Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Κωνσταντοπούλου: Θα καλούσα τον Τσίπρα σε debate

Πρόσκληση για debate απηύθυνε η Ζωή Κωνσταντοπούλου στον Αλέξη Τσίπρα «Για να δούμε σε τι ωφέλησε η συμφωνία τη χώρα», όπως χαρακτηριστικά τόνισε η Πρόεδρος της Βουλής. Χαρακτήρισε μάλιστα αδιανόητο το γεγονός ότι Δραγασάκης και Τσακαλώτος δεν έχουν δώσει εξηγήσεις ως σήμερα

Η κ.Κωνσταντοπούλου απάντησε και στο επιχείρημα του ΣΥΡΙΖΑ ότι έχει κερδίσει σαφή δέσμευση των Ευρωπαίων για διευθέτηση του χρέους. «Δεν υπάρχει καμία δέσμευση για το χρέος, αλλά αντίθετα υπάρχουν δεσμεύσεις για σκληρά προαπαιτούμενα που υπέγραψε η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα. Την κυβέρνηση την έριξε το Μαξίμου και μόνο, όταν καρατόμησε τους υπουργούς που καταψήφισαν τα πρώτα προαπαιτούμενα», τόνισε

«Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν υπάρχει»
 Η κ.Κωνσταντοπούλου αναφέρθηκε με σκληρά λόγια στο ΣΥΡΙΖΑ και τον Αλέξη Τσίπρα. «Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν υπάρχει, τον διέλυσε ο πρόεδρος του. Εγώ ήμουν πιστή στις δεσμεύσεις που πήραμε. Θέση μας ήταν και η κοινωνικοποίηση των τραπεζών. Αυτή τη στιγμή οι ιδιωτικές τράπεζες έχουν αιμοδοτηθεί με εξουθενωτική φορολόγηση των πολιτών», τόνισε. ...


Στην ερώτηση μάλιστα για το ποιος έριξε την κυβέρνηση, υποστήριξε: «Την κυβέρνηση την έριξε το Μαξίμου. Ο κ. Τσίπρας το ξέρει καλά ότι την κυβέρνηση της Αριστεράς την έριξε το Μαξίμου όταν κατακρήμνισε όλες τις δεσμεύσεις που είχαμε λάβει φέρνοντας το μνημόνιο» Ακόμη, η Κωνσταντοπούλου δήλωσε ότι δέχθηκε επίθεση από το περιβάλλον του πρωθυπουργού και συγκεκριμένα για τον πρωθυπουργό είπε, «αν έχει το θάρρος να καθίσει απέναντί μου και να τα συζητήσουμε όλα» γιατί δεν εκτιμώ διαρροές του τύπου «Μου έτρωγε τα συκώτια η Ζωή και ο Παναγιώτης».

«Στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ όπως φαίνεται υπήρχαν στελέχη - με προεξέχοντα τον κ. Δραγασάκη που είναι εντυπωσιακό πως δεν έχει αναλάβει ευθύνη γιατί δεν εφαρμόστηκε το οικονομικό πρόγραμμα που ο ίδιος επιμελήθηκε – τα οποία τορπίλισαν τη διαδικασία χρησιμοποίησης εργαλείων που θα οδηγούσαν σε διαγραφή χρέους. Είναι αδιανόητο – θα πρέπει να το εξηγήσει και ο κ. Τσακαλώτος – που υπογράφηκαν δεσμεύσεις νέων χρεών και πληρωμής των παλαιότερων χωρίς να ζητηθεί διαγραφή ή αναστολή πληρωμής τους».

Ενώ επίσης τόνισε ότι η ίδια έχει μείνει πιστή στις θέσεις με τις οποίες εκλέχθηκε με το ΣΥΡΙΖΑ. «Υιοθετώ απολύτως τις θέσεις με τις οποίες ελέγχτηκα με τον ΣΥΡΙΖΑ. Αυτή την στιγμή δεν υπάρχει κόμμα ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές, αλλά κόμμα Μαξίμου. Οι περισσότεροι από αυτούς που διέλυσαν τοn ΣΥΡΙΖΑ δεν έχουν εκλεγεί βουλευτές και σήμερα τίθενται επικεφαλής ψηφοδελτίων».


Οι σχέσεις με τον Κάντα

Απάντησε επίσης στα υπονοούμενα που διακινούνταιό την πλευρά των ΑΝΕΛ. «Δεν είναι νονός μου ο κ. Κάντας. Ο κ. Κάντας είχε συμπαρασταθεί στον πατέρα μου όταν ήταν στην φυλακή γι' αυτό και υπάρχει φιλική σχέση με την οικογένειά μου», για να αναρωτηθεί: «Οποιοσδήποτε, έχει οτιδήποτε να μου προσάψει ότι εγώ με τη στάση μου και πρωτοβουλίες μου ευνόησα κανέναν;».


==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.