) | ΑΜΕΣΑ |
48 | ΟΔΙΕ | Δημοσίευση του κανονισμού για τα δελτία αμοιβαίων στοιχημάτων από την Επιτροπή για την Εποπτεία και τον Ελέγχου των Τυχερών Παιχνιδιών | ΕΕΕΠ | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Το προσχέδιο του κανονισμού έχει γραφτεί, εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και μένει μόνο να εγκριθεί από το ΔΣ του ΕΕΕΠ και να δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. | ||||
49 | ΕΥΑΘ | Αναθεώρηση της ισχύουσας Σύμβασης Παραχώρησης | Γ.Γ. Νερού / ΕΓΥ (ΥΠΕΚΑ) / ΕΥΑΘ | Οκτώβριο 2015 |
Απαραίτητες ενέργειες: Εφαρμογή της αναθερωρημένης συμφωνίας παραχώρησης από την εταιρία και την Ελλάδα. | ||||
Νο. | Στοχείο | Θέμα | Αρμόδια αρχή | Κρίσιμη ημερομηνία |
50 | ΕΥΔΑΠ | Επιστροφή κεφαλαίου | ΥΠΟΙΚ / ΤΑΙΠΕΔ | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Η Ελλάδα και το ΤΑΙΠΕΔ θα προκαλέσει Έκτακτη Γενική Συνέλευση για να αποφασίσει την κατανομή του έκτακτου μερίσματος / επιστροφή κεφαλαίου στους μετόχους | ||||
51 | ΑΓΟΡΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ | Υιοθέτηση νομοθετικής διάταξης που να προσδιορίζει ότι οι ΟΕΣ που ιδρύθηκαν από ΤΑΙΠΕΔ δεν υπόκεινται σε φορολογία ΕΝΦΙΑ για την περίοδο κατά την οποία το ΤΑΙΠΕΔ είναι ο μοναδικός μέτοχος και τη διευκρίνιση ότι τα έξοδα λειτουργίας των εν λόγω εταιρειών ειδικού σκοπού (π.χ. το κόστος για επιστροφές στο ΓΕΜΗ) μπορούν να καλυφθούν από το ΤΑΙΠΕΔ με παρακρατήση από τα έσοδα της πώλησης. | ΥΠΟΙΚ | ΑΜΕΣΑ |
Απαραίτητες ενέργειες: Αυτή γίνεται επειδή το ΤΑΙΠΕΔ δεν έχει δικά του χρηματοδοτικά μέσα και δεν μπορεί να καλύψει το κόστος πολλών λειτουργικών εξόδων. | ||||
52 | ΑΓΟΡΑ ΑΚΙΝΗΤΩΝ | Οποιαδήποτε προσπάθεια ή άλλων μέτρων με στόχο να υπονομεύσει ή να ακυρώσει το υπάρχον νομικό καθεστώςόσον αφορά το περιφερειακό σχεδιασμό της νομοθεσίας θα πρέπει να καταργηθεί (Νόμος 4269/2014 ΦΕΚ Α142 / 28-6-2014 και του νόμου 4280/2014 ΦΕΚ Α159 / 08.08.2014) | Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας | ΑΜΕΣΑ |
53 | ΟΤΕ | Σύμφωνα με τη συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και Deutsche Telekom AG οι μετοχές που κατέχει το δημόσιο θα μεταφερθούν στο ΤΑΙΠΕΔ σύμφωνα και με την τροποποίηση της συμφωνίας των μετόχων »(η οποία κυρώθηκε με το νόμο 3676/2008) | ΥΠΟΙΚ / Γενική Γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας | Σεπτέμβριος 2015 |
54 | ΟΤΕ | Η Ελλάδα θα αποφασίσει για το ποσοστό των μετοχών που θα μεταφερθούν στο ΤΑΙΠΕΔ και αν χρειάζεται θα προχωρήσει σε διακανονισμό με το ΙΚΑ, σύμφωνα με την συμφωνάι της 4/3/2009 | ΥΠΟΙΚ / Γενική Γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας | Οκτώβριος 2015 |
55 | ΟΤΕ | Μεταφορά των μετοχών στο ΤΑΙΠΕΔ μέσα από απόφαση της Διυπουργικής επιτροπής για τα Περιουσιακά στοιχεία της αναδιάρθρωσης και ιδιωτικοποίησης | Διυπουργικής επιτροπής για τα Περιουσιακά στοιχεία της αναδιάρθρωσης και ιδιωτικοποίησης | Οκτώβριος 2015 |
http://www.thepressproject.gr/article/80287/APOKALUPsI-Auto-einai-to-Programma-Idiotikopoiiseon-sto-opoio-desmeutike-i-Ellada
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.