©TherapyWave.eu
Οι καιροί που βιώνουμε είναι πολύ δύσκολοι! Βρισκόμαστε σε ένα πολιτισμικό και πολυπολιτισμικό αδιέξοδο. Δεν θα αναφερθώ σε αυτούς που δεν το «βλέπουν» γιατί έχουν αλλού γυρισμένο το κεφάλι τους και κατά συνέπεια δεν μπορούν να δουν πίσω από την πλάτη τους. Αναφέρομαι όμως σε αυτούς που δεν έχουν το σύνδρομο του λύκου! Σε αυτούς που δεν έχουν οξεία αρθρίτιδα μη μπορώντας να γυρίσουν το κεφάλι τους και να δουν πέρα από την οσφιοκαμπτική επιλεγμένη μοίρα!
Σε αυτούς που έχουν καταλάβει ότι το μέλλον της ίδιας τους ύπαρξης σαν ελληνικό έθνος, θα υπάρξει μόνο μέσω της σωστής διαπαιδαγώγησης των παιδιών που μεγαλώνουν οι ίδιοι και όχι μόνο. Αυτά είναι το μέλλον μας και όχι οι αποφάσεις που παίρνουν οι αλλοι για μας! Αυτά θα βιωσουν, όπως γίνεται και τώρα με εμάς, τις συνέπειες των αποφάσεων, του τροπών ζωής, του τρόπου εκπαίδευσης, που εμείς επιλέγουμε σήμερα αλλά με αντίδραση στο μέλλον!
Η σημασία του είναι όμως σύνθετη και η υλοποίηση δύσκολη σε ένα κόσμο που οι αξίες χάνονται, οι αρετές εκμηδενίζονται, που ο αφελληνισμός έχει διεισδύσει στις συνειδήσεις των Ελλήνων.
Αλήθεια, πως φτιάχνουμε Ελληνόπουλα; Εν μέρη είναι δύσκολο σε μία κοινωνία της...
παγκοσμιοποίησης, του διεθνισμού, του καταναγκασμού και του ελέγχου, μιας κοινωνίας του καταναλωτισμού δέσμια της ύλης. Και είναι δύσκολο διότι ο Ελληνισμός είναι Πνεύμα!
Αλήθεια, πως φτιάχνουμε Ελληνόπουλα; Κι όμως είναι απλό!
Έλληνες φτιάχνουμε αναμοχλεύοντας μνήμες!
“Μαθαίνω στον ουρανό σημαίνει βλέπω, μαθαίνω στην γη σημαίνει ξαναθυμάμαι!” μας λέει ο Πίνδαρος και το επιβεβαιώνει ο Πλάτωνας με τη περίφημη φράση του “Η γνώση είναι ανάμνηση”.
Δεν χρειάζεται να κουράσουμε τα μυαλά των παιδιών μας, με δυσεπίλυτα προβλήματα και εξισώσεις και βαρείες φιλοσοφίες αλλά δημιουργώντας στις ψυχές τους σωστά πρότυπα και διδάσκοντας τις Αρετές. Ποιος καλύτερος τρόπος υπάρχει από το να εμφυσήσεις στην ψυχή του παιδιού τα πρότυπα των Ηρώων μας; Ο Θησέας είχε ήρωα του και πρότυπο τον Ηρακλή και βάση αυτού του προτύπου, πέρασε όλα τα εμπόδια κερδίζοντας την βασιλεία των Αθηνών.
Τι πρέπει να διδάσκουμε στις αγνές αυτές ψυχούλες; Μα τις ιστορίες των Ηρώων μας! Τους σοφούς μύθους του Αισώπου, τους Άθλους του Ηρακλή, τα Έπη τα Ομηρικά, γνωρίζοντας τους έναν έναν τους χαρακτήρες των πολεμιστών της Τροίας, διότι ο κάθε πολεμιστής, και κάθε βασίλειο βρίσκεται μέσα στην ψυχή του, όπως και ο Τρωικός πόλεμος.
