Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Το τραγούδι που άφησε εποχή στη κατοχή της ένοπλης Γερμανίας του Γ΄Ράιχ - Ξανά επίκαιρο και σήμερα στην εποχή των μνημονίων του Δ΄Ράιχ: "Τώρα δεν θέλει ο έρως χάδια και φιλάκια, μα προτιμά καμιά οκά κολοκυθάκια..."


Μία οκά κολοκυθάκια
Μουσική: Δ. Ιαννόπουλος Μουσική: Ιωσήφ Ριτσιάρδης
Ερμηνεύτρια: Μπέττυ Μοσχονά

Έπαιρνες τις καρδιές αιχμάλωτες
με τρόπο κλείνοντας το μάτι,
όμως αυτά συμβαίναν άλλοτε
σαν ήταν η κοιλιά γεμάτη.

Τώρα που η κοιλιά μου άδειασε, αχ
στο λέω παιδί μου αγαπημένο,
έστω κι αν βλέπω ότι βράδιασε
στο ραντεβού μου δεν πηγαίνω.

Τώρα δεν θέλει ο έρως χάδια και φιλάκια,
μα προτιμά καμιά οκά κολοκυθάκια,
οι μαυρομάτες λυώνουν βλέποντας, αχ, πατάτες
κι έχουν χαρά μέσ' στην αγορά,
ενώ περιμένουν στην ουρά
κι έχουν χαρά μέσ' στην αγορά,
ενώ περιμένουν στην ουρά.

Μη μου γκρινιάζεις τώρα φίλε μου
κι αν έχεις όλα σου τα δίκια,
μα αντί λουλούδια αν θέλεις στείλε μου
αχ, μια σακούλα με ραδίκια.

Τα χάδια δεν μου λένε τίποτα
και για να λείψουν τα νευράκια,
θα με τυλίξεις οπωσδήποτε...

με δύο μάτσα ραπανάκια.

Τώρα δεν θέλει ο έρως χάδια και φιλάκια,
μα προτιμά καμιά οκά κολοκυθάκια,
οι μαυρομάτες λιώνουν βλέποντας, αχ, πατάτες
κι έχουν χαρά μέσ' στην αγορά,
ενώ περιμένουν στην ουρά
κι έχουν χαρά μέσ' στην αγορά,
ενώ περιμένουν στην ουρά.

==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.