Την σοφία του Πολύτροπου Οδυσσέα, και την Οδύσσεια του, την σύνεση και τον παραδειγματισμό των γυναικών του Ομήρου… και ότι ο στόχος και ο προορισμός τους πρέπει να είναι πάντα η Ιθάκη, η λαχτάρα της ψυχής τους όπως και η εξολόθρευση των υστερόβουλων Μνηστήρων, μαζί με την Ελληνική γλώσσα διότι “Την γλώσσα μου έδωσαν Ελληνική, το σπίτι φτωχικό στις αμμουδιές του Ομήρου, μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου” λέει ο Ελύτης και η γλώσσα μας είναι η Ελληνική και δεν διαφέρει πολύ από την Ομηρική! Την Αργοναυτική Εκστρατεία που περαίωσαν οι Μινύες, οι άριστοι! διότι μόνον οι άριστοι εκπληρώνουν τις αποστολές τους είτε παραμένοντας σε ξένους τόπους είτε επιστρέφοντας με το έπαθλο τους.
Την ιστορία του Περσέα, μαθαίνοντας τα όπλα του, για να αντιμετωπίσει την Μέδουσα! για να μην γίνουν και αυτά τα παιδιά “πέτρινοι άνθρωποι” … και πως απελευθερώνεται η Ανδρομέδα.
Όλοι οι μύθοι μας, η Μυθιστορία μας δηλαδή, όσο ζούμε μας διδάσκουν και το καλύτερο είναι να μας διδάσκουν από την τρυφερή μας ηλικία.
Καλό είναι να μην παραλείψουμε και την Θεογονία του Ησιόδου διότι όλα τα κείμενα από τις Μούσες εμπνευσμένα είναι Ιερά!
Όλοι οι μύθοι μας, η Μυθιστορία μας δηλαδή, όσο ζούμε μας διδάσκουν και το καλύτερο είναι να μας διδάσκουν από την τρυφερή μας ηλικία.
Καλό είναι να μην παραλείψουμε και την Θεογονία του Ησιόδου διότι όλα τα κείμενα από τις Μούσες εμπνευσμένα είναι Ιερά!
Πρέπει να γνωρίζουν τους Έλληνες εκείνους που διαμόρφωσαν την ένδοξη ιστορία μας:
Τους όρκους των Πολεμιστών, και τις νικηφόρες μάχες τους για να μαθαίνει το παιδί τι σημαίνει Νίκη! και ότι η ήττα δεν είναι το ζητούμενο αλλά ένας σταθμός αυτογνωσίας που πάλι νίκη θα επιφέρει. Πρέπει να γνωρίζουν τις ιστορίες των Πολεμιστών όλης της Ελλάδος και ιδανικό τους να είναι ο Μέγας Αλέξανδρος, ότι ο άνθρωπος πρέπει να έχει Όραμα και δύναμη για να το κατακτήσει. Πρέπει να μάθουν ότι δεν είναι δούλοι κανενός! ούτε του ίδιου του θεού, να μην προσκυνάνε διότι ούτε τους θεούς οι Έλληνες δεν προσκυνούν! αυτό ήταν το σύνθημα του Κολοκοτρώνη. Έτσι κατακτάς την Ελευθερία!
Πρέπει να διδαχθούν την παράδοση τους, να γνωρίσουν τους εγκαταλελειμμένους τόπους της ιστορίας τους.
Τα παιδιά πρέπει να μαθαίνουν την σημασία της Αρετής και να γνωρίζουν τις έννοιες: ΕΥΘΥΝΗ, ΑΝΔΡΕΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗ, ΑΛΗΘΕΙΑ, ΣΥΝΑΙΣΗ, ΥΠΟΜΟΝΗ, ΑΓΑΠΗ.
Να γνωρίζουν τα ΔΕΛΦΙΚΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ για να καταλάβουν αργότερα και τα ΧΡΥΣΑ ΕΠΗ.
Να εξοικειωθούν με την φιλοσοφία και την σημασία της και τον ρόλο των Φιλοσόφων μας στην εξέλιξη της ανθρωπότητας και του Πολιτισμού.
Να γνωρίσουν ότι οι θεοί βρίσκονται μέσα τους και ότι θα φθάσει η στιγμή που θα τους ισορροπήσουν, διότι είναι η χαρά της ζωής!
Την ΓΑΙΑ, πρέπει να σέβονται και να αγαπούν διότι μας έδωσε με τα πλούσια δώρα της ένα όμορφο περιβάλλον για να ζούμε.
Τον ΟΥΡΑΝΟ και όλη την ομορφιά που μας δίνει την ημέρα και την νύχτα και την σοφία του.
Τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ τον σεισίχθων τον δαμαστή των θαλασσών και του υγρού στοιχείου.
Την ΕΣΤΙΑ, η θαλπωρή που μας ενώνει.
Τον ΑΣΚΛΗΠΙΟ που φροντίζει για την υγεία μας.
Τον ΉΦΑΙΣΤΟ που τέχνες κατεργάζεται.
Την ΑΦΡΟΔΙΤΗ που με αγάπη μας γεμίζει και έρωτα για τους ανθρώπους και για όλα τα όμορφα που θέλουμε να φθάσουμε.
Τον ΆΡΗ για να είμαστε μαχητές.
Την ΆΡΤΕΜΗ της ελευθερίας, και της παρθενικότητας της φύσης.
Τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ του φωτός της συνείδησης.
Τον ΔΙΟΝΥΣΟ, της χαράς και του γλεντιού.
Την ΔΗΜΗΤΡΑ της γεωργίας και των αγαθών που μας δίνει η γη.
Τον ΕΡΜΗ τον αιώνιο έφηβο, της σκανδαλιάς, της επικοινωνίας και της γρήγορης σκέψης.
Την ΉΡΑ την ψυχή του σύμπαντος που για την δική μας ψυχή φροντίζει.
Την ΑΘΗΝΑ την αδάμαστη πολεμίστρια, την Σοφία του νου, που πάντα μας συμβουλεύει σωστά με την λογική της.
Τον ΔΙΑ, τον υπέρτατο Νου που διέπει την αρμονία που υπάρχει στο σύμπαν, στην γη και τα έμβια όντα, του Κεραυνού και της Αστραπής που κανένα παιδί δεν πρέπει να φοβάται διότι είναι πηγές ενέργειας και φέρνουν και την γάργαρη βροχή και ότι είναι αντίθετο σε αυτήν την θεία αρμονία είναι υβρί-διο.
Τον ΟΥΡΑΝΟ και όλη την ομορφιά που μας δίνει την ημέρα και την νύχτα και την σοφία του.
Τον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ τον σεισίχθων τον δαμαστή των θαλασσών και του υγρού στοιχείου.
Την ΕΣΤΙΑ, η θαλπωρή που μας ενώνει.
Τον ΑΣΚΛΗΠΙΟ που φροντίζει για την υγεία μας.
Τον ΉΦΑΙΣΤΟ που τέχνες κατεργάζεται.
Την ΑΦΡΟΔΙΤΗ που με αγάπη μας γεμίζει και έρωτα για τους ανθρώπους και για όλα τα όμορφα που θέλουμε να φθάσουμε.
Τον ΆΡΗ για να είμαστε μαχητές.
Την ΆΡΤΕΜΗ της ελευθερίας, και της παρθενικότητας της φύσης.
Τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ του φωτός της συνείδησης.
Τον ΔΙΟΝΥΣΟ, της χαράς και του γλεντιού.
Την ΔΗΜΗΤΡΑ της γεωργίας και των αγαθών που μας δίνει η γη.
Τον ΕΡΜΗ τον αιώνιο έφηβο, της σκανδαλιάς, της επικοινωνίας και της γρήγορης σκέψης.
Την ΉΡΑ την ψυχή του σύμπαντος που για την δική μας ψυχή φροντίζει.
Την ΑΘΗΝΑ την αδάμαστη πολεμίστρια, την Σοφία του νου, που πάντα μας συμβουλεύει σωστά με την λογική της.
Τον ΔΙΑ, τον υπέρτατο Νου που διέπει την αρμονία που υπάρχει στο σύμπαν, στην γη και τα έμβια όντα, του Κεραυνού και της Αστραπής που κανένα παιδί δεν πρέπει να φοβάται διότι είναι πηγές ενέργειας και φέρνουν και την γάργαρη βροχή και ότι είναι αντίθετο σε αυτήν την θεία αρμονία είναι υβρί-διο.
Και τέλος αυτό που πρέπει να γνωρίζει ένα παιδί, είναι ότι η Φύση θέσπισε ότι ο άνθρωπος έχει ανάγκη τον άνθρωπο, με τον άνθρωπο πρέπει να πορεύεται και να ζει μαζί του αρμονικά.
©TherapyWave.eu | Αρχικό άρθρο/Πηγή
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.